ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה להיות סוכן ביטוח?

סוכני ביטוח מוכרים פוליסות ביטוח ללקוחות ומסייעים להם לקבוע איזו מדיניות תתאים ביותר לצרכים שלהם. הם צריכים גם להציג יכולות מכירות חזקות, שיווק, ומיומנויות שירות לקוחות על מנת לאתר ולמשוך לקוחות פוטנציאליים.

צוות פורטל לימודים|13.12.2016|12:37

סוכני ביטוח יכולים לבוא מכל סוגי רקע חינוכי. במקרים רבים, סוכנים יכולים להתקבל לעבודות עם תעודת בגרות בלבד, למרות שרוב המעסיקים מעדיפים בוגרי קורס או תואר אקדמי. אמנם אין מסלול אחד, הנדרש עבור סוכני מכירות ביטוח, אך רוב העסקים דורשים השלמה של קורס או הכשרה כלשהי בטרם קבלת הרישוי. קורסים אלה לוקחים בדרך כלל כשנתיים, בהם הסטודנטים מקבלים את כל המידע אותו הם צריכים, כגון אתיקת ביטוח, סוגים שונים של פוליסות ביטוח, ואת חוקי המדינה שלהם וכו', כד לעבור את הבחינות החיצוניות מטעם משרד האוצר לקבלת רישיון סוכני ביטוח. עם זאת, חשוב לדעת שברגע שעוברים את המבחן לראשונה, אין זה אומר שהרישון תקף לתקופת זמן בלתי מוגבלת, אלא חייבים להתחדש מעת לעת ומתוחזקים בדרך כלל על ידי השלמת השתלמות.

לבוגרי הקורס סוכני ביטוח יש מגוון קריירות שהם יכולים לבחור בהם כגון: חתם, מומחה בקרת הפסד, שמאי, ברוקר ואקוטאר


למה להיות סוכן ביטוח?
סוכני הביטוח הם מורשים מומחים. כעצמאים יכולים להסביר ללקוחות שלהם את המורכבות של ביטוח במונחים פשוטים ועוזרים להם לקבל החלטות חכמות. הקריירה שלהם עוסקת בהערכת צרכי הביטוח של לקוחותיהם והתאמתם עם חברת הביטוח שתתאים ביותר לצרכים במחיר שהלקוח יכול להרשות לעצמו. חשיבותו של סוכן הביטוח אינב פחותה מחשיבותו של עורך דין לדוגמא, וכשם שאנשים פרטיים מחפשים ייעוץ מקצועי במגוון נושאים משפטיים כגון, צוואה, פיצויים וכו', כך אותם אנשים זקוקים גם לייעוץ של איש מקצוע מורשה כדי להיות בטוחים שהבית שלהם, המכונית שלהם, או העסק שלהם מוגן כראוי.

מהן הקריירות שקיימות בתחום
לבוגרי הקורס סוכני ביטוח יש מגוון קריירות שהם יכולים לבחור בהם:

אקוטאר - האחראים לקביעת הסיכון הכרוך בביטוח החיים של אדם, רכושם, בריאותם, או שותפים עסקיים. אקטוארים הם אחד המרכיבים החשובים ביותר של תעשיית הביטוח. אקטואר מוצלח מבין חקיקה ממשלתית ונטיות חברתיות סיכון שפעה. לעתים קרובות הם עובדים עם גופים ממשלתיים, סוכנויות ביטוח, חברות ניהול פנסיה, ויועצים אחרים. 

ברוקר - ברוקרים מוכרים פוליסות ביטוח ליחידים וחברות אשר רוצים לשמור על נכסיהם מפני אחריות. במקרה של שריפה, פציעה או תאונה הלקוחות מתקשרים לסוכנים, ולכן סוכנים צריכים להיות בעלי ידע מפורט של מדיניות והמגבלות שלהם. אלה המכירים שיטות עסקיות ונוח לדבר עם כל סוגי הלקוחות יכולים להתפרנס טוב.

שמאי תביעות - כאשר לקוח נפגע בתאונה, נפגע, או עבר להפסד, שמאים עוזרים לקבוע הסדר הוגן בין כל המעורבים. שמאי תביעות מוצלח חייב להיות בעל מיומנויות תקשורת ומשא ומתן מעולות ואמור להיות מסוגל לשמש כבורר בחן ואמפתיה.

מומחה בקרת הפסד - מומחי בקרת הפסד עובדים בתחום בדיקת אתרים, חנויות, מחסנים ושטחי עסקים אחרים, המחפשים תנאים ודרכים מסוכנים לתקן את דרך העבודה המובילה להפסדים. האחריות העיקרית שלהם היא להגביל פגיעה, הפסד, ותאונה. 

חתם - כאשר אדם מתייחס למדיניות, הוא חתם מי קובע אם האדם שווה את הסיכון של המבטח. לפי הערכת מידת סיכון אדם מייצג, חתמים יכולים להבטיח שכל המבוטחים יתאימו לדרישות החברה. בנוסף, חתמים לעתים קרובות עוזרים לקבוע תמחור מדיניות.

 

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765