ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס Full Stack

חשבתם על קורס Full Stack?


קורס Full Stack יכשיר אתכם כמפתחים נחשקים בעלי ידע ויכולת במגוון רחב של זירות פיתוח התוכנה והאינטרנט. כמפתחי פול סטאק תבינו כיצד זירות הפיתוח השונות עובדות מלמעלה למטה ותחזיקו בידע מקצועי נדרש במגוון חברות טכנולוגיה, אינטרנט ותוכנה.

רוצים להתקדם? חושבים להשתלב בהיי-טק? במאמר הבא תמצאו את כל המידע אודות קורס פול סטאק החל מרקע, דרך תכנית הלימודים ותנאי הקבלה ועד לאפשרויות תעסוקה. כדי לחסוך את הזמן היקר שכרוך בחיפוש אחר מוסדות לימוד, ניתן למצוא רשימה של מוסדות בסוף העמוד להם ניתן להשאיר פרטים באופן ישיר. כמו כן, לקבלת הכוונה ללימודים ניתן להתקשר אלינו במספר 03-3727765 או להשאיר פרטים בתיבת צור הקשר ונחזור אליכם עם מידע נוסף.
תעודת זהות קורס Full Stack
תנאי קבלה
  • על מועמדים המעוניינים להירשם לתכנית הלימודים לעבור בחינות לבדיקת מידת בקיאותם בעולם המחשבים ומידת שליטתם באנגלית.
  • כמו כן, כל מועמד ומועמדת נדרש למעבר ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימוד. 
משך לימודים
  • אורכו של קורס פול סטאק הינו כ-400 שעות לימוד, מתוכם כמחצית מוקדש להתנסות מעשית.
שכר ממוצע
  • שכרם של מפתחי Full Stack נע בין 21,500 ועולה בהדרגה יחד עם צבירת הוותק.
  • כיום התחום נחשק למבוקש במיוחד ורבים מתעניינים בלימודים אלו.
תכונות אופי
  • תכנית הלימודים איננה מצריכה רקע תעסוקתי קודם או ידע שנרכש במסגרת השכלתית. עם זאת מומלץ להחזיק באוריינטציה חזקה לעולם המחשבים בכלל והאינטרנט בפרט.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס Full Stack

קורס Full Stack: מה זה בעצם?

תפקידם של מפתחי ה-Full Stack עשוי להשתנות וזאת בהתאם לצרכי הארגון.

ככלל ניתן לומר כי אנשי פיתוח Full Stack הינם מפתחים המתמצאים במגוון רחב שפות פיתוח ובכך מסוגלים לקחת חלק חשוב ומהותי הן בפיתוח צד הלקוח והן בפיתוח צד השרת.

באופן מסורתי שני צדדים אלו היו מופרדים, דבר שיצר בעייתיות. נסו לדמיין שתכנתתם תוכנה מסוימת או אתר בצורה כזאת שתרצו לוודא שהוא עובד, אך בפועל מעולם לא התנסיתם בתוצר הסופי כדי להבין איך מי שישתמש בתוכנה או יגלוש באתר ירגיש: האם זה יהיה לו נוח? האם הכל נגיש?

כך למעשה, התווה לו בהדרגה עולם פיתוח הפול סטאק, כאשר איש פיתוח זה מתמצא במגוון רחב ביותר של טכנולוגיות פיתוח שונות ומגשר בין שני צדי המטבע השרת והלקוח. היכרותם של מפתחי ה-Full Stack עם מגוון הטכנולוגיות והידע העשיר שבו הם מחזיקים הביא לעלייה משמעותית בביקוש במשק העבודה וכיום ניתן נהנים בוגרי קורס פול סטאק מאפשרויות תעסוקה בחברות אינטרנט וטכנולוגיה פיתוח אפליקציות, יישומי מחשב ו-WEB.

האם צריך ניסיון קודם?

לא פעם נתקלנו בגולשים שנתרעו מלבקש פרטים על קורס Full Stack Developer מתוך המחשבה שתכנית הלימודים מצריכה ניסיון תעסוקתי ורקע השכלתי רלוונטי.

כאן ברצוננו לעשות סדר בדבר ולהסביר כי לימודי פול סטאק אמנם מכשירים למגוון רחב של טכנולוגיות פיתוח, אך אינם מצריכים רקע קודם.

בעת הליך ההרשמה, תידרשו במוסד הלימודי הרלוונטי למעבר בחינות קבלה שיבחנו את מידת הבנתכם בעולם המחשבים ואת ידיעת השפה האנגלית. בנוסף לכך, יהיה עליכם לעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימוד.

מטרת ומבנה לימודי Full Stack

הלימודים מכשירים את בוגריהם בארגז כלים טכנולוגי מקיף להשתלבות בעמדות מפתח נחשקות בחברות וארגונים טכנולוגיים ושמים לעצמם למטרה לספק את ההבנה המקיפה ביותר בשני צדי המטבע של התכנות הן מצד המשתמש (Front End) והן מצד השרת (Back End).

שלב אחר שלב, תרכשו ידע מעשי במגוון עשיר ורחב של שפות תכנות ופיתוח, תוך רכישת ידע חשוב וחיוני גם בחווית משתמש. בשל המשקל החשוב שיש לקורס זה, כל מוסד לימודי דואג לצוות לתחום סגל מרצים מיומן ומנוסה שילמד אתכם כיצד להעניק מענה שוטף וכולל ולהתמודד עם אתגרים טכנולוגיים על דרך של פתרון בעיות שיטתי.

תכנית הלימוד מבוססת על מספר שלבים וכל שלב חושף את המשתתפים בהדרגה לטכנולוגיות השונות כשהוא מלווה בהרצאות פרונטליות, תרגול כיתתי ומטלות בית תכופות. אט-אט תבנו תשתית נרחבת בעולם ה-WEB ופיתוח התוכנה ותתנסו בכמחצית משעות הלימוד בתרגולים כיתתיים ופרויקטים מעשיים.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס Full Stack


נושאי לימוד עיקריים

בין הנושאים הנלמדים במסגרת הקורס ניתן למנות:
  • הקדמה: מהו Full Stack?
  • מבוא לתכנות
  • לימודי HTML
  • עיצוב באמצעות CSS
  • לימודי JavaScript
  • לימודי PHP
  • MySql
  • בניית אתרים
  • Angular JS
  • לימודי וורדפרס
  • ניהול שרתים
  • עיצוב אתרים
  • אפיון ומבוא לעיצוב חווית משתמש
  • פיתוחי קצה ופיתוח צד שרת
  • Ajaxיצירת ממשק לרשתות חברתיות
בשל ההכרח בניסיון, כל התכנים הנלמדים במסגרת הקורס מגובים בתרגולים שנועדו להקניית רקע וניסיון מעשי. כמו כן, על כל תלמיד ותלמידה להגיש פרויקט סיום המקיף את כלל הנושאים הנלמדים במהלך הקורס ושנחשב לתנאי בעבור לקבלת התעודה.

לקריאה נוספת



משך הלימודים

אורכה של תכנית הלימודים הינו כ-400 שעות לימוד כשכמעט ממחצית שעות הלימוד מוקדש להקניית ידע פרקטי.

קהל יעד

אם אתם בעלי אוריינטציה לעולם המחשבים, נושמים את האינטרנט ומעוניינים לקחת בו חלק פעיל, הרי שתכנית הלימוד הזו עשוייה להתאים לכם.

בתכנית הלימוד תוכלו למצוא מתכנתים בפועל, מהנדסי תוכנה וחסרי רקע כאחד, כולם ככולם מבקשים להחזיק בארגז כלים נדרש בשוק העבודה שמקנה מיומנויות החיוניות למגוון רחב של ארגונים וחברות בתחום הטכנולוגי ובענף האינטרנט.

איפה הקורס נלמד?

קורס Full Stack Developer נלמד במספר מכללות טכנולוגיות ללימודי המחשבים ברחבי הארץ. את המכללות השונות תוכלו למצוא בתחתית המאמר ולהשאיר להן פרטים באופן ישיר לקבלת שיחת ייעוץ מנציג ולמתן פרטים נוספים.

אם אתם מתלבטים או רוצים לקבל מידע נוסף אודות תכנית הלימוד שאיננו מצוין במאמר זה, ניתן להתקשר אלינו במספר 03-3727765 או להשאיר פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.

תעודות

בוגרים אשר יסיימו את לימודיהם בהצלחה, יעברו את בחינות הקורס ויגישו את הפרויקט כנדרש, יקבלו מטעם המוסד שבו למדו תעודת בוגר קורס Full Stack Developer יוקרתית.

אפשרויות תעסוקה

מפתחי פול סטאק מצויים במגוון רחב של טכנולוגיות והרבה מעבר לארגז הכלים שבו מחזיקים מרבית המתכנתים בפועל.לפיכך, בהתאם לתפקידם, שכרם של מפתחי Full Stack נחשב לגבוה ביחס לממוצע במשק ועומד על כ-21,500 ש"ח.

בוגרי קורס Full Stack Developer משתלבים בהצלחה בחברות וארגונים טכנולוגיים לפיתוח יישומים לסמארטפון, חברות אינטרנט וחברות תוכנה ונחשבים למומחים בתחומם המסוגלים לספק ייעוץ, פתרונות טכנולוגיים ופיתוחים מתקדמים.

המלצות ללימודים קרובים

קורס Full Stack Developer עניין אתכם? ייתכן שתמצאו עניין גם בלימודי קורס חווית משתמש שיעמיק את הבנתכם באיפיון השימוש ביישומים ובאתרי אינטרנט.
קבלו פרטים נוספים אודות קורס בניית אתרים לבניית דפי אינטרנט עבור מגוון רחב של מטרות

השירות שלנו

פורטל לימודים חרט על דגלו לרכז את כל המידע אודות עולם הלימודים וההשכלה הגבוהה במקום אחד.

באפשרותכם למצוא במנוע החיפוש החופשי שלנו מגוון רחב של תכניות לימוד או לחילופין להקליק על אחד מבין הנושאים הראשיים ולבדוק אילו תכניות לימוד קיימות. מלבד המידע הרב הכתוב, באפשרותכם גם לקבל ייעוץ והכוונה ללימודים במספר הטלפון 03-3727765. ניתן גם להשאיר פרטים ואנו נעשה את מירב המאמצים לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אם החלטתם שלימודי פול סטאק הם הכיוון התעסוקתי בו אתם מעוניינים לבחור, ניתן גם לדלג שלב הייעוץ וההכוונה ולהשאיר פרטי התקשרות לאחד מן המוסדות המופיעים מטה ואשר מציע את תכנית הלימוד. נציגיו יחזרו אליכם בהקדם עם פרטים נוספים.

המון בהצלחה!
צוות פורטל לימודים


מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס Full Stack
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
THE PRACTICAL CHOICE
Pronesis Academy
THE PRACTICAL CHOICE
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
תלמד היי-טק זה עובד!
ג´ון ברייס תל אביב
תלמד היי-טק זה עובד!
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.
יורם כללי
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
עזריאלי לימודי המשך
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765