ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס שוק ההון

לימודי שוק ההון 


עולם שוק ההון הוא עולם נסתר מעיני רבים, הרואים אותו רק בסרטים וסיפורים המספרים מצד אחד, על השקעות ואקזיטים שהפכו אנשים פשוטים למיליונרים ואף יותר מזה, ומצד שני, אנשים שאיבדו את כל כספם בגעי שפל כלכליים כגון השפל הכלכלי של שנות ה-20 במאה ה-20 והמשבר הכלכי בשנת 2007. לשם כך נועד קורס שוק ההון המנסה לחבר בין אנשים לעולם ההשקעות הפיננסיות. שוק ההון נחשב במשך שנים למעין לאפיק אותו מבינים רק מעתים מובחרים וכעת, הקורס בא לחבר את אותם מעוניינים הרוצים להכיר כיצד השוק עובד כדי לדעת כיצד להתנהל עם הבנקים, כדי להשקיע בעצמם בשוק ההון ללא הצורך לשלם לבית השקעות הדורש תשלום, ולאנשים המעוניינים לעסוק בתחום, בין אם מקצוע שני, או בין אם כמקצוע עיקרי. הקורס נחשב לקורס פתוח לקהל הרחב כשתנאי הקבלה שלו הם שהמועמדים יהיו בני 18 פלוס בלבד ולמעשה הקורס פתוח (בדומה לשוק עצמו) ללומדים ומשקיעים מכל גזע, לאום, מין, דת והשקפה מכל סוג.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס שוק ההון

מה לומדים בקורס שוק ההון ואיפה?

קצת מידע על קורס שוק ההון

המושג שוק ההון אוגד בתוכו מגוון של נושאים והגדרות. המושגים המאפיינים אותו זרים למרבית האנשים ולרוב מרתיעים את חלקנו מהמחשבה ללמוד את השפה המקצועית לשימוש במכשירים הפיננסיים כדי למצוא את תמהיל ההשקעות שלנו, ולדעת כיצד להגן עליהם בעת מפולת ולהניב רווח במקביל. בנוסף לכך, עידן האינטרנט, שחולל מהפכה בשווקי ההון העולמיים, הוביל לכך שאפשרות ההשקעה הפכה לנוחה יותר עבור כל מי שיש לו טלפון סלולארי ואינטרנט, אבל מצד שני, הפך אותה למעט יותר מורכבת.
 

אז מה זה שוק ההון?

יתרונו העיקרי של שוק ההון, הוא שישנו מגוון רחב של השקעות אפשרויות שיכולות להניב רווחים לא רעים בכלל. האפשרויות מתחלקות בין אגרות חוב, מניות, ניירות ערך ועוד. נכון שעולם השקעות מתבסס בעיקר על היסוד האיתן שלו, הלא היא הבורסה. בסופו של דבר שוק ההון מורכב מבתי השקעות, ברוקרים וכמובן הסוחרים העצמאיים שעושים את העבודה השחורה בעצמם וכך מסוגלים להימנע מתשלומי מתן שירות ולדעת מתי להיכנס ומתי לצאת.

מה מקבלים הסטודנטים מקורס שוק ההון?
קורס שוק ההון יקנה לסטודנטים ידע מקצועי הכרחי לכדי שיוכלו להיכנס לעולם המסחר בשווקי ההון העולמיים. הקורס מעניק, בין השאר, כלים לסיוע ביצוע ניתוח אובייקטיבי של הערכת נקודות כניסה ויציאה, הפקת רווחים במצבי שוק משתנים, ניהול סיכונים בתבונה וקיום התנהלות אישית נכונה ואחראית בפעילות המסחר. כחלק מההיכרות המקצועית שמעניק קורס שוק ההון עם התחום המדובר, בוגרי הקורס מקבלים מספיק ידע לעבוד בתחום בצורה עצמאית ואף לעבוד בתחום כשכירים וקבלת משרה

קהל היעד לקורס שוק ההון
קורס שוק ההון מתאים לחסרי הידע המבקשים ללמוד את שפת שוק ההון הייחודית, למשקיעים חסרי ניסיון המעוניינים לקחת חלק פעיל, כאלה שכספם מנוהל בידי אחרים, אך גם עבור משקיעים מיומנים הרוצים לשפר את יכולת קבלת ההחלטות שלהם ורוצים להתעדכן בשינויים ועידכונים שנעשים בשוק. תנאי הקבלה לקורס שוק ההון לא קשים ולמעשה דורשים מהמועמדים להיות בני 18 פלוס בלבד. 


משך הלימודים ונושאי הלימוד

הבוחרים ללמוד קורס שוק ההון אינם צריכים לחשוש שמא הקורס יפגע להם בשגרת חייהם. משך לימודי הקורס משתנים ממוסד למוסד, אך נעים בממוצע בין 70 ל-80 שעות לימודיות המורכבים מ-20 מפגשים. חשוב לדעת כי הקורסים אינם נתונים לפיקוח רשמי ולכן בין המוסדות יתכנו שינויים מהותיים בהיקף הלימודים. בין הנושאים אליהם נחשפים הסטודנטים במסגרת הקורס ניתן למנות: מסחר בבורסה, מבואות ומושגי יסוד בשוק ההון, אגרות חוב, ניתוח טכני, קריאת דו"חות פיננסיים, ניירות ערך, תיק השקעות עצמאי, אסטרטגיית השקעה, שיטות מסחר, אופציות מעו"ף, התנסות במסחר בזמן אמת, קרנות השתלמות, קופות גמל ועוד.
 

מהם הכישורים שרוכשים הסטודנטים בקורס שוק ההון?

לימודי שוק ההון יקנו לבוגרי הקורס ארגז כלים מקצועי בתחום המסחר והבורסה ויאפשרו להם לפתח תחביב ממנו יוכלו להניב רווחים גבוהים. בעולם הכספי של היום, עוד ועוד ישראלים נסים להבין ולשבור את מחסום הפחד שמרחיק אותם מעולם הכלכלה והפיננסים, על מנת שגם הם יוכלו להרוויח ממנו. למעשה, ההביקוש הגבוהה של הקורס גורר עימו רבים המוצאים בתחום כיוון והופכים אותו להכנסתם העיקרית.
 

7 סיבות ללמוד קורס שוק ההון

1. להבין את העולם הפיננסי - בישראל של היום, כשרבים מתמודדים אל מול שוקת שבורה של הממשלה, האחריות לדאוג לאורח החיים שיבטיח את עתידם של האזרחים, מוטלת על עצמם. ביטוח, פנסיה, ומשכנתא הם עניין להשוואת מחירים, ועל מנת שיוכלו לשלוט ולהבין איפה כדאי להשקיע את כספי החיסכון ולדעת כיצד לדבר באותה השפה עם מנהל תיק ההשקעות, משתלם לקחת קורס בסיסי בשוק ההון.

2. תנאי קבלה פשוטים - כל אדם יכול ללמוד את המקצוע ואין צורך להחזיק בידע קודם כדי ללמוד בקורסים אונליין, או כדי ללמוד בכיתה. והכי חשוב, למי שתוהה, אין צורך בידע מקדים מעולם המתמטיקה. תנאי הקבלה הרשמיים דורשים שהמועמדים יהיו בני 18+ בלבד, כאשר אין דרישה לבגרות מלאה או 12 שנות לימוד. הקורס נחשב לפתוח מאוד ומתאים עבור כל מי שרוצה ללמוד את התחום כשכל מה שצריך להציג הם יכולות לזיהוי הזדמנויות כלכליות ויכולת לפתח כישורים בינאישיים במידה והוא מעוניין להפוך את התחביב למקצוע של ממש. 

3. מתאים לכל אחד - את המסחר ניתן לבצע מכל מחשב נייד, מכשיר סלולר ועוד על ידי כל אדם מכל גזע, לאום, מין, דת והשקפה מכל סוג. הדבר היחיד שבא לידי ביטוי הם הביצועים אותם מנהלים האנשים שמאחורי השפופרת או המסך.

4. הכנסה נוספת - כדי להכניס עניין לקריירה מתסכלת אין סיבה להחליף מקצוע או להשקיע בלימודי תואר ראשון. את ההכנסה הנוספת שרבים מחפשים לעצמם ניתן ליצור גם דרך שעתיים של עבודה ביום, בשעות נוחות למשתמש, ואפילו סביב השעון.
 
5. תחום מאתגר ודינאמי - בשוק ההון קשה יותר לצפות מה ילד יום ולכן הדינאמיות בתחום רבה מאוד. התוצאה היא ניסיון של שימוש הכלים שברשות המשקיע כדי לקלוע למצב העתידי, לפי תורת חילוק הביצים בסלים שונים. עולם שוק ההון מתאים בעיקר למי שיש את הסבלנות ואורח הרוח לחיפוש מתמיד אחר ההשקעה הנכונה.

6. שוק ההון כאן כדי להישאר - שוק ההון אינו טרנד חולף ולמרות שההשקעות בו משתנות והן יכולות להיות לטווח קצר או ארוך, תמיד ימצא עניין להשקיע בו, שכן ישנן השקעות שאורכות עשרות שנים. עם זאת, שיטות ההשקעה תמיד יישארו דומות, גם אם הכלים ישתנו עם רוח הקדמה.
 
7. סוף כל סוף תוכלו להתעמת עם הבנק שלכם - הבנקים מעבירים אלינו במשך שנים מכתבים בעלי מידע אודות השקעות וגורמים פיננסיים אחרים המוסברים מאחורי הדף, אך לציבור הרחב 70 אחוזים מהמידע עדיין לא ברור. בקורס השקעות ההון יקבלו הסטודנטים הבנה קלה יותר של משמעויות השינויים באותם פרמטרים.

מה לגבי מי שרוצה למצוא עבודה בשוק ההון?

תחומי המקצוע הקיימים בשוק לאנשים המחפשים לעבוד כשכירים בעולם שוק ההון הם: אנשי ניהול תיקים, שירות לקוחות או אנליסטים בחברות שוקי ההון השונות. חשוב לדעת כי מקצועות אלו לא בהיכרח דורשים תארים אקדמיים, אלא רמת הידע איתה הם באים  היא החשובה יותר. מי שמעוניין להיעזר בקורס כדי למצוא עבודה יכול להיות בטח שלימודי תואר לכלכלה או עסקים אינם מעבירים יותר מידע על שוק ההון מאשר הקורס המקצועי.
 

מהי רמת הביטחון התעסוקתי?

למרות שגם היום, אנחנו שומעים על נפילהד של בתי השקעות, מדובר בתחום שהביטחון התעסוקתי בו נחשב לבין הגבוהים ביותר, וברוב המקרים, מי שנקלטו כמתמחים במשרות זוטר, ימשיכו להתפתח באותו מקום, כשלעיתים יהיו בתי ההשקעות שיהיו מוכנים בהכנה לבחינות ההסמכה השונות של הרשות לניירות ערך.
 

נדרש ותק בתחום?

תפקידים מסויימים כגון מנהלי תיקים יידרשו ניסיון של  שנה עד שנתיים בתפקידים של שוק ההון וכן במעבר בהצלחה של בחינות הרישוי לניהול תיקים מטעם הרשות לניירות ערך. למי שירצה להפוך לאנליסט, יידרש להציג 5 שנות ניסיון וכמובן רישיון מתאים למנהלים בתחום. תפקיד זה מהווה הדרגה הכי גבוהה לשכירים בתחום.
 
 
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס שוק ההון
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
יורם כללי
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
מכללת פסגות
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

מידע על
המכללה

41 מסלולים

מפת הגעה

40 סרטוני וידאו

6 ממליצים
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765