ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

קורסי התרפיה המבוקשים ביותר

מקצועות התרפיה הפכו למבוקשים יותר ויותר בשנים האחרונות, כשעוד אנשים מבינים את עוצמתו של הטיפול המשלים לבריאות האדם. אתם מתעניינים אבל לא יודעים באיזה כיוון ללכת? הנה הקורסים המבוקשים בתחום שכדאי לכם להכיר.

צוות פורטל לימודים|6.4.2017|11:5

קצת מידע על לימודי פסיכותרפיה
ענף הפסיכותרפיה הוא מהבולטים מ-קורסי התרפיה המבוקשים ביותר. הקורס עוסק בטיפול ההוליסטי המאמין בערכיות כל אדם. בוגרי הקורס זוכים לעבוד כמטפלים בעזרת פסיכותרפיה ומבצעים טיפולים דינמיים שמסיעים בנושאי תחושת האני של האדם והתחושות שלו אל הסביבה הקרובה שלו. הקורס מתאים בעיקר למעומדים שמתעניינים בטיפול משולב של הנפש והגוף, או אנשי מקצוע שרוצים לשפר את מיומנויות הייעוץ שלהם וכושר הדיבוב המילולי כדי שיוכלו לתקשר טוב יותר עם המטופלים שלהם. במסגרת קורס פסיכותרפיה, הסטודנטים עוסקים בנושאים כגון: טיפול המשלב רגש למטרות של שחרור לחץ, עקרונות בתהליך הרכבת רעיון טיפולי, טכניקות הרפיה והדמיה, שיטות החלמה באמצעות אנרגיות, מרכיבים קוגניטיביים, פיזיולוגיים, שכליים. לבסוף, במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים גם לבנות תוכנית יזמות עסקית תוך הצבת יעדים ומטרות חדשות.

ענף התרפיה רק גדל כשעוד ועוד אנשים עד כמה הנפש מסוגלת להשפיע על בריאותינו כמו כל בעיה רפואית אחרת.


קצת מידע על קורס פסיכודרמה
פסיכודרמה, הינה שיטה המבוססת על משחקי תפקידים, פעולה ותנועה. הפסיכודרמה מהווה כלי טיפולי אפקטיבי אשר התורם לפיתוח אותנטיות, ספונטניות ויצירתיות. אופן הפעולה הייחודי מאפשר לאנשי המקצוע לספק ללקוחותיהם חוויה רגשית, לשחזר זיכרונות ולבחון את דרכי ההתנהגות שלהם. אנשי המקצוע נעזרים בכלים וטכניקות מעולם הדרמה והתאטרון לצורך הפנמה פסיכולוגית ולעזור בקשיים במערכות יחסים, הזהות  האישית והערכים. קורס פסיכודרמה מתנהל בקבוצה שבה מבצעים משחקי תפקידים, כאשר כל אחד מגלם את דמות המחזאי ומתחילים לשחזר סיטואציות שקרו. כך הסטודנטים לומדים לחוות את הטיפול בצורת לקוחות ומהניסיון האישי שהם חווים, לומדים מה יעבור על לקוחותיהם העתידיים וכיצד ידריכו אותם בתהליך. הקורס מיועד לקהל הרחב, כאשר ישנם גם קורסים המתאימים לאוכלוסיות מסוימות, אשר מציגים תכנים רלוונטים לקהל היעד הנבחר.

קצת מידע על קורס דמיון מודרך
דמיון מודרך היא שיטה המבוססת מעולם הרפואה המשלימה. במהלך הטיפול הלקוחות עוברים שלבים של הירגעות והרפיה, בהם הם עורכים דימויים של מקומות, עצמים, סיטואציות ואף חושים אחרים כשבמסגרת הטיפול האלטרנטיבי, משתמשים בדמיון כדי לגרום למטופל להעלות מחשבות שהוא כביכול אינו מודע אליהם ואף לתרגל שליטה על המוח בתפקודים גופניים. קורס דמיון מודרך נלמד במסגרת שיעורים עיוניים בהם לומדים הסטודנטים אודות הרקע של התחום, יחד עם סדנאות מעשיות אשר מיועדות לספק לסטודנטים את חוויית המטופל וכך להבין מה התהליך העובר עליו וכיצד לספק לו את הצרכים שהוא יהיה דרוש להם בעתיד. הקורס עוסק בנושאים כגון: שימוש בצורה יעילה יותר בחושים כמו מישוש, ריח ושמיעה, כוח הבקשה, השקט שבפנים, דמיון ומציאות, הילינג מנטאלי, הגנות אנרגטיות, טכניקות הרפיה, ריפוי בעזרת הסימבול, שיטת הדמיון המוחצן,  ועוד. 

קצת מידע על קורס טיפול באמצעות בעלי חיים
קורס טיפול באמצעות בעלי חיים הינו קורס המכשיר מדריכים טיפוליים לעבוד עם בעלי מוגבלויות נפשיות ופיזיות ולאפשר להם להוציא את על של ליבם בתהליך מוגן ומבוקר. ייחודו של איש המקצוע הוא שהוא מספק למטופל אווירה רגועה ונינוחה עם בעל החיים שאינו מסוגל לשפוט אותו וכך מספק לו תחושה שהכל תלוי בו כשלראשונה הוא שולט בסיטואציה. הקורס מתמקד בשלושה תחומים - הכרת בעלי חיים (זואולוגיה, ביולוגיה ועוד), פסיכותרפיה ופסיכולוגיה (תאוריות בתהליכים טיפוליים באוכלוסיות ועוד) ושילוב של שני התחומים הראשונים לצורך מתן הטיפול.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס פסיכותרפיה
יורם כללי
מגוון רחב של לימודים והכשרת מטפלים
מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית
מגוון רחב של לימודים והכשרת מטפלים
המכללה מלמדת ב: באר שבע, חיפה, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, חיפה, ירושלים, תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765