ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס מסחר יומי

לימודי מסחר יומי בבורסה (Day Trade) מעניינים אתכם?


קורס מסחר יומי פונה לכל מי שמעוניין לייצר הכנסה נוספת משוק ההון בלי להידרש להשקעות ארוכות טווח. תכנית הלימודים מקיפה מושגי יסוד בבורסה, ידע תיאורטי רב הנדרש בתחום ושמה דגש על התנסות מעשית בחדרי מסחר אינטרנטיים המלווים על ידי מדריכים מקצועים ומנוסים.

כאן בפורטל לימודים ריכזנו עבורכם את המידע המקיף על התחום החל ממתן רקע אודות מסחר יומי, דרך נושאי לימוד עיקריים ותנאי קבלה ועד לפרטים אודות בתי ספר מובילים ללימודי שוק ההון. לקבלת ייעוץ לימודים טלפוני, באפשרותכם להתקשר אלינו או להשאיר פרטי התקשרות ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי. לחילופין, בתחתית המאמר תוכלו למצוא מגוון מוסדות לימוד מומלצים ללימודי שוק ההון אותם ניתן לסמן ולהשאיר פרטי התקשרות ישירות לנציגיהם עבור קבלת מידע נוסף ולתיאום פגישת ייעוץ והרשמה.
תעודת זהות קורס מסחר יומי
תנאי קבלה
  • תכנית הלימודים פתוחה בפני הקהל הרחב ומתאימה לכל אדם המעוניין לעשות היכרות ראשונה ומעשית עם שוק ההון.
  • על המועמדים להיות בני 18 ומעלה ולעבור ראיון קבלה מול סגל המוסד.
  • בנוסף, מומלץ להחזיק במיומנויות מחשב ואינטרנט בסיסיות טובות.
משך לימודים
  • היקפה של תכנית הלימודים משתנה בין מוסד למוסד ונע בין 7 ל-10 מפגשים המתפרשים על גבי כחודשיים עד שלושה חודשים.
  • חשוב לציין כי ישנם מוסדות המציעים לימודים מקיפים הכוללים מגוון טכניקות מסחר וביניהן Day Trade ובהן משך הלימודים מתארך משמעותית ומגיע גם ל-30 מפגשים.
שכר ממוצע
  • קורס מסחר יומי איננו מכשיר למקצוע ומכוון לאנשים המעוניינים לעסוק במסחר עצמאי בבורסה ליצירת הכנסה משנית נוספת.
  • אי לכך, לא ניתן לספק נתוני שכר על התחום.
תכונות אופי
  • תכנית הלימודים פונה לכל החפץ בידע אקטיבי במסחר מניות.
  • מומלץ להחזיק במיומנויות מחשב בסיסיות טובות ונכונות לשעות למידה מרובות במקרים בהם עולם הפיננסים זר לכם לחלוטין.
  • היו סמוכים ובטוחים שבעזרת הליווי המקצועי של סגל הלימודים בשילוב עם מוטיבציה ונכונות מצדכם, גם אתם תדעו כיצד לסחור בבורסה בתבונה.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס מסחר יומי

אז קודם כל: מה זה מסחר יומי?

קורס מסחר יומי משתייך לתחום לימודי שוק ההון. אך בעוד שהלימודים האחרונים מקיפים מגוון רחב של טכניקות מסחר במניות, תכנית זו נוגעת במסחר היומי בלבד.

במסגרת המסחר היומי, הסוחרים קונים ומוכרים ניירות ערך באותו היום ובסיומו הם אינם מחזיקים עוד בפוזיציה. כך למעשה מתבצעת השקעה לטווח הקצר והסוחרים קוצרים את התשואה המגולמת מן ההפרש שקיים בין מחיר הקנייה למכירה.

הבסיס שעומד מאחורי המסחר היומי הוא ניצול התנודות של המניות ולכן טכניקה זו מצריכה הבנה בסיסית טובה בבורסה, יכולת לשימוש בכלים מתקדמים לניתוח מגמות וגם לא מעט קור רוח וניסיון אותם כבר תצליחו לצבור לכל אורך הקורס.

מתכונת לימודי מסחר יומי

כיום כבר ניתן למצוא לא מעט מוסדות ללימודי שוק ההון ולהכשרות פיננסיות מתקדמות המציעים תכנית לימודים מקיפה ומעשית המתאימה לכל המעוניין מגיל 18 ומעלה.

בשלב הראשון, מתרכזת התכנית בהקניית ידע תיאורטי נרחב בהרצאות פרוטנליות כיתתיות. לאחר מכן, עובר הקורס אל השלב המעשי ומתקיים בכיתות מסחר אינטרנטיות שם צוברים התלמידים ניסיון בזמן אמת תוך ליווי צמוד של סגל מרצים מקצועי ומנוסה.

בהתייחסות לסגל המרצים, כדאי לדעת שכל מוסדות הלימוד עושים את מירב המאמצים לגייס לטובתם נבחרת מדריכים שמביאים איתם ניסיון מעשי מהשטח והמון ערך מוסף. בעת תהליך ההרשמה או פגישת הייעוץ מול נציגי המוסד הלימודי בו אתם מעוניינים ללמוד, בקשו לקבל מידע גם על המרצים שמהווים חלק חשוב ומהותי בקורס.

לסיום, תכנית הלימודים היא מקיפה, מעמיקה ויסודית. גם אם מעולם לא נגעתם בעולם הפיננסים ובפרט בתחום המסחר במניות, זכרו שדבר זה נלקח בחשבון וכלל המוסדות מציעים לימודים שיכשירו אתכם מן הבסיס ועד לרמה מתקדמת.

תכנים עיקריים

בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס מסחר יומי ניתן למנות:
  • מבוא לעולם שוק ההון והמסחר במניות
  • עקרונות המסחר היומי – Day Trade
  • מושגים בסיסיים
  • ניירות ערך
  • ניהול יום מסחר
  • שימוש בכלי ניתוח מתקדמים
  • תנודות וחיזוי תנודות
  • אנליזה לדו"חות פיננסיים
  • קריאת וניתוח גרפים
  • ניהול סיכונים
  • תפעול מערכות מסחר
  • תבניות מסחר
כלל נושאי הלימוד זוכים לגיבוי מעשי במרבית חלקו השני של הקורס במסגרת חדרי מסחר מעשיים ובזמן אמת.

מלבד היתרון הברור של חדרי המסחר המאפשרים להפנים את החומר הנלמד בצורה טובה וברורה יותר, הם גם מספקים הכנה מנטלית חשובה לקראת המסחר כיוון שזה דורש קור רוח המשפיע על יכולת קבלת ההחלטות של הסוחר.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס מסחר יומי


לקריאה נוספת



מוסדות לימוד מובילים

לימודי מסחר יומי נהנים מפופולריות גבוהה בקרב רבים המבקשים לרכוש כלי ליצירת הכנסה משנית נוספת. כיום כבר ניתן למצוא מגוון רחב של מוסדות לימודיים שונים ובפריסה ארצית נרחבת המתאימה לכל:

  • מכללת פסגות – אחת מן המכללות המובילות בישראל ללימודי שוק ההון ושחורטת על דגלה את האפשרות להקנות לכל החפץ, ידע מעשי מקיף ורחב בתחום הפיננסים. למכללה מוסדות בפריסה ארצית רחבה בתל אביב, חיפה, באר שבע, ירושלים, רמת גן, רחובות וכפר סבא.
  • מכללת מיטב דש – מוסד לימודי המכשיר למגוון מקצועות פיננסים הכוללים הכנות לבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וגם בלימודי שוק ההון לסוחרים עצמאיים. למכללה סניפים בחיפה, תל אביב, הכנרת וירושלים.
  • מכללת אפיק – מכללה וותיק ההמרכזת מגוון רחב של קורסים בתחום שוק ההון. למכללה נבחרת מרצים מן השורה הראשונה וסניפים בתל אביב, כפר סבא, רחובות וחיפה.
  • BDO האקדמיה לפיננסים – מכללה הממוקמת בתל אביב וידועה בתכניות לימודים ברמה גבוהה בתחום הפיננסים החל מהכנה למבחינות הרשות לני"ע ומשרד האוצר ועד ללימודי שוק ההון.
  • Simple Trade – מכללה המציעה הכשרות ממוקדות במסחר יומי ובמסחר סווינג. המכללה נוסדה על ידי סוחר בוול סטריט והתרחבה לשני סניפים ברמת גן ובחיפה.


קהל יעד

מספיק שתחליטו שאתם רוצים לעשות את הצעד הנדרש כדי להתחיל ולייצר הכנסה נוספת ממסחר מעשי בשוק ההון כדי שיהיה לכם את כל מה שנדרש לצליחת הקורס.

עליכם להצטייד קודם כל במוטיבציה ונכונות למטלות בית וללמידה תכופה. הרצון העז יחד עם המוטיבציה והידע שמביאים עמם המדריכים, יספקו לכם את כל מה שצריך למסחר שיניב לכם תוצאות.

תנאי קבלה

הקבלה ללימודי מסחר יומי מותנית בגיל 18 ומעלה ובראיון ראשוני לצורך התרשמות ותיאום ציפיות. מומלץ להגיע גם עם מיומנויות מחשב בסיסיות ברמה טובה.

היקף הלימודים

תכנית הלימודים היא קצרה וקולעת כשמרבית המוסדות מציעים מסלול באורך של כ-7 עד 10 מפגשים. סך הכל, הקורס נמשך כחודשיים ולעתים מגיעה לכשלושה חודשים.

תעודות

בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה יקבלו תעודת סיום מטעם המוסד בו למדו.

אפשרויות תעסוקה

קורס מסחר יומי איננו מספק מקצוע, אלא כישורים ומיומנויות הנדרשים כדי לבצע מסחר עצמאי ובטכניקה של השקעה לטווח קצר. אם השקעות במניות מעניינות אתכם, מומלץ לקרוא גם על קורס יועץ השקעות המספק מקצוע ושהרישיון מותנה במעבר בחינות ממשלתיות רשמיות.

על התכנית החדשנית ללימודי ביטקוין שמעתם? לחצו כאן לפרטים נוספים!

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מסחר יומי
יורם כללי
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
מכללת פסגות
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

מידע על
המכללה

41 מסלולים

מפת הגעה

40 סרטוני וידאו

6 ממליצים
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765