ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה כדאי ללמוד קורס סוכני נסיעות?

לעזור לאנשים, לנהל פרויקטים, ליהנות מאורח חיים מנייד ולהיות הבוס של עצמך הם רק חלק מהסיבות מדוע כדאי לכם לעבוד כסוכני נסיעות. עם זאת כדי להיע לקריירה זו צריך קודם כל להתחיל בלימודים.

צוות פורטל לימודים|23.3.2017|14:56

לפני שנתחיל עלינו קודם כל לנפץ את המיתוס הגדול ביותר בקרב אנשי המקצוע בתחום סוכני הנסיעות והוא טיולי החינם. נכון שסוכני נסיעות זוכים לעיתים להצטרף לטיולים ללא תשלום, כאשר חברות תעופה וטיולים רוצות לשווק את המסלול החדש שהם מציעים, אך הדבר לא נעשה למטרת חופש ותו לא, אלא כדי שסוכני הנסיעות יוכלו ללמוד על הטיול ולהמליץ עליו לקהל יעד מתאים. בנוסף לכך הנסיעות הללו מתרחשות אחת לכמה שנים כך שאם אתם חושבים שאתם תטוסו כל חודש ליעד אקזוטי חדש, אתם טועים. עכשיו, נתמקד בסיבה שלשמה התכנסנו - השאלה למה כדאי ללמוד קורס סוכני נסיעות?

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - קורס סוכני נסיעות

סוכני הנסיעות יכולים לעבוד גם כקבלנים עצמאיים ולכן הם יכולים לעבוד הן כשכירים אך גם כעצמאיים עבור מספר סוכנויות נסיעות.


1. תשוקה לנסיעות ועזרה לאחרים
התשוקה לנסיעה היא סיבה נהדרת להיות סוכן נסיעות, אבל היא לא זו שתחזיק אתכם במקום העבודה כיוון שמדובר בצ'ופר שמגיע אחת לכמה שנים. במקום זאת, סיבה הרבה יותר טובה להיות סוכן נסיעות היא להדריך ולעזור לאנשים לתכנן את הטיול הבא שלהם, להמליץ להם על המקום הטוב ביותר עבורם ולהפנות אותם לכל הגורמים הרלוונטיים עבורם. האנשים המגיעים לסוכן הנסיעות מגיעים אליו לרוב חסרי ידע אודות המדינה או המקום אליהם הם רוצים לבקר, ובייחוד בכל הנוגע לבתי המלון הטובים, אטרקציות תיירותיות ועוד. תפקידו של סוכן הנסיעות הוא לעזור להם לחוות את הטיול הטוב ביותר שיוכלו לחוות.

2. ההזדמנות לנהל פרויקטים
כסוכני נסיעות, אנשי המקצוע זוכים לעבוד עם גורמים רבים הקשורים לענף התיירות החל משדות התעופה, חברות התעופה, בתי המלון, מנהלי האטרקציות ועוד, ולחבר את כולם יחדיו תחת הפרויקט הספציפי בו הם עוסקים. כל טיול שכזה הוא פרויקט שיש לוודא שעובד קשורה. סוכני הנסיעות נדרשים ללהטט בין כל הגורמים ותחת אחריותם מנוהלים כספים רבים, מה שהופך את אנשי המקצוע לבעלי השפעה גדולה בעת חיפוש טיסות זולות.

תפקידו של סוכן הנסיעות הוא לעזור ללקוחותיו לחוות את הטיול הטוב ביותר שיוכלו לחוות.


3. אורח חיים נייד
אחד היתרונות הגדולים ביותר של סוכני נסיעות הוא שהם לא צריכים לעבוד במשרד פיזי. הודות לעולם הדיגיטלי של היום גם אתם כאנשי מקצוע לעתיד, יכולים לעשות את העבודה שלכם מכל מקום בעולם עם מחשב נייד וחיבור Wi-Fi. כמובן שיש סוג מסויים של גמישות בבחירת קריירה זו, אך הכוונה היא שהיא מיועדת ומתאימה למגוון רחב של אנשים, החל מאמהות עם ילדים בגילאי בית הספר, אנשים שלאחרונה פרשו מהמקצוע העיקרי שלהם ואנשים אשר מחפשים לעבוד בענף התיירות כמובן.

4. להיות ההבוס של עצמך
סוכני הנסיעות יכולים לעבוד גם כקבלנים עצמאיים ולכן הם יכולים לעבוד הן כשכירים אך גם כעצמאיים עבור מספר סוכנויות נסיעות, או לנהל עסק עצמאי וליהנות מרווח מיידי. רוח יזמית היא חובה עבור כל מי שרוצים להיות סוכני נסיעות. כאשר אתה הופך לסוכן נסיעות, אתה הבעלים של העסק שלך ורב הסיכוי שאתה תמצא את עצמך לובש הרבה כובעים. אז אם אי פעם מצאת את עצמך אומר, "אני לא רוצה לעבוד בשביל מישהו אחר" או משהו כזה, להיות סוכן נסיעות היא דרך מצוינת להגשים את החזון הזה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

יפעת לוגאסי | 03.10.17, 13:09 | קורס סוכני נסיעות

מאמרים אחרונים במגזין תיירות ומלונאות
8 סיבות למה מדריך טיולים היא העבודה הטובה ביותר
8 סיבות למה מדריך טיולים היא העבודה הטובה ביותר
כולם אומרים לך לעזוב את העבודה שלך היום, לחיות את החלום, לברוח מתא המשרד שלך ולטייל בעולם, נכון? אתה יושב ליד השולחן שלך קורא את זה, חולם על כבישים פתוחים ומראות מדהימים, אבל בטח תוהה "איך לעזאזל עושים את זה? ...המשך
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
הכשרת מדריכי טיולים בישראל
הכשרת מדריכי טיולים בישראל
רוצים לרכוש את הידע העיוני והמעשי הנחוץ בכדי להצליח בבחינות ההסמכה ולהשתלב בתפקיד מפתח בענף התיירות הישראלית? המסלול להסמכת מדריכי טיולים בישראל יקנה לכם כל זאת ועוד. ...המשך
להיות סוכן נסיעות
להיות סוכן נסיעות
סוכן הנסיעות חי את עולם התיירות ומחבר את הלקוח הפוטנציאלי לכל הענפים הקיימים ביעד אליו הוא רוצה להגיע, בין אם מדובר במלונות, חברות תעופה ואטרקציות ייחודיות. אז איך מצטרפים לחוויה הזו ולמה ואיך סוכני נסיעות מקבלים טיולים בחינם? בכתבה הבאה ...המשך
לימודי תעודה במלונאות
לימודי תעודה במלונאות
ענף התיירות בארץ ניפץ את כל התחזיות השליליות והצליח לשמר את חיוניותו. למעשה, בשנים האחרונות, חווה הענף תנופה של ממש ועמו נדרשים המנהלים בדרגים השונים לידע וההכשרה הנכונים בכדי לספק מענה מקצועי לאתגרי השעה. ...המשך
אקספלורר- הדרך שלך לטוס בזול
אקספלורר- הדרך שלך לטוס בזול
באמצעות אתר אקספלורר תוכלו לבצע תהליך מעמיק ומשוכלל של השוואת מחירי טיסות המוצעות על ידי מיטב חברות התעופה הקיימות, כמו כן תוכלו לקבל את כלל הפרטים אודות הטיסה ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765