ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מה עושה יועץ השקעות?

יועצי השקעות יכולים לעבוד בהתאם לטייטל זה ולספק ייעוץ נייטרלי עבור קהל רחב של לקוחות או לחילופין להשתלב בגופים בעלי אינטרס כמשווקי השקעות ולמכור את מוצריהם הפיננסים השונים במוצהר מול הלקוח המתעניין.

צוות פורטל לימודים|6.6.2018|12:52
התיאור הנ"ל הוא רק על קצה המזלג וכיועצי השקעות תיווכחו לגלות עולם שלם, מורכב ומרתק במיוחד בתחום שוק ההון והמסחר במניות. לא בכדי שמקצוע זה דורש הכשרה מקיפה המכינה לקראת בחינות הנערכות על-ידי משרד האוצר והרשות לניירות ערך. עם תום הבחינות נדרשים הבוגרים גם למעבר סטאז' של כחצי שנה תחת פיקוחו של יועץ השקעות מורשה. רק לאחר מכן מתקבל הרישיון הנכסף המאפשר השתלבות מלאה בשוק העבודה.



איך נראה יום עבודתם של יועצי השקעות?


יועצי השקעות יכולים להשתלב במגוון רחב של מוסדות פיננסיים שונים דוגמת בנקים, חברות ביטוח ובתי השקעות.

במסגרת עבודתם מעניקים יועצי ההשקעות ייעוץ נייטרלי לשוק ההון באשר לצעדי ההשקעה הנכונים ביותר עבור לקוחותיכם בניירות הערך בבורסה. על היועצים לסקור את התנודות השונות בשוק, לנתח מדדים ולבצע התאמה מדויקת של תיק ההשקעות עם אפיקי ההשקעה התואמים את צורכי הלקוח מבחינת הון ורמת סיכון.

עבודתם של היועצים היא משרדית ברובה כשחלק מן היועצים מספקים שירותים פרונטליים ללקוחות ובעיקר בבנק, וחלק מן היועצים מספק את שירותיו באופן טלפוני בלבד. כאן המקום לספר כי ליועצים האפשרות להשתלב גם כמשווקי השקעות; ההכשרה לכך היא זהה, רק שמשווקי ההשקעות עובדים בגלוי עבור בית השקעות ומוכרים את מוצריו הפיננסים.

אילו כישורים צריך לתחום?


את הידע המקצועי תוכלו לרכוש במסגרת קורס יועץ השקעות שיכין אתכם לקראת בחינות הנערכות על-ידי הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. עם זאת, ייעוץ השקעות איננו נחשב לעבודה פשוטה והוא דורש זיקה ועניין אמיתי בתחום שוק ההון, יכולות אנליטיות בסיסיות טובות ושירותיות גבוהה.

כלל, תנאי הקבלה עבור קורס ייעוץ השקעות הינם: גיל 18 ומעלה, תעודה גמר תיכונית או תעודת בגרות, הצגת תעודת יושר ומעבר ראיון קבלה אישי.

משכורת יועצי השקעות


משכורתם של יועצי ההשקעות נעה בין 7,200 לכ-9,000 ש"ח בתפקיד הראשוני. עם צבירת הוותק והניסיון התעסוקתי נהנים היועצים מקפיצה נאה בתלוש השכר עם משכורות המגיעות לכ-15,000 ש"ח ומעלה. לבעלי יכולות מכירתיות טובות מומלץ לבדוק את האפשרות להשתלב בשיווק השקעות שם ניתן להרוויח גם מעמלות המכירה.

קצת על תכנית הלימודים


קורס יועץ השקעות מכין ל-5 חיצוניות: כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, אתיקה ודיני ניירות ערך ומקצועית א'.

כל אחת מן הבחינות זוכה להכנה נפרדת והתכנית הכוללת נמשכת כשנה וחצי. עם תום הלימודים על הבוגרים להשתלב בתכנית סטאז' האורכת חצי שנה תחת יועץ השקעות מורשה. עם תום הסטאז' יקבלו הבוגרים רישיון שיאפשר השתלבות מלאה בתחום.

מחפשים מידע נוסף?


נשמח לספק לכם ייעוץ לימודים חינם בטלפון שמספרו 03-3727765 או דרך השארת פרטי התקשרות כדי שיועצינו יצרו עמכם קשר.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס ייעוץ השקעות
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
יורם כללי
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין שוק ההון והשקעות
מה זה בכלל קורס שוק ההון?
מה זה בכלל קורס שוק ההון?
תמיד רציתם להגדיל את החיסכון שלכם. כעת, כששוק ההון הפך לנגיש יותר, ישנם עוד ועוד קורסים אשר מבקשים ללמד אתכם כיצד תוכלו גם אתם להתנהל בשוק ההון ואלי להשתמש בו כדי להגדיל את חשבון הבנק, ללא הצורך למצוא עבודה נוספת. ...המשך
ללמוד ייעוץ
ללמוד ייעוץ
אנשים רבים רואים את עצמם כבעלי רגישות חברתית גבוהה וחושבים שיוכלו להתאים לעולם הייעוץ וההדרכה, אך לא יודעים איך לעשות את הצעד הראשון. עבורכם הכנו את הכתבה הבאה שתסביר על עולם הייעוץ. ...המשך
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
כיצד לבחור את הקורס הנכון
כיצד לבחור את הקורס הנכון
החלטת ללמוד? נהדר! כעת אתה עומד מול בחירת הקורס המתאים לך ומדובר בהחלטה גדולה ואתה לעשות את זה נכון. הקורס שתבחר ישפיע על ההצלחה בעתיד שלך, אך אל תשכח, אם אתה לא מתחבר ללימודים, תמיד תוכל לבחור בקורס אחר. ...המשך
היכן לומדים קורס מט"ח
היכן לומדים קורס מט"ח
שוק ההון הוא אחד מהשווקים המעניינים אך מאתגרים במיוחד להתמודד עימו. אחת הדרכים היותר פשוטות כדי להצליח להשקיע נכונה היא השקעות מט"ח, אך גם את תחום זה יש ללמוד כראוי לפני שמתחילים. רוצים לדעת איך? אנחנו כאן בשבילכם. ...המשך
אפשרויות הקריירה של בוגרי קורס מט"ח
אפשרויות הקריירה של בוגרי קורס מט"ח
סוחר המט"ח בוחן את הגורמים השונים המשפיעים על הכלכלות המקומיות ועל שערי החליפין, ולאחר מכן מנצל את שער המטבעות על ידי קנייה ומכירה בשוקי מטבע חוץ שונים. רוצים לדעת מה תעשו לאחר סיום הקורס? הנה אפשרויות הקריירה של בוגרי קורס מט"ח. ...המשך
לימודים שמייצרים הכנסה מהבית
לימודים שמייצרים הכנסה מהבית
היכולת לייצר הכנסה נוספת מהבית עלולה להישמע לרבים מאיתנו כמו חלום רחוק. עם זאת, די במחקר קצרצר כדי לגלות שישנן לא מעט דרכים פשוטות שעשויות אף להפוך להכנסה עיקרית, אם רק נחזיק בידע ובכלים הנדרשים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765