ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

התקדמו לקורס אבלטון מקצועי

אתם מוצאים את עצמכם שומעים באוזניות מוזיקה אלקטרונית ומדמיינים איך אתם אלה שממציאים את הלהיט הבא ומקפיצים קהל עצום של אנשים? כל חלום מתחיל בצעד קטן וכאן המקום להכיר את קורס Ableton.

צוות פורטל לימודים|24.5.2018|14:18

תוכנת אבלטון - נעים להכיר!


אם אתם פשוט לא יכולים להפסיק למוזיקה אלקטורנית ומעוניינים ליצור אחת בכוחות עצמכם, אל דאגה המותג אבלטון בהחלט לא ייצא לכם מהלקסיקון. מדובר באחת מן התוכנות הפופולריות, הקלות (וזה פרט חשוב) והמקצועיות ביותר להפקת ויצירת מוזיקה אלקטרונית הן בתנאי אולפן והן בזמן הופעות חיות. מדובר בכלי הנגינה הממוחשב האולטמטיבי עבור דיג'יים מכל רחבי העולם.

אבלטון הצליחה להתברג כאחת מתוכנות המוזיקה האלקטרונית המובילות בעולם. לתוכנה ממשק קל ונוח המאפשר ליוצר שליטה מלאה ויכולת בלתי נגמרת ליצור מקטעים מוזיקליים שונים עם לופים, שימוש במקצבי תופים, יצירת סימפולים והוספת אפקטים.

במבט ראשון זה התוכנה עשויה להיראות כמו סינית, אך מהר מאוד תופתעו ותשמחו לגלות שהיא פשוטה להפעלה ומזמינה, עד כדי כך שדיג'יים אפילו משתמשים בה כדי לאלתר בזמן הופעות ולהפיק קטעים מוזיקליים LIVE מול קהל.
לאלו מכם שאינם אוהבים ללמוד לבד וזקוקים למסגרת לימודית שתתן לכם בנק מטרות ותרגול מעשי, מומלץ לקבל פרטים נוספים אודות קורס אבלטון שנלמד במספר מוסדות לימוד בישראל.

עם אבלטון תוכלו להפוך את המחשב בבית ללהקה שלמה


מה אני צריכ/ה כדי ללמוד אבלטון?


זה לא שאתם חייבים להיות ספצים במחשבים, אבל אם יש לכם מיומנויות מחשב בסיסיות טובות אז מרבית הסיכויים שתתפסו את הקטע של התוכנה תוך זמן קצר.

לעומת זאת, יש מיומנות אחת שאי אפשר לרכוש בשום אופן וזה כבר תלוי לגמרי בכם – אהבה ענקית למוזיקה. מוצאים את עצמכם מזמזמים מקצבים כל הזמן? מתופפים על שולחנות? שומעים בשירים שני צלילים שגורמים לכם לצעוק שזה דומה גם לשיר אחר? כנראה שיש לכם שמיעה מוזיקלית טובה ואהבה לתחום. אבלטון פשוט תתן ליכולות שלכם את הבמה שמגיעה להם!

ואם אני רוצה להירשם לקורס, יש דרישות קודמות?


בתי הספר השונים למוזיקה לוקחים בחשבון שאתם לא מגיעים עם ידע קודם וגם לא מבקשים ממכם להיות כאלה.
מרבית המוסדות מתנים את הקבלה במעבר ראיון קבלה אישי בלבד. בזמן הראיון יצליחו להבין מכם עד כמה אתם רוצים ללמוד את התחום. רוב המוסדות לא מקשים על המועמדים וגם חלקם מאפשרים להצטרף לשיעור ניסיון חינם.

איזה ערך מוסף הקורס ייתן לי?


כמו המון המון דברים אחרים, גם אבלטון אפשר ללמוד לבד דרך הדרכות באינטרנט, אבל לקורס אבלטון יש יתרון אדיר שכן הוא מועבר על-ידי אנשים שנושמים מוזיקה ושעוסקים במקצוע מספר מכובד של שנים. ממורים שכאלה תוכלו לקבל השראה לסגנונות שונים של מוזיקה וללמוד את הטריקים המקצועיים שיאפשרו לכם לסחוט את המיץ מהתוכנה ולהפיק ממנה את מלוא הפונטציאל.

יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא הנט וורקינג – תלמדו להכיר תקליטנים נוספים שיתנו לכם גם לא מעט השראה ושאולי תוכלו לעשות איתם שיתופי פעולה שיקחו אתכם לשלב הבא!

אפשרויות לימוד נוספות


גולשים שמתעניינים בתחום זה, עשויים למצוא עניין גם במסלול לימודי הנדסאי קול

צריכים עזרה?


נשמח לסייע! פורטל לימודים מעניק ייעוץ לימודים חינמי במספר 03-3727765. אם אין לכם כוח כרגע, אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליכם ; ).

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס Ableton
יורם כללי
המרכז ללימודי יצירה והפקה של מוסיקה אלקטרונית
מכללת Drop
המרכז ללימודי יצירה והפקה של מוסיקה אלקטרונית
המסלול נלמד ב: רמת גן, תל אביב, פרדס חנה- כרכור.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

5 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765