ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

איך להפוך למדריך שחייה

אתם בעלי כושר גופני מעולה ורוצים לדעת איך אפשר לנצל את זה לקריירה? ייתכן והדרכת שחייה יכול להיות מקצוע שאתם גם תיהנו ממנו וגם תרוויחו ממנו. רוצים לדעת עוד. במאמר הבא קיבצנו את כל מה שחשוב לדעת.

מערכת פורטל לימודים|18.5.2017|20:22
איך להפוך למדריך שחייה
תמיד שמרתם על כושר גופני טוב, אבל אתם עובדים בעבודה שלא מושכת אתכם ומחפשים מקצוע שתוכלו לשלב בו הנאה אישית ורווח כספי. ייתכן ודווקא בדרכת שחייה יכול להיות המקצוע המתאים עבורכם. אז אם אתם מרגישים שזה יכול להתאים לכם וניחנים ביכולות הסברה והדרכה נוחים כנראה שהצלחנו למצוא לכם את המקצוע המיוחל. כעת נציג לכם את כל המידע אודות מסלול הלימודים בו תלמדו מעט על אנטומיה, טכניקות הדרכה, פיזיולוגיה, וכמובן תשפרו את טכניקות השחייה.

מהי מטרתו של מדריך השחייה
מהות התפקיד של מדריך השחייה מגדיר אותו כאדם המלמד אנשים לשחות בסביבה נוחה. מדריך השחייה יכול לעבוד עם נוער, ילדים קשישים ומבוגרים ולהדריך אותם בטכניקות שחייה מקובלות ומתקדמות יותר, לשפר את כושר הגופני של תלמידיו, לעבוד במסגרת ספורטיבית מקצועית המכינה את התלמידים לתחרויות ועוד, כאשר המדריך גם נדרש להיות מוכן לפעול במצבי חירום שונים ולספק את העזרה הראשונית עד להגעתם של אמצעי ההצלה המקובלים.

למי נועד קורס מדריכי שחייה

הקורס המקצועי מותאם לאנשים אשר מעוניינים להדריך אנשים בענף השחייה, בין אם באופן ספורטיבי מקצועי ובין אם מדובר בהעשרה אישית לאנשים שאינם יודעים לשחות כראוי. תנאי הקבלה לקורס דורשים כי המועמדים יהיו מגילאי 17 ומעלה, בעלי בריאות טובה מוכחת באמצעות אישור רפואי ולבסוף לעבור ראיון קבלה ומבחני קבלה בהם ייבדק כושרם הגופני של המועמדים והתאמתם לתוכנית הלימודים של המוסד הרלוונטי.

לרשימה המלאה של מוסדות הלימוד המציעים קורס מדריכי שחייה בפורטל לימודים לחצו כאן – קורס מדריכי שחייה

מהם תכני הלימוד הנלמדים בקורס מדריכי שחייה
תוכנית הלימודים נלמדת במסגרת של שיעורים עיוניים המשולבים עם התנסויות מעשיות. בין תכני הלימוד ניתן למצוא: לימודי אנטומיה, לימודי פיזיולוגיה, פסיכולוגיה התפתחותית, הידרודינמיקה, מתודות אימון, בטיחות בעבודה, הדרכת שחייה, הכנה פיזית גופנית, אימון ילדים, אימון מבוגרים, בניית תכנית אימונים אישית, טכניקות שחייה לתחרויות מקצועיות, הכנת שיעורי שחייה ועוד. חשוב לזכור כי תוכנית הלימודים יכולה להשתנות בין המוסדות השונים. הקורס למדריכי שחייה יכול להוות בסיס לכל תחום ספורטיבי אחר לדוגמא לקורס מאמני אומנויות לחימה או לקורס מדריכי פוצ'יוולי

משך הלימודים בקורס מדריכי שחייה
משך הקורס מוערך בכחצי שנה עד 8 חודשים בהם ילמדו הסטודנטים כ- 200 שעות לימודיות אקדמאיות. עיקר הלימודים יהיו בהתנסויות המעשיות ויכללו כ-120 שעות מתוך כלל תוכנית הלימודים לעומת 80 שעות שמופנות לשיעורים עיוניים.

איפה עובדים בוגרי קורס מדריכי שחייה

בוגרי הקורס אשר עוברים בהצלחה את המבחנים העיוניים והמעשיים, יוכלו להשתלב לאחר מכן כשכירים במגוון בתי עסק כגון: קאנטרים, מתקני שחייה ציבוריים, חוגים פרטיים וכדומה וגם לעבוד כמצילים בבריכות. אחרים בוחרים לעבוד כמדריכים עצמאים ולפתוח חוגים אישיים, קבוצתיים וכו'.

מיהם מוסדות הלימוד המעבירים את הקורס
אז אחרי שהבנו איך להפוך למדריך שחייה, כעת חשוב להכיר גם את מוסדות הלימוד המעבירים את הקורס המקצועי.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מדריכי שחייה
יורם כללי
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין ספורט וחינוך גופני
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
אתם מתלבטים ועדיין לא בטוחים לאיזה כיוון בחיים אתם צריכים ללכת. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם להבין בפשטות, מדוע אתם צריכים ללכת לקורס מקצועי. ...המשך
הדרכת תנועה לגיל הרך
הדרכת תנועה לגיל הרך
בין אם אתם גננות, סייעות או הורים לתינוקות, אשר מעוניינים לפתח קרירה בתחום המשלבת שליחות ופיתוח הגוף של ילדים בגיל הרך, קורס מדריכי תנועה לגיל הרך בהחלט יכול להתאים לעתיד שלכם. ...המשך
הכל אודות קורס מדריכי חדר כושר
הכל אודות קורס מדריכי חדר כושר
אתם חיים אורח חיים בריא ונחשבים למכורים לחדר הכושר שלכם? אולי הגיע הזמן לעלות שלב אחד קדימה ולהפוך את ההתמכרות למקצוע שתהנו ממנו וגם תרוויחו ממנו כסף? אז כיצד הופכים למדריכי חדר כושר? ...המשך
להיות מאמן כדורגל
להיות מאמן כדורגל
משחקי העונה האחרונים הזכירו לנו כמה הכדורגל הישראלי יכול להיות מרגש, וכעת חשוב לזכור כי אם גם אתם רוצים לפתח את התשוקה שלכם למקצוע אמיתי, יש מספר דרכים לעשות זאת ואחת מהן היא אימון. ...המשך
מה עושים מדריכי שחייה?
מה עושים מדריכי שחייה?
קורס מדריכי שחייה נלמד במספר מכללות ללימודי מקצועות הספורט והחינוך הגופני בישראל ומטרתו להכשיר את בוגריו להשתלבות במסגרות חינוכיות פורמליות ובלתי פורמליות דרך גופים פרטיים וגופים קהילתיים שונים. הקורס הוא מקיף וכולל תכנים תיאורטיים חשובים לצד תרגולים מעשיים נדרשים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765