ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

5 סיבות למה כדאי להיות סטודנטים

כבר נרשמתם ללימודי לתואר ראשון, האקדמיה עומדת בפתח וההתרגשות בעיצומה. מרגישים מעט חששות לקראת התקופה החדשה בחייכם? 10 הסיבות הבאות יגרמו לכם לפתוח את היום הראשון בלימודים עם חיוך גדול (שיימחק עד שנה ג')!

צוות פורטל לימודים|20.3.2018|14:58
כולנו הרגשנו על בשרנו איך זה ללמוד עוד מימי התיכון, אבל הנה באה האקדמיה ומציבה רף חדש ולא מוכר. ייתכן שכבר הספקתם לראות את האחים או האחיות, בני משפחה אחרים ומכרים שלומדים אל תוך השעות הקטנות של הלילה וסביבם דפים, כלי כתיבה ואספקת אקמול לגדוד נגד כאב הראש, והבנתם שכאן כבר לא מדובר במשחק ילדים. בשל כך ומסיבות נוספות, אנו פוגשים לא פעם בגולשים שהרצון שלהם להירשם ללימודי תואר ראשון מלווה גם בלא מעט חששות, האם חבל על האנרגיה שלכם?.

כל הסיבות למה סטודנטים נהנים יותר!


כדרכנו בקודש, אין סיכוי שניתן לכם לפתוח בשלב החדש של חייכם עם שום דבר אחר מלבד פרפרים בבטן. כאן ריכזנו עבורכם 5 סיבות מעולות למה ההחלטה שלכם להירשם ללימודים גבוהים היא הדבר הכי טוב שקרה לכם בזמן האחרון!

חוששים? בצדק, אבל יהיה כיף ;)


1# כי אתם תכירו חברים לכל החיים


אין דבר מגבש יותר מללמוד יחד ופשוט לטבוע בחומר, להתלונן על המרצים ולהתחרט על "למה לעזאזל לקחתי דווקא את קורס הבחירה הזה?".

מה גם שהלימודים באקדמיה מציעים חיי חברה בקטע אחר. קמפוסים עם אזורי ישיבה מסוגננים, אירועים שהופכים את המקום לפסטיבל אחד שלם ואזורי למידה ומאות סטודנטים שמחפשים איך ליהנות ולהגשים את חלום "הסטודנט החופשי".

2# כי אתם באמת חופשיים


בחרתם ללמוד! אף אחד לא הצמיד לכם אקדח לראש, טוב אולי ההורים, אולי גם המציאות שמחייבת לרוב תעודת תואר ראשון. אבל היי! לפחות אתם יכולים לבחור אם להיכנס לקורס או לא ולא חייבים להציג פתק מההורים.

כאן אתם האדונים לעצמכם, ולפעמים גם אפשר להשלים את החומר ממישהו שבאמת רשם את הכל. ואל תשקרו לעצמכם, גם המומחים להקלדה מהירה במחשבים נשברים מפעם לפעם.

אין דרך טובה יותר להתגבש ולהכיר חברים לחיים מאשר לשנוא קורס יחד


3# הצ'אנס שלכם לחוות עצמאות אמיתית


כשזה מגיע ללימודים אקדמיים, המחשבה על האפשרות לעבור לגור בקרבת המכללה או האוניברסיטה היא לחלוטין לא מנותקת מהמציאות.

אם עד עכשיו הרגשתם קצת חששות מלגור לבד ולהיות אדונים לעצמכם, אז כרגע יש לכם את הסיבה המושלמת למה לקפוץ למים.

לקריאה נוספת:

4# כי אתם יכולים לבחור תכל'ס מה מעניין אתכם


בכל תואר ישנם מספר קורסים להשלמת נקודות הזכות שמאפשרים לכם לבחור במה שהכי מעניין אתכם. ההמלצה שלנו – השמות הכי מפוצצים הם לרוב הכי מאכזבים, אז מומלץ לחפש פורומים או סטודנטים בשנים מתקדמות ולהבין מה הכי יתאים לכם.

ישנם גם לא מעט תארים שמציעים התמחויות שיאפשרו לכם לבחור את הקריירה שלכם כבר במהלך הלימודים כמו למשל הנדסת תעשייה וניהול ומנהל עסקים.

אפילו למבחנים כשתהיו בשיא המתח, תחליטו לדפוק הופעת כניסה אופנתית


5# כי עכשיו יש לכם צ'אנס לדפוק הופעה


אין, אבל באמת שאין סטודנט או סטודנטית שעם יד על הלב לא בא ללימודים ומנסה להביא איתו את הסגנון שלו.
זה יכול להיות בנים עם לבוש זרוק או שיער ארוך, אלה יכולות להיות בנות עם חצאיות ומשקפי שמש בפק"ל מיד מהיציאה מהקמפוס או לישיבה בדשא וזה יכול להיות אלף ואחד סוגים של אנשים.

זה בדיוק מה שיפה באקדמיה, אתם זה אתם ואל תתנו לאף אחד לעצור אתכם.

מוגש כשירות לסטודנטים ולסטודנטיות באשר הם,

צוות פורטל לימודים


השירות שלנו


מחפשים ייעוץ לימודים? נשמח לעזור! ניתן להתקשר אלינו במספר 03-3727765 או להשאיר פרטי התקשרות ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על תואר ראשון כללי ורב תחומי
אוניברסיטת אריאל בשומרון
המכללה מלמדת ב: אריאל.

המסלול נלמד ב: אריאל.
קמפוס עשיר ותוסס בו מגוון רחב של לימודים
המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
קמפוס עשיר ותוסס בו מגוון רחב של לימודים
המכללה מלמדת ב: טבריה, קצרין.

המסלול נלמד ב: טבריה, קצרין.
המכללה האקדמית ספיר
המכללה מלמדת ב: אשקלון, שדרות.

המסלול נלמד ב: אשקלון, שדרות.
אחד על אחד עד התואר
המרכז האקדמי פרס
אחד על אחד עד התואר
המכללה מלמדת ב: רחובות.

המסלול נלמד ב: רחובות.

מידע על
המכללה

7 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין מדעי החברה
תואר ראשון בפסיכולוגיה
תואר ראשון בפסיכולוגיה
יודעים להגיע לאנשים? אוהבים להקשיב ולעזור? לימודי פסיכולוגיה יקנו לכם את הכלים והידע הנחוץ לגעת עם המשאב הרגיש ביותר – הנפש האנושית, מסלול הלימודים מרתק ובמהלכו תלמדו להכיר את עולמו הפנימי של האדם, נשמע לכם? כנסו לדעת עוד! ...המשך
מה מקנה תואר ראשון בתקשורת
מה מקנה תואר ראשון בתקשורת
עולם הבידור והתוכן הציבורי מעניין אתכם? רוצים לקחת חלק בתעשיית האקטואליה בישראל? אתם עושיים מהחומר הנכון ללימודי תואר ראשון בתקשורת! בואו לדעת עוד על המסלול המרתק הזה שכולל בתוכו תחומים רבים ומרתקים שיבנו אתכם בצורה הנכונה ויקנו לכם את הכלים המתאימים כדי שתתפתחו לאנשי מקצוע בתחום הכי משפיע ...המשך
8 סיבות מדוע ארכיאולוגיה היא העבודה הכי מגניבה
8 סיבות מדוע ארכיאולוגיה היא העבודה הכי מגניבה
אולי מוגזם לקרוא לכל ארכיאולוג אינדיאנה ג'ונס, אבל אתם עדיין תוכלו להתלבש כמו אלן גרנט מפרק היורה, לחזור אחורה בזמן לאירועים היסטוריים ומי יודע, ייתכן וגם תגלו את היכן נקבר דויד. אז אם אתם עדיין מתלבטים, הנה מספר סיבות מדוע אריכאולוגיה היא העבודה המגניבה ביותר ...המשך
למה ללמוד מדעי המדינה?
למה ללמוד מדעי המדינה?
לעצב את אופיה של המדינה, להשפיע ולעסוק במקצוע עם מטרה נעלה הם רק חלק מהסיבות שבזכותן מדעי המדינה הם לימודים כל-כך מבוקשים. בכתבה הבאה נכיר לכם מעט את התחום, הלימודים ואפשרויות התעסוקה שלכם כבוגרים. ...המשך
5 סיבות ללמוד תואר ראשון בסוציולוגיה
5 סיבות ללמוד תואר ראשון בסוציולוגיה
האנושות היא, לכאורה, מובנת בהתנהגות שלה. אך עם זאת ישנם אנשי מקצוע המסוגלים להבין דפוסי התנהגות של החברה וכך לנתח ולבחון את התנהגות האדם ולסקר את האינטרקציה האנושית. רוצים לדעת עוד? ...המשך
למה ללמוד פסיכולוגיה? הנה עשר סיבות נהדרות
למה ללמוד פסיכולוגיה? הנה עשר סיבות נהדרות
למה אתה צריך ללמוד פסיכולוגיה? יש הרבה סיבות טובות ללמוד יותר על פסיכולוגיה, גם אם אתה לא מתכוון להיות פסיכולוג גדול או לעבוד במקצוע הקשור לפסיכולוגיה. ...המשך
לימודים במכללה או באוניברסיטה?
לימודים במכללה או באוניברסיטה?
בסופו של דבר, כל מי שמתעניין או מתעניינת בלימודים גבוהים פוגשים בדילמה הנצחית: האם לעשות את התואר שלי במכללה או באוניברסיטה? אז נכון, לימודים באוניברסיטה נחשבים ליוקרתיים יותר, אך מבחינת הרמה – כאן כבר מעסיקים וסטודנטים כאחד מתחילים לחשוב פעמיים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765