ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס סוכן ביטוח

קורס סוכן ביטוח

לרוב הישראלים ולמעשה לאנשים בעולם כולו יש סוג כלשהו של ביטוח, בין אם זה לרכב, נכסים, חיים ועוד. לכן,  תפקידו של סוכן הביטוח הוא משמעותי במציאת הביטוח אשר יתאים לדרישות הלקוח בצורה הטובה ביותר. בשנים האחרונות, ככל שהענף מתפתח בצורה מתמדת ומתווספים אליו עוד ועוד פרמטרים שאפשר לשלב בביטוחים, חלה עליה משמעותית בביקוש לסוכני ביטוח ברמה מקצועית גבוהה. לסוכן הביטוח ישנו ערך מוסף נוסף מעבר לעובדה שסוכן הביטוח עוזר ומטפל בציבור שזקוק לו, והסכום הכספי המתקבל מעבודה זו. סוכן הביטוח חייב להיות בעל בקיאות ברמת הסעיף בביטוחים השונים וכישורי שיווק ברמה גבוהה. בנוסף לכך, סוכן הביטוח נדרש להיות בעל יכולת מכירתית, ולדעת לשלב תקשורת בינאישית ברמה גבוהה, כך שמירב הלקוחות יבחרו בו להיות הסוכן שלהם. אז אם אתם מתעניינים בלימודי ביטוח וסוכן ביטוח, תוכלו להמשיך ולקרוא מטה אודות הקורס ומה אתם יכולים לצפות ממנו. לאחר מכן תוכלו להשאיר פרטים בטפסי "צור הקשר" שלנו ולסמן את המוסדות הרלוונטיים לכם וצוות פורטל לימודים יצור עמכם קשר במהרה. כמו כן תוכלו להתקשר ישירות למוקד הייעוץ שלנו לקבלת ייעוץ ראשוני חינם.

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס סוכן ביטוח

קצת מידע על קורס סוכן ביטוח

ענף הביטוח בישראל

ענף הביטוח בישראל הוא אחד הענפים היציבים והחזקים במשק הישראלי. ענף הביטוח מגלגל כספים רבים ולכן אחראי על כל תחומי החיים של לקוחותיו. הנתונים הללו גורמים למקצוע סוכן הביטוח להיות מבוקש ויוצר דרישה וזרימה חזקה של אנשים אשר מעוניינים ללמוד את הקורס ולהתמקצע בענף סוכני הביטוח. חשוב לזכור כי בנוסף לאחריות, חשיבות התפקיד והאתגר הקיים בו, הסיבה הבולטת לביקוש הקיים בו היא אפשרויות הרווח הגבוהות של אנשי המקצוע בשל העמלות הגבוהות עבור כל מכירה, ובעיקר בזכות הדרישה הבלתי נגמרת של לקוחות בקבלת ביטוחים בכל תחומי החיים. עיקר ההכנסה של העוסקים בענף הביטוח הוא הכישרון לזהות ולמכור את הביטוחים השונים לפי התאמתם ללקוחות הפוטנציאליים. סוכני הביטוח נדרשים להיות מספיק מפולפלים ובעלי יכולת מכירות די שיוכלו להצליח.  במסגרת קורס סוכן ביטוח, יקבלו הסטודנטים את כל המידע הנדרש על מנת שיוכלו לעבור את בחינת סוכני הביטוח ולעבוד כסוכני ביטוח מורשים לפי חוק, אך הבקיאות בחומר שנלמד, יתרון גדול ככל שיהיה, היכולות המכירתיות הם אלה שימשכו את קהל היעד והלקוחות הפוטנציאליים לרכוש את הפוליסה דווקא מבוגר הקורס. לשם כך, כל סוכן נדרש לשלב בין שני התכונות הללו ולדעת להציג את הידע שרכש תוך שימוש בכישורי שיווק ומכירה טובים. 
 

תנאי הקבלה לקורס סוכן ביטוח

מטרתו של קורס הביטוח הוא להכשיר את הדור הבא של הסוכנים אשר יעבדו במגוון חברות הביטוח, סוכנויות הביטוח, ומחלקות הביטוח השונות ולכן הסטודנטים בו יקבלו הדרכה מקיפה אודות ארבעת התחומים העיקריים של ענף הביטוח: ביטוח פנסיוני, ביטוח אלמנטרי, ביטוח לאומי וביטוח חיים. לשם כך, הסטודנטים נדרשים להיות בעלי 12 שנות לימוד, להיות בעלי עבר פלילי נקי ולעבור רעיון קבלה אישי מול צוות הסגל, על מנת לעבור את תנאי הקבלה ולוודא כי הם מתאימים לאופי הלימודים של המוסד הנבחר. אורך הקורס יכול להשתנות בין המוסדות השונים לפירמת ההרחבה של כל מוסד בתחומים הנלמדים, אך ממוצע השיעורים של הקורס הוא בין פעם לפעמיים בשבוע ומשך הלימודים נאמדים בכשנה בממוצע. אם זאת, ישנם גם קורסים מזורזים הנמשכים כמה חודשים בלבד אך בשל כך חומר הלימודים מצומצם יותר.  

 

כיצד מתנהל קורס סוכן ביטוח?

במסגרת תוכנית הלימודים של קורס סוכן הביטוח, הסטודנטים לומדים את מושגי יסוד בתחום הביטוח, ולומדים להכיר את מוסדות ביטוח הגדולים הפועלים בישראל ומהם העקרונות המשפטיים אשר קשורים לדיני ביטוח. בנוסף לכך, הסטודנטים יחשפו במהלך השיעורים לתכנים עיוניים כגון: תעריף הסיכון וחישוב דמי הביטוח, חקיקה אזרחית בתחום הביטוח, ביטוח יתר, ביטוח הסיכון והנזק, דמי ביטוח, ערך כינון, ביטוח חסר פוליסה, דיני ביטוח התיישנות ומעמדו החוקי של סוכן ביטוח, עקרונות הביטוח, מושגי יסוד בתחום הביטוח, סטטיסטיקה ומימון, לימודי כלכלה, חובותיו של סוכן הביטוח, יסודות הביטוח, ביטוח רכב, ביטוי לאומי, חשבונאות, ביטוח משכתנאות, סוגי ביטוחים ביטוח אלמנטרי, תחיקות ואספקטים משפטיים בענף הביטוח, חיתום, אתיקה, חשבונאות, הנהלת חשבונות, דיני ביטוח ועוד. בנוסף לתכנים תאורטיים, הסטודנטים יעברו גם סדנאות מעשיות בהן ילמדו אודות שפת גוף, עקרונות השכנוע, עקרונות במתן שירות ללקוח ויבצעו סימולציות של מצבי ביטוח על מנת שיוכלו לקבל ניסיון מעשי עוד בזמן הקורס. חשוב להבין שעולם הביטוח הוא עשיר, מגוון ועוסק פעמים רבות בחיי אדם ועקב מורכבותו, תכנית הלימודים נחשבית למעמיקה ואינטסיבית הדורשת התמדה ושקידה.

 

מהם אפשרויות התעסוקה של בוגרי קורסי סוכן ביטוח?

הבוגרים אשר יסיימו את הקורס בהצלחה ויעברו את כל הבחינות הנדרשות לקבלת רישיון של משרד האוצר, יוכלו לעסוק כשכירים בבנקים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל ועוד כמנהלים בנושא ביטוח ויועצים, או כסוכני ביטוח עצמאיים בשוק. בוגרי הקורס יוכלו לייעץ ולעבוד בכל תחומי הביטוח ואם יירצו יוכלו גם להמשיך ללמוד בו זמנית ולהרחיב את כישוריהם המקצועיים על מנת שיוכלו להציע ללקוחותיהם ייעוץ במספר רחב יותר של תחומים כגון שמאות מקרקעין או רכב, יעוץ פנסיוני וכלכלי, יעוץ רכוש וכדומה.


 

כיצד אפשר לבחור את קורס הביטוח הטוב ביותר עבורך?

אנשים רבים מתקשים לבחור את הקורס המתאים להם ביותר מהחשש כי כל מוסד יכול להציע מסלולים שונים, המכירים שעלולים להרתיע וכדומה. ובכן, כדי להבין מהו הקורס המתאים ביותר עבורך, יש לבחון מספר דברים כגון תוכנית הלימודים ולוודא כי היא מתאימה לדרישות משרד האוצר ובחינות הרישוי אשר נערכות על ידי המפקח על ביטוח והרשות לניירות ערך. לאחר מכן, חשוב לוודא מהי ההתמחות שאתם מעוניינים לעסוק בה לפי כך להתאים את מסלול הלימודים והמוסד, המתאימים לבחירה שלכם. לבסוף, יש לבדוק את הרקע של מוסד הלימודים, מיהם הבוגרים ובאילו תפקידים הם עובדים בשוק העבודה, ועד כמה התכנים המועברים בקורס כוללים נושאים מקצועיים הדרושים בשוק העבודה.

 

להלן מגוון מוסדות הלימוד המציעים קורס סוכן ביטוח:

האקדמיה לפיננסים - מגדל שוקי הון - הלימודים מתקיימים בת"א
המכללה המשותפת - מרוויחים קריירה - הלימודים מתקיימים בנתניה
המכללה הרב תחומית -  מכללה להכשרה מקצועית בחיפה והקריות - הלימודים נערכים בערב בלבד
המכללה למינהל - תלמד מהניסיון ותצליח - הלימודים מתקיימים באשדוד, חיפה
המכללה לפיננסים וביטוח של לשכת סוכני הביטוח בישראל - הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע
מכללת מיטב דש - הקריירה שלך מתחילה פה - הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, ירושלים וכנרת
מכללת סלע דעת - הלימודים מתקיימים בכרמיאל

 

מאפיינים ותכונות החשובים למועמדים לקורס סוכן ביטוח

קורס סוכן ביטוח בהחלט מקנה את כל המידע התיאורטי הנדרש על מנת לעבור בהצלחה את בחינת ההסמכה מטעם משרד האוצר לקבלת הרישיון, אך עדיין אין זה אומר שכל אדם עם יכולות שינון בלבד, יכול לעסוק בתחום. נכון שתיאורטית בוגרים ללא תכונות מסויימות יכולים להיות סוכני ביטוח על פי חוק, אך האם זה אומר שהם מתאימים לתפקיד? כאן ישנה טריקיות מסוימת שכן עיקר ההצלחה בענף היא לוודא דווקא הידע התיאורטי אודות נושאי הביטוח אלא היכולת למכור ללקוחות את הביטוחים הרלוונטיים. היכרות ובקיאות מעמיקה בחומר והכרת סוגי הביטוחים על כל הסעיפים הקטנים היא בהחלט ערך עליון, אך לצד זאת, סוכן הביטוח נדרש להוכיח יכולות שימשכו את קהל הלקוחות הפוטנציאליים דווקא אליו על מנת שיוכל לשרת אותם נאמנה.
 

להלן מספר התכונות הנחוצות לכל סוכן ביטוח מתחיל ו-וותיק כאחד:

שירותיות ברמה גבוה - סוכן הביטוח נדרש להיות בעל רמת שירות גבוהה כדי שהלקוח יבין שהוא נמצא בידיים טובות. הסוכן נדרש להיות זמין לכל שיחת טלפון על מנת שיוכל לשרת ולהסביר ללקוח שלו אודות הפוליסה שרכש בכל זמן ועת.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים סוכן ביטוח



אישיות מכירתית - סוכן הביטוח נדרש להיות בעל יכולת אנרגטית ומכירתית גבוהה, כמו כל איש מכירות. מדובר בתכונה שתקבע את עתידו המקצועי עקב העמלות הגבוהות שמקבלים בעבור כל פוליסה.

להקפיד להיות מעודכן בכל שינוי בתחום הפוליסות - בעולם התחרותי של ענף הביטוח מקצועיות היא הכל ואיש מקצוע אשר יכיר את מגוון הפוליסות בעל פה ויהיה מעודכן בכל שינוי חוקתי שנעשה, כך הוא יוכל לשרת את לקוחותיו נאמנה ולהגדיל את קהל לקוחותיו.

נכונות ללמוד ולהתפתח - כאמור, מדובר בקורס שנחשב לאינטנסיבי במיוחד ומורכב מאוד. לכן, כדי להשתלב ולהצליח בתקופת הלימודים נדרשת יכולת לימודית גבוהה כדי לעמוד בדרישות המחמירות של הקורס.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס סוכן ביטוח
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
המכללה לניהול - קמפוס נתניה
המכללה מלמדת ב: חדרה, נתניה.

המסלול נלמד ב: חדרה, נתניה.
המכללה להכשרה מקצועית - חיפה והקריות
המכללה לניהול - קרית ביאליק
המכללה להכשרה מקצועית - חיפה והקריות
המכללה מלמדת ב: קרית ביאליק.

המסלול נלמד ב: קרית ביאליק.
הבית ללימודי תעודה והכשרה מקצועית
המכללה לניהול וקריירה
הבית ללימודי תעודה והכשרה מקצועית
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
יורם כללי
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765