ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג EZ Way?
השאר פרטים ונציג EZ Way יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


EZ Way באנר

חזרה למסלולי לימוד

קורס הכנה לפסיכומטרי מותאם ללקוי למידה והפרעות קשב וריכוז

מבנה
הלימודים

קורס הכנה לפסיכומטרי
מותאם ללקויי למידה ובעלי הפרעות קשב וריכוז

מדוע צריך קורס מותאם ללקויי למידה?
בשנים האחרונות עולה המודעות לחשיבות התאמת שיטות הלמידה ודרכי העבודה בעבור תלמידים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז העומדים בפני המבחן הפסיכומטרי.
קורס זה מתייחס לקשיי התלמידים ועובד על תפיסת החומר, תרגול החומר ואסטרטגיות בחינה באופן שיאפשר לתלמידים לקויי למידה לעבור בהצלחה את משוכת הפסיכומטרי.
הקורס המותאם של EZ Way פסיכומטרי שונה באופן מהותי מכל מה שהיה נהוג עד היום בעולם הפסיכומטרי:

מי סייע בבניית הקורס והתאמתו ללקויי למידה ותלמידים עם הפרעות קשב וריכוז?
הקורס נכתב ונבנה ע"י מחלקת המחקר ופיתוח של EZ Way בשיתוף פסיכולוגים וגורמים מקצועיים מהמובילים בארץ בתחום הוראה ללקויי למידה. ביניהם: אגודת ניצן, המרכז המכינות ללקויות למידה באוניברסיטת חיפה, מכללת סמינר הקיבוצים והמרכז האקדמי רופין, המרכז ללקויות למידה בחדרה וקרית ביאליק ועוד.

גופים אלה לקחו חלק בפיקוח, בהדרכה והבקרה על חומרי הלימוד, הכשרת המדריכים ושיטות ההוראה כך שיתאימו לתלמידים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז.

למי מתאים הקורס?
אם אי פעם אובחנה אצלך לקות למידה כלשהי או הפרעת קשב וריכוז, אם קבלת הקלות במבחנים בתקופת התיכון, אם חשוב לך קורס תומך במיוחד – צור איתנו קשר.

יועצי הלימודים שלנו יסבירו לך על תהליך קבלת ההקלות במבחן הפסיכומטרי (אשר שונה מתהליך קבלת ההקלות בבגרויות), על הקורס המותאם ועל החשיבות שלו בהכנה טובה ומקיפה לקראת הפסיכומטרי.

איפה ניתן ללמוד קורס זה?
קורסי פסיכומטרי מותאמים ללקויי למידה של חברת EZ Way נלמדים באוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת בר אילן, אוניברסיטת בן גוריון, מכללת סמינר הקיבוצים בת"א, מכללת הדסה בירושלים ובשלוחות של המרכז הארצי ללקויות למידה בחדרה וקרית ביאליק.

מספר המקומות בכל כיתה הוא עד 16 תלמידים ולכן ההרשמה לקורס זה מסתיימת מוקדם מהרגיל!

המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765