ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עיצוב שיער

קורס עיצוב שיער

אחד התחומים שלא יעזבו את האנושות הוא תחום עיצוב שיער. הרי גם ברגעי משבר כלכליים לא נוותר על תספורת נורמלית וכשנמכור את התכשיטים, לפחות נוכל ללכת עם פן הולם לראיון עבודה כדי לעשות רושם ראשוני. לכן, ענף זה נחשב לאחד המבוקשים ביותר בקרב אנשי המקצוע וכן בקרב הלקוחות שתמיד מחפשים עוד. עיצוב שיער מתחיל באנשים שפשוט רוצים להיראות טוב וממשיך בדרישה מאסיבית בתחומי הדוגמנות, המשחק בטלוויזיה, בתאטראות ועוד. כך, רוב האוכלוסייה מסכימה לוותר ממיטב כספה בכדי להבטיח עיצוב שיער מחמיא ואסתטי. אז אם גם אתם החלטתם כי אתם מעוניינים להיות חלק מענף כלכלי ומצליח כל שעליכם לעשות כעת, הוא להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי "צור קשר", לסמן את המוסדות הרלוונטיים בעבורכם וצוות פורטל לימודים ייצור עמכם קשר בשעות הקרובות. כמו-כן באפשרותכם להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים לקבלת ייעוץ ראשוני חינם אודות מוסדות הלימוד, תנאי הקבלה ומגוון אפשרויות הלימוד שיכולים להתאים עבורכם, בין אם מדובר בקורס לנשים בלבד, קורס לתסרוקות גברים, תסרוקות נשים ועוד. בהצלחה.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס עיצוב שיער

קצת מידע על קורס עיצוב שיער

עיצוב שיער כאמנות לכל דבר

אנשים רבים בציבור אינם באמת שמים חשיבות למקצוע הספרות או מעצבי השיער, אך ברגע שאדם מגיע לבעל המקצוע ומבקש ממנו לעצב עבורו את המראה הטוב ביותר, ניתן להבין איזו מיומנות ויכולת דיוק נדרשת מאנשי המקוצע, בדומה לפסלים או ציירים. תחום עיצוב שיער הוא תחום אשר דורש מאנשי המקצוע יצירתיות והשראה, יכולת להבין את החומר העומד מולך ולהפיק ממנו את המיטב. למעצבי השיער מסירות המופנית כולה אל ההבנה מה יתאים ויחמיא לתווי הפנים של לקוחותיהם, להבין מהו סגנון העיצוב שהלקוח עצמו מעוניין להשיג ולספק לו את השירות הטוב ביותר. ישנם גם סגנונות עיצוב שיער לתספורות נשים, תספורות גברים, תספורות ילדים, תספורות לאירועים, תצוגות אופנה ועוד, אשר כולם יכולים לספק תעסוקה לאדם אשר מעוניין להתמחות רק באחד מההתמחויות הללו כשניתצן ליהנות גם מרווחים גבוהים מאוד. 

היכן לומדים ומהם תנאי הקבלה לקורס עיצוב שיער

ישנם מגוון רחב של מוסדות לימוד ברחבי הארץ המתמחים בלימודי ספרות ועיצוב שיער וכיוון שלא מדובר בלימודים המצריכים רישיון כלשהו, מוסדות הלימוד יכולים להעמיד את תנאי הקבלה שלהם, מה שהוביל לכך שתנאי הקבלה יכולים להשתנות ממוסד למוסד. אך עם זאת, ישנם דרישות קבועות במספר מוסדות כגון דרישה ל-11 שנות לימוד לפחות, ומועמדים שיגיעו עם מעט ניסיון חיים כדי לדעת איך להתמודד עם הלקוחות השונמים ורמת הדיוק הגבוהה. כמו-כן, רוב המוסדות מבקשים מהמועמדים לעבור גם ראיון קבלה על מנת להתאים לוודא התאמה בין התלמיד לאופי המסלול והתפקיד.

מיהו קהל היעד המתאים ללימודי עיצוב שיער ומהם הכישורים הנדרשים מהמועמדים

קורס עיצוב שיער פונה לכל איש או אישה שמרגישים כי תחום הספרות ועיצוב השיער זורם בדמם. כמו-כן, ספר טוב צריך להיות איש של אנשים. הספר משמש עבור לקוחותיו גם כמספר סיפורים, פסיכולוג, וחבר שיודע להקשיב ולתת עצות מעבר למקצועו הרשמי. עם זאת, המועמדים המגיעים לתחום נדרשים להיות בעלי סט כישורים מסוים כדי שיוכלו גם להצליח בתחום: 

יכולת בין אישית גבוהה - התכונה הראשונה אותה צריך להכיר כל מעצב שיער מתחיל היא היכולת להתחבר לכל לקוח. להיות בעל טכניקה נכונה זה ערך עליון, אולם האינטראקציה בין מעצב השיער לבין הלקוח שלו חשובה לא פחות בכדי להבין בדיוק מה התוצר המוגמר המצופה. בנוסף לכך, המספרה היא גם תעשייה של שירות לקוחות ובעלי המקצוע חייבים להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם קהל לקוחותיהם.

יכולות יצירתיות - כשם שצייר יהפוך דף לבן לכדי יצירה אומנותית מרשימה, כך גם מעצב השיער לוקח את מצבו ההתחלתי של לקוחותיו ומשנה אותו לפי בקשתו. את השיער מדמים למשטח עבודה נקי וחלק, כשכל איש מקצוע שבקיא בתחום עיצוב השיער יודע עד כמה ניתן לשנות את מראה השיער ולהפוך מראה מוזנח למראה של מיליון דולר. 

מיומנות ידיים גבוהה - כאמור, מעצב השיער עובד עם ידיו, ולמעשה משנה את המראה של לקוחותיו. אותה יכולת לחזות ויזואלית את התוצר המוגמר ולהפכו למציאות, דורשת מאנשי המקצוע את רמת הדיוק הגבוהה והיכולת להתמודד עם הלחץ והחששות של הלקוח. על המועמדים הבוחרים להירשם ללימודי קורס עיצוב שיער להיות בעלי מיומנות ידיים גבוהה ומקצועית בכדי לממש את חזונם.

היה קשוב לרצונותיו של הלקוח - לא משנה עד כמה אתם רואים את עצמכם כאנשים יצירתיים וכמה מתקדמים תהיו כמעצבי שיער מבחינה אומנותית, הלקוח הוא זה שתמיד קובע את המראה המסוים שתבצעו עבורו וחשוב לדבוק בו למרות הספקות. אנשי המקצוע בהחלט יכולים לייעץ ללקוחותיהם מהו המראה שיתאים להם ביותר, אך הם נדרשים לעשות זאת בצורה כזו שתעודד את הביטחון של הלקוח ולהיות קשוב לרצונותיו של הלקוח.

פרפקציוניזם -
מראהו של הלקוח הוא מקדשו ומכאן שפרפקציוניזם היא אחת התכונות החשובות ביותר כאשר מדובר במלאכת עיצוב השיער. על אנשי המקצוע להיות מסוגלים לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של דקדקנות כדי שהלקוח יישאר ללא מילים ועם חיוך ענק. אחרת לקוחות פגועים בהחלט יכולים לפגוע בשמו של בעל המקצוע.

סיבולת גופנית -
אנשי המקצוע חייבים להיות בעלי סיבולת גופנית גבוהה שכן הם עובדים על רגליהם ונדרשים להיות חדים במשך כל זמנם בסלון שכן טעות אחת תפגע באמון הלקוח. אין זה אומר שמדובר באנשים שהולכים לחדר כושר כל יום אלא דרישה להיות מסוגלים לעמוד על הרגליים ולא להתעייף בקלות. סדר וניקיון - העובדים חייבים לשמור על הופעה אישית מסודרת ולשמור על אזור העבודה שלהם נקי לאחר כל עבודה. דרישה זו היא הכרחית עבור בריאותם וביטחונם של לקוחותיהם ולאפשר ללקוחות להרגיש בנוח בסלון כאילו היה מדובר בביתם הפרטי כדי שהם ירצו לחזור.

תכונית הלימודים של קורס עיצוב שיער

מטרתו העיקרית של קורס עיצוב שיער היא הכשרת מעצבי שיער העתידים לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר שנקבעו בתחום. במהלך הקורס ירכשו הסטודנטים שלל מיומנויות וכלים באמצעות שיעורים תאורטיים וסדנאות מעשיות שיעוש על ראשם של מתנדבים ודוגמנויות לשם השגת מטרה זו. הקורס עצמו מותאם ומתוכנן בצורה כזו שמשתתפיו יכירו את כל הטרנדים והאופנות העכשוויות של תחום עיצוב השיער ולכן גם מתאים לאנשי מקצוע פעילים המעוניינים להתעדכן בצורה מקצועית אחר הטרנדים החמים. בין נושאי הלימוד הנמלדים בקורס ניתן למצוא: היגיינה של השיער, יסודות עיצוב שיער, תורת הספרות, תורת הצבע, התאמת העיצוב למראה הכללי ולמבנה הפנים, תברואה והיגיינה, בטיחות, מכשור רלוונטי למספרה, הסלסול וההחלקה, עיצוב שיער מתקדם, תסרוקות בנים, מבנה השיערה, תכשירים לטיפוח השיער, תסרוקות לבנות, צביעת שיער ופסים, הבהרת שיער, התאמת התספורת לתווי פניו של הלקוח, טכניקות קיצוץ עם מספריים ומכונה, מיתוג ושיווק עצמי, היבטים בניהול עסק ועוד. אורך הקורס גם הוא משתנה לפי שיטת הלימוד של המוסד הנבחר, אך בממוצע אורך בין 460 ל-700 שעות לימודיות הנפרסות על פני כששה עד שבעה חודשים. הבוגרים שיסיימו  בהצלחה את הקורס, יקבלו תעודה מקצועית מטעם המוסד בו למדו ותעודת סיווג מקצועי 1 ממשרד העבודה.

תנאי שכר 

התנודות במשכורותיהם של הספרים משתנות לפי רמתו ואיכותו של איש המקצוע ומתחיל בדרך כלל בשכר של 6,000 ש"ח ויכול להגיע עד 10,000 ש"ח. רוב אנשי המקצוע והספרים הופכים בסופו של דבר לעצמאים ופותחים סלון משל עצמם, כאשר אז מדובר בחישוב אחר הנוגע בהצלחת המספרה, הניהול שלה והמיקום בה היא נמצאת. 

אפשרויות לימוד נוספות

עיצוב השיער נכנס לתחום הקוסמטיקה והיופי, אשר מציע לאנשי המקצוע להרחיב את אופקיהם במגוון תחומים נוספים כגון: בניית ציפורניים, עיצוב גבות, מניקור פדיקור, שעווה, קישוטי ציפורניים, הארכת ריסים ועוד. במקרים רבים ספרים ומעצבי שיער עובדים בשיתוף פעולה עם מניקוריסטיות ואף פותחים סלון משותף כדי לשווק אחד את השני, להרחיב את קהל לקוחותיהם ולהציע אפשרות של טיפול כפול כדי לצלוח את הענף התחרותי. 

להלן מגוון המוסדות המציעים קורס עיצוב שיער בפורטל לימודים:

סרגיו - מכללה לעיצוב שיער - הלימודים מתקיימים בראשון לציון
נאוה קולאז´ - ביה"ס הגבוה למקצועות היופי - הלימודים מתקיימים בחיפה ונהריה
מכללת LFA - מקצועות טיפוח היופי - הלימודים מתקיימים בכרמיאל
המכללה לאסתטיקה - הדרך לעצמאות כלכלית - הלימודים מתקיימים בבאר שבע
איציק צורי - קומפלקס לימודים למקצועות היופי - הלימודים מתקיימים בעכו
ויצו - הקמפוס למקצועות היופי - הלימודים מתקיימים בחיפה
 
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עיצוב שיער
האקדמיה המובילה לעיצוב שיער של דיויס ואודי.
האקדמיה של דיוויס ואודי
האקדמיה המובילה לעיצוב שיער של דיויס ואודי.
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
הדרך לעצמאות כלכלית
המכללה לאסתטיקה בבאר שבע
הדרך לעצמאות כלכלית
המכללה מלמדת ב: באר שבע.

המסלול נלמד ב: באר שבע.
יורם כללי
מקצועות טיפוח היופי
מכללת LFA
מקצועות טיפוח היופי
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף אשדוד
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף באר שבע
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף ירושלים
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף תל אביב
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765