ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס חשבונאות

חיפשתם מידע על קורס הכנה לחשבונאות?


קורס חשבונאות יכין אתכם לקראת הבחינה של הרשות לניירות ערך הנדרשת עבור קבלת רישיון לעיסוק בתחומי: ביטוח, ייעוץ ושיווק פנסיוני, ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. הקורס מקיף את כלל הנושאים הפיננסים וכולל תרגולים וסימולציות המדמות את מבנה הבחינה בזמן אמת.

אם אתם מחפשים קורס הכנה לחשבונאות כאן ריכזנו עבורכם מדריך מקיף אודות תכנית הלימודים. במאמר נתייחס למבנה תכנית הלימודים, נושאי הלימוד, תנאי הקבלה, משך הלימודים, מבנה הבחינה ומוסדות הלימוד השונים ברחבי הארץ. לכל שאלה ניתן לפנות למוקד הייעוץ הטלפוני שלנו במספר 03-3727765 או דרך השארת פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר שבאתר.

בסוף המאמר ריכזנו רשימה של מוסדות לימוד רלוונטיים. ניתן לסמן מוסד או מספר מוסדות במקביל ולשלוח פרטים ישירות לנציגי המזכירות שיחזרו אליכם עם פרטים על התכנית ויתאמו עמכם פגישת היכרות פרונטלית.
תעודת זהות קורס חשבונאות למבחן רשות ני"ע
תנאי קבלה
  • הקבלה עבור קורס הכנה לחשבונאות אינם נוקשים ועל המועמדים להגיע לראיון קבלה אישי שנועד יותר להיכרות ולתיאום ציפיות מאשר סינון.
משך לימודים
  • אורכה של התכנית משתנה בין מוסד למוסד.
  • חלק ממוסדות הלימוד מציעים תכנית הכנה האורכת כ-3 חודשים וחלק מן המוסדות מציעים תכנית מעט יותר ארוכה האורכת 4 חודשים.
שכר ממוצע
  • לא ניתן להציג נתונים אודות מסלול לימודים זה.
תכונות אופי
  • הקורס יספק לכם את כל ההכנה הנדרשת לקראת הבחינה, ועם זאת יש לציין כי עליכם מוטלת החובה לערוך סימולציות בבית, להכין את המטלות הנדרשות, להשתתף בתרגולים וכמובן לשאול ולבדוק כל נושא שאינכם מכירים.
  • הקורס דורש שעות לימוד רבות ושקידה.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס חשבונאות למבחן רשות ני"ע

מידע מקיף על הבחינה בחשבונאות

הבחינה בחשבונאות נערכת על-ידי הרשות לניירות ערך ונחשבת לאחת מבין סדרת בחינות יסוד הנערכות על-ידי הן הרשות לניירות ערך והן משרד האוצר.

מבנה הבחינה הינו שאלון אמריקאי ועל הנבחנים לקבל ציון עובר על סך 60 ומעלה. באתר הרשות לניירות ערך ניתן למצוא אף בחינה לדוגמה כדי להתכונן ולקבל הבנה טובה יותר באשר לאופיו של המבחן. הבחינה כוללת 20 שאלות העוסקות במגוון תרחישים שונים ומציגה טענות שונות הדורשות הן בקיאות וידע עיוני מעמיק והן יכולת חישובית באמצעות נוסחאות שונות הנלמדות לאורך הקורס.

אורכן של כל אחת מן הבחינות הנדרשות הינו 180 דקות (שעתיים וחצי). למועמדים בעלי האישורים המתאימים אודות לקויות למידה ניתן להגיש בקשה בהתאם להנחיות הרשות לני"ע.
 


מבנה ומהלך קורס חשבונאות

קורס חשבונאות מתפרש על גבי כ-100 שעות לימוד ונערך על-ידי מרצים בכירים מן התחום המעורים בתוכן הבחינה, מתעדכנים בשינויים והתחיקות שבענף ואשר מגיעים מתוך עולם החשבונאות ומאיישים תפקידי מפתח כרואי חשבון.

הקורס כולל הרצאות עיוניות פרונטליות ומצגות ותרגולים מעשיים רבים. בין היתר לומדים המשתתפים כיצד לחשב תזרימי מזומנים, כיצד לקרוא דו"חות פיננסיים וכספיים, עקרונות חשבונאיים דוגמת עקרון הגילוי הנאות ועוד. צעד אחר צעד לומדים המשתתפים כיצד לגשת לבחינה בצורה נכונה בהתבסס על הקניית ידע מקיף, שיטות מענה מהיר וגיבוש אסטרטגיית למידה מותאמת.

הקורס נערך הן במתכונת בוקר מרוכז והן במתכונת ערב המאפשרת שילוב נוח יותר של לימודים עם חיי משפחה וקריירה קיימת.

תוכן שעשוי לעניין אותך:



מי פטור מן הבחינה?

מן הבחינה בחשבונאות פטורים בעלי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, בנקאות וחשבונאות.

לצורך קבלת הפטור יש להגיש טופס בקשה לרשות לניירות ערך הכולל מתן גושפנקא רשמית המעידה על זכאות לתואר הכוללת חותמת נאמן למקור או חתימת אישור של עורך דין.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס חשבונאות למבחן רשות ני"ע


נושאי לימוד עיקריים לקורס

בין הנושאים הנלמדים לאורך קורס חשבונאות ניתן לציין: 
  • קריאת דו"חות פיננסיים
  • רווח והפסד
  • תקנות ותחיקות
  • גילוי נאות
  • מימון
  • הון עצמי
  • דו"חות ביניים
  • רווחיות הארגון
  • פקודות יומן
  • בדיקת תזרים מזומנים
  • מניות ושוק ההון
  • דו"חות שינויים
  • ניתוח נזילות פיננסית
  • עקרונות השרמנות
  • איתנות פיננסית
  • עקרון העקביות
  • ועוד.
כלל נושאי הלימוד השונים באים לידי ביטוי בתרגולים וסימולציות עם בחינות המדמות מצב אמת וקצובות בזמן. כמו כן, התלמידים יקבלו מטלות ותרגולים כיתתיים שונים המסייעים להבנת החומר הנלמד.

איפה להירשם לקורס הכנה לחשבונאות

קורס הכנה לחשבונאות נלמד בין היתר במוסדות הבאים:
  • BDO האקדמיה לפיננסים – מוסד לימודי מוכר בתחום הפיננסיים המציע את לימודיו באזור תל אביב. דרך ההכשרות, המרצים והסביבה הלימודית המתקדמת תוכלו לבנות את תכניות הלימודים המקצועיות קריירה בתחום הביטוח, ההשקעות ושוק ההון.
  • המכללה לפיננסים וביטוח – מוסד לימודי מוכר מטעם לשכת סוכני הביטוח בישראל. המכללה ממקומת במספר סניפים: תל אביב, ירושלים, באר שבע וחיפה. במכללה לפיננסים תמצאו מגוון הכשרות וקורסי הכנה לקראת הבחינות הנדרשות ונחשבת למובילה בתחומה.
  • מכללת מיטב דש – מוסד לימודי מוכר עם פריסה ארצית טובה המנגישה את הלימודים לתושבי תל אביב, חיפה, ירושלים והכנרת. מלבד קורס ההכנה לחשבונאות וליתר בחינות היסוד והגמר של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, תוכלו למצוא מסלולים מקיפים לשוק ההון.
  • אורין שפלטר – מכללה ולה סניפים בתל אביב, חיפה וכרמיאל. מציעה מגוון קורסים למקצועות הפיננסים והביטוח. כלל תכניות הלימוד מועברות על-ידי מרצים בכירים ובעלי ניסיון מעשי בשטח והיכרות מעמיקה עם עולמות תוכן אלו. בנוסף לכך, ניתן למצוא במכללת אורין שפלטר לימודי יזמות כמו כן תוכלו למצוא באורין שפלטר לימודי יזמות והשקעות נדל"ן.
  • Bmeniv – מכללת Bmenvi מציעה מגוון קורסים והכשרות לשוק ההון ולימודים מקצועיים המכינים את משתתפיהם לבחינות השונות לקבלת רישיון סוכן ביטוח, יועץ פנסיוני ומשווק. למכללה מגוון סניפים ברחבי הארץ: תל אביב, אשדוד, ירושלים, חיפה ומגדל העמק.


תנאי קבלה

קורס הכנה לחשבונאות איננו מציב תנאי קבלה והוא נחשב לקורס יסוד, אחד מיני מספר קורסים הנדרשים לקבלת רישיון בתחומי הייעוץ והשיווק להשקעות ומוצרים פנסיונים כמו גם לתחום הביטוחים. 

אם חיפשתם מידע על קורס ביטוח רכוש, כאן כבר תידרשו למעבר קודם של בחינות היסוד כדי להתקדם ולגשת לבחינה המיועדת בקורס זה.

קהל יעד

תכנית הלימודים פונה לכל מי שמבקש לקבל הכנה מקיפה עבור הבחינה בחשבונאות של הרשות לניירות ערך.

דרך ההכנה המקיפה והמעבר על התרגולים והחומרים השונים תוכלו להבטיח את מעבר הבחינה ולהשיג מעבר לציון עובר 60 שיקרב אתכם צעד נוסף בדרך לרישיון.


משך הלימודים

היקפה של תכנית הלימודים משתנה בין מוסד למוסד אך איננו יורד מ-3 חודשים. ישנם מוסדות המציעים את התכנית בהיקף נרחב יותר של כ-4 חודשים. 

במרבית מוסדות הלימוד ישנה האפשרות לבחור בין מתכונת לימודי בוקר מרוכזת לבין מתכונת לימודי ערב המאפשרת שילוב נוח יותר בין חיי משפחה וקריירה קיימת לבין לימודים.

תעודות

בוגרים שיסיימו את תכנית הלימודים בהצלחה יקבלו תעודה סמלית מטעם המוסד בו למדו המעידה על סיום קורס ההכנה לקראת הבחינה.

חשוב לציין כי מעבר תכנית הלימודים איננו מהווה כל אסמכתא לקבלת רישיון ומדובר בקורס הכנה בלבד.

אפשרויות תעסוקה

אפשרויות התעסוקה לבוגרי הקורס הן רבות ותלויות בתחום בו בחרו.

קהלי היעד אשר נדרשים למעבר הבחינה בחשבונאות של הרשות לניירות ערך הינם יועצי השקעות או לחילופין משווקים, יועצים פנסיוניים או לחילופין משווקים גם כן והמעוניינים להיות סוכני ביטוח.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס חשבונאות למבחן רשות ני"ע
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
יורם כללי
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765