ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עורכי מבדקים פנימיים

חיפשתם קורס עריכת מבדקים פנימיים?


קורס עורכי מבדקים פנימיים יכשיר אתכם לתפקיד יוקרתי ונדרש במגוון ארגונים וחברות המקיימים מערכות בקרה ואיכות. במסגרת התפקיד תקיימו בקרה שוטפת דרך מערכות ISO עדכניות ותקחו חלק פעיל בהתווית אסטרטגיית הבדיקה והפיקוח על העמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר.

אם חיפשתם מידע על קורס עריכת מבדקים פנימיים, כאן תוכלו למצוא הסבר על מהות תפקידם של עורכי המבדקים הפנימיים ופירוט אודות מבנה ומטרת תכנית הלימודים, נושאי הלימוד, מוסדות הלימוד השונים, תנאי הקבלה ואפשרויות התעסוקה. בכל שלב ניתן לפנות אלינו במספר הטלפון 03-3727765 לצורך קבלת מידע נוסף והכוונה ללימודים. כמו כן, באפשרותכם להשאיר לנו פרטי קשר ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי. בסוף המאמר מרוכזת רשימה של מוסדות לימוד רלוונטיים ברחבי הארץ.
תעודת זהות קורס מבדקים פנימיים
תנאי קבלה
  • הרישום לתכנית הלימודים מותנה בניסיון קודם הרלוונטי לתחום דוגמת בעלי הסמכה קודמת בנאמנות לאיכות, מנהלי מחלקות, אנשי תפעול ותחזוקה ואחראי מערכות בקרה ואיכות.
  • על המועמדים המבקשים להירשם לתכנית לעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימודים. 
משך לימודים
  • תכנית הלימודים הינה קצרה באופן יחסי ומתפרשת על גבי מספר מפגשים בודדים.
  • מרבית מוסדות הלימוד מאפשרים הסמכה לעורכי מבדקים פנימיים ב-3 ימי לימוד, כ-60 שעות סה"כ.
שכר ממוצע
  • לרוב הכשרה כעורך מבדקים פנימיים מיועדת לעובדים המגיעים מתוך הארגון ומבקשים למלא תקן זה כחלק מתפקידם בשוטף. לפיכך לא ניתן לספק נתוני שכר בנושא.
תכונות אופי
  • תפקיד זה דורש שילוב בין היכרות וניסיון מקצועי קודם עם התחום בו מבצעים את ניהול ובקרת האיכות לבין יכולת שימת לב לפרטים קטנים, בקיאות עם תקנות ה-ISO השונות, יכולות אנליטיות טובות לניתוח עלויות ועוד.
  • אם אתם בעלי ניסיון תעסוקתי רב ומבקשים להתקדם לתפקיד מאתגר המשלב בין מגוון עולמות, הרי שתכנית לימוד זו תתאים לכם במידה רבה.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס מבדקים פנימיים

מה עושים עורכי מבדקים פנימיים?

רגע לפני שצוללים אל הקורס עצמו הנה כמה דברים שכדאי לדעת על אופי התפקיד של עורכי המבדקים הפנימיים.

עורכי מבדקים פנימיים יכולים להשתלב במגוון רחב ביותר של גופים שונים הנדרשים או מבקשים להתחייב לתקנות האיכות המחמירות ביותר. עורכי המבדקים פועלים בתוך חברות, ארגונים ותעשיות בתחומי הרפואה, המזון, חברות לוגיסטיקה ושינוע, מפעלים יצרניים, בחטיבות טכנולוגיות של מגוון חברות ולמעשה בכל מקום המבקש להבטיח עמידה בתקני איכות עבור שירות לקוחות, עבודה מול ספקים וסיפוק מוצרים.

מחובתם המקצועית של עורכי המבדקים הפנימיים לספק נקודת מבט אובייקטיבית ומחמירה על התחום בו הם מנהלים את בקרת האיכות תוך עריכת דו"חות מפורטיים, הנפת דגלים אדומים מול הדרגים הניהוליים הבכירים בארגון, ביצוע תשאול וניתוח נתונים.

אופי עבודתם של עורכי המבדקים והאחריות הגבוהה שעל כתפיהם דורשת ניסיון מקצועי עשיר, היכרות מעמיקה עם אופיו של הענף בו הם מתמחים, כריזמה ויכולת להנעת תהליכים ובקיאות מירבית Cתקנים הבינלאומיים השונים כדי לספק יכולת בקרה אפקטיבית וממוקדת תוצאות.

מבנה ומטרת קורס עורכי מבדקים פנימיים

תכנית הלימודים נחשבת לקצרה והיא אורכת 3 ימים מרוכזים בלבד.

אמנם משך הלימוד הוא קצר, אך התכנית היא אינטנסיבית וכוללת מגוון רחב של נושאי לימוד הן להקניית רקע תיאורטי והן להקניית ידע והבנה מעשית לצורך השתלבות מלאה בתפקיד בארגון.

לאורך הקורס מתנסים המשתתפים בסימולציות מעשיות העוסקות בהתווית אסטרטגיית בקרה ופיקוח, בעריכת אנליזה להתייעלות הארגון, בהכנת דו"חות, סלקיחת מדדים ובמגוון גישות בדיקת איכות שונות בהתבסס על תקני ISO המחייבים ראייה רב-מערכתית.

חשוב לציין כי ניתן לקחת את הקורס באורך מלא של 5 ימים ולהמשיך להסמכת עורכי מבדקים בכירים. כמו כן, עורכי מבדקים פנימיים בפועל יכולים לגשת לקורס בן יומיים במהלכו יבצעו השלמה לעריכת מבדקים בכירה.

תוכן שעשוי לעניין אותך:


נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס עריכת מבדקים פנימיים ניתן לציין:
  • מטרת עריכת מבדקים פנימיים
  • ניהול מערכות בקרת איכות
  • הכרה עם תקני ISO לניהול איכות ועריכת מבדקים
  • מציאת אי-התאמות וביצוע בקרה שוטפת
  • מתודולוגיות מבדקים
  • גישות מותאמות
  • ביצוע מדידות וניתוח תהליכים
  • עריכת התייעלות ארגונית
  • ניתוח מערכות מידע
  • ניהול צוותים
  • ביצוע סימולציות למקרי בוחן
  • הסקת מסקנות
כלל תכניות הלימוד זוכות להתנסות מעשית נרחבת במהלך הקורס המקנה למשתתפים פרקטיקה הנדרשת להשתלבות מידית בתחום עם תום הלימודים.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס מבדקים פנימיים


מוסדות לימוד

בין המוסדות המציעים את התכנית ניתן למנות:
  • מכון התקנים הישראלי – מרכז ההדרכה הרשמי של מכון התקנים הממוקם בתל אביב ומציעה הן הכשרות רגילות והן הכשרות במתכונת פנים-ארגונית בהתאמה אישית לפי הארגון השוכר את שירותיו.
  • כרמל בטיחות – מכללה הממוקמת בחיפה ומציעה מגוון הכשרות בנושא הבטיחות בעבודה וביצוע בקרה ארגונית. כמו כן, ניתן למצוא הכשרות מקצועיות לענף התעשייה והבניין דוגמת מפעילי עגורן, אנשי ניהול בקרים מתוכנתים, חשמלאי מוסמך ועוד.
  • מכללת ארז בשלומי – מכללה המציעה מגוון הכשרות מקצועיות ונדרשות לתושבי הצפון הרחוק. במכללת ארז תוכלו למצוא בנוסף לקורס עריכת מבדקים פנימיים גם לימודים בתחום הלוגיסטיקה דוגמת ניהול מחסן ממוחשב, המחשבים דוגמת תוכנות סולידוורקס ותוכנת פריוריטי ותעשייה דוגמת מתקין מתקני גז טבעי.
  • חנן מלין – מוסד לימודי וותיק ומוכר שהוקם על-ידי חנן מלין, מדריך לשעבר במכון התקנים הישראלי ובעל ניסיון של 30 שנים בהדרכה. מכללת חנן מלין עוסקת באופן ממוקד בהכשרות לעריכת מבדקים פנימיים והיא ממוקמת בסניפים הן בחיפה והן ברמת גן.
את רשימת מוסדות הלימוד המלאה תוכלו למצוא בסוף המאמר.

תנאי קבלה

תכנית הלימודים איננה פתוחה לקהל הרחב והיא מיועדת לבעלי תפקידים הרלוונטיים לתחום בקרת האיכות או המתמצאים בתהליכים השונים לאור ניסיון תעסוקתי עשיר.

בין בעלי התפקידים הרלוונטיים לתכנית לימודים זו ניתן למנות: נאמני איכות, אנשי תפעול ותחזוקה, מנהלי בקרת איכות, מהנדסי איכות, מנהלי אגפים ומחלקות ועוד.

הקבלה לתכנית הלימודים מותנית במעבר ראיון קבלה קצר לצורך בדיקת מידת ההתאמה, מתן פרטים על תכנית הלימוד ועריכת תיאום ציפיות.

קהל יעד

את הקורס פוקדים עובדים המגיעים לרוב מתוך מקום עבודה קיים אשר מבקשים למלא תקן יוקרתי זה ולקחת חלק חשוב ומשמעותי בשיפור התהליכים הפנים ארגוניים והתייעלותו בכפוף לתקנים המחמירים ביותר.

משך הלימודים

תכנית הלימודים מתפרשת על גבי 3 ימי לימוד.

לממשיכים הישר לתפקיד עורכי מבדקים בכירים תכנית הלימודים אורכת 5 ימים.

תעודות

בוגרים שיעמדו בכל מחויבויותיהם הלימודיות ויצלחו את הבחינות הנדרשות בהצלחה, יקבלו תעודת עורכי מבדקים פנימיים מטעם המוסד בו למדו.


אפשרויות תעסוקה

הכשרה זו נדרשת במגוון רחב ביותר של ארגונים, מוסדות, מפעלים ותעשיות במשק החל מתחום המזון, דרך ענף הרפואה והמחקר ועד למפעלים יצרניים בתחומי האלקטרוניקה.

מרבית הפוקדים את הקורס מגיעים מתוך מקום עבודה קיים, אך שורה זו בקורות החיים בהחלט יכולה לפתוח דלתות במגוון רחב של ארגונים.

מתלבטים? אנחנו כאן לשירותכם

לצורך קבלת מידע נוסף על קורס זה או על קורסים נוספים ניתן לפנות אלינו לקבלת ייעוץ לימודים במספר 03-3727765 או דרך השארת פרטי קשר לקבלת שיחה מנציג.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מבדקים פנימיים
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765