ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס ביטוח ימי ואווירי

חיפשתם מידע על לימודי ביטוח ימי ואווירי?


קורס ביטוח ימי ואווירי מתאים לכל מי שצלח את בחינות היסוד בכלכלה, מימון, חשבונאות ויסודות הביטוח ומעוניין בקבלת הסמכה ורישיון כסוכן ביטוח ימי ואווירי. צעד אחר צעד תרכשו ידע ייחודי בנושאים דוגמת תובלה בינלאומית, ביטוח משלוחים וחיתום סחורות ייחודיות כך שעם תום ההסמכה וצליחת הבחינות תוכלו להשתלב בהצלחה בחברות הביטוח השונות בתפקיד מרתק ומאתגר.

אם חיפשתם פרטים על לימודי ביטוח ימי ואווירי במאמר הבא ריכזנו את כל המידע על המסלול. תחילה נסביר מהו ביטוח ימי ואוויר ומדוע הוא חשוב ובהמשך נצלול יחד אל תוך תכנית הלימודים ונסביר בהרחבה על מבנה ומטרת קורס ביטוח ימי ואווירי, נושאי הלימוד, תנאי הקבלה, משך הלימודים, מוסדות לימוד, תעודות ובחינות נדרשות. לכל שאלה ניתן לפנות לנציגינו לקבלת ייעוץ לימודים במספר הטלפון 03-3727765 או דרך השארת פרטי קשר. כמו כן, בסוף המאמר מרוכזים מוסדות הלימוד השונים המציעים את התכנית. מאחלים לכם קריאה נעימה ויעילה.
תעודת זהות קורס ביטוח ימי ואווירי
תנאי קבלה
  • מעבר בחינות היסוד בכלכלה, מימון, חשבונאות ויסודות הביטוח או לחילופין פטור רלוונטי מן הבחינות.
  • האישור לגשת לבחינות מקצוע זה מותנה בגיל 18 ומעלה.
  • כל מוסד לימודי שומר לעצמו את הזכות להתנות את הרישום גם במעבר ראיון קבלה אישי/וועדת קבלה במסגרתם תיבחן מידת התאמתו של המועמד לתכנית הלימודים.
משך לימודים
  • היקפה של תכנית הלימודים איננו נחשב לארוך לאור העובדה כי ההכשרה היא פרטנית וממוקדת.
  • מרבית מוסדות הלימוד מציעים את לימודי הביטוח הימי והאוויר במתכונת בת 10-12 מפגשים.
  • חשוב לציין כי ניתן לקחת את המסלול גם במתכונת מורחבת עם קורסי היסוד אז יתפרש הקורס על גבי מספר בלתי מבוטל של חודשים.
שכר ממוצע
  • סוכני ביטוח ימי ואווירי בתחילת דרכם נהנים ממשכורות נאות הנעות בין 8,500-9,800 ש"ח בממוצע.
תכונות אופי
  • אם אתם אנשים שיודעים לשים לב לפרטים הקטנים, שלא מפחדים ממספרים ומידיעת תחיקות ותקנות מורכבות, אחראיים ומחפשים אחר אתגרים, הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.
  • הקורס מצריך שקידה, רצינות ומוטיבציה ויספק לכם את ההכנה המקיפה ביותר לבחינת ההסמכה הנדרשת.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס ביטוח ימי ואווירי

מה זה בעצם ביטוח ימי ואווירי?

כמו שאנו מבטחים את תכולת הבית, כמו שאנו מבטחים את הרכב וכמו שאנו נוהגים לבטח עוד מגוון מרכולות נוספות, כך גם הביטוח הימי והאווירי בא במטרה לבטח סחורות במשלוח הימי והאווירי ונחשב לחלק בלתי נפרד מענף הסחר הבינלאומי בישראל.

ענף זה משתמש מגוון רחב של חברות שילוח ויבואנים ולא פעם גופים פיננסיים שונים המעניקים תמיכה כלכלית לחברות וגופים העוסקים בתחום זה אף דורשים ביטוח שכזה כתנאי בל יעבור. בדיוק מסיבה זו, תחום ביטוחי זה נחשב לנוח יחסית שכן אין לקוח או חברה שיוותר עליו לאור העובדה שנזק לרכוש זה עשוי להסתכם במאות אלפי שקלים ואף יותר.

משמעותה של פוליסה אווירית או ימית היא להבטיח את המינימום של הפגיעה הכספית בלקוח המבטח. חשוב לדעת כי פוליסה שכזאת תכסה את הנזק שנגרם לסחורה שאבדה או נהרסה אך לא את התוצאות שיגיעו ממנה. ישנן פוליסות המכסות גם צד ג' הממתין לסחורה ומושפע גם הוא כלכלית. ולמרות זאת, על אף שהביטוח איננו מכסה את כל הצדדים הוא עודנו נחשב לחשוב ובעל השפעה כלכלית בהיקף אדיר ממדים.

מבנה ומהלך קורס ביטוח ימי ואווירי

בניגוד לענפי הביטוח האחרים, תכנית לימודים זו מצריכה ממשתתפיה אנגלית ברמה גבוהה באופן יחסי, זאת מכיוון שענף ביטוחי זה מונהג בהתבסס על תקנות מכון הביטוח האנגלי ולפיכך גם כתובה בשפה זו.

את הקורס ניתן ללמוד במסגרת רחבה יותר במוסדות לימודיים המציעים קורס ביטוח מקיף הכולל הכנה למקצועות היסוד ולאחר מכן התמקדות בנושאים נקודתיים או לחילופין כקורס בודד וממוקד המיועד אך ורק להכנה לקראת בחינת הרישוי לביטוח ימי ואווירי. באשר לקורס הנקודתי אורכו מתפרש על גבי כ-10 עד 12 מפגשים בממוצע.

לאורך התכנית לומדים המשתתפים על עקרונות הסחר הבינלאומי, מטענים ושילוחים, תקנות ימיות ואוויריות, תקנות תובלה, תקנות מכון הביטוח האנגלי, מסמכים וטפסים חיוניים, מושגי יסוד חשובים ועוד. התכנית מועברת על-ידי מרצים מיומנים ולמודי ניסיון הן בהדרכה והן בתחום הביטוח הימי והאווירי.

כלל התכנים הנלמדים לאורך הקורס מפוקחים ומותאמים לדרישות משרד האוצר כשעם תום הלימודים על המשתתפים לגשת לבחינות רשמיות מטעמו לצורך קבלת הרישיון הנדרש.

תוכן שעשוי לעניין אותך:


נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים לאורך הקורס ניתן למנות:
  • מבוא לביטוח ימי ואווירי
  • הדין האנגלי בנושא ביטוח ימי ואווירי
  • משלוחים בינלאומיים
  • ביטוח סחורות
  • ביטוח מטענים
  • מסמכים וטפסים
  • מושגי יסוד חשובים
  • הובלה אווירית, ימית ויבשתית
  • סעיפי סיכון
  • חובות הפוליסה אל מול חובות המבוטח
  • מכר בינלאומי
  • ועוד.
כלל הנושאים הנלמדים לאורך הקורס זוכים להתנסות מעשית, תרגולים ודיונים כיתתיים כמו גם מטלות בית תכופות. מטרת הקורס היא בראש ובראשונה להכין את משתתפים לקראת בחינות משרד האוצר אך גם לספק יכולת להשתלב במהרה בתחום באופן מקצועי.


מוסדות לימוד

בין המוסדות המציעים קורס ביטוח אווירי וימי ניתן למנות:
  • המכללה לפיננסים וביטוח – מרכז ללימודי הפיננסים והביטוח הנהנה ממספר סניפים באזורים מרכזיים: תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. במכללה לפיננסים וביטוח תוכלו למצוא מגוון קורסים למקצועות היסוד, קורסים מתקדמים בענף, הביטוח וקורסים בתחום ניירות הערך.
  • אורין שפלטר – מכללה לפיננסים עם פריסה ארצית נאה בתל אביב, חיפה וכרמיאל. במכללה תוכלו למצוא מסלולי ייעוץ ושיווק השקעות, ניהול תיקים, שיווק פנסיוני, שיווק וייעוץ אלמנטרי ועוד.
  • המכללה העסקית לניהול וסחר בינלאומי – מכללה מוכרת בחיפה המציעה מגוון רחב של הכשרות בניהול, שיווק ומכירות, כספים ופיננסים, לוגיסטיקה, סחר בינלאומי, הובלות ועוד.
בסוף המאמר תוכלו למצוא את רשימת מוסדות הלימוד המלאה.

תנאי קבלה

הרישום לקורס ביטוח אווירי וימי מותנה במעבר קורסי היסוד הכוללים: כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון ויסודות הביטוח.

קהל יעד

אם אתם נהנים מאתגרים, בעלי אנגלית גבוהה ומחפשים אחר מקצוע מוביל בתחום ענפי הביטוח הרי שתחום לימודי זה יתאים לכם במידה רבה מאוד.

משך הלימודים

היקפה של התכנית נע בין 10 ל-12 מפגשים בממוצע כשכל מפגש אורך בין 5 ל-6 שעות לימוד.

חשוב לציין כי ניתן לקחת את הקורס גם במסגרת רחבה יותר שתכלול את כלל קורסי היסוד ולאחר מכן התמקדות בקורסים נקודתיים מתקדמים. במקרה זה תכנית הלימודים תארוך כשנה ומעלה.


תעודות

בוגרים שיעמדו בכל חובותיהם הלימודיות ויסיימו את לימודיהם בהצלחה יקבלו תעודת סיום חגיגית מטעם המוסד בו למדו. לאחר צליחת הבחינות מטעם משרד האוצר יקבלו המשתתפים רישיון סוכני ביטוח ימי ואווירי.

מחפשים ייעוץ לימודים?

פורטל לימודים הינו אתר המקיף את עולם ההשכלה בהרחבה וכולל מידע על קורסים ולימודי תעודה, לימודי הנדסאים ותארים ראשונים ומתקדמים. נשמח לסייע לכם בכל שאלה והתלבטות במספר הטלפון 03-3727765 או דרך השארת פרטים בתיבת צור הקשר.

תוכן שעשוי לעניין אותך:

 


מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס ביטוח ימי ואווירי
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
יורם כללי
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765