ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

7 סיבות להיות למה לימודי תקליטנות יצילו לכם את החיים

הכסף, הנסיעות והקהל הם רק חלק מהסיבות מדוע הגיע הזמן שתזרקו הכל הצידה ותלכו אחר החלום שלכם ליצור מוזיקה ולשחרר את עצמכם מהכבלים של העולם הרגיל.

צוות פורטל לימודים|15.1.2017|13:4

להפוך מוזיקה לכסף
השמות הגדולים בסצינת המסיבות מרוויחים סכומי של שש ספרות עבור לילה אחד של עבודה. כמובן שהעבודה האמיתית היא ליצור את המוזיקה, אך במסיבות הגדולות, בהם אתם שומעים מוזיקה שאתם אוהבים ונהנים מכל רגע, תוכלו להרוויח סכומים גדולים מאוד. 

מערכות סאונד
לא משנה איזה סוג של מוסיקה אתם אוהבים, האפשרות לשמוע את המוזיקה שלכם על מערכת סאונד נהדרת ומקצועית היא אחת החוויות המדהימות בעולם. כתקליטנים, אתם תייצרו מוזיקה עם כל כך הרבה ביטים ייחודיים ותעבוד בשביל זה כל כך הרבה זמן, וכשתשמעו את הכל יחדיו, במערכת שמסוגלת להשמיע את כל זה, תגיעו לרקיע השביעי.

לשמוע את המוסיקה שלך באמצעות מערכות הסאונד המתקדמות בעולם


לנסוע וטייל ברחבי העולם
אין לכם מושג כמה תקליטנים ישראלים יכולים להצליח בחו"ל ואנחנו לא מדברים רק על המסיבות והפסטיבלים הגדולים. סצינת הדאנס, הרייב וטרנאס כל כך גדולות, שמפיקים במדינות כמו הודו, אוסטרליה, איטליה, קנדה, ארגנטינה ועוד רק יתחננו שתגיעו אליהם כדי לתקלט באיזושהי מסיבת טבע או פסטיבל למוזיקה אלקטרונית. וכשמחברים את זה לאופציות התעסוקה בישראל, הלו"ז של התקליטנים העובדים יכול להיות מאוד צפוף. אבל הכי חושב, לכל אירועים ומסיבות בחו"ל אתם תגיעו ולא תדרשו להוציא אגורה. להיפך, אתם תקבלו שכר עבור המסיבה עצמה והתשלום עבור השהייה יה על חשבון מפיקי האירוע. אז מי צריך יותר מזה.


מוסיקה חינם
כמו הבלוגרים הגדולים, אתם תקבלו מוצרים ועותקים מתקדמים להשמעה. אנשים יבקשו לשתף אתכם פעולה בשביל ההכרה ואתם תוכלו לשתף פעולה עם אמנים אחרים שאתם מעריכים. תקליטנים רבים נהנים מהקשרים שהם מפתחים עם אנשים בתעשייה ותקליטן מכובד מקבל מבול של מוסיקה בתיבת הדואר הנכנס שלו. מאותו רגע הוא אפילו לא יצטרך להוריד ביטים פעם בחודש ולא לשלם עבור מוסיקה.

בהחלט נראה מהנה יותר מלעבוד מ-9:00 ועד 18:00



משקאות חינם
אחד הפינוקים הגדולים ביותר שמקבלים התקליטנים הוא שתיים בחינם(!) אז אם אתם אוהבים את חיי הלילה והרבה אלכוהול, כל מועדון שתופיעו בו יכבד אתכם בשתייה ללא עלות.

האינטראקציה עם הקהל
אין דבר טוב יותר מאשר לתקלט במועדון צפוף או מסיבה בת כמה מאות או אלפי אנשים. לאינטראקציה בין התקליטן לקהל, יש חשיבות גדולה. אתם תדרשו לתקלט לפי התגובות של הקהל ולהתאים להם את המקצב ולעיתים אף לשנות את הרצועה שתכננתם לפי תגובות הקהל. אבל ברגע שאתם תראו את הקהל המשולהב רוקד וקופץ לפי הקצב שלכם, אחרי שהשקעתם שעות על גבי שעות כדי ליצור את המוזיקה שלכם, הגוף שלכם יתמלא באנדרנלין ואתם תרגישו נפלא.

אין הרגשה טובה מלראות את הקהל שמח מהמוזיקה שיצרת


זה הרבה יותר טוב מלעבוד
הסיבה האחרונה מתוך 7 סיבות להיות למה לימודי תקליטנות יצילו לכם את החיים, היא אורח החיים. אורח החיים של 9:00 עד 18:00 מתאים לאנשים שטוחים וראיית חיים "בטוחה" ושטוחה. אבל אתם לא כאלה. אתם רוצים להגדיר את לוח הזמנים שלכם, לעשות מוזיקה בכל מקום ובכל זמן שתרצו, ולחיות אורח חיים מלא בתשוקה והנאה ממוזיקה. נכון שמקצוע התקליטנות הוא לא רק מוזיקה ומסיבות ואתם תידרשו לעבוד שעות בבית, מול צג מחשב בזמן שאתם עורכים ללא סוף את היצירה החדשה שלכם. אבל כאשר אתם עושים משהו שאתם אוהבים ונהנים ממנו, כל ההשקעה, הזיעה וחוסר השינה שווים את זה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס תקליטנים
יורם כללי
המרכז ללימודי יצירה והפקה של מוסיקה אלקטרונית
מכללת Drop
המרכז ללימודי יצירה והפקה של מוסיקה אלקטרונית
המסלול נלמד ב: רמת גן, תל אביב, פרדס חנה- כרכור.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

5 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
ספורט - בריאות - הגשמה
מכללת אשכולות
ספורט - בריאות - הגשמה
המכללה מלמדת ב: זכרון יעקב, ירושלים, קרית שמונה.

המסלול נלמד ב: ירושלים, ירושלים.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765