ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מה זה מדעי המחשב?

בעולם טוכנולוגי וממוחשב הצורך בבוגרי תואר במדעי המחשב עתיד רק להתגבר והיוקרה של בוגרי מסלול זה עתידה להמשיך לעלות ולצמוח וכך גם הפופולריות והתיעדוף ללימודים אלו באקדמיה.

יונתן בר-שי|28.11.2016|11:40

תכינו את עצמכם כי קל זה לא יהיה, שלוש השנים הבאות יהיו מאוד אינטנסיביות ומאתגרות אבל זו הדרך להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המחשבים וההייטק. קלה הדרך לשם בטח לא תהיה והיא תדרוש מכם יצירתיות ויכולות שינון והבנה של מסות חומר לא מבוטלות אך היא תהיה מעניינת, מתגמלת ובשורה התחתונה גם הסיכוי שלכם להכנסה חודשית גבוהה יעלה. אנחנו כאן בפורטל לימודים אספנו במיוחד בשבילכם את כל מה שתרצו לדעת לקראת ההרשמה ללימודי תואר ראשון במדעי המחשב או כמו שהחבר'ה קוראים להם – מדמ"ח.

אז למה בכלל ללמוד מדעי המחשב?

בגלל העתיד, סביבת העבודה צפויה להיות צעירה, דינמית, מרתקת ותוססת. המשכורת ההתחלתית גבוהה ביחס לממוצע בשוק, הביטחון התעסוקתי חריג, ואפשרויות התעסוקה אין סופיות. ככה זה כשהתמקמת בתחום שמוביל לשינויים ולהתקדמות על בסיס יום יומי. תמיד יהיה מישהו שיפתח מוצר חדש, בין שזו תוכנה, אתר אינטרנט או גאדגט מתוחכם – זה השטח שלכם להוביל את העולם קדימה.

העולם גדול ואנחנו מחכים לראות מה אתם תפתחו!

מה זה מדעי המחשב?

מדעי המחשב הוא תחום בו חוקרים את הטכנולוגיה והמיחשוב בתחום החומרה והתוכנה. במסגרתו אתם עתידים לעסוק במתמטיקה ברמה גבוהה, באלגוריתמים, בתורת המחשב, ובמערכות שונות של תוכנה וחומרה.

חשוב לציין! הלימודים אינטנסיביים במיוחד ויכללו לימודי מדעים נוספים ומתמטיקה ברמה גבוהה על מנת שיהיו לכם כל הכלים להתמודד עם עולם ההייטק התובעני.

מהם תנאי הקבלה לתואר ראשון במדעי המחשב?

שתנאי הקבלה משתנים בין המוסדות השונים אבל באופן כללי, על מנת להתקבל ללימודים באוניברסיטה תידרשו לממוצע בגרויות גבוהה בשילוב עם ציון פסיכומטרי של 680 ומעלה, עם זאת כדי להתקבל לחלק מהמכללות ממוצע בגרויות יותר נמוך וציון פסיכומטרי של 550 יכול בהחלט להספיק.

מהי מסגרת הלימודים לתואר במדעי המחשב?

מסגרת הלימודים לתואר היא תלת שנתית ותכלול לימודים עיוניים-תאורטיים ומעשיים בתחומי הלוגיקה, המתמטיקה, הסטטיסטיקה, האלגוריתמים, המערכות ההפעלה, רשתות מידע, שפות תכנות, הנדסת תוכנה, הגנה והצפנה, בינה מלאכותית ועוד קורסים מרתקים רבים כדי לפתח אצלכם הבנה מלאה של עולם המחשבים על מרכיביו השונים והאתגרים הצפונים בו.

ככה יראו שלוש השנים הבאות שלכם

מהן אפשרויות התעסוקה בתחום?

כידוע, מדינת ישראל היא מעצמת הייטק עולמית ולכן מגוון האפשרויות שעומדות בפניכם בשוק המקומי רחב מאוד. במהלך שנת הלימודים השלישית מוסדות הלימודים מקיימים ימי חשיפה בהם מגיעים נציגים של החברות המובילות בתחומים ההייטק השונים להציג את הפרויקטים אותם הם מפתחים ואת התקנים אליהם הם מעוניינים לקלוט אתכם, בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב.

אתם במקצוע הנכון במדינה הנכונה


חשוב! זכרו להביא לימים אלו מספר עותקים רב של קורות חיים כי האפשרויות רבות וחבל לפספס כל הזדמנות!


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765