ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

ללמוד להלחין מוזיקה אלקטרונית

אין ספק שהמוזיקה האלקטרונית צברה קהל נאמנים שרק גדל בכל שנמה שעוברת. בקאברים, בסצנת המועדונים ובזכות עיבודים לשירים מוכרים, מוזיקה האלקטרונית הצליחה לחדור גם למינסטרים התרבותי. הפעם נציג לכם את המידע אודות קורס מוזיקה אלקטרונית ואיך גם אתם יכולים להיות חלק מהתופעה הגדלה.

צוות פורטל לימודים|22.2.2017|10:44

באומנות הדבר המיוחד ביותר שהיא כל הזמן מתקדמת. האומנות אינה מסוגלת לעצור ובכל פעם, קם האמן והיוצר שמגלה דרך חדשה של אומנות ומפתח אותה. כך כרגע גם בעולם המוסיקה והתפתחותה של המוסיקה האלקטרונית מתחילת שנות ה-80, אז הייתה בעיקר מלווה של בשירים והמקצבים שנוגנו והיום כבר הפכה לסצינה בפני עצמה המסוגלת למשוך אליה מאות אלפי מאזינים שזוכים לפורקן ושחרור בזכות המוסיקה שמשחררת אות המאזינים מריקודים מסורתיים ופשוט אומרת להם תרקדו לפי הרגשות שלכם. המוזיקה האלקטרונית נעשית באמצעות כלים אלקטרוניים כגון: סינתיסייזר, מחשב, סמפלר ותופים, אך היא אינה שיחררה רק את המאזינים, אלא גם את היוצרים שאינם זקוקים היום למפיקים ואנשי תעשייה שיממנו אותה ואת אולפן ההקלטות, אלא פשוט לשבת בבית שלהם ולייצר מוסיקה שתגיע לכל קצוות העולם.

חשוב לציין שאנשי המקצוע בתחום הזה הם עצמאיים, ואינם זוכים ליהנות מתחושת הבטיחות של משרה מלאה. עם זאת לרווחים הכלכליים האפשריים שלהם אין גבולות.


למי מתאימים לימודי המוסיקה האלקטרונית
המוסיקה האלקטרונית היא בהחלט ז'אנר שיוצר תגובות חדות, בין אם חיוביות או שליליות, וכך גם הלימודים. הלימודים מתאימים כאמור לכל אוהבי המוזיקה בכלל וחובבי המוזיקה האלקטרונית בפרט, כשמרבית הקורסים פונים לכל מי שמעוניין לרכוש ידע עיוני ומעשי ליצירה והפקת של מוזיקה אלקטרונית באופן עצמאי וכמובן גם עבור בעלי ניסיון המבקשים לשפר את עבודתם. עם זאת, לקור ישנם מספר תנאי קבלה כגון דרישה שהמועמדים יהיו בני 18 ומעלה ואף יעברו מבחן קבלה לבדיקת ההתאמה של המועמד למוסד הלימודים ובדיקה של היכולות המוזיקליות שלו כגון: קצב, שמיעה, תאוריה ומיומנויות מחשב בסיסיות. 

לרשימת מוסדות ללימודי מוזיקה אלקטרונית בפורטל לימודים לחצו כאן

תוכנית הלימודים בקורס מוסיקה אלקטרונית
במהלך הלימודי ילמדו הסטודנטים כיצד לתעל את יצירתם באמצעות ציוד ביתי, וכמובן גם את הכלים הדרושים להפקת מוזיקה אלקטרונית בצורה מקצועית ואיכותית. לימודי מוזיקה אלקטרונית משלבים ידע תיאורטי ותרגולים מעשיים באולפני הקלטות, מעבדות מחשבים, עמדות DJ וחדרי הקלטות. בין הנושאים השונים שאותם ילמדו הסטודנטים ניתן למצוא: תולדות המוזיקה האלקטרונית, אקוסטיקה וסאונד-מהם? תיאוריה והרמוניה, מאפייני המוזיקה האלקטרונית, הלחנה, הפיתוח שמיעה מלודי והרמוני, ללמוד להלחין מוזיקה אלקטרונית, תורת הצלילים, עיבוד וקומפוזיציה, אקוסטיקה באולפן ופסיכואקוסטיקה, מבוא לסאונד וטכנאות אולפן, תוכנות מחשב שימושיות, המחשב ככלי עבודה ובניית האולפן הביתי הממוחשב, הקלטה ועריכה תווים, סינתזה בסיסית והבנת הסינתיסייזר, אפקטים, דינמיקה, אקורדים, סולמות, טכניקות מיקס שונות ועריכה דיגיטאלית, הפקת סגנונות שונים במוזיקה האלקטרונית, vocals בסביבת העבודה האלקטרונית, שילוב כלים אנאלוגיים סמפלרים, מיקסים, בניית מודלים, מיקסרים וקונסולות, שימוש במספר רכיבי תוכנה שונים, מיומנות נגינה, בנייה וגימור של רימיקסים וטראקים, תחזוקת מערכת הקבצים, הקלטות ועוד.

משך הקורס ואפשרויות תעסוקה
משך הקורס משתנה בין מוסדות הלימוד השונים, לפי תוכנית הלימודים שכל אחד מציג. עם זאת, מרבית המוסדות מספקים קורסים האורכים בין שלושה לארבעה סמסטרים בממוצע. תוכנית הלימודים נעשית במסגרת של לימודים דו שבועיים במהלכם ילמדו הסטודנטים כ-384 שעות לימוד. בתום הלימודים, יקבלו בוגרי הקורס את ההכשרה המקצועית ליצור מוסיקה אלקטרונית בביתם ולהתחיל לייצר שם עבור עצמם. חשוב לציין שאנשי המקצוע בתחום הזה הם עצמאיים, אשר עובדים עם חברות ומפיקי אירועים ואינם זוכים ליהנות מתחושת הבטיחות של משרה מלאה. עם זאת לרווחים הכלכליים האפשריים שלהם אין גבולות.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765