ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס ניהול מחסן ממוחשב

כיום עסקים רבים מחזיקים מחסן, ולו על מנת לאחסן כראוי את שלל המוצרים אשר מיועדים להישלח בהמשך ללקוחות, שמיועדים לשמש עבור השכרות, שמיועדים לספק חלקי חילוף וכדומה. אי לכך, על מנת שהעבודה תתנהל באופן חלק, על מנת שפחות יהיו חסרים, על מנת שפחות יוצאו כספים על פרטים שכבר קיימים (אך לא מודעים לקיומם), על מנת שהלקוחות יקבלו שירות יותר מהיר ועל מנת להיות בשליטה בכול הנוגע למצב ואופי התכולה – הרי שנהוג לשכור את שרותיו של מנהל מחסן במסגרת משרה מלאה. 
כיום חברות רבות מבינות שגם אם תשלום למנהל מחסן מצריך הוצאה של משכרות נוספת, הרי שעדיין מדובר בהכרח, וזאת כי בסופו של יום שירות איכותי של מחסנאי מצדיק את עצמו במספר אופנים, ועל כן מנהל מחסן הנו מקצוע מבוקש והוא יודע להציע הרבה יותר ממה שניתן לחשוב, ועל כן אין זה רק מספיק לבוא למחסן וללמוד מה הוא מכיל ומהי השיטה הנכונה עבור מעקב, אלא  מדובר במקצוע שלם אשר מצריך לימודים מסודרים, ועל כן בפורטל זה אתם מוזמנים ללמוד כל מה שניתן אודות קורס ניהול מחסן ממוחשב - הן מבחינת המקומות המובילים בהם ניתן ללמוד את התחום, הן מבחינת שכר צפוי והחומר הנלמד והן מבחינת קהל היעד, משך הלימודים, תנאי קבלה וכדומה. נשארו שאלות? מוזמנים לפנות אלינו ולקבל מידע נקודתי עבור כל שאלה אשר עשויה לעלות בתחום.
תעודת זהות קורס ניהול מחסן ממוחשב
תנאי קבלה
  • באופן כללי על מנת להתקבל ללימודים יש צורך בשתיים עשרה שנות לימוד ולעבור ראיון קבלה, אך כמובן שכל מוסד רשאי להחזיק בתנאי קבלה מעט שונים.
משך לימודים
  • באופן כללי ניתן למצוא קורסים מזורזים לצד מסלולי לימוד של שנתיים. כך למשל הקורסים היותר קצרים עשויים להימשך כ 40 שעות אקדמיות ואילו הקורסים היותר עמוסים גם יכולים לכלול כ500 שעות לימוד אקדמיות.  
שכר ממוצע
  • שכר של מנהל מחסן עשוי להתחיל מ7,000 ₪, אך גם עשוי להגיע לסכומים הרבה יותר גבוהים, כגון 17,000 שקלים. הכול תלוי בשירותים הנוספים שמנהל המחסן יודע להעניק ובאופי החברה שעומדת מאחוריו. 
תכונות אופי
  • מי שמבקש לעבור קורס ניהול מחסן ממוחשב צריך להיות אדם בעל שאיפות תעסוקה, צריך להיות אדם שאוהב סדר, צריך להיות אדם שיודע להתמודד מול מגוון משימות מבלי ללכת לאיבוד, צריך להיות אדם בעל ראש גדול, צריך להיות טיפוס שיודע לנהל אנשים אחרים וצריך להיות אדם שרואה כמה שלבים קדימה, וזאת כי מדובר בתחום בו כל הזמן יש תזוזה ושינויים אשר משפיעים על מגוון מהלכים עתידיים.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס ניהול מחסן ממוחשב

קורס ניהול מחסן ממוחשב

מטרת הקורס היא בראש ובראשונה להכשיר כיאות אנשי עבודה עבור כל מה שעשוי להיות נוגע לניהול מחסן, ואך להעניק לסטודנטים כלים מתקדמים, כגון תוכנות מחשב אשר בכוחן לייעל אינספור מהלכים חשובים. מבקשים דוגמה? ובכן מי שעומד ללמוד קורס ניהול מחסן עתיד להכיר מקרוב מהי לוגיסטיקה מתקדמת, כיצד ניתן להזרים מידע רב במספר ערוצים בו זמנית וכדומה.

לימודי ניהול מחסן ממוחשב

לימודי ניהול מחסן ממוחשב כוללים לא מעט חומר תיאורטי לצד הכרה של תוכנו מחשב רלוונטיות, אך בנוסף גם מדובר בלימודים שכוללים התנסות מעשית – תלוי באופי המוסד ובכמות שעות הלימודים. מדובר בתחום מאוד מבוקש כיום בחום הלוגיסטיקה, וזאת כי מדובר בהכשרה מקצועית קצרת מועד אשר מאפשרת להשתלב במגוון משרות רווחיות וניהוליות. אי לכך, מי שמחפש להיות ראש גודל, מי שמחפש להרגיש חשוב במקום עבודתו, מי שמבקש לימודם שחולשים הן על תאוריה והן על פרקטיקה ומי שמבקש להיות האדם שעומד מאחורי שלל פרטי ציוד אשר מאורגנים ומתופעלים באופן חלק, יימצא שתחום זה נכון ביותר עבורו. עוד ראוי לציין שבוגרי הקורס מזומנים בתום הלימודים לשקול המשך לימודים על מנת להמשיך לתרום לסיכויים שלהם להתקדם בפן המקצועי. אי לכך, מי שחושב כבר מעכשיו על לימודי המשך, ישמח לגלות שבתום הלימודים ניתן יהיה להמשיך אל עבר לימודי תואר ראשון בלוגיסטיקה, או לחלופין אל עבר לימודי קורס קניינות.

תכני הלימוד בקורס ניהול מחסן ממוחשב

כפי שכבר ציינו, לימודי קורס ניהול מחסן מכילים מאחוריהם הרבה יותר ממה שניתן לדמיין, הם מאוד עשירים, מאוד מלמדים ואף מאוד חשובים עבור ייעול שלל מהלכים. אי לכך, טוב לדעת שבין היתר לימודים מעין אלו כוללים את הנושאים הבאים: ניהול נכון של זמן, יישומי מחשב מגוונים, עבודה בגובה כולל כלל חוקי הבטיחות שנוגעים לכך, ניהול נכון של כוח אדם במחסן, תחזיות אופטימיות ושליליות של צריכה, אבטחת איכות ואמינות הן אל מול ספקים והן אל מול לקוחות, הובלה רווחית, ביטוח, למידת הדרך לקבוע שטחי אחסנה בהתאם לנפח המוצרים, גישות שונות ומגוון שלבים עבור כל מה שנוגע לתכנון מחסן, מערך מחסנים, מנהלי בטיחות במחסנים, היבטים מקצועיים בכול הנוגע להנדסת אנוש בתחום האחסנה, התמחות במערכת פריוריטי, שיטות שונות עבור אחסנה וניפוק, מחסנים אוטומטים, ניהול פרויקט משלב ההקמה והתכנון הראשוני, הכרת תפעול שלל מערכות טכנולוגיות יעילות עבור ניהול מחסן ועוד.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס ניהול מחסן ממוחשב


איפה לומדים קורס ניהול מחסן ממוחשב?

לימודי קורס ניהול מחסן ממוחשב מתקיימים במספר מוסדות לימודיים. בין יתר מוסדות הלימוד המובילים בתחום ניהול מחסן ממוחשב, אתם מוזמנים להכיר את ההיצע הבא: 
•המכללה האקדמית כנרת
•מכלל אורט
•המכללה המשותפת
•הקידמה הצפונית
•עתיד
•מכללת ספיר
•שנקר
•מישלב טכני
•מכללת רופין
•נשיא טכנולוגית
•המל"ן
•המכללה למנהל
•מכללת אין ליין

מיהו קהל היעד ללימודי ניהול מחסן ממוחשב

באופן כללי קורס ניהול מחסן מיועד עבור אנשים אשר כבר עובדים במפעלים בנישה שנוגעת לייצור ולניהול לוגיסטי, ממש כגון אנשי מכירות, מנהלי מחלקות ועוד. עם זאת, תחום זה גם מתאים עבור מגוון נרחב נוסף של אנשים אשר אינם באים מהתחום, אך מבקשים להיכנס אליו. מכאן שאם נסכם – נציין שקורס זה אידאלי עבור אנשים שכבר באים מהתחום, כגון אנשים שמגיעים מתוך מוסדות גדולים, ואף עבור אנשים שטרם התנסו בתחום. כלומר התחום מתאים הן עבור מי שמבקש לשפר את יכולותיו והן עבור מי שמבקש לבנות לעצמו מקצוע חדש.

מהם תנאי הקבלה לקורס ניהול מחסן ממוחשב?

מי שמבקש לדעת כבר מעתה האם הוא מועמד מתאים ללימודי קורס ניהול מחשבים ממוחשב, עתיד להירגע, כיוון שהדרישות כלל אינן גבוהות, אלא לרוב ניתן למצוא מוסדות שמסתפקים ב12 שנות לימוד ובראיון קבלה מוצלח. כמו כן, יש מקומות שבין היתר גם דורשים תעודת בגרות מלאה, רקע מעשי רלוונטי בתחום, הכרה בסיסית של המחשב, הכרות עם תוכנת האופיס ועוד. אי לכך, מי שמרגיש שלימודים  מעין אלו נועדו עבורו, מהר מאוד יימצא את המקום אליו הוא יכול להתקבל, או לחלופין את הדרכים בהן הוא יכול לשפר את סיכויי הקבלה שלו – שווה מאמץ.

משך הלימודים בקורס ניהול מחסן ממוחשב

תחום קורס ניהול מחסן ממוחשב עתיד להימשך פרקי זמן שונים בהתאם למוסד הלימודי הנבחר. עם זאת, באופן כללי כן ניתן לציין שישנם קורסים יותר ארוכים לצד קורסים יותר מזורזים, כך שהקורסים היותר קצרים אורכים בין 40 לבין 60 שעות אקדמיות ואילו הקורסים היותר ארוכים כבר אורכים בין 100 לבין 200 שעות אקדמיות. כמו כן, גם חשוב להכיר את האופציה של מסלולי לימוד הרבה יותר מקיפים שכבר כוללים כ500 שעות לימוד אקדמיות, כאשר הם כבר מתפרשים על פני שנה, או שנתיים. כיצד ניתן לדעת איזו אופציה יותר נכונה עבור כל אחד? ובכן הכול תלוי מהי מהטרה, מהן הדרישות של המוסד אליו מכוונים להגיע, כמה ניסיון יש בתחום וכדומה, כאשר תמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום.

תעודה/הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס

מי שמסיים את הקורס בהצלחה, זוכה בתעודת גמר מטעם המוסד בו הוא למד, כאשר מוסדות מסוימים גם מעניקים תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה. מכאן שיש חשיבות באיזה מוסד בוחרים לעבור את הלימודים, וזאת כי יש השפעה ישירה לשם המוסד ולאופי הדלתות אשר עשויות להיפתח בעקבות החתימה שמאחורי התעודה.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

בוגרי הקורסים השונים עשויים להשתלב מהר מאוד במגוון חברות ציבוריות ופרטיות, במבחר מפעלי תעשייה ובשלל מחלקות, כאשר בין היתר הם עשויים להיות מנהלים לוגיסטיים, מנהלי מחסן, מנהלי רכש, מנהלי ייצור, מנהלי מחלקות, אנשי מכירות וכדומה, כך שללא ספק מדובר בתחום נרחב ביותר אשר מציע היצע נאה של תפקידים בעלי חשיבות, עניין ושלל תחומי אחריות.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס ניהול מחסן ממוחשב
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

קריירה במקצועות המבוקשים
MBC - המכללה לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית
קריירה במקצועות המבוקשים
המכללה מלמדת ב: חצור הגלילית.

המסלול נלמד ב: חצור הגלילית.
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
יורם כללי
מכללת ארז - מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת
מכללת ארז בשלומי (צפון)
מכללת ארז - מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת
המכללה מלמדת ב: שלומי.

המסלול נלמד ב: שלומי.
מכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל
מכללת מישלב
מכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל
המכללה מלמדת ב: חיפה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

64 מסלולים

מפת הגעה
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
מכללת עתיד
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
המכללה מלמדת ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765