ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

הכשרת מאמנים אישיים

מאז שאלון גל הגיע לחיינו, תחום הדרכת המאמנים האישיים הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל בשל הביקוש הגבוהה של אנשי מקצוע ע"י אישים פרטיים, ציבוריים ועסקיים. אך חשוב גם לזכור כי מדובר בקורס הדורש ניסיון חיים ואסור להקל ראש בו.

צוות פורטל לימודים|7.12.2016|11:25

בשפה האנגלית מכנים את הקואצ'ינג כ-Life Coaching (אימון לחיים) והדבר נעשה לא סתם. כאשר המודעות לאפשרות ליצור פריצות דרך משמעותיות בחיינו עלתה, עלה תחום האימון האישי הדואג לפיתוח מערכת יחסים מקצועית למתאמן על מנת שזה יפיק תוצאות יוצאות דופן בחייו האישיים או בקריירה. האימון הוא כלי אפקטיבי רב עצמה, שיכול לקרב את המתאמנים למטרותיהן השונות, באמצעות טכניקה של הדרכה, פסיכולוגיה חיובית ומגוון דרכים נוספות להגברת המוטיבציה והביטחון העצמי. מסגרת האימון האישי הפכה פופולארית מאד, בעיקר בעולם הפרטי, בקרב יחידים, משפחות ואף בתי עסק וחברות, המחפשים אחר מאמן אישי שילווה אותם , ינחה, ידריך וייעץ להם. המאמן האישי תורם מניסיונו ומן הידע המקצועי שלו למתאמן וכך ממלא תפקיד חשוב בהתפתחותו ובהגשמתו האישית.

בוגרי הקורס שסיימו בהצלחה, מקבלים תעודת קורס קואצ'ינג מוסמך מטעם המוסד הנלמד אשר מוכרת בישראל ע"י לשכת המאמנים.


תנאי הקבלה נחשבים למחמירים
הקורס הכשרת מאמנים אישיים, בהחלט לא מיועד עבור כל מי שמעוניין לקחת בו חלק. בשל העובדה שמדובר במתן שירות "משנה חיים", ההרשמה לקורס מאוד מחמירה. מכעט 95 אחוז מהמוסדות ידרשו מהמועמד להיות לפחות בן 27 כדי שיהיה בעל ניסיון חיים כלשהו, בעל תואר ראשון בתחום ניהולי ו/או בעל וותק במשרה ניהולית של כמה שנים מוכחות, בין אם מדובר כשכיר או עצמאי. 5 האחוזים הנותרים הם מוסדות המתאימים עבור הציבור החרדי, שם קשה יותר למצוא בעלי תואר אקדמאי. הסיבה לתנאים המחמירים היא כמובן העובדה שמדובר במקצוע המשפיע ישירות על חיי הלקוח, אך בזכות זאת מדובר בקורס המוציא אנשי מקצוע בעלי הון אנושי רב, אשר מסוגלים לספוג תובנות מעבר לחומר הנלמד.

מהלך הלימודים של קורס אימון אישי
קורס הקאוצ'ינג כולל לימודים עיוניים בכיתה בשילוב סדנאות מעשיות ומשחקי תפקידים של מאמן ומאומן. בין הנושאים הנלמדים בקורס: מושגי יסוד בפסיכולוגיה, ליווי בדרך להגשמת החזון, שימוש במשאבים פנימיים, הטמעת ויישום עקרונות בחיי המתאמן, בניית תוכנית פעולה אישית, מודעות עצמית, אינטיליגנציה רגשית, בניית חזון אישי ומטרות המלווים בשלבים בדרך להגשמה, יכולות הדרכה, אסרטיביות, שינוי חשיבה, מנהיגות, התמודדות עם מנגנוני הגנה וחסמים, טכניקות בדיאלוגים הדרכתיים, ועוד. הקורס נלמד בהיקף של בין 130 ועד 200 שעות לימודיות אקדמיות,הנעות בין 30 ל-40 מפגשים שבועיים, כשלאחריהן בין 30 ל-50 שעות סטאג' של התנסות מעשית באימון אישי.

מסגרת האימון האישי הפכה פופולארית מאד בקרב יחידים, משפחות ואף בתי עסק וחברות, המחפשים אחר מאמן אישי שילווה אותם


תעודה ואפשרויות תעסוקה
בוגרי הקורס שעברו בהצלחה את מטלות הקורס, מקבלים תעודת בוגר קורס קואצ'ינג מוסמך מטעם המוסד הנלמד אשר מוכרת בישראל על ידי לשכת המאמנים. אפשרויות התעסוקה של הבוגר הן בדרך כלל בענף העצמאי, כאשר אנשי המקצוע יכולים להציע את שירותיהם עבור לקוחות פרטיים, אנשי ציבור או חברות עסקיות.

להלן מספר מוסדות אשר מציעים קורס קואצ'ינג - מאמנים אישיים:
 איקא הדרכות - הלימודים מתקיימים בתל אביב ורמת גן
AMBITION - הלימודים מתקיימים בנתניה ובמודיעין
NCS - בית הספר למאמני תזונה - הלימודים מתקיימים בתל אביב
המכללה הבינלאומית לאימון וניהול - ICCM - הלימודים מתקיימים ברמת גן
מכון אדלר -הלימודים מתקיימים בראשל"צ, חיפה, ירושלים, כפר סבא, ומודיעין
מכללת "התפתחות במיטבה"-ביה"ס הגבוה לאימון התפתחותי - הלימודים מתקיימים בנס ציונה ורמלה
הטכניון- לימודי המשך לתעודה בחיפה
מרכז י.נ.ר - לימודי תעודה למגזר התורני - הלימודים מתקיימים בירושלים


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין קואצ´ינג וגישור
כיצד לבחור את הקורס הנכון
כיצד לבחור את הקורס הנכון
החלטת ללמוד? נהדר! כעת אתה עומד מול בחירת הקורס המתאים לך ומדובר בהחלטה גדולה ואתה לעשות את זה נכון. הקורס שתבחר ישפיע על ההצלחה בעתיד שלך, אך אל תשכח, אם אתה לא מתחבר ללימודים, תמיד תוכל לבחור בקורס אחר. ...המשך
תוכנית הלימודים ללימודי מאמני תזונה
תוכנית הלימודים ללימודי מאמני תזונה
תזונה בריאה היא אינה דבר של מה בכך. ישנם אנשים שמתקשים לשמור על תזונה נכונה יותר מאחרים ולשם כך, מאמני התזונה מלווים אותנו. רוצים לדעת אם אתם מתאימים ומהם תכני הלימוד? ...המשך
למי מתאים קורס אימון אישי
למי מתאים קורס אימון אישי
ענף האימון האישי קיים בעולם למעלה מ-20 שנה ורק בשנים האחרונות הגיע לישראל בקול תרועה רמה. כשבמציאות של היום אנשים רבים מוצאים את עצמם מתקשים לממש את השאיפות שלהם, המאמן האישי הופך לבעל מקצוע חשוב ונדרש. ...המשך
למי מתאים להיות מגשר משפחתי?
למי מתאים להיות מגשר משפחתי?
להבדיל אלפי הבדלות מן הגישור הקלאסי, גישור משפחתי נוגע בעצבים הרגישים ביותר של בני הזוג הנמצאים לקראת פרידה וכולל רכוש שאספו עם השנים והכי חשוב – ילדים שהביאו יחדיו. אז איך ניגשים לתחום שכזה מוכנים? ...המשך
קורס גישור תנאי קבלה
קורס גישור תנאי קבלה
למגשרים ומגשרות מטרה אחת וברורה – למצוא את עמק השווה בין שני הצדדים בינם ניצת וויכוח העלול להסתיים בכותלי בית המשפט. חושבים שקורס גישור מתאים לכם? זה הזמן לבדוק את התאמתכם לתכנית ולתפקיד. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765