ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס פעילות גופנית מותאמת

מחפשים לימודים בהדרכת פעילות גופנית מותאמת?


קורס פעילות גופנית מותאמת יכשיר אתכם לאחד מן המקצועות המאתגרים, המרתקים והמתגמלים ביותר שבתחום הכשרות החינוך הגופנית והספורטיבי. במסגרת הקורס תקבלו הכשרה להתאמת הפעילות הגופנית עבור אוכלוסיות בעלות לקויות למידה, לקויות פיזיות, בעלות תסמונות שונות וצרכים מיוחדים.

אם חיפשתם מידע על לימודי פעילות גופנית מותאמת, במאמר שלפניכם ריכזנו מידע מקיף למתעניינ/ת. תחילה נספר בהרחבה על הפעילות הגופנית המותאמת בכללותה, ובהמשך נצלול יחד אל מסלול הלימודים ונספר על מבנה ומהלך הקורס, נושאי הלימוד העיקריים, מי מתאים לתכנית, היכן ניתן ללמוד אותה ומה הן אפשרויות התעסוקה המצפות לבוגרים עם תום הלימודים. בכל שלב ניתן לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף והכוונה במספר הטלפון 03-3727765 או דרך השארת פרטי קשר לקבלת שיחה מנציג. לנוחיותכם בסוף הרשימה מרוכזים מוסדות לימוד שונים המציעים את הקורס.
תעודת זהות קורס מדריכים לפעילות גופנית מותאמת
תנאי קבלה
  • על מנת להתקבל לתכנית הלימודים, על המועמדים להיות בעלי רקע רלוונטי בתחום ההכשרות והחינוך הגופני או בעלי רקע השכלתי או בעלי רקע בתחום מקצועות הטיפול והייעוץ.
  • הרישום מותנה במעבר ראיון קבלה מול נציגי סגל תכנית הלימוד לצורך בדיקת מידת ההתאמה, ביצוע תיאום ציפיות והיכרות עם התכנית.
משך לימודים
  • תכנית הלימודים אורכת כשנה בממוצע, כ-400 שעות לימוד סה"כ המחולקות בין שעות לימוד תיאורטי לבין שעות לימוד מעשי.
שכר ממוצע
  • מאמני פעילות גופנית מותאמת ירוויחו בתפקיד הראשוני כ-7,200-7,500 ש"ח כשהשכר עולה בהדרגה בהתבסס על צבירת הוותק והניסיון הקודם בתחומי החינוך והטיפול.
תכונות אופי
  • אם אתם מחפשים מקצוע שמשלב את אהבתכם לספורט יחד עם הרצון לסייע עם תפקיד מתגמל ובעל שליחות, הרי שתכנית לימוד זו תתאים לכם במידה רבה.
  • הקורס מעמיק, מעשי ומרתק ומקיף מגוון רחב של תכנים מתוך נקודת מבט מחקרית שונה המבקשת לספק מענה מקצועי לאוכלוסיות שונות בתחום החינוך הגופני.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס מדריכים לפעילות גופנית מותאמת

מה זו פעילות גופנית מותאמת?

כולם ככולם זקוקים לפעילות גופנית ברמה בסיסית טובה כדי לשמור על בריאות פיזית ואף מנטלית לאורך זמן. אוסף המחקרים העצום בנושא הפך זאת כבר לעובדה מוגמרת כי שמירה על כושר גופני טוב יכול לסייע במניעת החמרתן של מחלות כרוניות, בשיפור מצב הרוח ועוד. בהתאם לכך, גם אוכלוסיות המתקשות בביצוע פעילויות ספורטיביות שגורות, זקוקות להן באופן מותאם אישית כדי שגם הן יוכלו ליהנות מן ההטבות שמגיעות עם שימור הכושר הגופני תוך שאינן פוגעות בעצמן או מתקשות בביצוע הפעילויות השונות בהתבסס על מגבלות כאלו ואחרות.

פעילות גופנית מותאמת פונה לבעלי קשיים פיזיים או מוטוריים, בעלי לקויות למידה, בעלי קשיים רגשיים ובעלי צרכים מיוחדים בתחום החינוך המיוחד. אך כיצד מסייעים בשמירה של שגרת כושר שכזו? כאן נכנסים לתמונה מאמני פעילות גופנית מותאמת המסייעים בקסטומיזציה של האימון לצורכי המתאמן למניעת פציעות, להתחשבות במצב פיזי קיים ומתוך הבנה בסוגיות רגשיות והתנהגותיות שונות.

מבנה ומטרת קורס פעילות גופנית מותאמת

תכנית הלימודים נחשבת לארוכה יחסית והיא אורכת כשנה. חשוב לציין כי הקורס פונה לבעלי רקע שאיננו מחויב באופן נקודתי לתחומי הספורט אך בהחלט לעולם הטיפול, החינוך והייעוץ.

כשני שליש מן התכנית מתרכז בלימוד התיאורטי והמקיף של תיאוריות פסיכולוגיות והתפתחותיות, מחקרים קליניים ולימודי גוף האדם, השליש האחרון המתייחס להתנסות המעשית מלמד את הסטודנטים כיצד לבצע הערכה מקצועית, לבנות תכנית אימונים מותאמת אישית ולהתנסות בהנחייה של יחידים וקבוצות.

לאורך הקורס מתנסים המשתתפים במגוון רחב של אתגרים ומשימות בהתאם לקריטריונים שונים לצורך התמקצעות והתאמה למגוון התפקידים האפשריים עם תום הלימודים דוגמת התאמה לקבוצות גיל הזהב, התאמה לבעלי לקויות פיזיות, צרכים רגשיים והתנהגותיים מיוחדים ועוד.

תוכן שעשוי לעניין אותך:


מה נלמד במסגרת הקורס?

נושאי הלימוד עשויים להשתנות בין מוסד למוסד כיוון שישנם מוסדות המציעים את הלימודים תוך התמקדות בקבוצות מסוימות דוגמת אוכלוסיות הגיל השלישי או נשים בהריון ולאחר לידה. ברשימה שלהלן ריכזנו את נושאי הלימוד הכלליים:
  • מבוא לפעילות גופנית מותאמת
  • לימודי גוף האדם
  • מחקרים פסיכולוגיים התפתחותיים
  • מערכת התנועה
  • פעילות גופנית לשיפור הבריאות
  • ביצוע הערכה והתאמה אישית
  • תשאול ומחקר מקדים
  • לקויות למידה
  • סוגיות רגשיות והתנהגותיות
  • לקויות פיזיות
  • לחץ דם גבוה
  • ועוד.
נושאי הלימוד השונים שבקורס זוכים להתנסות מעשית כחלק מתכנית הלימודים.

מוסדות לימוד

כיום ישנם מספר מוסדות המתמחים בלימודי פעילות גופנית מותאמת. באתרנו תוכלו למצוא רשימה של מוסדות רלוונטיים בסוף המאמר. לקבלת ייעוץ לימודים ומתן פרטים נוספים אודות המוסד ואודות תחום הלימודים בכללותו, השאירו פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.


תנאי קבלה

כדי להתקבל לקורס פעילות גופנית מותאמת על המועמדים להיות בעלי רקע רלוונטי. מרבית המוסדות מאפשרים את הרישום עבור אנשי הוראה, ייעוץ חינוכי, מטפלים, אנשי חינוך לגיל הרך, אנשי טיפול בפן הפיזי דוגמת פיזיותרפיסטים, מורים לחינוך גופני, מדריכי ספורט ועוד.

הרישום עבור הקורס מותנה במעבר ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל התכנית לצורך בדיקת מידת ההתאמה, ביצוע תיאום ציפיות ומתן פרטים נוספים אודות תכנית הלימודים

קהל יעד

אם אתם מחפשים מקצוע שמשלב בתוכו את אהבתכם לספורט יחד עם שליחות אמיתית שתסייע ותשפר באופן ניכר את אורח חייהם של מגוון אוכלוסיות בעלות צרכים נקודתיים ומיוחדים, הרי שלימודי פעילות גופנית מותאמת יתאימו לכם במידה רבה.

משך הלימודים

הקורס אורך כשנה. כשני שליש מן הקורס מוקדשים ללימודים תיאורטיים מקיפים ומעמיקים והשליש האחרון מתרכז בהתנסות מעשית החשובה לצורך השתלבות מקצועית בתחום.

תעודות

בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה יקבלו מטעם המוסד שבו למדו תעודת סיום המעידה על עמידתם בכל דרישות הקורס.

אפשרויות תעסוקה

מדריכי פעילות גופנית מותאמת יכולים להשתלב במרכזי פעילות ופנאי קהילתיים, במרכזי בריאות, מרכזי שיקום או כמדריכים עצמאיים לאוכלוסיות שונות.

פורטל לימודים, נעים להכיר

אם המידע שבאתר ענה על השאלות שלכם, תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של תוכן ומידע דרך מנוע החיפוש החופשי שבאתרנו. פורטל לימודים הינו אתר המקיף את עולם הלימודים וההשכלה ומציע גם ייעוץ והכוונה ללימודים דרך מוקד ייעוץ טלפוני חינמי וללא התחייבות. נשמח לסייע לכם בכל שאלה והתלבטות. תוכלו גם להשאיר לנו פרטי התקשרות ונציג מטעמנו יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

לקריאה נוספת:
  • בואו לקבל הכשרה מעשית בתור מטפלים באמצעות הידרותרפיה.


מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מדריכים לפעילות גופנית מותאמת
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765