ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

קורס צילום - להפוך אומנות למקצוע

בעבור רוב האנשים, צילום נחשב לתחביב אומנותי, שאינו עתיד להתפתח למשהו מעבר. אך למשוגעים לדבר, יש היום את היכולת להתפתח וגדול, אל מעבר לחלומותיהם הגדולים ולהפוך את התחביב למקצוע.

צוות פורטל לימודים|30.11.2016|12:0

התקדמות הטכנולוגיה יצרה מהפכה בעולם הצילום. בעבר, צילום מקצועי היה שמור לאנשי מקצוע טכניים, אשר עבדו שעות על גבי שעות כדי לצלם ולפתח את התמונה המושלמת. אך כיום, השוק הטכנולוגי מציע מגוון כה רחב של מצלמות המאפשרות תוצאות של מצלמות שבעבר היו ענקיות, וכמעט כל אדם המוכן להשקיע בתחום, יכול להפוך תחביב אומנותי למקצוע של ממש, או להנציח את חוויותיו על גבי תמונה מרהיבה. אז אם אתם חובבי צילום, המבקשים להעלות את יכולותיכם רמה אחת מעלה,  קורס צילום יכולים להתאים לכם בעזרת לימודים אודות  טכניקות של קומפוזיציה לצד הכרת המצלמה על צדדיה הטכניים השונים. הקורס מועבר באמצעות תכנים מעשיים כשהמשתתפים יוצאים אל נקודות חמד שונות ברחבי הארץ בהם תוכלו להבין איך לצלם את האירוע הבא, ולהפיק תמונה מרהיבה שתישען על כל המשאבים שיש למצלמה להציע.

להפוך תחביב למקצוע


תכנית הלימודים
תכנית הלימודים של קורס הצילום משלבת שיעורים עיוניים להכרת העולם הטכני מאחורי המצלמה, והבנת הידע בסיסי לפני שימוש, לצד שיעורים מעשיים בהם הסטודנטים ירכשו טכניקות צילום ויצברו ניסיון. בין הנושאים שילמדו בקורס צילום ניתן למצוא צילום דוקומנטרי, עריכה, צילום תעשייתי, צילום בשחור לבן, טכנולוגיות צילום, צילום אוכל, תפיסה חזותית, בימוי וצילום וידאו, תולדות הצילום, צילום דיגיטלי, ועוד. משך הקורס משתנה בין המוסדות שכן אין מדובר במסלול אקדמי, אך בדרך כלל נע בין מספר חודשים לקורס חובבנים ועד ארבע שנים ככל שרוצים להתפתח בתחום וללמוד עוד. בסיום הקורס הבוגרים מקבלים תעודת גמר מטעם המוסד בו למד.

נושאי הלימוד בקורס צילום מקצועי
במגוון קורסי הצילום, ישנו קורס צילום מקצועי אשר מעניק לסטודנטים ידע נרחב יותר ומכשיר אותם על מנת שיוכלו להשתלב בענף הצילום בהצלחה. בין הנלמדים בקורס צילום מקצועי ניתן ללמוד מושגי יסוד בצילום, עומק שדה, קומפוזיציה, הבנת יסודות הצילום, ניצול תאורה טבעית, צילום סטודיו סגור, צילום דיוקן, צילום נוף, צילום אורבני, הבהרה וניגודיות, תיקון צבעים, ליטוש תמונה, בחירת עדשות, צילומי אירועים, עיבוד תמונה בפוטושופ, לימודי לייטרום, צילומי HDR ועוד.

היתרון הכי גדול של הקורס הוא חווית הלימודים שמתאפיינת ביציאות מרובות לשטח ובהתנסות מעשית חווייתית ומהנה.


קהל יעד
כיום, ענף הצילום מציע אפשרויות תעסוקה רבות הן כשכירים והן כצלמים פרטיים עצמאיים ומושך אליו צלמים חובבנים רבים מדי שנה. קורס צילום מקצועי פונה לאותם הצלמים החובבנים המבקשים להפוך את התחביב למקצוע של ממש. כמו כן, מוסדות מסוימים ידרשו מהסטודנטים להביא עמם מצלמה ולעתים להתאימה לדרישות המוסד הנבחר. הקורס לצילום כמו כל אומנותי אחר לדוגמא קורס ציור או קורס ניפוח זכוכית צריך להיות בעל יכולות אומנותיות בסיסיות.

לימודים חווייתיים באווירה יוצרת
היקף הלימודים עשוי להשתנות בין המוסדות השונים ונע בין 15 ל-20 מפגשים. במהלך הקורס לומדים המשתתפים את עקרונות הקומפוזיציה, תולדות הצילום, זרמים אמנותיים בצילום, ניצול תאורה טבעית, ועוד, אך היתרון הכי גדול של הקורס הוא חווית הלימודים שמתאפיינת ביציאות מרובות לשטח ובהתנסות מעשית חווייתית ומהנה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765