ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג איקא הדרכות ?
השאר פרטים ונציג איקא הדרכות יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


איקא הדרכות  באנר

הקורסים מיועדים לאקדמאיים מעל גיל 26
הקבלה כרוכה במעבר של ראיון אישי

איקא הדרכות
פועלת בתחומי האימון והייעוץ משנת 2002 בפריסה ארצית, והיא החברה הגדולה בישראל להכשרת והסמכת מאמנים (באמצעות חטיבת ההכשרות) וליישום תחומי הקואצ´ינג והייעוץ בעסקים וארגונים (באמצעות החטיבה העסקית).
מאז הקמתה הכשירה החברה מעל 7000 מאמנים המהווים כ-60% מקהילת המאמנים בישראל. מסלול ההכשרה של איקא הדרכות זכה להכרה בינלאומית ע"י האיגוד הבינ"ל לקואצ´ינג – ICF, דבר המאפשר לבוגרים שמעוניינים בכך לקבל גם הסמכה בינלאומית בכפוף להשלמת חובות ההסמכה.

איקא הדרכות
היא היחידה בעלת ספרות מקצועית של מעל 13 ספרים מקוריים שנכתבו בנושא הקואצ´ינג על התמחויותיו השונות, ספרים אותם ניתן לרכוש בכל חנויות הספרים. ספרות זו משמשת גם כמקור ביבליוגרפי לספרים אחרים בארץ ובחו"ל.

מתודולוגיית האימון והייעוץ ממוקד התוצאות
פותחה ע"י ראובן כץ יו"ר ומייסד איקא והוכחה במשך השנים ובאלפי מקרים כמחוללת שינויים משמעותיים וכמייצרת "פריצות דרך" בתחומים האישי, העסקי והניהולי.

לאיקא הדרכות מערכת שיתופי פעולה ענפה וייחודית עם מוסדות אקדמיים מן השורה הראשונה ובראשם הטכניון, האוניברסיטה העברית, מכללת תל חי ומכללת ספיר. במוסדות אלו נערכות הכשרות מאמנים ויועצים בגישת האימון והייעוץ ממוקד התוצאות.

מסלול ההכשרה לאימון של איקא, הינו היחיד בארץ אשר עבר בחינה אקדמית ונמצא כעומד בסטנדרטים מקצועיים מהגבוהים ביותר.

איקא הדרכות
מציע את המגוון הרחב ביותר של התמחויות בתחום האימון ובשל כך  היא "מושכת" לשורותיה בוגרים של אסכולות אימון שונות ושל בתי ספר אחרים לאימון אשר מעוניינים להתמחות באחת מההתמחויות המגוונות שמוצעות באיקא.
הערכים המובילים של איקא הינם:

  1. מקצועיות חסרת פשרות
  2. משפחתיות
  3. הגינות וישרה 

גם אני ממליץ על
איקא הדרכות
גם אני אוהב את
איקא הדרכות
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765