ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

8 סיבות למה מדריך טיולים היא העבודה הטובה ביותר

כולם אומרים לך לעזוב את העבודה שלך היום, לחיות את החלום, לברוח מתא המשרד שלך ולטייל בעולם, נכון? אתה יושב ליד השולחן שלך קורא את זה, חולם על כבישים פתוחים ומראות מדהימים, אבל בטח תוהה "איך לעזאזל עושים את זה?

צוות פורטל לימודים|2.1.2017|10:25

1. תלמד סט מיומנות חשוב עבור קריירה עתידית
מורי דרך לובשים 'כובעים' מרובים תוך כדי מסלול הטיול. זה אולי נראה כאילו המדריך שלך נהנה מחופשה רגועה לצד הקבוצה, אבל המציאות היא שמדריך הטיולים הוא סוכן נסיעות, מטפל, רואה חשבון, מנהל אירוע, היסטוריון, מנהל פתרון סכסוכים,  מומחה מס ומטבע ודובר השפה המקומית. כל המיומנויות הללו, יוכלו לעזור בכל קריירה עתידית.

2. אתה תראה יותר מדינות וערים ממה שחשבת שאפשר
ברוב המקרים, מדריך טיולים לא עושה את אותו טיול ללא סוף ובמשך כל העונה. מדריך טיולים מוצלח יוכל להנחות מסלולים שונים עבור חברת הסיור שלהם. כלומר תוכל לבקר, ללמוד וחוות מקומות חדשים.

זו אינה עבודה של מורה להיסטוריה משועמם שעומד מול ספר ומסביר על תמונות, אלא הפעם אתה תהיה במקום עצמו שההיסטוריה התרחשה בו


3. לחיות את החלום
מי לא היה רוצה לקבל כסף בשביל לנסוע בעולם? התפקיד שלך, כל יום, יהיה להראות לנוסעים, בפעם הראשונה את דרכם ליעד חדש. כמדריך טיולים, ה'עבודה' היא להיות חלק מזיכרונות החג המאושר של מישהו. 

4. תוכל להיות מומחה להיסטוריה, אמנות ואדריכלות
כדי להיות מדריך טיולים מעולה באמת, אתה צריך להכיר את הסביבה בה אתה מדריך. כלומר ללמוד על סגנונות אדריכליים, על ההיסטוריה המקומית והכי חשוב, להכיר את המקומות הטובים ביותר לאכול ולשתות. חשוב לזכרו כי זו אינה עבודה של מורה להיסטוריה משועמם שעומד מול ספר ומסביר על תמונות, אלא הפעם אתה תהיה במקום עצמו שההיסטוריה התרחשה בו, ותחייה את הסביבה. רק תחשוב על הריגוש כשתוכל לעמוד מול מונה ליזה של דה וינצ'י ולהסביר עליה לקבוצה, או להסתובב בפומפיי ולהלך ברחובותיה בזמן שאתה מספר על ההיסטוריה האלימה שהביאה לסופה, כשברקע עומד מולך הר ווזוב בכבודו ובעצמו.

5. הקולגות שלך יהיה בדיוק כמוך!
תשכח מלנסות להתיידד עם רון ממחלקת הטכנאות שאתה פשוט לא מבין את  אשר את האובססיה שלו לקודים והשיטות לחיזוק מערכות. כשאתה עובד בענף הנסיעות, כל הקולגות שלך הם משוגעים על נסיעות כמוך! בסופו של דבר תמצא את עצמך, מדבר עם אנשים שמבינים ומעודדים את הצורך שלך לראות את העולם ולחוות תרבויות חדשות. וזו תהיה הקלה והשראה בבת אחת. (סליחה שחר)

אתה תכיר את כל המסעדות הטובות ביותר, הבארים, בתי הקפה וטיפים מקומיים כדי למקסם את הבילוי


6. אתה יכול לחסוך בזמן הנסיעה
כאשר אתה מדריך, רוב ההוצאות שלך, כמו האירוח וכמה ארוחות מכוסות. כלומר חצי ממה שאתה מרוויח ניתן לשמור. ללא הצורך להוציא כסף על דלק ואוכל, אתה יכול לצבור סכום מכובד של חיסכון בעת הנסיעה. משמעות הדבר היא כי בסוף עונה יהיה לך קצת מזומנים מוחבאים להרפתקאות האישיות שלך.

7. אתה תהפוך למומחה טיולים
הכרת היעד אליו אתה רוצה לטייל, אומר שאתה תכיר את כל המסעדות הטובות ביותר, הבארים, בתי הקפה וטיפים מקומיים כדי למקסם את הבילוי, וגם תקבל את המחיר הטוב ביותר האפשרי על ארוחות ומשקאות.

8. תכירו חברים בכל רחבי העולם
בדיוק כמו כל מי שלוקח סיור, בסוף הטיול אתה תוכל לייצר חברויות חדשות עם האנשים אותם הדרכת, או עם אנשי העסקים המקומיים אותם תפגוש שוב ושוב. ומי יודע, בפעם הבאה שאתה הולך לטיול משלך, יהיו לך חברים מקומיים שיכירו לך את האזורים בהם הם חיים ויקלו עליך להסתובב ולהינות ממה שיש לסביבה להציע.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורסי מדריכי טיולים בחו"ל
בית ספר להכשרה מיקצועית
דיפלומה
בית ספר להכשרה מיקצועית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

37 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תיירות ומלונאות
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
הכשרת מדריכי טיולים בישראל
הכשרת מדריכי טיולים בישראל
רוצים לרכוש את הידע העיוני והמעשי הנחוץ בכדי להצליח בבחינות ההסמכה ולהשתלב בתפקיד מפתח בענף התיירות הישראלית? המסלול להסמכת מדריכי טיולים בישראל יקנה לכם כל זאת ועוד. ...המשך
להיות סוכן נסיעות
להיות סוכן נסיעות
סוכן הנסיעות חי את עולם התיירות ומחבר את הלקוח הפוטנציאלי לכל הענפים הקיימים ביעד אליו הוא רוצה להגיע, בין אם מדובר במלונות, חברות תעופה ואטרקציות ייחודיות. אז איך מצטרפים לחוויה הזו ולמה ואיך סוכני נסיעות מקבלים טיולים בחינם? בכתבה הבאה ...המשך
לימודי תעודה במלונאות
לימודי תעודה במלונאות
ענף התיירות בארץ ניפץ את כל התחזיות השליליות והצליח לשמר את חיוניותו. למעשה, בשנים האחרונות, חווה הענף תנופה של ממש ועמו נדרשים המנהלים בדרגים השונים לידע וההכשרה הנכונים בכדי לספק מענה מקצועי לאתגרי השעה. ...המשך
למה כדאי ללמוד קורס סוכני נסיעות?
למה כדאי ללמוד קורס סוכני נסיעות?
לעזור לאנשים, לנהל פרויקטים, ליהנות מאורח חיים מנייד ולהיות הבוס של עצמך הם רק חלק מהסיבות מדוע כדאי לכם לעבוד כסוכני נסיעות. עם זאת כדי להיע לקריירה זו צריך קודם כל להתחיל בלימודים. ...המשך
אקספלורר- הדרך שלך לטוס בזול
אקספלורר- הדרך שלך לטוס בזול
באמצעות אתר אקספלורר תוכלו לבצע תהליך מעמיק ומשוכלל של השוואת מחירי טיסות המוצעות על ידי מיטב חברות התעופה הקיימות, כמו כן תוכלו לקבל את כלל הפרטים אודות הטיסה ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765