ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מה זה קורס טכנאי מיגון

טכנאי המיגון הם אנשי מקצוע המספקים שירותי אבטחה למוסדות ולבתים פרטיים ומעניקים להם מענה מרמת התקנת הציוד, תיקונו ותחזוקו בהתאם לדרישות הלקוח. רוצים לדעת איך גם אתם יכולים להצטרף לענף ייחודי זה. המשיכו לקרוא.

מערכת פורטל לימודים|12.4.2017|12:18
מה זה קורס טכנאי מיגון
בשנים האחרונות, עוד ועוד אנשים הצטרפו להבנה כי העולם בו אנו חיים השתנה. תמיד אנו יכולים לשמוע על הסיפורים עד כמה בעבר דלתות הבית היו פתוחות, אנשים היו יותר קרובים זה לזה ועוד. ייתכן כי עם השנים הפער במעמדות האוכלוסייה והמאבק ההישרדותי, הובילו לריחוק בין בני האדם, אך לא משנה מה הסיבה, העובדה היא כי היום עוד ועוד אנשים מעוניינים להגן על הציוד היקר להם מכל, אשר נמצא בביתם ולמנוע מזרים וגנבים לפרוץ לבתיהם, ומפעלים וארגונים עסקיים מעוניינים להגן על המוצרים שהם יוצרים מגניבה או פריצה. אז בין אם אתם בטוחים מה הסיבה לכך, העובדה היא שהשוק פורח והביקוש אחר אנשי מקצוע רק הולך וגדל ואם גם אתם רוצים להצטרף אליו, נסביר לכם בשמחה את כל מה שתדרשו לעשות כדי להפוך לטכנאי מיגון ואבטחה ו-מה זה קורס טכנאי מיגון.

קורס טכנאי מערכות מיגון, הדרך למקצוע מעניין ורווחי


מה עושים אנשי המקצוע במסגרת תפקידם?
בוגרי הקורס טכנאי מיגון, עובדים באספקת שירותי החלפה, התקנה ותחזוק של מערכות חשמליות לצורך אבטחה בבתי עסק ובבתים פרטיים. מדובר בתפקיד מורכב ומאתגר שכן לכל לקוח יש דרישה משלו להרכבת מערכת האבטחה והיא עשויה וכנראה תשתנה לפי הדרישות השונות של כל לקוח וסדר יומו. במסגרת תפקידם, טכנאי מהיגון נדרשים להפיגש עם לקוחותיהם על מנת שיוכלו להבין מהם הצרכים שלו, לבצע סקירה של הנכס אותו הם נדרשים לאבטח ולאחר מכן להציע הצעת מחיר ללקוח. חשוב לזכור שהתחום מתאים למועמדים עם אורייטנציה טכנית גבוהה, ויכולת לעבודות שטח מרובה ואנגלית בסיסית חובה.

לרשימה המלאה של מוסדות הלימוד המציעים קורס השקעות נדל"ן בפורטל לימודים לחצו כאן – קורס טכנאי מיגון

מה הופך את הקורס לכל כך מבוקש?
הקורס נחשב לקורס מבוקש במיוחד בשל העובדה שאמצעי האבטחה הפכו למצרך מבוקש אצל אוכלוסיות רבות יותר. היום לא רק האוכלוסיה הגבוה מחפשת אמצעי אבטחה כאלה ואחרים אלא גם מעמד אוכלוסיית הביניים בישראל, בשל העלייה ברמת החיים. הסיבה שאמצעי המיגון הפכו למבוקשים כל כך היא החיישנים הפשוטים יחסית אשר מסוגלים לספק את האיתות כאשר הדלתות או החלונות נפתחים, וחיישני התנועה ומצלמות האבטחה שהפכו לאמצעי קבוע במערכות המיגון בזכות הקישור ללוח בקרה מקודד. 

תכני הלימוד בקורס טכנאי מיגון
במהלך הקורס הסטודנטים לומדים את כל יסודות המקצוע כגון: תורת החשמל, מבוא לאלקטרוניקה, הכרת המוצרים הקיימים בענף, כיצד מתחזקים אותם ומתקינים אותם, בדיקת תקלות, מערכות וידאו ושמע, קריאת שרטוטים חשמליים, בקרות, קידוד, מערכות גילוי עשן, משדרים ועוד. המועמדים המעוניינים ללמוד את המקצוע נדרשים לעמוד בתנאי הקבלה הדורשים תעודת 12 שנות לימוד ואישור מהמשטרה לעבר נקי מפלילים. 

לסיכום, אם אתם מרגישים כי מדובר בתחום שמעניין אתכם ואתם רוצים לדעת עוד, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר שלנו ולסמן את מוסדות הלימוד המתאימים לכם או להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים לקבלת ייעוץ ראשוני חינם.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס טכנאי מערכות מיגון
המכללה לטכנאי שירות, ללמוד בשביל לעבוד.
המינהל הטכני
המכללה לטכנאי שירות, ללמוד בשביל לעבוד.
המכללה מלמדת ב: כפר סבא, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: כפר סבא, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

15 מסלולים

מפת הגעה

14 סרטוני וידאו

4 ממליצים
הבית ללימודי תעודה והכשרה מקצועית
המכללה לניהול וקריירה
הבית ללימודי תעודה והכשרה מקצועית
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
יורם כללי
ניהול וטכנולוגיות מתקדמות
מכללת אין ליין
ניהול וטכנולוגיות מתקדמות
המכללה מלמדת ב: פתח תקוה.

המסלול נלמד ב: פתח תקוה.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

16 מסלולים

מפת הגעה

10 סרטוני וידאו

4 ממליצים
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
מכללת עתיד
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
המכללה מלמדת ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין ביטחון וחקירות
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
מדוע משתלם ללמוד ולעבוד כחוקר פרטי
מדוע משתלם ללמוד ולעבוד כחוקר פרטי
תפקידו של החוקר הפרטי הוא לעקוב ולדאוג אחר האינטרסים של לקוחותיהם כשנדמה שאין אף אדם שיכול לעזור להם. הם גם עוסקים בסוגיות משפטיות, אתיות, מחקריות והומניות יחדו ויכולים לעבוד במגוון תעשיות מהביטחון ועד הביטוח. ...המשך
הכשרת מנהלי אבטחה
הכשרת מנהלי אבטחה
תחום הביטחון בישראל הוא אחד השווקים בעלי אפשרויות העבודה הרבות ביותר. אחד מהם הוא קורס מנהלי אבטחה, אשר מציע לבוגריו לעבוד במגוון תחומים כגון אבטחת אישים, מנהלי ביטחון ועוד. ...המשך
להיות טכנאי מערכות מיגון
להיות טכנאי מערכות מיגון
מערכות המיגון של ימינו הפכו לדרישות חובה בכל בית והביקוש לאנשי המקצוע רק עולה. מעוניינים לדעת על מה בדיוק מדובר ואיך גם אתם יכולים להצטרף למקצוע ייחודי זה? הכל בכתבה הבאה: ...המשך
מי מתאים ללימודי קב"טים?
מי מתאים ללימודי קב"טים?
בעולמינו הביטחוני הדרישה לקב"טים ק הולכת וגדלה. רוצים לדעת איך מצטרפים לקהילת הביטחון ולהתחיל קריירה מאתגרת ומעניינת? במאר הבא ננסה לענות על כמה שיותר שאלות. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765