ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מה לומדים בקורס אילוסטרייטור

תוכנת אילוסטרייטור היא התוכנה החמה ביותר היום בשוק העיצוב הדיגיטלי. רוצים לדעת למה גם אתם צריכים להכיר אותה ומה תלמדו בקורס המקצועי? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

מערכת פורטל לימודים|5.5.2017|16:35
תוכנת אילוסטרייטור נחשבי היום לתוכנה החמה ביותר בשוק העיצוב הגרפי. התכונה הייחודית שפיתחו בבית Adobe עוזרת היום למעצבים גרפיים להכין תוצרים שניתן למרוח, לשנות ולשחק עם גודלן המקורי מבלי לחשוש כי התוצאה תהיה מפוקסלת או תציג עיוות כלשהו. יתרון זה הפך את התוכנה לאחת המבוקשות ביותר בשוק וכיום מרבית מהמעצבים הגרפיים נדרשים לדעת לעבוד עם התוכנה על ידי לקוחות פוטנציאליים, או שהם מבקשים ללמוד אותה בעצמם כדי שיוכלו להציע לאותם לקוחות את העיצוב היוקרתי. הביקוש הרב הוביל כמובן לפתיחת קורסים מקצועיים רבים אשר נועדו להכשיר את המשתתפים בתוכנה כאשר הלימודים אינם מיועדים אך ורק למעצבים גרפים אלא גם לכל איש מקצוע העוסק בעיצוב אתרים. אז מדוע חשוב לכם להכיר את התוכנה? ומה לומדים בקורס אילוסטרייטור מקצועי? גלגלו מטה לתשובות.

תוכנת אילוסטרייטור היא תוכנה בסיס לכל מעצב, חובה ללמוד אותה לעומק


מדוע חשוב להכיר את התוכנה?
תוכנת אילוסטרייטור היא תוכנה וקטורית. מילה זו היא למעשה ההסמכה לייחודיות הקבצים אותם מכינים המעצבים עבור לקוחותיהם. יתרונה של התוכנה הוקטורית הוא בכך שהיא מתאימה לשימוש לחברות שיווק, עבודות אישיות, הכנת עיצוב לאריזות, יצירת עטיפות, הקמת פרסומות לשלטי חוצות, יצירת לוגואים וכרטיסי ביקור ועוד. עוד חשוב לדעת שהתוכנה אינה מיועד אך ורק למעצבים גרפיים בלבד והיא מבוקשת גם על ידי מעצבי ובוני אתרים בשל הממשק הידידותי שעוזר לשדרג את רמת העיצוב של כל מוצר בו היא משולבת.

לרשימה המלאה של מוסדות הלימוד המציעים קורס אילוסטרייטור בפורטל לימודים לחצו כאן – קורס אילוסטרייטור

מהם תכני הלימודי הנלמדים בקורס אילוסטרייטור
ועכשיו לסיבה שלשמה הגענו. תוכנית הלימודים של הקורס המקצועי מאפשרת למשתתפים ליהנות משיעורים והרצאות עיוניות המשולבות עם התנסויות וסדנאות מעשיות בהם לומדים הסטודנטים אודות רזי התוכנה והשימוש בה. בהמלך הקורס ילמדו הסטודנטים על נושאים כגון: הכרות התכונה, מה ניתן לפתח באמצעותה, עבודה עם תפריטים וכלים בסיסיים, בניית אלמנטים גרפיים, עיצוב עמוד, קומפוזיציות, טקסטורות ושכבות, יצירת טקסט ופונטים מיוחדים, שמירה על פרופורציות של אלמנטים גרפיים, מעברי צבע, עבודה עם מברשות, בניית אובייקטים וקטוריים, אפקטים שהתוכנה מציעה, יצירת לוגואים, העלאה לאינטרנט, הכנה לקראת דפוס ועוד.

מהם תנאי הקבלה וקהל היעד לקורס אילוסטרייטור

אז כעת שאנחנו יודעים למה חשוב ללמוד את התוכנה ומה לומדים בקורס המקצועי. כדאי שנדע למי בדיוק הקורס מתאים ואיך מתקבלים אליו. כאמור קהל היעד לקורס המקצועי יכול להיות כל אדם המעוניין ללמוד את התוכנה ולהתמקצע בה. גם תנאי הקבלה מתאימים לפיחות בקהלח היעד המיועד לקורס, אך עם זאת ישנן שלוש דרישות שבמוסדות הלימוד דורשים שהמועמדים יעמדו בהם על מנת שיוכלו להירשם ללימודים. הדרישות הראשונות הן דירשה לידע טוב בשפה האנגלית, משום שזו השפה המקצועית של התוכנה ומשתמשיה והדרישה השנייה היא שהמועמדים יגיעו עם ידע מוקדם בהפעלת יישומי מחשב ואינטרנט, שכן אנשים ללא רקע בהפעלת מחשבים לא יקבלו הדרכה מוקדמת בהפעלת יישומי מחשב. לבסוף נדרשים המועמדים לעבור ראיון קבלה על מנת שמוסד הלימודים יוכל לבדוק את רמת הידע של המועמדים השונים ולוודא כי הם מתאימים לתוכנית הלימודים של המוסד.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס אילוסטרייטור
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.


מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
בוחרים בדרך המקצועית!
מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון
בוחרים בדרך המקצועית!
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

18 מסלולים

מפת הגעה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תוכנות גרפיקה ועריכה
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
אתם מתלבטים ועדיין לא בטוחים לאיזה כיוון בחיים אתם צריכים ללכת. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם להבין בפשטות, מדוע אתם צריכים ללכת לקורס מקצועי. ...המשך
מה זה בדיוק SketchUp
מה זה בדיוק SketchUp
גם אם אתם עדיין לא מכירים את התוכנה, נאמר בקצרה שאם ראיתם אווטאר ראיתם למה שהיא מסוגלת לעשות. הפעם הכנו לכם את כל המידע אודות התוכנה, איפה לומדים אותה ועושים לאחר מכן. ...המשך
למה ללמוד אפטר אפקטס?
למה ללמוד אפטר אפקטס?
הסיבות מרובות ובקצרה אפשר לומר שקורס אפטר אפקסט מתאים גם לחסרי ידע, אך גם לאנשי מקצוע שרוצים להתעדכן בכל היישומים החדשים שמצטרפים כל כמה זמן, אבל בסופו של דבר, כדאי מאוד שתכירו את התוכנה העריכה המבוקשת בעולם הבידור ולמה כדאי לעבור קורס מקצועי בה. ...המשך
האם כדאי ללמוד קורס פוטושופ?
האם כדאי ללמוד קורס פוטושופ?
מהם לימודי פוטושופ? למי הם מיועדים? מהם תכני הלימוד המועברים במסגרת הלימודים ולמי מומלץ ללמוד פוטושופ? זה הזמן לדעת הכול על קורסי הפוטושופ. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765