ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס הפקת אירועים

קצת מידע על קורס הפקת אירועים
מפיקי האירועים נקראים לעיתים מגשימי החלומות, שכן הם עוסקים במימוש הפנטזיות של לקוחותיהם, בין אם מדובר במסיבה נוצצת עם כל הרקדניות והאביזרים המלהיבים, חתונה בה החתן והכלה מגיעים עם כרכרה, או אירועים עסקיים המבקשים לעודד איחוד בין שתי חברות וכדומה, מפיק האירועים דואג להגשים את כל מה שהלקוח דורש. תפקידו הוא לאחד בין כל הגורמים הרלוונטיים שידאגו להפוך את החלום למציאות, ולכן, הדבר החשוב ביותר למפיק אירועים מקצועי, הוא הקשרים שהוא יצור עם ספקים שונים שאיתם יפעל כדי שיוכל להרשים את לקוחותיו. הדבר השני החשוב ביותר לכל מפיק אירועים הוא הניסיון שהוא צובר. מדובר בתחום מאוד תחרותי ולכן ככל שהמפיק צובר יותר ניסיון, כך הוא יוכל להעשיר את הידע שלו ולמשוך לקוחות. הדבר השלישי שמפיק האירועים צריך ללמוד הוא מהיכן להתחיל וכיצד ללמוד מניסיונם של מפיקים אחרים. לשם כך בדיוק מגיע הקרוס הפקת אירועים, הבא ללמד אתכם כיצד לאסוף את כל הכישורים הנדרשים לכם, להצליח בתחום.

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס הפקת אירועים

קצת מידע על קורס הפקת אירועים

האם אי פעם תהיתם איך טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים מתעורר לחיים? האם הצטרפתם למיליוני האנשים ברחבי העולם שצפו בחתונה המלכותית?  שאלתם את עצמכם איך מארגנים את המסיבות היוקרתיות של אנשי העסקים הגדולים או הסלבריטאים הנוצצים? מאחורי כל אלה ועוד שלל אירועי המצוות והחתונות הקיימות בישראל, עומדים אנשי מקצוע להפקת אירועים, אשר פועלים ללא סוף כדי ליצור את החוויה הטובה ביותר עבור האורחים, הכוכבים, נותני חסות והצופים. הפקת אירועים היא תיאום, ריצה ותכנון של כל האנשים, צוותי הבקרה והתכנות שמגיעים יחדיו כדי לייצר אירוע חד פעמי.
 

דרושים בכל מקום

מפיקי אירועים נדרשים בכמעט כל סוג של עסק, החל מעסקי הבידור, הכספים, הממשלה, קמעונאות, אופנה, ספורט ומוסיקה, העבודה שלהם מלאה בגיוון עצום של אתגרים מרגשים ומצבים ייחודיים. הפקות אירועים נעשות בכל רחבי המדינה ומפיקי אירועים נדרשים להיות אנשים המסוגלים לחשוב מחוץ לקופסה ובעלי גישה דינאמית כדי לפתור בעיות. העיצוב חיוני להצלחה של אירוע, במקרים רבים הם משתפים פעולה עם מעצבי אירועים ואף לומדים קורס משולב כדי לייצר ללקוח חוויה בלתי נשכחת. 
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים הפקת אירועים

מנהיגות חזקה

צוותי ההפקה זקוקים למנהיגות חזקה ומפיק הנמצא במיטבו. המפיק נדרש לדאוג למשא ומתן בין לקוחות, ספקים, חברה, או צוות המקום. התפקיד דורש גמישות, חשיבה מהירה, יוזמה קבלת החלטות יוצאת דופן, כושר לזהות פשרות טובות ולדעת מה חיוני להצלחת האירוע. האירועים בדרך כלל דורשים מספר צוותים שונים לפעול יחדיו, כשלעיתים קרובות, הדבר כולל עבודה עם ספקים חיצוניים. אירועים מוצלחים תלויים בכל הצוותים וכל אחד מחברי הצוות נדרש לעשות את העבודה שלהם ברמה גבוהה, כשמפיק האירוע נדרש לאחד את כולם יחדיו.
 

הניסיון הוא המצרך הכי חשוב

הפקת אירועים הוא תחום מהיר, מגוון, ומלה בתעסוקה, אפילו בזמנים של מיתון כלכלי. בישראל אין דרישה לתעודה רשמית של מפיק אירועים והניסיון המקצועי הוא זה שקובע עבור לקוחות רבים. לכן, למרות שאפשר להתפתח בעולם הפקת האירועים גם ללא לימודים מקצועיים, במהלך קורס הפקת אירועים הסטודנטים זוכים לעבור את הניסיון הראשון שלהם בתחום, כשבין היתר, הסטודנטים ידרשו לתכנן אירוע קטן, להציג פרזנטציה ללקוח, ולבצע משימות שישפרו את הדינמיקה הקבוצתית והתנהלות מול קולגות לעבודה. במהלך קורס הפקת האירועים, הסטודנטים יעברו הרצאות תאורטיות שיתנהלו בעזרת המחשה של  תמונות וקטעי וידאו , וכן יעברו שיעורים פרקטיים כשידרשו לבצע משימות יישומיות בזמן אמת בזמן שהם מקבלים משובים מהמדריכים. כמו כן, הסטודנטים יסיירו בחברות קייטרינג מובילות, משרדים של ספקי ציוד וחומרי עבודה, אולמות וגני אירועים שנועדו לשרת חתונות, תערוכות כנסים ועוד.

מהן דרישות הקורס?

הקורס דורש מהמועמדים לעבור ועדת קבלה שתורכב מנציגי ההנהלה והסגל של מוסד הליומדים להיות נוכחים ומשתתפים פעילים בשיעורים השוטפים ולהגיש במועד את כלל המשימות והעבודות שניתנות על ידי המרצים. עבודת הגמר של הסטודנטים בסוף הקורס, תהיה משימה המסכמת ובוחנת את ההבנה ויכולת היישום של התכנים שנלמדו לאורך השיעורים. במידה ויעברו בהצלחה את כל הדרישות, המבחנים והעבודות, הבוגרים יהיו זכאים לתעודה המכשירה אותם לתפקיד מפקידי האירועים, ובסיום הקורס יוכלו להשתלב מיידית בשוק העבודה כעובדים בחברות הפקה או כמפיקים עצמאיים.
 

כישורים של מפיק אירועים מוצלח

הכישרון החשוב, אולי יותר מכל דבר אחר, הוא היכולת של מפיק האירוע לתקשורת פנומנלית. הם מייעצים ללקוח כיצד לקבוע את המטרה של אירוע, מה יהיה גודלו ותקציבו. בנוסף לכך, הם יידרשו להתכתב עם ספקים שונים ולכן חשוב שיוכלו לבטא את עצמם בצורה ברורה בכתב. כישרון נוסף שכל מפיק אירועים חייב שיהיה לו אותו, הוא כישרון אירגוני ותכנוני. מפיקי אירועים יעבדו עם מספר רב של לקוחות בו זמנית, ולכן הם חייבים להיות מסוגלים לשמור את הפרטים של כל צרכי לקוח, ולדעת להפריד בין האירועים היטב. היכולת לעבוד כחבר צוות הוא גם חיוני להצלחה בתחום זה. לדוגמא, מפיקי אירועים שעובדים על אירועים גדולים עשויים לבחור לשכור צוות מהימן להאציל חובות לפי צורך. 
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים הפקת אירועים


 

איך להיות מפיק אירוע מוסמך

תכנון הקריירה שלך
ההחלטה הראשונה של מפיק האירועים,היא לדעת באיזה תחום של אירוע הוא ירצה להתמחות. אם אתה רוצה להיות ידוע כמתכנן אירועים כללי, אפשר להתמחות במגוון אירועים כגון קבלות פנים לחתונות, אירועים עסקיים ברמה גבוהה , אירועי ספורט, וכן הלאה. או אם אתה מתכנן להיות מפיק אירועים נישתי המתמחה בחתונות בלבד, באירועי מצווה בלבד וכו'. ישנם יתרונות וחסרונות לכל גישה שצריך לשקול - למשל, העבודה כמפיק אירועים כללי אומר שאתה מצד אחד תהנה משלל אפשרויות תעסוקה, אבל מצד שני, אתה לא תוכל להציג את עצמך במפיק אירועים ייחודי, ואילו, התמחות ספציפית תאפשר לך ליצור שם כמפיק ייחודי של אירועים מסויימים ולצבור שם בתחום. כמו-כן חשוב לשייך את תחום ההתמקצעות שלך לפי האזור בו אתה חיי, בערים גדולות כגון תל אביב, ירושלים וחיפה, מגוון האוכלוסייה הוא גדול מאוד ולכן שלל אפשרויות התעסוקה בתחום יהיו גדולות ובערים קטנות עדיף להתמקד בסוג האירועים שהאוכלוסייה מתמקדת בה. אם לדוגמא בתל אביב תוכלו גם להפיק אירועי ספורט גדולים, בקריית שמונה תתמקדו בעיקר באירועים משפחתיים כדוגמת חתונות.
 

התנסות והדרכה

קבל ניסיון מעשי רלוונטי. זה יעזור לך לשפר את יחסי האנוש שלך, חלק חיוני של עבודה של מפיק האירוע, והיא גם תהיה הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה באשר לשאלה האם זו העבודה שתאהב לעשות, או לא. תוכל לחפש עבודה כעוזר בבית מלון, בחברת קייטרינג, או לחפש הזדמנויות התמחות בעבודה אצל מפיק אירועים מקצועי. ומי שלא הצליח לעבוד בתחומים הללו, יוכל תמיד להתנדב באירועי התרמה עם קבוצות בקהילה וללמוד מהניסיון את שלבי התכנון של האירוע. תוכלו לאסוף גם ידע על ידי מחקר באינטרנט ולמצוא תוכניות אירועים באתרים בינלאומיים. לבסוף, חשוב ליצור "תיק עבודות" עם תמונות, משובים של לקוחות וספקים שאתה עובד איתם, אשר ייעלמו את רמת האמינות ותעודות שיציגו את ההסמכה שלך. 
 

עבודה כמפיק אירועים

הדבר הראשון שצריך להחליט הוא אם אתה מכוון להיות ספציפי מאוד בסוג הפקת האירוע שתעשה, ולאחר מכן לדאוג לקבל אישור על ידי ארגוני סחר ספציפיים. מפיקי חתונות דואגים להתחבר עם איגודי כלות ברחבי העולם ולהתמקצע בתחום בעזרת ניסיון של מפיקים לא רק מהארץ. שמירה על קשרים עם ארגונים ספציפיים, צפוי לעזור יותר כאשר אתה תופר את האירוע שלך. תוכל גם להפוך לחבר בארגון סחר רלוונטי, כשהיתרון של שייכות לארגונים הללו הוא האנשים שתפגוש והאפשרויות הרבות לעבודה דרך רשתות ומשאבים הזמינים רק לחברים. ברגע שתתחילו לעבוד כמתכנן אירוע מוסמך, חשוב לקבל החלטה, האם אתה מוכן להתחיל כעצמאי או אם אתה רוצה להתחיל לעבוד כעוזר בשביל מישהו אחר. כעוזר תוכל ללמוד מהניסיון של בעל מקצוע וותיק בתחום, אך לא תוכל לצבור שם כעצמאי. מצד השני, עצמאיים מתחילים את שלב התעסוקה שלהם בהשקעה רצינית עד אשר מתחילים לקבל את התמורה. עליך להיות מודע לכך ששווקים מסוימים כבר רוויים ממפיקי אירועים ולא לשכוח לדאוג לייצר לעצמך בסיס שונה מהמתחרים שיהיה יוצא דופן.
 
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס הפקת אירועים
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

בית ספר להכשרה מיקצועית
דיפלומה
בית ספר להכשרה מיקצועית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

37 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
בית הספר להפקת אירועים
המפיקים
בית הספר להפקת אירועים
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

1 מסלולים

מפת הגעה

20 סרטוני וידאו
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765