ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס בניית ציפורניים

קורס בניית ציפורניים
קורס בניית ציפורניים הינו קורס המכשיר את הסטודנטים כיצד לטפל באזור הציפורניים של הלקוחות, להגיע למראה טבעי ומטופח של הציפורן, או להוסיף עליהן קישוטים לפי בקשת הלקוחה. כל הסטודנטים שיבחרו את הקורס ילמדו את כל השיטות הקיימות היום בשוק בניית הציפורניים ומהם המכשירים אשר משמשים את בעלי המקצוע כגון סילר ומנורות UV. התוכן בקורס אף כולל גם התייחסות לשיווק עצמי וכיצד ניתן למתג את השם שלך בתחום באמצעות הרשתות החברתיות, באופן אורגני, וגם כיצד אפשר לנהל עסק עצמאי או לאילו קליניקות ולסלוני יופי למיניהם ניתן להצטרף כשכירים. הקורס מתאים לאנשים המגיעים כבר מעולם היופי והקוסמטיקה ומעוניינים להרחיב את הידע שלהם כמו גם לאנשים ללא ידע מקצועי קודם, אשר מעוניינים להתקדם אל עבר קריירה זו. באמצעות הקורס ירכשו הסטודנטים הסמכה מקצועית לטיפול במניקור ופדיקור מקצועי. אז אם אתם מתעניינים בלימודי בניית ציפורניים תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור קשר ולסמן את המוסדות הרלוונטיים עבורכם וצוות פורטל לימודים יצור אתכם קשר במהרה לטובת ייעוץ ראשוני חינם. כמו כן תוכלו גם ליצור קשר טלפוני עם מוקד הייעוץ של פורטל לימודים בשיחת טלפון פשוטה. בהצלחה.

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס בניית ציפורניים

קצת מידע על קורס בניית ציפורניים

ענף הקוסמטיקה והחשיבות של בניית ציפורניים וטיפול נכון

בניית ציפורניים אינה משמשת רק לטיפוח הציפורניים אלא בעיקר עוסקת באופן הטיפול בהן. כיום ישנה מודעות גבוהה שרק הולכת וגדלה לחשיבותן של הציפורניים אשר משתווה לאותה מודעות ואסתטיות של איברים כגון: ריסים, גבות, איפור הפנים וכדומה. הכל מתחבר למראה מתואם, שלם ואחיד וכיום ציפורניים מטופחות הן סמל מובהק ליופי, נשיות ולטיפוח עצמי. בעזרת הקורס בניית ציפורניים יוכלו הסטודנטים ללמוד את תורת העיצוב, טיפוח וטיפול בציפורניים, עלמנת שגם הם יוכלו לעסוק במקצוע אשר יש לו ביקוש תמידי ובעל אפשרויות רווח נאות. הציפורניים המלאכותיות מאפשרות לנשים רבות להשתמש בפתרון קל במקרים בהן הן אינן מצליחות למצוא לעצמן זמן לטיפוח באמצע השבוע, או פיתרון בריאותי עבור נשים שיש להם ציפורניים חלשות אשר נשברות בקלות. מסיבות אלו ואחרות הקורס נחשב לאחד ממסלולי הלימוד הפופולריים שבענף הקוסמטיקה ועדיין בוגרות רבות יכולות להעיד שהתחרות בשוק אינה פוגעת בהן, וישנם מספיק לקוחות  המחפשות מראה מחמיא ואסתטי שיחזיק לאורך זמן. הציפורניים המלאכותיות עצמן עוצבו להיראות בדיוק כמו ציפורניים טבעיות, והכי חשוב, הן עשויות מחומרים שאינם פוגעים בבריאות הלקוחות, מספקות מראה מטופח לאורך זמן ואינן מצריכות להוציא סכומי כסף עצומים. אם אתן מחפשות לרכוש עצמכן מספר מיומנויות כדי להתפתח בקצועות היופי והאסתטיקה, בניית ציפורניים היא שירות שחשוב להכיר, בייחוד אם אתן כבר עברת קוסים של מניקור פדיקור על מנת שתוכלו לספק לקהל לקוחותיהן מגוון פתרונות נהדרים למראה שהן מחפשות, יחד עם פוטנציאל רווחי מעולה.
 

איך מתנהל קורס בניית ציפורניים ומהי תוכנית הלימודים?

ב-קורס בניית ציפורניים נלמדים מגוון נושאים והסטודנטים יכירו עם הזמן מהם סוגי הציפורניים הקיימים וכיצד ניתן להתאים את סוג הציפורן ולסוג המשייף ומהי אופן העבודה שנדרש לבצע בכל מקרה ומקרה. לשם כך עוברים הסטודנטים מספר סדנאות מעשיות ללימוד שיוף ועיצוב ציפורניים, יעברו היכרות עם שיטות בניית הציפורניים הקיימות היום בשוק ומהם הטיפולים השונים המתבצעים כגון: זיהוי ומניעה של בעיות פטרת בציפורניים, חיטוי ועיקור, התאמת פרנץ´ קבוע, הענקת מניקור ופדיקור מקצועיים, מתן טיפים למילוי בתהליך בניית ציפורניים, קישוט הציפורניים באמצעות אבני חן צבעוניות, ירכשו מיומנויות בשיטות עבודה עם אקריל, תרגול מריחת לקים, מבנה כף היד, עקרונות בניית ציפורניים, קישוטי ציפורניים, מבנה הציפורן, מבנה העור, שימוש בחומרי הדבקה, שיוף ציפורניים, בטיחות ושמירה על היגיינה ועוד. כמו-כן במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים את מגוון המכשירים החשמליים המתאימים לטיפולי ציפורניים כגון סילרים ומנורות UV.  התרגולים יתבצעו בזמן אמת, בעזרת לקוחות אפשריים, עבודה על מתנדבים ושיתוף פעולה עם סטודנטים נוספים תוך השגחה צמודה של המדריכים הקיימים בשוק. במהלך הקורס, הסטודנטים עוברים הכנה לשני מבחנים סופיים: האחד, מבחן עיוני והשני, מבחן מעשי.   
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים בניית ציפורניים


משך הלימודים של קורס בניית ציפורניים

משך הלימודים בקורס בניית ציפורניים משתנה כמובן ממוסד אחד למשנהו כשאין דרישה לרישיון ספציפי מטעם המדינה. ישנם מוסדות המציעים קורסים בפריסה נוחה יותר של מערכת השעות, אך הזמן הממוצע לקורס הוא כארבעה חודשים, אשר נעים בין שלושה חודשים בקורסים מהירים ועד לחמישה חודשים בקורסים מורחבים. הקורס נפרס על גבי 12 מפגשים בממוצע כשאורכו של כל מפגש הינו כ-4 שעות וישנם אפשרויות ללמוד בשיעורי ערב או בוקר. חשוב לזכור שוב שמערכת השעות משתנה בין מוסד למוסד אך המחיר הממוצע בין הקורסים השונים נע בין 4000 ל-5000 ש"ח. בסוף הקורס הבוגרים אשר יעברו בהצלחה את המבחנים המעשיים והעיוניים יקבלו תעודת גמר מטעם המוסד הרלוונטי אותו בחרו.
 

קהל יעד ותנאי קבלה לקורס בניית ציפורניים

מבחינת קהל היעד הקורס מתאים לכל איש או אישה אשר מעוניינים להתפתח ולמצוא קריירה בענף היופי והקוסמטיקה. הקורס נחשב לאחד מהקורסים הראשונים שיש לעשות במידה ואנשים מעוניינים להתפתח בכיוון זה משום שבכל קליניקה אשר מספקת ללקוחותיה מניקור ופדיקור, יידרשו מהעובדים גם להכיר את תעשיית בניית הציפורניים על מנת לספק ללקוחות שלהם את הטיפול המלא וכך ימשכו עוד ועוד קהל. הקורס פתוח בפני הקהל הרחב כשגם אנשים בעלי רקע בתחום יכולים להגיע וגם אנשים ללא ידע מוקדם בתחום, אשר עושים את צעדיהם הראשונים בענף הקוסמטיקה כשכל מה שצריך זו אהבה לתחום, סקרנות ומוטיבציה. תנאי הקבלה היחידים אשר דורשים מוסדות הלימוד הוא מעבר של ראיון קבלה על מנת לוודא כי המועמדים מבינים כיצד הקורס יתנהל והאם הוא מתאים לגישה שהם מחפשים. כמו-כן הוקרס מתעדכן בכל פעם כאשר ישנם חידושים בענף בדמות מכשירי טיפוח חדשים או חומרי גלם שחשוב להכיר ולכן אינו מאבד מעדכניותו.
 

כיצד ניתן למצוא את הקורס הטוב ביותר עבורך?

אז החלטתם שאתם מעוניינים ללמוד קורס בניית ציפורניים. נהדר! אך כעת אתם עומדים מול משבר ומתקשים לבחור או לזהות את המוסד הטוב ביותר עבור הדרישות שלכם. מה עושים? ובכן, חשוב תחילה לשים לב מהו המרחק של המוסד הרלוונטי מביתכם והאם אתם מסוגלים להתמודד עם הנסיעות. ישנם מוסדות שיהיו רחוקים מכם ולא יהיו שווים את המאמץ כאשר ישנו מוסד דומה בקרבת הבית שלכם, אך אסור לפספס ולא לבדוק את רמת הקורס וכאן אנו בוחנים את הדבר הבא. בידקו את מערכת השעות והתוכניות הנלמדות בקורס, האם המדריכים מספקים מספיק שיעורים המעשיים, אשר יהוו בסופו של יום כניסיון התעסוקתי העיקרי שלכם כאשר תגישו מועמדות למקום עבודה, וכמובן בדקו האם הקורס מציע את השיעורים החדשניים ביותר ואינו מעברי שיעורים אשר היו מתאימים רק לטרנדים שעברו כב לפני חמש ועשר שנים. לשם כל הבדיקות הללו תוכלו כמובן לבקש מהמוסדות שישלחו לכם סיליבוס מסודר בו כתוב מהי תוכנית הלימודים המסודרת ומהם המבחנים והעבודות אשר תידרשו לבצע ולעבור ואל תתביישו לבקש לשוחח או לקבל ביקורת מסטודנטים לשעבר, אשר יוכלו להמליץ לכם על המוסד הרלוונטי. לסיום חשוב לוודא כי המוסד מעניק תעודה מקצועית בתחום והוא מגיע עם מדריכים ומורים בעלי ניסיון מוכך בשוק העבודה.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים בניית ציפורניים


אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס בניית ציפורניים

עם סיום הקורס יוכלו הבוגרים, אשר סיימו אותו בהצלחה, להתחיל לעבוד מיד בתחום. באמצעות ערכת עבודה כוללת, יוכלו הבוגרים לפתוח עסק עצמאי וסלון לטיפוח ויופי, או לעבוד במכונים קיימים, קליניקות ובתי מלון. בניית עסק עצמאי הוא אינו דבר של מה בכך אך אם בחרתם בדרך זו חשוב לדעת כמה דברים: תחילה, חשוב לוודא שערכת העבודה שלך כוללת משייף חשמלי עם מגוון ראשי שיוף, סט ציפורניים מלאכותיות במגוון גדלים, פצירה, מכונת ייבוש ומספר לקים. כמו כן יש לוודא כי העסק שלך ממוקם בשטח נוח, עם מקום לשולחן עבודה רחב, שני כיסאות לפחות להמתנה ושידה קטנה לציוד האישי. טיפ חשוב למעוניינים הרוצים למשוך קהל לקוחות גדול יותר הוא להפוך את העסק למקום שכיף לבקר בו ע"י עיצוב טרנדי, הוספת מכשיר טלוויזיה ועמדת עיתונים אשר יעבירו את הזמן ללקוחות שממתינים, שולחן אשר ישמש את הלקוחות להנחת דברים אישיים ותיקים וכמובן לוודא כי תמיד ישנה האפשרות להרחיב את מקום העבודה.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס בניית ציפורניים
LEE AMRON- בית הספר למקצועות היופי
מרכז הדרכה ושיווק למקצועות היופי
אופז ניילס - רחובות
מרכז הדרכה ושיווק למקצועות היופי
המכללה מלמדת ב: רחובות.

המסלול נלמד ב: רחובות.
הדרך לעצמאות כלכלית
המכללה לאסתטיקה בבאר שבע
הדרך לעצמאות כלכלית
המכללה מלמדת ב: באר שבע.

המסלול נלמד ב: באר שבע.
יורם כללי
המרכז לשיווק ולהדרכת מקצועות היופי
מכללת High Cosmetics
המרכז לשיווק ולהדרכת מקצועות היופי
המכללה מלמדת ב: ראש העין.

המסלול נלמד ב: ראש העין.

מידע על
המכללה

11 מסלולים

מפת הגעה
מקצועות טיפוח היופי
מכללת LFA
מקצועות טיפוח היופי
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
ספורט - בריאות - הגשמה
מכללת אשכולות
ספורט - בריאות - הגשמה
המכללה מלמדת ב: זכרון יעקב, ירושלים, קרית שמונה.

רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף אשדוד
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף באר שבע
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף ירושלים
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף תל אביב
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


מאמרים אחרונים בנושא קורס בניית ציפורניים
15 סיבות למה ללמוד מניקור פדיקור
15 סיבות למה ללמוד מניקור פדיקור
לא 5, לא 8 וגם לא 10 סיבות. לכל המתלבטות למיניהן, הגיע הזמן להפסיק לבלבל לעצמכן את החיים וללכת על השיגעון והתשוקה שלכן! ורק כדי שתרגישו בטוחות, הנה 15 סיבות למה ללמוד מניקור פדיקור. ...המשך
כיצד לומדים לבנות ציפורניים
כיצד לומדים לבנות ציפורניים
תחום הקוסמטיקה והיופי הוא ענף עצום, שהכניסה אליו יכולה להגיע ממקורות רבים. עם זאת ישנו קורס אחד שנבחר על ידי רב המועמדים שמגיעים ללא ניסיון ומדובר בקורס בניית ציפורנים. אז כיצד בונים ציפורנים? בכתבה הבאה: ...המשך
הקורסים המבוקשים בתחום הקומסטיקה והיופי
הקורסים המבוקשים בתחום הקומסטיקה והיופי
עולם הקוסמטיקה מושך אתכם? תמיד ידעתם לשים לב למאפייני היופי המקובלים? אז למה שלא תעשו מזה קריירה! הנה רשימת המקצועות המבוקשים ביותר והקורסים שצריך ללמוד כדי להפוך לאנשי מקצוע. ...המשך
מה חשוב לדעת על קורס קישוטי ציפורניים
מה חשוב לדעת על קורס קישוטי ציפורניים
טיפוח הציפורניים תמיד היה נושא חשוב בעולם היופי והאסתטיקה. בתחום הציפורניים ישנם מגוון מסלולים שונים שיש ללמוד כשהפעם נתמקד בקישוטי ציפורניים, מה לומדים, איפה ומה עושים לאחר הלימודים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765