ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס ייעוץ מס

כיום כל מוסד מקצועי מצריך יועץ מס, ולו בצל השינויים והתנודות הרבות אשר מתרחשות בשוק הפיננסי. מי שמבקש לעבור קורס זה עתיד לקבל הכשרה חשובה עבור היכולת להיות יועץ מס בעל ידע נרחב, עשוי לקבל עזרה חשובה על מנת לעבור את בחינות מועצת המס וכמובן שעשוי להתעדכן בכל התחומים והחידושים שנוגעים לתחום . 
בפורטל הנוכחי אתם מוזמנים לקבל מידע כמה שיותר מקיף אודות הקורס - הן מבחינת היקף שעות הלימודים, המוסדות בהם ניתן לעבור את הקורס ואופציות התעסוקה, והן מבחינת הסתכלות יותר מושכלת על העתיד המקצועי שלכם, כאשר טוב לדעת שבכול שלב אתם מזומנים ליצור קשר ולקבל מידע יותר מפורט אודות שאלות נוספות אשר עשויות לצוף בתחום יעוץ מס.
תעודת זהות קורס יועץ מס
תנאי קבלה
  • באופן כללי על מנת להתקבל ללימודי ייעוץ מס יש להחזיק בתעודת בגרות מלאה ויש להחזיק בתעודת מקצוע הנה"ח סוג 2. כמו כן, גם למי שאין בגרות מלאה עדיין יכול למצוא את דרכו להיכנס לקורס, ולו כי גם יש מקומות שמסתפקים ב12 שנות לימוד לצד ציון עובר במבחן מועצת יועצי המס, וזאת כי מדובר במבחן אשר מחליף את הצורך להחזיק בבגרות מלאה. עוד נציין שלימודים אלו ניתן להתחיל מגיל18 , ואילו הגיל המינימאלי עבור קבלת התעודה הנו 21 .
משך לימודים
  • לימודי ייעוץ מס הינם לימודים אשר דורשים רצינות לצד התחייבות, וזאת כי מדובר בקורס רחב היקף. כך למשל ניתן למצוא שהיקף רוב הקורסים מונה כ620 שעות לימוד אקדמיות, כאשר לרוב הלימודים משתרעים על פני ארבעה סמסטרים.
שכר ממוצע
  • באופן כללי יועץ מס שנמצא בתחילת דרכו ומחזיק בהכשרה הרצויה, עתיד להשתכר במשכורת שנעה הין 4,500 לבין 6,000 ש"ח כאשר הוא מועסק באחד המשרדים לייעוץ מס. כמו כן, כמו בכול תחום, ככול שיותר צוברים ניסיון, כך המשכורת הולכת ועולה כלפי מעלה. 
    לצד האופציה הקורצת להיות שכיר, יש לקחת בחשבון שיועץ מס בקלות גם עשוי לעבוד כעצמאי, אך רק לאחר שהוא צובר ניסיון עשיר כשכיר. כמה עצמאי מרוויח בתחום? אין תקרת זכוכית -  המשכורות עשויות להיות מאוד יפות ומתגמלות. 
 
תכונות אופי
  • אלו תכונות אופי מצריך יועץ מס? ובכן ראשית עליו להיות אדם של מספרים, אדם של חוקים, אדם שהולך ישר ומכבד את החוק, אדם שאינו חושש לשבת תקופה ולהשקיע בלימודים, אדם ריאלי, אדם שמבקש להתברג אל  חברות גדולות ואדם בעל שאיפות כלכליות. 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס יועץ מס

קורס יעוץ מס

מי מתאים לעבור קורס ייעוץ מס? ובכן כל מי שמבקש בבוא היום לחבור אל השוק הפרטי, כל מי שמבקש להגיש מועמדות במחלקת ייעוץ מס באחד ממשרד רואי החשבון, כל מי שמעוניין לפתוח משרד פרטי בתחום וכדומה. בנוסף גם אנשים שמבקשים למצוא עבודה בנציבות מס הכנסה עשויים למצוא את מסלולם בקורס יעוץ מס.
קורס ייעוץ מס עשוי לפתוח בפני בוגריו מגוון נרחב של תחומי תעסוקה, וזאת כי ההכשרה המקצועית מקנה לסטודנט את היכולת להתמצא ולהתמחות בכול הנוגע למגוון החוקים אשר נוגעים לפקודת מס הכנסה. אם לכך, אם בכך לא די, אז נוסיף ונציין שהסטודנטים רוכשים כלים על מנת לבצע ביקורת חשבונאית לפי חוק. אי לכך מדובר בתחום שעשוי לפתוח לא מעט דלתות תעסוקה והוא מאפשר לכל בוגר לבחור בין להיות עצמאי לבין להיות שכיר.
עוד נציין שהקורס מכשיר את התלמידים לקבל תעודת יועץ מס ולהחזיק בכלים הדרושים עבר ייעוץ מס מעשי.

תכני הלימוד בקורס ייעוץ מס

מהי תוכנית הלימוד בקורס יעוץ מס? ובכן בין היתר לומדים מבוא למיסים, מהו פטור ומי זכאי לו, לומדים אודות הוצאות, פחת ותקנות, מיסוי יחיד, הליכי גבייה, חישוב מאוחד לצד חישוב נפרד, שומה, דרכי הימנעויות ממס, מיסוי חברות מול מיסוי יחידים, שותפויות, עידוד התעשייה, רווח והון, חוק עידוד השקעות הון, חוק התיאומים, חוק מס, שומת שבח, הוראות ניהול ספרים, הצהרת הון, מס שכר ומס מעסיקים, הוצאות רכב, עבירות מיסים, הוצאות עודפות, מהן הזכויות ומהן החובות של יועץ מס, מהם השינויים האחרונים בחקיקה, מהו חוק מס ועוד.
בנוסף ישנה התמקדות בכול הנוגע לביטוח לאומי מבחינת עקרונות החוק, ענפי הביטוח, סוגי מבוטחים ודמי ביטוח. כמו כן נלמד לעומק מס ערך מוסף שבין היתר מתייחס לתפעול, היבטים משפטיים, ניהול ספרי שומה, גבייה, עברות והחזרות ועוד. בנוסף גם עוברים בהרחבה על ייעוץ מס, כלומר על חובות אבודים, רכוש קובע וחישובי פחת, חובות מסופקים, הערכת מלאי, ביקורות חשבונות, שחזור חשבונות הון, מגוון התחייבויות ועוד. לבסוף ראוי לציין שכל מערכת הלימודים מושתת על לא מעט תרגולים לכל אורך הקורס.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס יועץ מס


איפה לומדים קורס ייעוץ מס?

רגע לפני שנסקור את רשימת המקומות בהם ניתן ללמוד קורס יעוץ מס, נציין שחשוב ביותר לוודא שאכן מדובר במוסד מוכר מטעם נציב מס ההכנסה בישראל, אחרת התעודה עשויה להיות שווה הרבה פחות והרבה יותר דלתות עשויות להישאר סגורות. להלן שורה של מוסדות איכותיים בתחום:

•המכללה למנהל אשר מציעה מגוון סניפים.
•מכללת משלב אשר נמצאת במרכז הארץ בתל אביב.
•מכללת עתיד שגם היא מציעה פריסה ארצית.
•מכללת רמת גן.
•הקריה האקדמית אונו שבאור יהודה.
•המכללה הרב תחומית בחיפה.
•המכללה האקדמית כנרת אשר יושבת בעמק יזרעאל.
•המכללה האזורית צפת.
•מכללת נצרת עילית יזרעאל.
•מכללת באר שבע.
•מכללת אתגר שגם כן יושבת בבאר שבע.
חשוב לציין: בכול אחד מהמוסדות הנ"ל תמצאו צוותים מקצועיים אשר מכירים לעומק את התחום, אך שיטות הלימוד עשויות להיות מעט שונות ובהתאם גם כמות השעות האקדמיות.

מיהו קהל היעד ללימודי קורס ייעוץ מס?

בעיקרון קורס יועצי מס מיועד עבור אנשים שעוסקים בתחום ומבקשים להרחיב את ידיעותיהם ואף עבור אנשים שמבקשים להיכנס לתחום. רבים מהאנשים עשויים לחשוב שהם אכן מתאימים ללימודי קורס יעוץ מס, אך פה יש לעצור ולהעלות את השאלה האם זה נכון. על מנת לוודא זאת, מומלץ לדבר עם אנשים אשר מצויים בלשכת יועצי המס בישראל, ולו על מנת למצוא אנשים שכבר עוסקים בתחום, וזאת כי אין כמו ייעוץ ממקור ראשון על מנת לקבל נתונים אובייקטיבים ובכך לגלות נדבכים חדשים - לטוב ולרע.

מהם תנאי הקבלה לקורס ייעוץ מס?

כל  מוסד עשוי לדרוש נתוני קבלה מעט שונים, אך באופן כללי יש לענות על הדרישות הבאות: תעודת בגרות מלאה ותעודת מקצוע הנה"ח סוג 2. לחלופין ניתן למצוא מוסדות אשר דורשים תעודת בגרות, או לחלופין ציונים טובים בלשון, מתמטיקה ואנגלית. כמו כן אם גם זה אינו מצוי, ניתן להתקבל ללימודים גם רק ע"י 12 שנות לימוד אשר הסתיימו בהצלחה. 
כמו כן ישנה חלופה נוספת – לעבור מבחן יועצי מס, כך שגם בגרות מלאה אינה בהכרח הכרחית. עם זאת, צורך בתעודות סוג 2 בהנהלת חשבונות אינה הנו קריטריון חובה, או לחלופין כל הכשרה אחרת אשר תימצא רלוונטית בעיני אותו מוסד לימודי עשויה לסייע. מכאן שאם קורס יעוץ מס הנו החלום, אך כיום  אינכם עומדים בדרישות, תמיד ניתן תחילה להשלים פערים ולאחר מכן להמשיך להתקדם בנתיב הרצויה.

משך הלימודים בקורס ייעוץ מס

לרוב נהוג לחלק את לימודי קורס יעוץ מס לתתי נושאים. כך למשל ניתן למצוא שברוב המקומות מתחילים עם מיסים א', עוברים אל מיסים ב', ממשיכים אל מיסים ג' ומסיימים בהנהלת חשבונות וביקורת. כל קורס אורך סביב החצי שנה ומכיל בערך כ 185 שעות אקדמיות. עוד ראוי לציין שרוב הקורסים מאפשרים לימודי ערב, כך שניתן לשלב לימודים לצד שמירה על עבודה קבועה.

תעודה/הסמכה מקצועית לבוגרים

בתום הלימודים ניתנת תעודת גמר מטעם המוסד הלימוד ואף יינתן רישיון לעסוק בייעוץ מס, אך רק כל עוד הסטודנט עמד בסך דרישות הקורס ולאחר מכן הוא עבר בהצלחה את שתי הבחינות החיצוניות (מיסים וחשבונאות). מכאן שבתום הלימודים וסיום המבחנים בהצלחה, ניתן לצאת לדרך תעסוקתית מבוקשת ומבטיחה.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

סטודנטים ללימודי קורס ייעוץ מס זוכים להכשרה מקיפה ומקצועית בכול הנוגע למסים, ובנוסף בוגרי הקורס רוכשים פרקטיקה חשובה לצד שלל כלים מעשיים. אי לכך, בוגרי הקורס מהר מאוד משתלבים בתום הלימודים בשוק ההעבדה, כאשר הם זוכים להפוך לחשבונאים אשר מתפקדים כבעלי עסקים עצמאיים, ולחלופין הם גם יכולים לבחור להיות  שכירים אשר מייצגים שלל לקוחות מול מערכת המס במדינת ישראל. 

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס יועץ מס
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
קריירה במקצועות המבוקשים
MBC - המכללה לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית
קריירה במקצועות המבוקשים
המכללה מלמדת ב: חצור הגלילית.

המסלול נלמד ב: חצור הגלילית.
יורם כללי
חשבונאות זה אנחנו!
מכללת חשב
חשבונאות זה אנחנו!
המכללה מלמדת ב: כפר סבא.

המסלול נלמד ב: כפר סבא.
מכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל
מכללת מישלב
מכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל
המכללה מלמדת ב: חיפה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

64 מסלולים

מפת הגעה
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: ראשון לציון, נתניה, באר שבע, חיפה, ירושלים, תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765