ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למי מתאים קורס אימון אישי

ענף האימון האישי קיים בעולם למעלה מ-20 שנה ורק בשנים האחרונות הגיע לישראל בקול תרועה רמה. כשבמציאות של היום אנשים רבים מוצאים את עצמם מתקשים לממש את השאיפות שלהם, המאמן האישי הופך לבעל מקצוע חשוב ונדרש.

מערכת פורטל לימודים|24.4.2017|17:21
כולנו רוצים להצליח. לא קיים אדם בעולם שאין לו חלומות שהיה רוצה להגשים, או מטרות שהיה רוצה להגיע אליהן. הבעיה מתחילה כאשר צריך להתחיל לעבוד כדי להגשים אותם ומכאן ואילך אנחנו מתחילים להתמודד עם קשיים, בעיות, עיכובים, רגש שלילי, פחדים ועוד וגם אם למדנו, התחלנו קריירה, בנינו משפחה, אנחנו מוצאים את עצמינו מוצפים וללא יכולת להתקדם. ב-20 השנים האחרונות, עוד ועוד אנשי מקצוע מתחום האימון האישי הסבירו כי הבעיה נובעת מאימון לא נכון לחיים שרבים מאיתנו עברו וכדי שגם אנחנו נפסיק לומר "אני לא יכול" או "איך עושים את זה?" כל מה שצריך לעשות זה לאמן את הראש והמחשבה שלנו, ובדיוק בשביל כך קיימים המאמנים האישיים שמספקים לנו את האימון הזה. 

מי מתאים ללמוד קורס אימון אישי
שאלת השאלות התחום היא למי מתאים קורס אימון אישי ? אז אם אתם מרגישים שיש לכם את מה שצריך ואתם מוצאים את עצמכם מייעצים ועוזרים לחברים ומשפחה, ייתכן מאוד שאתם יכולים לעבוד כמאמנים אישיים ולעזור באופן מקצועי לאנשים רבים ככל האפשר. אך נשאלת השאלה האם כל אחד יכול לעסוק בתחום? ובכן קהל היעד ותנאי הקבלה לקורס מסמנים לעצמם דרישה לאנשים שמגיעים עם איזשהו ניסיון חיים, שכן אי אפשר באמת לדמיין כיצד חייל משוחרר בן 22 עוזר לאדם בן 40 עם הקשיים שלו. לכן, ישנה דרישה כי המועמדים לקורס אימון אישי יהיו בני 27 לפחות ובעלי תואר ראשון כלשהו. ישנם מוסדות שאף דורשים כי המועמדים הניגשים אליהם יהיו גם בעלי ניסיון תעסוקתי. 

אימון אישי כדרך חיים וכמקצוע מרתק


מה לומדים בקורס אימון אישי
תחילה, חשוב להבין כי כל מוסד עלול לשנות את תכני הלימוד לקורס אימון אישי ולכן גם משך הלימודים עלול להשתנות ממוסד למוסד. עם זאת, הממוצע עומד על לימודים האורכים כשנתיים, כשבמסגרת תוכנית הלימודים, נחשפים הסטודנטים לנושאים כגון: ייעוץ, התניית חשיבה חיובית, בניית תכנית אסטרטגית מרובת שלבים, התנהלות מול מטופל, ניתוב החולשות אל נקודות החוזקה, ניהול דו שיח והבנה באשר לחולשות המתאמן ועוד. הסטודנטים מקבלים כלים ואף מתנסים במקרי אימון חיים לצורך קבלת פרקטיקת עבודה נכונה לליווי נכון של המתאמן לאורך הדרך.

לקורס יש גם השפעה על הסטודנטים
אך אם חשבתם שהקורס עוזר לסטודנטים לאמן את לקוחותיהם האנשים, חושב לדעת שהקורס אף מספק לסטודנטים את המידע להתמודד עם הקשיים שלהם עצמם, לפי אותה שיטת עבודה. סטודנטים רבים העידו שגם אם לא המשיכו לעסוק בתחום לאחר הלימודים, לקורס הייתה השפעה עצומה על חייהם האישיים ואף סיפק להם את הכלים להתמודד עם קשיים בעבודה ובמשפחה. לסיכום, אין ספק שבעידן התחרותי של היום, המאמנים האישיים מהווים מעין אקס פקטור שמסוגל לעזור למתאמנים שלהם לעשות את הסוויצ' ולעלות על דרך המלך להצלחה אישית. רוצים לדעת עוד על הקורס ועל מוסדות הלימוד המעבירים אותו? אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם או להתקשר למוקד הטלפון שלנו.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מאמנים אישיים
טכנולוגיית התקדמות פשוטה
המכללה הבינלאומית לאימון וניהול - ICCM
טכנולוגיית התקדמות פשוטה
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה, רמת גן.
יורם כללי
בשיטה שלנו תמריא, הרשמה מוקדמת חיסכון גדול
מכללת "התפתחות במיטבה"-ביה"ס הגבוה לאימון התפתחותי
בשיטה שלנו תמריא, הרשמה מוקדמת חיסכון גדול
המכללה מלמדת ב: נס ציונה, רמלה.

המסלול נלמד ב: נס ציונה, רמלה.
ספורט - בריאות - הגשמה
מכללת אשכולות
ספורט - בריאות - הגשמה
המכללה מלמדת ב: זכרון יעקב, ירושלים, קרית שמונה.

המסלול נלמד ב: ירושלים, זכרון יעקב.
מכללת גישות לניהול, הנחייה ומדעי ההתנהגות
מכללת גישות
מכללת גישות לניהול, הנחייה ומדעי ההתנהגות
המכללה מלמדת ב: אשדוד, אשקלון, באר שבע, חיפה, ירושלים, מודיעין, מעלות, נצרת, רחובות, רמת אפעל, רמת גן, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, אשקלון, באר שבע, חיפה, ירושלים, מודיעין, מעלות, נצרת, רחובות, רמת אפעל, רמת גן, רעננה, תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין קואצ´ינג וגישור
הכשרת מאמנים אישיים
הכשרת מאמנים אישיים
מאז שאלון גל הגיע לחיינו, תחום הדרכת המאמנים האישיים הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל בשל הביקוש הגבוהה של אנשי מקצוע ע"י אישים פרטיים, ציבוריים ועסקיים. אך חשוב גם לזכור כי מדובר בקורס הדורש ניסיון חיים ואסור להקל ראש בו. ...המשך
כיצד לבחור את הקורס הנכון
כיצד לבחור את הקורס הנכון
החלטת ללמוד? נהדר! כעת אתה עומד מול בחירת הקורס המתאים לך ומדובר בהחלטה גדולה ואתה לעשות את זה נכון. הקורס שתבחר ישפיע על ההצלחה בעתיד שלך, אך אל תשכח, אם אתה לא מתחבר ללימודים, תמיד תוכל לבחור בקורס אחר. ...המשך
תוכנית הלימודים ללימודי מאמני תזונה
תוכנית הלימודים ללימודי מאמני תזונה
תזונה בריאה היא אינה דבר של מה בכך. ישנם אנשים שמתקשים לשמור על תזונה נכונה יותר מאחרים ולשם כך, מאמני התזונה מלווים אותנו. רוצים לדעת אם אתם מתאימים ומהם תכני הלימוד? ...המשך
למי מתאים להיות מגשר משפחתי?
למי מתאים להיות מגשר משפחתי?
להבדיל אלפי הבדלות מן הגישור הקלאסי, גישור משפחתי נוגע בעצבים הרגישים ביותר של בני הזוג הנמצאים לקראת פרידה וכולל רכוש שאספו עם השנים והכי חשוב – ילדים שהביאו יחדיו. אז איך ניגשים לתחום שכזה מוכנים? ...המשך
קורס גישור תנאי קבלה
קורס גישור תנאי קבלה
למגשרים ומגשרות מטרה אחת וברורה – למצוא את עמק השווה בין שני הצדדים בינם ניצת וויכוח העלול להסתיים בכותלי בית המשפט. חושבים שקורס גישור מתאים לכם? זה הזמן לבדוק את התאמתכם לתכנית ולתפקיד. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765