ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

הדרכת תנועה לגיל הרך

בין אם אתם גננות, סייעות או הורים לתינוקות, אשר מעוניינים לפתח קרירה בתחום המשלבת שליחות ופיתוח הגוף של ילדים בגיל הרך, קורס מדריכי תנועה לגיל הרך בהחלט יכול להתאים לעתיד שלכם.

צוות פורטל לימודים|22.1.2017|10:36

חקר עולם הגיל הרך הולך ומתפתח עם השנים. ניתן לשים לב לכך באמצעות ההתרחבות ההולכת וגדלה בתחומי ההדרכה להורים לתינוקות. יותר ויותר הורים מבינים את חשיבות ההתפתחות של ילדיהם, גם בגיל מוקדם ולכן מחפשים להעביר את זמנם עם הילוד ולספק לו את כל הכלים שיעשירו את חייו בהמשך הדרך. לשם כך נועד קורס מדריכי תנועה לגיל הרך הנועד לספק כלים למדריכים להניע ילדים ופעוטות בגילאי שנתיים עד שש. חשוב לזכור שלא מדובר בקורס שנועד רק לילדים עם קשיים במוטוריקה אלא גם ילדים ללא כל קושי והקורס פשוט מאפשר להם לנוע בצורה הטובה ביותר בשבילם. בפורטל לימודים אספנו עבורכם את כל המידע אודות מסלול הלימוד, תוכנית הלימודים, אפשרויות התעסוקה, תנאי קבלה ועוד, אז אם אתם מעוניינים להתמחה בתחום, או פשוט לצבור ידע אישי שיעזור לכם לטפל בילדכם, בהחלט ייתכן שקורס הדרכת תנועה לגיל הרך יכול להתאים לעתיד שלכם.

לרשימת מוסדות המציעים לימודי מדריכי תנועה לגיל הרך בפורטל לימודים לחצו כאן

מחקרים רבים מראים שילדים שפעילים גופנית הם בעלי בטחון עצמי גבוה, בריאים יותר, בעלי יכולות קריאה ומתמטיקה ברמה גבוהה ומקובלים חברתית.


מטרות קורס מדריכי מוטוריקה לגיל הרך
תנועה נכונה, אשר נלמדת במהלך הקורס, יכולה להועיל לתינוק וללמד אותו כיצד לעמוד נכונה ושלמור על יציבות ופיתוח התנסויות מגוונות בתנועה. ההדרכה נעשית על ידי פעילות גופנית שנעשית עם הילוד בגיל מוקדם וזו משלבת גירויים עם טכניקות המהוות השפעה חיובית לילדים על כישוריהם המוטוריים ולא רק. על מנת שתוכן הלימודים, אכן יתאים לילדים לאחר מכן, הסטודנטים בקורס לומדים לעבוד באמצעות סיפורים ושירים, אביזרים צבעוניים ומשחקים, יוגה לילדים ועוד פעילויות מותאמות אשר שומרות על הילד בתנועה ולא ליד המסך. מחקרים רבים מראים שילדים שפעילים גופנית הם בעלי בטחון עצמי גבוה, בריאים יותר, בעלי יכולות קריאה ומתמטיקה ברמה גבוהה ומקובלים חברתית. כפי שנאמר מקודם, הקורס אינו מתאים רק לילדים עם בעיות מוטוריות, אך בזכותו בהחלט ניתן לגלות בעיות שונות ולטפל בהן בזמן.

נושאי הלימוד בקורס מדריכי מוטוריקה לגיל הרך
התכנים העיקריים בקורס מדריכי מוטוריקה לגיל הרך כוללים הרצאות פרונטליות משולבות עם תרגולים מעשיים ושימוש בעזרי לימוד שונים. נושאי הלימוד הנלמדים בקורס הם: גורמים אפשריים לעיכובי התפתחות, לימודי מבוא להתנהגויות מוטוריות, אבחון ומציאת חריגויות מוטוריות, צפייה בתינוקות, הכרות ושימוש עם אביזרים, העשרה, יציבה נכונה, תנועה ומוזיקה, יוגה לילדים, חינוך לתנועה בהנאה ושיפור היכולות הגופניות. בנוסף לשיעורים אלו, הסטודנטים גם ירכשו מספר מיומנויות לעבודה עם ילדים בגיל הרך בעלי ליקויי למידה וליקויים סנסומוטוריים, ובנוסף לכך ילמדו מהם עקרונות השליטה על היציבה ועל התנועה, המערכת החושית, הקינסתטית, המייצבת ועוד.

אפשרויות תעסוקה
לבוגרי הקורס מדריכי תנועה לגיל הרך, שעברו בהצלחה את כל הבחינות והדרישות של הקורס, יש מגוון אפשרויות תעסוקה כשהמדריכים יכולים להעביר שיעורים וחוגים באופן עצמאי, או להתפתח כשכירים בגנים, ובמעונות לילדים לגיל הרך. התעודה אף מאפשרת למטפלות פרטיות בגיל הרך לעבוד בבתי הספר, במועדונים ובמועדוני ספורט המארחים חוגים לגיל הרך ועוד.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין ספורט וחינוך גופני
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
אתם מתלבטים ועדיין לא בטוחים לאיזה כיוון בחיים אתם צריכים ללכת. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם להבין בפשטות, מדוע אתם צריכים ללכת לקורס מקצועי. ...המשך
הכל אודות קורס מדריכי חדר כושר
הכל אודות קורס מדריכי חדר כושר
אתם חיים אורח חיים בריא ונחשבים למכורים לחדר הכושר שלכם? אולי הגיע הזמן לעלות שלב אחד קדימה ולהפוך את ההתמכרות למקצוע שתהנו ממנו וגם תרוויחו ממנו כסף? אז כיצד הופכים למדריכי חדר כושר? ...המשך
להיות מאמן כדורגל
להיות מאמן כדורגל
משחקי העונה האחרונים הזכירו לנו כמה הכדורגל הישראלי יכול להיות מרגש, וכעת חשוב לזכור כי אם גם אתם רוצים לפתח את התשוקה שלכם למקצוע אמיתי, יש מספר דרכים לעשות זאת ואחת מהן היא אימון. ...המשך
איך להפוך למדריך שחייה
איך להפוך למדריך שחייה
אתם בעלי כושר גופני מעולה ורוצים לדעת איך אפשר לנצל את זה לקריירה? ייתכן והדרכת שחייה יכול להיות מקצוע שאתם גם תיהנו ממנו וגם תרוויחו ממנו. רוצים לדעת עוד. במאמר הבא קיבצנו את כל מה שחשוב לדעת. ...המשך
מה עושים מדריכי שחייה?
מה עושים מדריכי שחייה?
קורס מדריכי שחייה נלמד במספר מכללות ללימודי מקצועות הספורט והחינוך הגופני בישראל ומטרתו להכשיר את בוגריו להשתלבות במסגרות חינוכיות פורמליות ובלתי פורמליות דרך גופים פרטיים וגופים קהילתיים שונים. הקורס הוא מקיף וכולל תכנים תיאורטיים חשובים לצד תרגולים מעשיים נדרשים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765