ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס תכנון פיננסי

חשבת על קורס מתכנן פיננסי?


קורס תכנון פיננסי יכשיר אתכם לקראת קבלת הסמכת CFP בינלאומית לתכנון וגיבוש אסטרטגיה פיננסית להתנהלות כלכלית נכונה. תכנית הלימודים פונה לאקדמאים בעלי השכלה רלוונטית ומטרתה להכין את הבוגרים לקראת מבחני ההסמכה הבינלאומיים ולהשתלבות מקצועית ומעשית.

אם חיפשתם מידע אודות קורס מתכנן פיננסי, כאן ריכזנו עבורכם מידע מקיף על התחום. ראשית כיוון שמדובר במקצוע חדש יחסית, נסביר בהרחבה אודות עבודתם של המתכננים הפיננסים. בהמשך המאמר נפרט על תכנית הלימודים, הנושאים הנלמדים במהלך הקורס, תנאי הקבלה המדויקים, מוסדות לימוד רלוונטיים ואפשרויות תעסוקה. אם נותרו לכם שאלות או ברצונכם לקבל הכוונה, נשמח לסייע במספר הטלפון 03-3727765 או באמצעות השארת פרטים בתיבת צור הקשר כדי שנציג יחזור בהקדם. דבר קטן אחרון: בסוף המאמר תמצאו מוסדות לימוד רלוונטיים להם תוכלו לשלוח פרטים באופן ישיר.
תעודת זהות קורס תכנון פיננסי
תנאי קבלה
  • תחום התכנון הפיננסי מצריך ידע וניסיון קודמים ולפיכך מוסדות הלימוד השונים מתנים את הרישום ברקע השכלתי.
  • חלק ממוסדות הלימוד מתנים זאת ברקע אקדמי בלבד דוגמת כלכלה, מנהל עסקים וחשבונאות, אך ישנם גם מוסדות המאפשרים השתלבות בתחום לסוכני ביטוח, מנהלי חשבונות, יועצי השקעות ויועצי מס.
משך לימודים
  • תכנית הלימודים נחשבת לארוכה ביחס לקורסים מקבילים והיא אורכת כשנה וחצי ממוצע.
  • מרבית מוסדות הלימוד מציעים את הקורס במתכונת לימודי ערב המאפשרת שילוב בין לימודים לבין קריירה קיימת.
שכר ממוצע
  • שכרם של מתכננים פיננסים משתנה כשישנם שלוקחים שכר טרחה מראש וישנם שגובים זאת באמצעות עמלה מאפיקי ההשקעה השונים.
תכונות אופי
  • אם אתם בעלי רקע השכלתי קודם ומחפשים מקצוע שמשלב ליווי אישי ללקוחות לצד עיסוק עם מגוון רחב של אפיקי השקעה ואפיקים פיננסיים נוספים, הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.
  • מומלץ להיערך מראש למשך לימודים ארוך ולאופי תכנית אינטנסיבי שכן מדובר בהכשרה יוקרתית המכשירה להסמכה בינלאומית.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס תכנון פיננסי

מה עושים מתכננים פיננסיים בעצם?

אם גם אתם טרם הספקתם להבין לעומקו את משמעות התחום הרי שאתם לא לבד. קורס מתכנן פיננסי נחשב להכשרה מקצועית חדשה באופן יחסי והיא נמצאת עמנו שנים בודדות בלבד. 

התכנון הפיננסי צמח על הקרקע הפורייה של המציאות הכלכלית של המאה ה-21, מציאות בה האוכלוסייה נהנית מתוחלת חיים ארוכה יותר ומודעות כלכלית ופיננסית מבוססת יותר. אנשים רבים מבקשים לתכנן את התנהלותם הכלכלית בקפידה וזאת כדי להבטיח עתיד כלכלי נוח ומוגדר על-פי יעדים ומטרות.

התכנון הפיננסי אם כן, שם לעצמו למטרה לספק ללקוחות המעוניינים בכך בנק מטרות ויעדים שאיננו נזרק סתם כך באוויר ומגשש באפלה אלא מבוסס על גיבושה של אסטרטגיה קפדנית בהסתמך על נתונים, אפיקי השקעה קיימים ותכנית עבודה סדורה המסתמכת על קריטריונים בינלאומיים של ארגון המתכננים הפיננסיים העולמי.

במסגרת עבודתם, עורכים המתכננים הפיננסים יחד עם לקוחותיהם תכנית עבודה מסודרת המתבססת על הבנת רצון הלקוח, המשאבים הכלכליים הקיימים, מתן ייעוץ והכוונה לאפיקי השקעה רלוונטיים ותכנון ובקרה תקציבית נכונה.

מבנה ומטרת קורס תכנון פיננסי

קורס תכנון פיננסי אורך כשנה וחצי בממוצע ומקיף מגוון רחב ביותר של נושאים בתחום הפיננסים, המיסים, הניהול התקציבי וההשקעות.

כמתכננים פיננסיים יהיה עליכם להציע פתרון, מענה, ייעוץ ומידע מקיף ללקוחותיכם שיכלול מוצרים פיננסיים כמו גם התנהלות כלכלית נכונה. לשם כך, כלל המוסדות המקצועיים המציעים קורס מתכנן פיננסי מקפידים לא רק על הכנה מקיפה לבחינות ההסמכה הרשמיות, אלא מגבשים צוות מרצים מקצועי המגיע מתחומי ייעוץ המס, תכנון פרישה, ביטוח, ייעוץ פנסיוני ועוד.

הקורס משלב בין הקניית תוכן תיאורטי רב לבין התנסות מעשית במתן ייעוץ וגיבוש תכנית עבודה בהתבסס על קריטריונים ומקרי בוחן משתנים. כמו כן, הקורס כולל בחינות המדמות את בחינת ההסמכה ומעניקות ביטחון רב יותר בעת ההגשה ואסטרטגיית למידה נכונה.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס תכנון פיננסי


תוכן שעשוי לעניין אותך:



נושאי לימוד עיקריים

בין התכנים הנלמדים במסגרת קורס תכנון פיננסי ניתן לציין:
  • מבוא לתכנון פיננסי
  • כלכלת התא המשפחתי במאה ה-21
  • ביצוע תחקיר ראשוני
  • מוצרים פנסיוניים
  • אפיקי השקעה
  • אימון כלכלי
  • תכנון פרישה
  • ביטוחים
  • מיסוי
  • ייעוץ השקעות
  • אשראי
  • תזרים מזומנים
  • גיבוש שאלון מכוון לקוח
  • גיבוש בנק מטרות ויעדים
  • תכנון ובקרה תקציבים
  • ועוד.
חשוב לציין כי חלק מתכניות הלימוד אף כוללות לימודי אקסל הנחשבת לאחת מתוכנות האופיס המובילות והנדרשות ביותר לניהול ובקרת נתונים. כמו כן, עם תום הלימודים כל משתתף ומשתתפת יידרשו להגשת פרויקט גמר מקיף שיכלול את כלל נושאי הלימוד ויספק גיבוש תכנית עבודה ללקוח על-פי קריטריונים משתנים.

תנאי קבלה

על מועמדים המעוניינים להירשם לקורס מתכנן פיננסי להיות בעלי רקע השכלתי רלוונטי קודם.

חלק ממוסדות הלימוד מתנים זאת ברקע אקדמי בלבד דוגמת לימודי כלכלה, לימודי מנהל עסקים, לימודי חשבונאות ולימודי משפטים, וחלק מתנים זאת ברקע מקצועי קודם המותנה במעבר קורס רלוונטי דוגמת לימודי הנהלת חשבונות וייעוץ מס.

אם אינכם עומדים בתנאי הקבלה הנקודתיים, מומלץ לבדוק זאת מול המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד באופן רלוונטי לבחינת אפשרות קבלה בכפוף לוועדת חריגים.

היכן ניתן ללמוד את התחום?

בפורטל לימודים תוכלו למצוא מגוון מכללות רלוונטיות. בסוף המאמר תוכלו למצוא את רשימת המוסדות, לסמן אחד או יותר מבין המוסדות הרצויים ולשלוח פרטים ישירות לנציגיהם כדי שיחזרו אליכם עם מידע מקיף על תכנית הלימודים, משך הלימוד, שכר הלימוד ועוד. כמו כן, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ והיכרות כדי לערוך סיור במקום ולהתרשם מסביבת הלימודים.

קהל יעד

אם אתם בעלי רקע בתחום הפיננסים ורוצים כעת לערוך שינוי תעסוקתי שגם יקנה לכם ערך מוסף וידע נוסף בתחומים שונים בכלכלה, הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

הקורס נחשב למקיף וכולל ובמהלכו תשדרגו את הידע וההיכרות שלכם עם עולם הפיננסים באופן ניכר במיוחד.


משך הלימודים

קורס מתכננים פיננסיים נחשב לתכנית לימודים ארוכה יחסית והוא אורך כשנה וחצי בממוצע.

מרבית המוסדות מציעים את הקורס במתכונת לימודי ערב כדי לאפשר רישום לבעלי משפחות ולבעלי קריירה קיימת המעוניינים לשלב בין אורח החיים הנוכחי לבין לימודים.

תעודות ואפשרויות תעסוקה

כדי לקבל את תעודת ההסמכה, על המועמדים לעבור את הבחינות הבינלאומיות להסמכת CFP ולעבור התמחות של כ-3 חודשים. לאחר מכן, יוכלו הבוגרים להשתלב בחברות המציעות שירותי תכנון פיננסי מתקדם ללקוחות במגוון רחב של תחומים או לחילופין לעבוד כמתכננים פיננסיים עצמאיים.

מחפשים מידע נוסף?

בפורטל לימודים תוכלו למצוא מידע אודות קורסים, תארים, לימודי הנדסאים ולימודים מעבר לים.

יועצינו ממתינים לשיחתכם ויישמחו לסייע לכם בכל שאלה או התלבטות. לקבלת ייעוץ לימודים חינם התקשרו למספר הטלפון 03-3727765 או השאירו פרטי קשר ואחד מנציגינו ישמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל המידע.
 


מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס תכנון פיננסי
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
יורם כללי
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
מכללת פסגות
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

מידע על
המכללה

41 מסלולים

מפת הגעה

40 סרטוני וידאו

6 ממליצים
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765