ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

האם כדאי ללמוד קורס פוטושופ?

מהם לימודי פוטושופ? למי הם מיועדים? מהם תכני הלימוד המועברים במסגרת הלימודים ולמי מומלץ ללמוד פוטושופ? זה הזמן לדעת הכול על קורסי הפוטושופ.

מערכת פורטל לימודים|11.7.2017|11:26
האם כדאי ללמוד קורס פוטושופ?
פוטושופ היא אחת מתוכנת העריכה הגרפית הנפוצה והשימושית ביותר בעולם. תוכנה זו פותחה בשנת 1987 על ידי חברת אדובי, ומאז ועד היום היא יצאה במספר גרסאות שהאחרונה שביניהם מאפשרת עריכת גרפיקה בתלת מימד ועריכת קטעי וידאו. תוכנת הפוטופוש משמשת אנשי מקצוע בתחומי העיצוב הגרפי, האדריכלות והצילום, והיא מבוססת על כלי עבודה ומאפייני עריכה ייחודיים אותם לא תוכלו למצוא באף תוכנת עריכה אחרת.

מהו קורס פוטושופ  ומהם התכנים הנלמדים במסגרתו?
קורס פוטושופ הינו קורס העשרה מקצועי וקצר מועד המיועד לצרכי הקניית ידע וכלים בסיסיים לתפעול יישומי תוכנת הפוטושופ. לימודים אלו משלבים מגוון רחב של תכני לימוד העוסקים באופן תפעול התוכנה, לרבות, היכרות מעמיקה עם ממשק התוכנה, עקרונות העבודה בפוטושופ, כלי הפוטושופ ואופן השימוש בכל אחד ואחד מהם, שילוב טקסט בתמונה, עיבוד ושיפוץ תמונות דיגיטליות ותמונות סרוקות, ייבוא קבצים מתוכנות אחרות, היכרות עם הפילטרים והאפקטים של התוכנה, סגירת קבצי פוטושופ ותכני לימוד נוספים המיועדים לצרכי רכישת מיומנויות תפעול ועבודה עם תוכנת הפוטושופ.

לרשימה המלאה של מוסדות הלימוד המציעים לכם מסלולי לימוד בתחום זה, לחצו כאן – קורס פוטושופ

לימודי פוטושופ  –למי הם מיועדים ומהם תנאי הקבלה? 
לימודי פוטושופ מתקיימים גם במסגרת קורסי העשרה קצרי מועד וגם במסגרת לימודי עיצוב גרפי, לימודי עיצוב ולימודי אדריכלות. בשני המקרים, מסלולי הלימוד מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים לעסוק במקצועות העיצוב הגרפי, הצילום והאדריכלות, וזאת בנוסף, לכל אילו מבינכם המעוניינים לרכוש את הידע הבסיסי והמתקדם לצרכי עיבוד תמונות לכל מטרה. תנאי הקבלה לקורסי הפוטושופ כוללים בין היתר: היכרות מקדימה עם סביבת ה-WINDOWS, ידע בסיסי באנגלית ויכולת עבודה ממושכת בסביבה ממחושבת. 

לימודי פוטושופ  -משך הלימודים ותעודת ההסמכה 
לימודי פוטושופ המתקיימים במסגרת קורסי העשרה מקצועיים קצרי מועד, נמשכים בין חודשיים לשלושה חודשיים במתכונת של מפגשי לימוד שבועיים בהיקף של שלוש עד חמש שעות לימוד בכל מפגש. לימודי פוטושופ המתקיימים במסגרת מסלולי לימוד מורחבים בתחום הצילום, האדריכלות והעיצוב הגרפי, נערכים אף הם בהיקף שעות זהה ובמתכונת של יחידת לימוד עצמאית כחלק מתכנית הלימוד המורחבת. בוגרי הקורסים קצרי המועד בתחום הפוטושופ זכאים לקבלת תעודת גמר מטעם מוסד הלימודים וזאת במידה והם עומדים בכל דרישות הקורס, לרבות, הגשת פרויקט גמר.

קורס פוטושופ - מהן האפשרויות התעסוקתיות העומדות לרשות הבוגרים?
בוגרי לימודי הפוטושופ, יוכלו להשתלב כעורכי ומעבדי תמונות במגוון רחב של מקורות תעסוקה כגון: מערכות עיתון ופורטלים חדשותיים באינטרנט, חברות פרסום, בתי סטודיו לעיצוב, חברות מיתוג, חברות אינטרנט העוסקות בבנייה ועיצוב של אתרים, חברות העוסקות בפיתוח אפליקציות, אולפני צילום ועוד.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס פוטושופ
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.


מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
בוחרים בדרך המקצועית!
מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון
בוחרים בדרך המקצועית!
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

18 מסלולים

מפת הגעה
לומדים מקצוע עם עתיד לנוער
סאן ספארק-מרכז הידע
לומדים מקצוע עם עתיד לנוער
המכללה מלמדת ב: אשדוד, ראשון לציון, רחובות.

המסלול נלמד ב: אשדוד, ראשון לציון, רחובות.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה.
תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תוכנות גרפיקה ועריכה
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
אתם מתלבטים ועדיין לא בטוחים לאיזה כיוון בחיים אתם צריכים ללכת. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם להבין בפשטות, מדוע אתם צריכים ללכת לקורס מקצועי. ...המשך
מה זה בדיוק SketchUp
מה זה בדיוק SketchUp
גם אם אתם עדיין לא מכירים את התוכנה, נאמר בקצרה שאם ראיתם אווטאר ראיתם למה שהיא מסוגלת לעשות. הפעם הכנו לכם את כל המידע אודות התוכנה, איפה לומדים אותה ועושים לאחר מכן. ...המשך
למה ללמוד אפטר אפקטס?
למה ללמוד אפטר אפקטס?
הסיבות מרובות ובקצרה אפשר לומר שקורס אפטר אפקסט מתאים גם לחסרי ידע, אך גם לאנשי מקצוע שרוצים להתעדכן בכל היישומים החדשים שמצטרפים כל כמה זמן, אבל בסופו של דבר, כדאי מאוד שתכירו את התוכנה העריכה המבוקשת בעולם הבידור ולמה כדאי לעבור קורס מקצועי בה. ...המשך
מה לומדים בקורס אילוסטרייטור
מה לומדים בקורס אילוסטרייטור
תוכנת אילוסטרייטור היא התוכנה החמה ביותר היום בשוק העיצוב הדיגיטלי. רוצים לדעת למה גם אתם צריכים להכיר אותה ומה תלמדו בקורס המקצועי? אנחנו כאן עם כל הפרטים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765