ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

כיצד לבחור את הקורס הנכון

החלטת ללמוד? נהדר! כעת אתה עומד מול בחירת הקורס המתאים לך ומדובר בהחלטה גדולה ואתה לעשות את זה נכון. הקורס שתבחר ישפיע על ההצלחה בעתיד שלך, אך אל תשכח, אם אתה לא מתחבר ללימודים, תמיד תוכל לבחור בקורס אחר.

צוות פורטל לימודים|10.1.2017|12:43

שלב 1 - סמן את המטרות האישיות
מה מעניין אותך? רשום את תחומי הלימוד המעניינים אותך, והרכב רשימה של קורסים שאתה תשקול ללמוד לפי האינטרסים שלך. אל תתבייש לסמן גם מקצועות שחלמת עליהם, או כאלה שתחומים שאתה רואה אחרים עובדים בהם והיית רוצה לבדוק אותם. כך תוודא שאתה בודק את כל האופציות ולא תחשוש שאתה מפספס משהו.

לעמוד קורסים ולימודי תעודה בפורטל לימודים לחצו כאן

שלב 2 - בחר את הקריירה המתאימה
תחקור. בעזרת האינטרנט, העיתונים, הטלוויזיה והאנשים סביבך תוכל לבדוק מהם הקורס המתאימים לרשימה שהכנת. בדוק באינטרנט על הקורסים אותם אתה מעוניין ללמוד וברר מהם סיכויי קריירה. נסה גם לדבר עם אנשים הנמצאים במקצוע בו אתה מתעניין, אנשים שרק עכשיו סיימו את הקורס. הם אלה שיוכלו להגיד לך את היתרונות והחסרונות.

הקפד לבדוק מהם הנושאים הנלמדים במהלך הקורס


שלב 3 - תוכן הקורס
כדי להימנע מטעויות, הקפד לבדוק מהם הנושאים הנלמדים במהלך הקורס. לפני שאתה מגיש את הבקשה, יש להסתכל על הנושאים אליהם תתחייב ואת סוגי הלמידה, המטלות והמשימות שתידרש לבצע. זה יאפשר לך לקבל מושג גס של מה שעומד לפניך.

לעמוד קורס עיסוי ומסאג' בפורטל לימודים לחצו כאן

שלב 4 - בדוק את רמת מוסד הלימודים
אם אתה נחוש בדעתך למוסד לימודים מסויים בגלל ששמעת עליו רבות, אל תיתן לזה להכתיב לחלוטין על הבחירה שלך. השווה בין המוסדות השונים כדי לקבל מושג על ההבדלים (אם יש) בקורס בין כל מוסד ומוסד ומי יספק לך את החומר העדכני והטוב ביותר. במידת האפשר, נסה לבקר במוסד ולהשתתף כמה הרצאות כדי לקבל תחושה של מה חלק מן הנושאים שנלמדים בו.

וודא כי תוכל לעמוד בדרישות מוסד הלימודים


שלב 5 - משך הקורס
כדי להיות בטוח שאתה תהיה מחויב ללימודיך, ברר את משך הקורס שלך. אם את עובד במשרה מלאה או במשרה חלקית, ודא כי אתה תהיה מסוגל לאזן את סדר העדיפויות האחרות שלך יחד עם החינוך. כל מוסד יכול להציע לך מערכת שעות שונה בה תלמד.

לעמוד קורס איפור בפורטל לימודים לחצו כאן

שלב 6 - תנאי קבלה
זה יותר קשה להתקבל לקורסים תחרותיים, במיוחד אלה שיש להם ביקוש גבוה. אומנם זה מדד טוב, לאיכות המוסד או הקורס, אך למרבה הצער ישנם קורסים שתנאי הקבלה שלהם עלולים להיות גבוהים מדי עבורך. חשוב שתהיה כנה עם עצמך ומבחר האופציות העומדות מולך כדי שלא תבזבז את זמנך.

חשוב לשקול גורמים שונים כגון הכנסה, ביטחון תעסוקתי, מתח, אחריות והטבות אחרות


שלב 7 - מחירים
מחיר הקורס הוא עוד היבט אותו אתה צריך לקחת בחשבון בהחלטתך על הקורס. אל תשכח שיהיו לך עלויות לימוד נוספות כגון ספרי לימוד, נסיעות  וכו'. עם זאת, אל תתנו לעלות מחיר הקורס להחליט על הקריירה שלך, שכן ישנם מספר אפשרויות פיננסיות שתוכל להשתמש בהם כדי להשלים את הקורס.

לעמוד קורס רפואה משלימה בפורטל לימודים לחצו כאן

שלב 8 -אפשרויות הקריירה
בדוק את סיכויי הקריירה של הקורס לפני שתתחיל ללמוד. חשוב לשקול גורמים שונים כגון הכנסה, ביטחון תעסוקתי, מתח, אחריות והטבות אחרות בזמן שאתה מתלבט לגבי העתיד שלך. כמו-כן, ישנם מעסיקים שמוכנים להשקיע בעובדים שלהם ושולחים אותם לקורסים שונים כדי לקדם אותם בעבודה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765