ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

הכשרת מדריכי טיולים בישראל

רוצים לרכוש את הידע העיוני והמעשי הנחוץ בכדי להצליח בבחינות ההסמכה ולהשתלב בתפקיד מפתח בענף התיירות הישראלית? המסלול להסמכת מדריכי טיולים בישראל יקנה לכם כל זאת ועוד.

צוות פורטל לימודים|22.1.2017|12:12

ענף התיירות הישראלי נחשב מהפורים במזרח התיכון, וזאת נוכח התיירים הפוקדים את אתריה מצפון ועד דרום. הצלחתו של ענף זה בנויה על שירותי הדרכת טיולים מקצועיים, אשר מייצגים את יופייה של ישראל הן באתרי הטבע הייחודיים והן בנופים האורבניים שמצויים לאורכה ולרוחבה. אם אתם טיילים בנפשכם ומחוברים להיסטוריה ולתרבות המקומית, אז דעו לכם שיש לכם מקצוע נחשק ביד. פה בפורטל לימודים תוכלו למצוא את כל המידע אודות הכשרת מדריכי טיולים בישראל, מהם תנאי הקבלה, מסלול ההכשרה, תנאי הלימודים, שלבי ההסמכה ואופן ההשתלבות בהמשך בענף. 

יתן למצוא בישראל מספר מוסדות לימוד המוסמכים להענקת תעודות מדריך טיולים רשמיות, שמאפשרות השתלבות בענף התיירות הישראלי


אז מיהו מדריך הטיולים?
מדריך טיולים הוא אדם היודע להפוך כל פינת חמד לטיול מרתק, בעל אנקדוטות בלתי נשכחות ומעורבות אמיתית של המודרכים. על מדריך הטיולים הישראלי להיות אדם סקרן, בעל כריזמה ואסרטיביות ורצון עז להעביר ממיטב הידע שלו לאנשים סביבו. למעשה, מדובר בשילוב נכון בין היכרות צמודה עם השטח, לבין ידע נרחב אודות הארכיטקטורה, הדמויות הבולטות לאורך ההיסטוריה, הערכים, התרבות והאקלים המאפיינים את השטח. לשם הסמכה כמדריך טיולים וקבלת מקצוע בתחום, נחוצה תעודה שמעידה על כלל הידע הנחוץ – תעודה שניתן להוציא במספר מוסדות מובילים בישראל. לרשימה המלאה לחצו כאן.

לעמוד קורס מדריכי טיולים בארץ בפורטל לימודים לחצו כאן

כיצד תקבל תעודת מדריך טיולים?
כיום, ניתן למצוא בישראל מספר מוסדות לימוד המוסמכים להענקת תעודות מדריך טיולים רשמיות, שמאפשרות השתלבות בענף התיירות הישראלי. במסגרת מסלול ההכשרה, נדרש המשתתף לעמוד במערכת לימודים עיונית, הכוללת תכני עומק מרתקים בנושאי ארץ ישראל על כלל רבדיה (גיאולוגיה, היסטוריה ותרבות). התכנית כוללת תמהיל של הרצאות פרונטליות לצד סיורים אקטיביים בשטח. מדובר בתכנית עמוסה למדי, ולכן רצוי שהמועמדים יהיו בעלי אוריינטציה הומאנית-היסטורית. בתם תכנית הלימודים, על המשתתפים לעבור מבחני הסמכה, ולאחר מכן יקבלו תעודה רשמית מטעם המוסד הלימודי.

נופה הייחודי של ישראל מושך קהלים מכל העולם


רף הקבלה
התנאים הראשוניים הנחוצים לרישום למסלול הלימודי להדרכת טיולים הינם: תעודת בגרות מלאה, גיל מינימלי 20, אישור רפואי שמעיד על בריאות תקינה ותעודת יושר המעידה על אי קיום רקע פלילי. כמו כן, במהלך ההרשמה עצמה, יידרשו הנרשמים לעבור ראיון אישי למול נציגים מטעם המוסד הלימודי, וזאת במטרה לבחון את ההתאמה למסלול ולתפקיד ולמנוע רישום שלא לצורך.

תחומי הלימוד המרכזיים
אורכו של הקורס עומד על כשנה בממוצע, וכולל את תחומי הליבה הבאים: היסטוריה איזורית, תרבות, נושאים נבחרים ממדעי הטבע (החי והצומח), גיאוגרפיה ומורשת. לצד זאת, ישנם לימודי בטיחות בעת טיולים, ארכיטקטוריה, דת וטכניקות עמידה מול קל והדרכה.

אפשרויות התעסוקה בתם הלימודים
בוגרי ההכשרה המוסמכים יכולים להשתלב במגוון סוכנויות התיירות בישראל, בכל רחבי הארץ.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מדריכי טיולים בארץ
וינגייט - אקדמי- נתניה
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תיירות ומלונאות
8 סיבות למה מדריך טיולים היא העבודה הטובה ביותר
8 סיבות למה מדריך טיולים היא העבודה הטובה ביותר
כולם אומרים לך לעזוב את העבודה שלך היום, לחיות את החלום, לברוח מתא המשרד שלך ולטייל בעולם, נכון? אתה יושב ליד השולחן שלך קורא את זה, חולם על כבישים פתוחים ומראות מדהימים, אבל בטח תוהה "איך לעזאזל עושים את זה? ...המשך
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
להיות סוכן נסיעות
להיות סוכן נסיעות
סוכן הנסיעות חי את עולם התיירות ומחבר את הלקוח הפוטנציאלי לכל הענפים הקיימים ביעד אליו הוא רוצה להגיע, בין אם מדובר במלונות, חברות תעופה ואטרקציות ייחודיות. אז איך מצטרפים לחוויה הזו ולמה ואיך סוכני נסיעות מקבלים טיולים בחינם? בכתבה הבאה ...המשך
לימודי תעודה במלונאות
לימודי תעודה במלונאות
ענף התיירות בארץ ניפץ את כל התחזיות השליליות והצליח לשמר את חיוניותו. למעשה, בשנים האחרונות, חווה הענף תנופה של ממש ועמו נדרשים המנהלים בדרגים השונים לידע וההכשרה הנכונים בכדי לספק מענה מקצועי לאתגרי השעה. ...המשך
למה כדאי ללמוד קורס סוכני נסיעות?
למה כדאי ללמוד קורס סוכני נסיעות?
לעזור לאנשים, לנהל פרויקטים, ליהנות מאורח חיים מנייד ולהיות הבוס של עצמך הם רק חלק מהסיבות מדוע כדאי לכם לעבוד כסוכני נסיעות. עם זאת כדי להיע לקריירה זו צריך קודם כל להתחיל בלימודים. ...המשך
אקספלורר- הדרך שלך לטוס בזול
אקספלורר- הדרך שלך לטוס בזול
באמצעות אתר אקספלורר תוכלו לבצע תהליך מעמיק ומשוכלל של השוואת מחירי טיסות המוצעות על ידי מיטב חברות התעופה הקיימות, כמו כן תוכלו לקבל את כלל הפרטים אודות הטיסה ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765