ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עיסוי תינוקות

אם גם אתם מחפשים מקצוע קסום, חשוב, מרגיע, חינני ורך, אם גם אתם אוהבים פעוטות ומתחברים למהות שיש מאחורי מגע, אם גם אתם מבקשים להתנהל מול קהל יעד שהוא הכי טהור שרק ניתן למצוא, הרי שייתכן מאוד שגם אתם שוקלים בימים אלו לעבור קורס עיסוי תינוקות.
עיסוי תינוקות עשוי להיות חשוב ביותר עבור תחושת הביטחון הראשונית של התינוק והן עבור הקלה על מגוון כאבים אשר מדירים שינה מעיני הקטנטנים ומעיני ההורים שמרגישים חסרי עצות וחסרי שעות שינה. אי לכך, הורים רבים מבינים כמה חשוב להשקיע ברך הנולד ואף באופן מקצועי.
לאורך השנים האחרונות הרפואה המשלימה מכירה בסוג מעין זה של מסאז', ולו פשוט מאוד על מנת לחזק את הקשר שבין ההורה לרך הנולד, כאשר חשוב ביותר לדעת שלא רק אנשי מקצוע עשויים ללמוד עיסוי שכזה, אלא גם לא מעט הורים אשר מבקשים לחזק את הקשר עם התינוק וכמוהם הורים רבים נוספים אשר מבקשים להקל על התינוק מגוון מיחושים. 
בפורטל זה אתם מוזמנים ללמוד כל פרט מידע אודות הקורס, אתם מוזמנים ללמוד עבור מי הקורס מיועד, כמה זמן הוא נמשך, עבור מי הוא חיוני, היכן ניתן ללמוד אותו, אלו תכני לימוד הוא מכיל וכדומה, כאשר אם בתום הקריאה עדיין נותרו שאלות, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר אישי. קריאה נעימה!
תעודת זהות קורס עיסוי תינוקות
תנאי קבלה
  • באופן כללי עבור הורים אין תנאי קבלה ועבור אנשי מקצוע התנאים כוללים 12 שנות לימודים לצד ראיון קבלה.
משך לימודים
  • בין 12 לבין 20 שעות לימוד אשר נפרשות על פני שישה מפגשים חד שבועיים.
שכר ממוצע
  • עבור עיסוי מקצועי לפעוטות ניתן להרוויח כ150 ₪ לשעת עבודה.
תכונות אופי
  • אנשים שמתחברים לילדים ומעריכים את הרפואה האלטרנטיבית.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס עיסוי תינוקות

קורס עיסוי תינוקות

תינוקות בני כמה חודשים עדיין לא מבינים מילים, אך הם כן מבינים מגע, טון דיבור ושלל תחושות. אי לכך, חשוב ביותר לעשות את המרב על מנת לתקשר עמם באופן הנכון ביותר, באופן שייבנה אצלם תחושת ביטחון ורשת הגנה, באופן שישדר אכפתיות ואהבה, וזאת כי לתקופה הראשונית בחייהם ישנה חשיבות מכרעת בעתיד, גם אם ברמה הלא מודעת. 
לאור כל זאת, קורס עיסוי תינוקות מכיל ידע מקיף עבור עיסוי נכון ומעניק מידע נרחב אודות היכולת להקל על מגוון מיחושים. כך למשל הקורס מתמקד באזורים ובאופי לחיצות מושכלות וזהירות. כמו כן לצד שלל הדגמות, קורסים מעי אלו גם כוללים הסברים חשובים אודות חשיבות העיסוי עבור בניית הקשר הישיר שבין ההורה לתינוק.

לימודי עיסוי תינוקות

לימודי עיסוי תינוקות חשובים בשל מגוון נרחב של סיבות, בין היתר עבור החיבור הישיר שבין ההורה לילד, עבור הקלה על מגוון מיחושים ובנוסף קורס זה גם חשוב ביותר הן עבור תחושת הביטחון של הילד והן עבור שלל מערכות גופניות. כך למשל ילד שמתמודד מול בעיות קושי בעיכול, או שיש לו בעיות שינה, עשוי להיעזר רבות בשלל עיסויים.
כיוון שעיסוי תינוקות מומלץ ביותר באופן יחסית תדיר, (מדי יום), הרי שחשוב לא רק להגיע על הילד פעם בתקופה למעסה מומחה, אלא יש ללמוד את נדבכי השיטה באופן עצמאי, ולו על מנת להצליח להעניק מענה רצוף עבור צרכי התינוק, ועל כן קורס זה מותאם הן עבור הורים והן עבור שלל מטפלים אשר מבקשים להעשיר את מניפת השירותים שהם יודעים לספק.

תכני הלימוד בקורס עיסוי תינוקות

מה למדים בעת קורס עיסוי תינוקות? ובכן ראשית כיצד ניתן להיות קשובים לרך הנולד ואף להבין אותו, ולאחר מכן כיצד ניתן להיות הורה יותר טוב, כיצד ניתן להעצים את תחושת הביטחון של התינוק ואף להבין כיצד ניתן לשפר פלאים זמן איכות על תינוקות שעדיין אין להם מילים על מנת להתבטא מילולית.
תלמידי הקורסים ילמדו מגוון טכניקות עיסוי, ילמדו מהו הזמן האידאלי ביותר עבור מסאג', אלו שמנים מתאימים עבו עיסויי תינוקות, כיצד ניתן לפתח טכניקות התפתחות וכדומה. כמו כן בחלק מהקורסים גם משלבים לימודי רפלקסולוגיה, ולו על קצה המזלג, כאשר לא מעט קורסים בוחרים לשים דגש הן על הפן הבריאותי והן על הפן הנפשי, כאשר בכול הקורסים יש דגש לכך שההורה יילמד לנתח בעצמו מה עובר על ילדו.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס עיסוי תינוקות


איפה לומדים קורס עיסוי תינוקות?

כיוון שבשנים האחרונות חלה עלייה חדה במודעות של הרפואה המערבית בכול הנוגע לקשר שבין הגוף לנפש, גם קורס זה מקבל את הערכה לה הוא ראוי. אי לכך, ניתן למצוא כיום שלל קורסים בתחום, בעיקר בקופות החולים ובשלל מכללות עבור רפואה משלימה. כמו כן, לא רק מוסדות מסודרים מעבירים קורסים מעין אלו, אלא גם לא מעט מדריכים עצמאיים אשר התנסו בעצמם בתחום וכיום הם מעבירים הלאה את הבשורה. 

מיהו קהל היעד ללימודי קורס עיסוי תינוקות?

כאשר מדובר על קורס עיסוי תינוקות, ניתן למצוא שקהל היעד מתחלק באופן גורף בין אנשי מקצוע (ולו על מנת להגדיל את נתח הלוקחות) לבין הורים. כאשר מדובר על הורים, ניתן למצוא מגוון הורים לילדים שסובלים מליחה מרובה, מבעיות שינה, מבעיות עיכול, או לחלופין פשוט מאוד הורים אשר מבקשים לחדד את הקשר הרגשי – במיוחד כאשר מדובר באבות שלא פעם מרגישים מחוץ למעגל, ולו כי הם אינם מניקים. 
לאור כל זאת, לרוב ניתן למצוא חלוקה ייעודית של הקורסים השונים, כך שניתן למצוא קורס אשר מיועד עבור הורים לילדים, לצד קורסים אשר מיועדים מראש עבור מטפלים, כאשר יש כאלו שבין היתר גם מתמחים בשיאצו, מגוון סוגי עיסויים, אבנים חמות ובעיסוי ספורטאים. 

מהם תנאי הקבלה לקורס עיסוי תינוקות?

תנאי הקבלה עבור קורס עיסוי תינוקות מאוד תלויים בקהלי היעד. כך למשל קורסים אשר מיועדים עבור הורים אינם מצריכים שום תנאי קבלה, מלבד הבעת רצון ללמוד תחום חשוב מעין זה ואף להשקיע בכך מעט זמן, אך יש לקחת בחשבון שלרוב קורסים מעין אלו נערכים בשפה העברית, ועל כן אם דוברים שפה שונה, יש לחפש קורס מונחה שפה ייעודית.
עם זאת, כאשר מדובר בקורס אשר מיועד עבור אנשים אשר מבקשים ללמוד את התחום באופן מקצועי, הרי שאז לרוב יידרש להציג שתיים עשרה שנות לימוד ולעבור ראיון קבלה, וכאשר מדובר בקורסים אשר מיועדים עבור שורת מטפלים, הרי שאז כבר יתעורר הצורך ברקע מקדים בתחום. לאור כל זאת, קורס זה מיועד עבור כל מי שמביע רצון, והשאלה היא מהי רמת המידע המועברת, וזאת כי התשובה תשפיע באופן ישיר על מה שניתן יהיה לעשות עם כלי מעין זה לאחר מכן.

משך הלימודים בקורס עיסוי תינוקות

באופן כללי ניתן למצוא שלימודי קורס עיסוי תינוקות לא כוללים יותר משישה מפגשים (אחת לשבוע), כאשר כל מפגש לא נמשך יותר משעתיים. עם זאת, כאשר הקורס אינו מיועד עבור הורים, אלא עבור אנשי מקצוע שמבקשים לעסוק בכך באופן מקצועי, הרי שכבר ניתן למצוא שהקורס יתארך מעט יותר, כאשר לכל היותר הוא יתפרש על פני מספר חודשים בודדים.
עוד ראוי לציין שכיוון שלרוב מדובר בלימוד השלמה, או בלימודי העשרה, הרי שרוב הלימודים מתרחשים אחר שעות הפעילות, כלומר בשעות הערב, כך שלימודים מעין אלו אינם אמורים להפריע לניהול יום עבודה רציף, או לזמן האיכות עם הילדים. עוד ראוי לציין שעבור קורס עיסוי תינוקות ניתן למצוא שלל לימודי המשך ולימודים משלימים, כגון לימודי רפלקסולוגיה, לימודי רייקי וכדומה.

תעודה/הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס

בחלק ממוסדות הלימודים עבור קורס עיסוי תינוקות, ניתן לצאת עם תעודה מטעם המוסד הנבחר, אך לרוב פשוט יוצאים לצד תחושת סיפוק, ולו כיוון שניתן להעניק את הטוב ביותר עבור הילד הפרטי -  כמובן כל עוד מדובר בהורה אשר נרשם לקורס על מנת להתחבר טוב יותר לילדו - ולו ועל מנת להקל עליו. 

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

בוגרים שמסיימים כראוי את הקורס, זכאים לבחור בין התמחות נקודתית אך ורק בנישה זו, ובמידה שאכן זהו הכיוון התעסוקתי, הם יכולים להיות מדריכים בתחום - בעיקר בעת העברת סדנאות עבור הורים טריים, אך מי שמבקש להגדיל את נתח העבודה, ייבחר בחוכמה ללמוד עיסוי באופן מקיף, ובנוסף להתמקד בנישת עיסוי תינוקות. באופן שכזה ניתן יהיה למצוא עבודה מרתקת וחשובה בשלל מכוני ספא, כאשר גם במקצוע מעין זה ניתן לבחור בין ההזדמנות להיות שכיר לבין ההזדמנות להיות עצמאי. 

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עיסוי תינוקות
יורם כללי
הכשרת דולות מדריכות הכנה ללידה ומדריכות הנקה
ללדת המכללה למקצועות הלידה
הכשרת דולות מדריכות הכנה ללידה ומדריכות הנקה
המכללה מלמדת ב: אילת, חיפה, ירושלים, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אילת, חיפה, ירושלים, רחובות, רמת גן, תל אביב.
מקצועות טיפוח היופי
מכללת LFA
מקצועות טיפוח היופי
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
מכללת מדיסין
המכללה מלמדת ב: חיפה, נתניה.

בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765