ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

לימוד צרפתית

בא לכם ללמוד צרפתית? 


השפה הצרפתית היא אחת השפות הכי מדוברות בעולם. צרפתית נחשבת לשפת האהבה, השפה הכי רומנטית וכל מילה ותו בה מזכירים תשוקה וכמהות בלתי פוסקת לטיול רומנטי בפריז. 

התרבות הצרפתית מפורסמת בזכות הרומנטיקה, האהבה, האומנות, האופנה, הקולינריה המגוונת והעקשנות שבה. בין המדינות המפורסמות בהן מדוברת השפה אפשר למצוא את בלגיה, קנדה, שוויץ, מרוקו, סומליה, טוניס ועוד.

השפה הצרפתית אף נחשבת לשפה הרשמית בלפחות כעשרים מדינות בעולם. אנשים המעוניינים לספוג את האווירה הרומנטית והאוהבת של השפה ישמחו ללמוד אותה, בין אם בתור תחביב, אתגר תיירותי או בתור מקצוע לכל דבר. 

בעבר, הצרפתים סירבו לדבר בשפה אחרת היות והם ידועים בגאוותם הבלתי פוסקת אך כיום הם יותר גמישים ויודעים אנגלית, גם אם בסיסית ביותר, על מנת לתת קבלת פנים סבירה לתיירים המגיעים לצרפת ואינם יודעים את השפה הצרפתית. לכן תמיד רצוי ואף חובה לדעת עוד שפה בינלאומית חוץ מאנגלית.
תעודת זהות קורס צרפתית
תנאי קבלה
  • 12 שנות לימוד
  • ציון פסיכומטרי (בחלק מהמוסדות)
  • בגרות מלאה (בחלק מהמוסדות)
משך לימודים
  • כ-60 שעות שבועיות המתפרסות על 6 שבועות
  • בחלק מהמוסדות הלימודים יימשכו בין 3-4 חודשים
  • קורס צרפתית למתחילים ייערך כ-15 שעות שבועיות במפגש חד שבועי
שכר ממוצע
  • לא ניתן לתת נתונים על תחום זה.
תכונות אופי
  • אוהבי תרבות, אופנה, קולינריה, ושפות - זה הקורס בשבילכם. 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס צרפתית

למה דווקא לימודי צרפתית?

קורס צרפתית מקנה לבוגריו שפה נוספת לאוסף, בעלת סגנון ויופי, מלבד אנגלית והשפה הרשמית הלוא היא עברית. בנוסף הוא מקנה גם תחושת ביטחון ויכולת בדיבור ומבטא השפה, היות והצרפתים נחשבים לרומנטיקנים לא קטנים ומתעקשים לדבר אך ורק צרפתית משום מה. 

השפה הצרפתית היא אחת השפות הנלמדות ביותר, כאשר היא נדחקת הצידה בשנים האחרונות לטובת השפה האנגלית שמשתלטת על העולם. אמנם השפה אנגלית היא שפה בינלאומית, אך כבודה של השפה הצרפתית מונח במקומה וגם שמור כשפה מדוברת בינלאומית. 

נושאי לימוד צרפתית:

לעיתים ישנן כמה רמות בקורס צרפתית, המותאמות כל אחת לסטודנט, בהתאם לרמתו האישית. 

צרפתית למתחילים:
  • הקניית יכולת ניהול שיחה בסיסית בשפה הנלמדת ולמידת עבר, הווה, עתיד
  • רוכשים כלים לתקשורת בסיסית על מנת לתקשר בצורה יעילה. ניתן ללמוד בפעילות בקבוצות קטנות או בזוגות
  • למידת אוצר מילים, ביטויים ותוך כדי גם מבטא מועט של השפה
  • ללמוד כיצד לבנות משפט בצורה דקדוקית
  • יכולת לקריאת השפה ברמה בסיסית
צרפתית ברמת ביניים/אמצע:
  • הרמה הזו מיועדת למי שכבר נחשף לשפה ומעוניין לחזק את יסודותיה.
  • לומדים כיצד לשפר את רצף הדיבור במהלך שיחה שוטפת
  • הרחבת אוצר המילים הקיים בשפה הנלמדת
  • שימוש בטקסט על מנת ללמוד באופן אינטרקאקטיבי ופעיל
  • למידת מיומנויות חדשות למבנה דקדוקי של המשפט
צרפתית למתקדמים:

סטודנטים המגיעים אל רמת המתקדמים כבר יודעים את השפה ומעוניינים להגיע לרמת שליטה יותר גבוהה, וכמו כן גם ללטש ולעדן את הצרפתית שלהם.
  • הכרת ביטויים נרחבים יותר
  • קריאת טקסט, מאמרים, וקטעים מעיתון
  • דגשים על שיחה שוטפת ודיוק במהלך דיאלוג
  • שיחות על נושאים מורכבים


למי מתאים לקחת קורס לימוד צרפתית?

לימוד צרפתית מתאים לאנשים המעוניינים להיחשף לשפות ותרבויות נוספות, היות וזוהי אחת השפות הכי מדוברות בעולם אחרי השפה האנגלית מבחינה בינלאומית. 

תיירים המטיילים בעולם באופן קבוע או לא קבוע, לעיתים יצטרכו ללמוד צרפתית, היות והיא שפה השולטת בלא מעט מדינות בעולם לצד אנגלית. לעיתים ישנם אפילו מקומיים שיתעקשו לדבר אך ורק צרפתית מסיבותיהם האישיות – או שהם רוצים לדבר רק בשפת האם שלהם, או שהידע שלהם באנגלית הוא בסיסי ולא יותר מדי טוב.

סיבה נוספת לקורס צרפתית, בין אם למתחילים או ברמות יותר מתקדמות, היא עסקים במדינות אחרות, בעיקר באירופה. לא מעט בעלי עסקים עושים עסקים גם באירופה ולכן חשוב לדעת את השפה הצרפתית גם אם ברמה בסיסית. 
 


מהי מטרת קורס צרפתית?

מטרת הלימודים היא ללמוד לדבר, להבין, ולכתוב את השפה הצרפתית וכמו כן גם את התרבות הצרפתית. הסטודנט לומד יכולות דיבור, כתיבה והבנה תוך כדי פיתוח והרחבת אוצר מילים בסיסי, דקדוק נכון, למידת זמנים שונים. זאת על מנת שבסוף הקורס הבוגר יקבל כלים בסיסיים לפיתוח השפה הנלמדת ולתקשר בהצלחה תוך כדי שיחה. 

תוך כדי הקורס, הסטודנט לומד להכיר בתוך השפה הצרפתית ביטויים, ניבים, סלנג, מבני משפטים ודקדוקים שונים. בנוסף, מפתחים מיומנויות לניהול שיחות בנושאים שונים, בין אם קלילים ובין אם מורכבים.


משך הלימודים:

היקף השעות עשוי להשתנות ממוסד למוסד. ישנם מוסדות בהם הקורס יימשך כ-60 שעות לימוד שבועיות, המתפרסות על כשישה שבועות. במוסדות אחרים, הקורס יימשך (בהתאם לרמות) בין שלושה לארבעה חודשים. קורס צרפתית למתחילים ייארך כ-15 שעות שבועיות במפגש חד שבועי.

דאגנו לרכז עבורכם את המידע הכללי עבור לימוד צרפתית, ולכן נמליץ לבדוק עם נציגינו כאן באתר פורטל לימודים בנוגע למידע מקיף ומדויק יותר על תנאי קבלה, משך הלימודים, ותוכנית הלימוד. לקבלת הכוונה וייעוץ ניתן להתקשר כל יום למספר 03-3727765 או להשאיר פרטים בטופס צור קשר ונציגינו ישמחו לחזור אליכם ולתת מענה בהקדם לכל שאלה.

תנאי קבלה:

אמנם השפה הצרפתית מורכבת למדי אך לעיתים אין תנאי קבלה כלל. ישנם מוסדות רבים בהם כן קיימים תנאי קבלה ולכן זה משתנה. 

במוסדות מסוימים דרוש ציון פסיכומטרי, 12 שנות לימוד, או ממוצע הבגרויות של המועמד לקורס. במוסדות אחרים, לא יהיו דרישות ברמת מתחילים אך ברמת ביניים ולמתקדמים יידרשו המועמדים לעבור תהליך מיון ולהגיע לכמות מפגשים ספציפית.

מוסדות לימוד בהם ניתן ללמוד צרפתית:

  • הקולג' הצרפתי – לימודים נרחבים בכל הארץ, בסניפים תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, פתח תקווה, קרית אונו, רמת השרון, נתניה, הרצליה, אשדוד ואשקלון.
  • ברליץ – בית ספר לשפות בפריסה ארצית. קיימים קורסים בצרפתית בכמה רמות. 
  • מרכז ILC  - בית ספר ארצי לקורסים במגוון שפות, בין אם למידת שפה עסקית או מדוברת. ניתן ללמוד בבית הלקוח או בקבוצות מצומצמות. 
  • דיאלוג – בית ספר ללימוד שפות ומערך החוץ של האוניברסיטה הפתוחה המציע לימודי צרפתית האורכים בין שלושה לארבעה חודשים.


תעודות והסמכה רשמית:

ברוב המוסדות בהם תבחרו לימוד צרפתית, תקבלו בסוף הקורס תעודת הסמכה מטעם המוסד ואישור רשמי לידיעת השפה הצרפתית, בין אם ברמה בסיסית או מתקדמת, להצגה חופשית היכן שרק תחפצו. 

לקריאה נוספת והעשרת הידע:

ישנן שפות רבות בעולם, חלקן יותר פופולריות וחלק פחות. צרפתית היא שפה בינלאומית וניתן לשלב לימוד צרפתית עם קורס אנגלית וקורס ספרדית, קורסים המכשירים את הסטודנט לידיעת כמה מהשפות המובילות והנחשבות בעולם במדינות רבות.

אפשרויות תעסוקה בשילוב השפה הצרפתית:

ניתן ללמוד קורס צרפתית ולאחר מכן לגשת לתואר ראשון בצרפתית – זאת על מנת לשלוט בניב הצרפתי באופן אקדמאי מוחלט, ואולי אף לעסוק בשפה במקצועות רבים – בוגר תואר ראשון בצרפתית יכול לשלב את תחום התקשורת בעיתונות הצרפתית, בקולנוע את הסרטים הצרפתים, וגם את תחום התיירות או תחום המשפטים במוסדות ממשלתיים.

ישנן אפשרויות תעסוקה רבות לבוגר קורס צרפתית המעוניין להתרחב בתחום ולהתמקצע בתעשיות מגוונות וחשובות לא פחות מידיעת השפה. 

במידה ובטוחים שרוצים לעסוק בתחומים הקשורים בשפה מאתגרת אך מרתקת זו, ניתן לגשת לתואר שני בצרפתית. סטודנט המסיים לימודי צרפתית יכול לעסוק במקצועות הקשורים לשפה, בתחומים מגוונים וחשובים העלולים להשפיע על המדינה והעולם בפרט.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס צרפתית
זהו הזמן, המקום והרגע ללמוד שפה שאוהבים!
דיאלוג
זהו הזמן, המקום והרגע ללמוד שפה שאוהבים!
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, מודיעין, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, מודיעין, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רעננה, תל אביב.
צרפתית מדוברת - בשילוב קריאה וכתיבה
הקולג´ הצרפתי
צרפתית מדוברת - בשילוב קריאה וכתיבה
המכללה מלמדת ב: אשדוד, אשקלון, גבעתיים, הרצליה, כפר סבא, נתניה, פתח תקוה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, אשקלון, גבעתיים, הרצליה, כפר סבא, נתניה, פתח תקוה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, רעננה, תל אביב.
יורם כללי
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765