ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

תוכנית הלימודים ללימודי מאמני תזונה

תזונה בריאה היא אינה דבר של מה בכך. ישנם אנשים שמתקשים לשמור על תזונה נכונה יותר מאחרים ולשם כך, מאמני התזונה מלווים אותנו. רוצים לדעת אם אתם מתאימים ומהם תכני הלימוד?

צוות פורטל לימודים|2.4.2017|11:17

אימוני תזונה הם שונים מייעוץ דיאטתי שכולנו מכירים ואשר נמסר מדיאטניות המסורתית. אותו ייעוץ מסורתי היה כולל את אותם תפריטי דיאטה לירידה במשקל וכו', זאת בניגוד לאימוני התזונה, שמטרתם היא לשנות את התפיסה הכוללת שלנו ושל העולם על הדרך שבה אנו מתייחסים לאוכל. הדבר אומר שהאימון ושינוי התפיסה הוא משמעותי ביותר ומשנה את אורח החיים של המאומן, שייסחר ללכת בתזונה החדשה, להפוך בריא ולספח לעצמו תפיסת עולם חדשה לגבי אוכל. אם אתם מרגישים שאתם יכולים להיות אותם מדריכים, שיוכלו לנתב ולהוביל את המתאמנים במשא לשינוי תפיסתם, ייתכן מאוד כי קורס מאמני תזונה יתאים לכם. אצלינו בפורטל לימודים, הכנו עבורכם את כל המידע הנחוץ עבורכם ללמוד על קורס ההכשרה, תנאי הקבלה, תכני הלימוד והמוסדות אשר מעבירים את הלימודים.

מאמני התזונה בשונה מהדיאטנים אינם עוזרים רק לבעלי משקל עודף, אלא עוזרים גם לאנשים המונעים מעצמם אוכל מחשש לעלות במשקל.


מהם המקרים בהם מאמני התזונה עוזרים?
לארונה נעשתה כתבה באתרי החדשות אודות המשיכה של אנשים רבים לסדרות הזומבים השונות כשהסיבה למשיכה היא שבסופו של יום, כולנו נמצאים רק 6 ארוחות ממצבי רעב קיצוניים. אוכל הוא מצרך הישרדותי שאנו כמהים לו כדי לצרוך אנרגיה, אך השאלה הנשאלת תמיד היא כמה אוכל אנחנו באמת צריכים ומתי יש לאכול אותו. תפקידם של מאמני התזונה הוא להקנות עבור רבים מאיתנו את ההרגלים התזונתיים הבריאים, אשר ימנעו מאיתנו לסבול מנפילה בכושר הגופני, אשר משפיע בתורו על הכושר הנפשי. מאמני התזונה אינם עוזרים רק לאנשים בעלי משקל עודף, אלא לכל האנשים אשר זקוקים לאימון תזונתי והכוונה היא גם לאנשים שמונעים מעצמם אוכל בשל החשש שישמינו. מאמני התזונה מקנים את הכלים לאכילה נכונה ועוזרים לחקור את החסמים הרגשיים שמשפיעים על הבחירות שאנו עושים. אם בחרתם לשלב את תחום התזונה אם תחום ספורטיבי כגון קורס מדריכי פילאטיס או קורס מדריכי כדורסל תצאו נשכרים פעמיים. 

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - קורס מאמנים לתזונה

תכנית הלימודים לקורס מאמני תזונה
תכניות הלימודים השונות של הקורסים ללימודי התזונה משלבות לימודים עיוניים והתנסויות מעשיות במהלך הקורס. במהלך הקורס, הסטודנטים לומדים לחקור את ההרגלים התזונתיים המוכרים לכולנו  וכיצד ללוות את המתאמנים ולהציב להם בנק מטרות, אותו ינסו להגשים. תוכנית הלימודים ללימודי מאמני תזונה מעבירה לסטודנטים שיעורים בנושאים כגון: שינוי דפוסי חשיבה, מטרת האימון האישי, אכילה כפיצוי רגשי, קיבעון מחשבתי, התמודדות עם חסמים רגשיים, אבות המזון, בניית תפריט, שימוש בפסיכולוגיה חיובית, עקרונות תזונתיים נכונים ועוד. הקורס עצמו נמשך בין 20 ל-30 מפגשים שבסיומם מקבלים הבוגרים תעודת גמר של מאמני תזונה מקצועיים מטעם המוסד בו למדו.

תנאי קבלה וקהל היעד לקורס מאמני תזונה
קהל היעד המתאים ביותר לקורס, הינם אנשים המגיעים עם משיכה מוקדמת לאורח חיים בריא, אשר רוצים לעבור לשלב הבא ולעזור לכוון ולהדריך אנשים אחרים הזקוקים לאותו ייעוץ וחיזוק. עם זאת, אין זה אומר שכל אדם עם כוונה טובה יכול להתקבל ללימודים. תנאי הקבלה לקורס דורשים כי המועמדים ללימודי מאמני התזונה יהיו בני 26 לפחות, כדי לוודא שהם יהיו בעלי ניסיון חיים מינמאלי, ולעבור ראיון \ מבחן קבלה על מנת לבחון את מידת התאמתם של המועמדים לקורס ולמוסד הלימודים. בנוסף לכך, ישנם מוסדות אשר דורשים כי המועמדים יהיו אף בעלי תואר אקדמאי כלשהו.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין קואצ´ינג וגישור
הכשרת מאמנים אישיים
הכשרת מאמנים אישיים
מאז שאלון גל הגיע לחיינו, תחום הדרכת המאמנים האישיים הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל בשל הביקוש הגבוהה של אנשי מקצוע ע"י אישים פרטיים, ציבוריים ועסקיים. אך חשוב גם לזכור כי מדובר בקורס הדורש ניסיון חיים ואסור להקל ראש בו. ...המשך
כיצד לבחור את הקורס הנכון
כיצד לבחור את הקורס הנכון
החלטת ללמוד? נהדר! כעת אתה עומד מול בחירת הקורס המתאים לך ומדובר בהחלטה גדולה ואתה לעשות את זה נכון. הקורס שתבחר ישפיע על ההצלחה בעתיד שלך, אך אל תשכח, אם אתה לא מתחבר ללימודים, תמיד תוכל לבחור בקורס אחר. ...המשך
למי מתאים קורס אימון אישי
למי מתאים קורס אימון אישי
ענף האימון האישי קיים בעולם למעלה מ-20 שנה ורק בשנים האחרונות הגיע לישראל בקול תרועה רמה. כשבמציאות של היום אנשים רבים מוצאים את עצמם מתקשים לממש את השאיפות שלהם, המאמן האישי הופך לבעל מקצוע חשוב ונדרש. ...המשך
למי מתאים להיות מגשר משפחתי?
למי מתאים להיות מגשר משפחתי?
להבדיל אלפי הבדלות מן הגישור הקלאסי, גישור משפחתי נוגע בעצבים הרגישים ביותר של בני הזוג הנמצאים לקראת פרידה וכולל רכוש שאספו עם השנים והכי חשוב – ילדים שהביאו יחדיו. אז איך ניגשים לתחום שכזה מוכנים? ...המשך
קורס גישור תנאי קבלה
קורס גישור תנאי קבלה
למגשרים ומגשרות מטרה אחת וברורה – למצוא את עמק השווה בין שני הצדדים בינם ניצת וויכוח העלול להסתיים בכותלי בית המשפט. חושבים שקורס גישור מתאים לכם? זה הזמן לבדוק את התאמתכם לתכנית ולתפקיד. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765