ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מהם הלימודים הנדרשים כדי להיות נהג אוטובוס זעיר

קורס נהג אוטובוס זעיר נחשב לקורס פופולארי במיוחד בין שלל הקורסים הקיימים בתחום ההסעות. היום הביקוש לנהגי אוטובוס זעיר ממשיך לעלות בהתמדה ובוגרי הקורס יכולים להשתלב בקלות בשוק העבודה.

צוות פורטל לימודים|12.2.2017|12:22

ענף התחבורה הציבורית נחשב לענף חשוב במיוחד שכן בעזרתו, הציבור הרחב שאינם מחזיקים בבעלותם רכבים יכולים להתנייד וליהנות מאותם אופציות והזדמנויות בדומה לבעלי רכב. בתחום התחבורה הציבורית קיימים מגוון אפשרויות אך הפעם נעסוק באוטובוס הזעיר וכיצד ניתן להפוך לנהג מורשה. רכב ציבורי זעיר מחייב את בעליו בהוצאת רישיון מיוחד אשר מסמיך אותו לנהוג ברכב. משרד התמ"ת מפקח ישירות אחר ניהול הקורס ואף הגורם המעניק את תעודת הסיום בסוף הקורס. על מנת לנהוג ברכב ציבורי נדרשת אחריות כפולה שכן מדובר בכלי תחבורה שיכול להכיל עד 16 נוסעים ולכן הקורס מקנה למשתתפים מיומנויות נהיגה ברכבים ציבוריים, טכניקות נהיגה וידע בדיני תעבורה וחוקים הנוגעים לתחום הנהיגה. הקורס מיועד לבעלי רישיונות נהיגה "רגילים" (עד 4 טון) או רכבי משא כשהאוטובוס הזעיר שוקל עד חמישה טון.

כל בוגרי הקורס, אשר עברו את כל הבחינות ודרישות הקורס בהצלחה, יידרשו לעבור את בחינת ההסמכה של משרד התמ"ת


מהם הלימודים הנדרשים כדי להיות נהג אוטובוס זעיר
במסגרת קורס נהג אוטובוס זעיר, הסטודנטים מקבלים ידע וכלים להכיר את עולם הנחוצים לנהג האוטובוס במסגרת עבודתו. תחילה יכירו הסטודנטים את עולם הרכב על בוריו כולל יסודות במכניקה ולאחר מכן יעסקו הסטודנטים בדיני תחבורה והחוקים הנוגעים לאופן הנהיגה, יעברו הכשרה של נהיגה מונעת וילמדו על הסעת ילדים הנחשב לתחום בעל אחריות רבה. כמו-כן הסטודנטים ילמדו להפעיל את כל כלל המערכות המצויות באוטובוסים הזעירים ולשמור על אמצעי הבטיחות הרבים, על מנת שיוכלו לספק פתרונות תחבורה לקבוצות עד עשרה אנשים. לבסוף יכירו את מערכת העזרה ראשונה, קריאת מפות, אנגלית, כיבוי אש, זיהוי אמצעי חבלה וכדומה. הקורס הוא חדשני ומעניק לנהג את כל הטכניקות והאינפורמציה העדכנית לצורך מילוי תפקידו על הצד הטוב ביותר.

לרשימת מוסדות הלימוד המובילים המעבירים קורס נהג רכב ציבורי זעיר בפורטל לימודים לחצו כאן

מהם תנאי הקבלה ולמי מיעד הקורס?
הקורס מיועד לכל אדם בעל רישיון נהיגה פרטי כשהמועמדים נדרשים להציג, טופס פנייה מטעם משרד התחבורה, המצהיר כי הם עומדים בדרישות של משרד התחבורה, רישיון נהיגה דרגה 02 לפחות, ותק של חמש שנים בנהיגה על כבישי ישראל, הכרת השפה העברית על בוריה - כתיבה ודיבור ולבסוף, על המועמדים להיות בעלי תעודה המוכיחה כי הם סיימו 12 שנות לימוד תיכוניות. הקורס מיועד כמובן לכל מי שמעוניין לעסוק כנהג רכב ציבורי ובעל כישורי נהיגה מעולים וחושי אחריות מפותחים. 

אפשרויות התעסוקה השונות לבוגרי קורס נהג רכב ציבורי זעיר
כל בוגרי הקורס, אשר עברו את כל הבחינות ודרישות הקורס בהצלחה, יידרשו לעבור את בחינת ההסמכה של משרד התמ"ת. לאחר מכן יוכלו לבחור אם הם מעוניינים לעבוד כנהגי אוטובוס זעיר, לעבוד כנהגי מונית ולהשתלב בענפים מבוקשים בישראל בתחום ההסעות, בין אם מדובר בענף התיירות, הסעת ילדים, משרדי החינוך, בתי חולים ועוד. כמו-כן כיום ישנו ביקוש גבוהה לנהגי היסעים עבור חברות ומשרדים המעוניינים לספק לעובדים שלהם שירותי הסעה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765