ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מה זה בדיוק SketchUp

גם אם אתם עדיין לא מכירים את התוכנה, נאמר בקצרה שאם ראיתם אווטאר ראיתם למה שהיא מסוגלת לעשות. הפעם הכנו לכם את כל המידע אודות התוכנה, איפה לומדים אותה ועושים לאחר מכן.

צוות פורטל לימודים|6.3.2017|11:22

כדי להבין מה זה בדיוק SketchUp צריך להבין תחילה את השינוי שהתרחש בתחום האנימציה והגרפיקה. אין ספק שאנימציית תלת מימד היא הטרנד החדש שהשתלט על הוליווד הוותיקה. כדי ליצור גרפיקה שכזו יש צורך לדעת לעבוד עם מספר תוכנות שבאמצעותן יוצרים את האשליה של התבוננות בתמונת שלושה מימדים. כיום הגרפיקה משמשת בעיקר לעיצובם של סרטי אנימציה בקולנוע ומשחקי מחשב, אך גם עבור צרכים רפואיים באמצעות הדמייה ממוחשבת, הדמיה הנדסית ועוד. במהלך שני העשורים האחרונים ענף הגרפיקה זכה ליהנות מהתפתחות משמעותית בכלל ובפרט בתחום גרפיקת התלת מימד, כששובר הקופות אווטאר היה הסרט ששינה את האופן בו אנו רואים היום סרטים וכל בית קולנוע גדול מחזיק היום מקרנים ייעודיים לסוג זה של הקרנה.

תנאי הקבלה לקורס דורשים מהמועמדים להגיע עם ידע בסיסי בישומיי מחשב ואנגלית טובה שכן שפת התוכנה היא באנגלית.


על תוכנת Sketch Up
תוכנת סקצ'אפ היא תוכנת הדמיה ועיצוב תמונת תלת מימד אשר נחשבת לאחת התוכנות המובילות בתחומה. אחד היתרונות שלה הוא שהיא ניתנת בחינם וכל מי שמעוניין להתנסות בה יכול ללמוד מהן הפעולות הנדרשות בכדי לעצב תמונה בשלושה מימדים משלו. כיום התוכנה משמשת מעצבים רבים, גרפיקאים, אנימטורים, אדריכלים ועוד, אשר עוסקים במקצועות הזקוקים להדמייה תלת מימדית בצורה קלה מהירה ונוחה למשתמש ואף מאפשרת הדפסה בתלת מימד. עם זאת למידה עצמאית היא מנת חלקם של מעטים בחברה ולכן קיימים היום קורסים שונים ללימודי גרפיקה ואנימציה תלת מימדית בכלל וסקצ'אפ בפרט. במהלך הקורס הסטודנטים רוכשים כלים ומיומנות בעבודה עם כל יישומי התוכנה על מנת שיוכלו לעבוד כאנשי מקצוע בשוק העבודה לאחר מכן ולהציג תיק עבודות מקצועי.

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - קורס סקצ'אפ

קצת מידע על קורס Sketch Up
קורס סקצ'אפ מקנה לסטודנטים ידע רחב בתוכנה - הסטודנטים לומדים את  שיטות עבודה, ורוכשים מיומנות וכלים לשימוש יעיל, כמו גם נהנים מתוכנית לימודים מקיפה המיועדת למעצבים תעשייתיים, מעצבי פנים, אדריכלים, הנדסאים, אדריכלי נוף וכל איש מקצוע שמתעניין בתחום. גם קהל היעד של הקורס הם אנשים המעוניינים לעסוק בכל התחומים שצויינו, כך שאין זה אומר שלימודים אלה מתאימים רק למי שרוצה לייצר סרטוני אנימציה. עם זאת תנאי הקבלה לקורס דורשים מהמועמדים להגיע עם ידע בסיסי בישומיי מחשב ואנגלית טובה שכן שפת התוכנה היא באנגלית.
 
תוכנית הלימודים בקורס Sketch Up
נושאי הלימוד בלימודי סקצ'אפ הם: כלי שרטוט מתקדמים, כלי שרטוט בסיסיים, עריכת שינויים באוביקטים תלת מימדיים, עקרונות העבודה בתלת ממד, עבודה עם קבוצות וקומפוננטות, עבודה בשכבות, "ארגז החול", כלי מידול מתקדמים, תאורה וצל, סגנונות ויזואליים, חתכים דינמיים, חומרים וישומם במודל, יצירת סרטוני אנימציה, מנהל הסצנות – אנימציה של מבטים, הפקת תמונות, PHOTOMATCH, יבוא ויצוא לתוכנות אחרות כולל אוטוקאד, עבודה עם פלאגינים לקיצור עבודה, לימוד Sandbox, עקרונות ההדפסה ועוד. מטרת הקורס היא שהסטודנטים ישלטו באופן מוחלט בתוכנה ויוכלו לבנות, לסרטט ולהציג כל מודל שהם חפצים בו.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תוכנות גרפיקה ועריכה
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
אתם מתלבטים ועדיין לא בטוחים לאיזה כיוון בחיים אתם צריכים ללכת. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם להבין בפשטות, מדוע אתם צריכים ללכת לקורס מקצועי. ...המשך
למה ללמוד אפטר אפקטס?
למה ללמוד אפטר אפקטס?
הסיבות מרובות ובקצרה אפשר לומר שקורס אפטר אפקסט מתאים גם לחסרי ידע, אך גם לאנשי מקצוע שרוצים להתעדכן בכל היישומים החדשים שמצטרפים כל כמה זמן, אבל בסופו של דבר, כדאי מאוד שתכירו את התוכנה העריכה המבוקשת בעולם הבידור ולמה כדאי לעבור קורס מקצועי בה. ...המשך
מה לומדים בקורס אילוסטרייטור
מה לומדים בקורס אילוסטרייטור
תוכנת אילוסטרייטור היא התוכנה החמה ביותר היום בשוק העיצוב הדיגיטלי. רוצים לדעת למה גם אתם צריכים להכיר אותה ומה תלמדו בקורס המקצועי? אנחנו כאן עם כל הפרטים. ...המשך
האם כדאי ללמוד קורס פוטושופ?
האם כדאי ללמוד קורס פוטושופ?
מהם לימודי פוטושופ? למי הם מיועדים? מהם תכני הלימוד המועברים במסגרת הלימודים ולמי מומלץ ללמוד פוטושופ? זה הזמן לדעת הכול על קורסי הפוטושופ. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765