ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

תואר ראשון בפרסום ושיווק

תואר ראשון בפרסום ושיווק

לימוד התואר עוסקים בעולם הפרסום והשיווק הנוצץ ומכשירים את אנשי המקצוע של העתיד בתחום זה. עולם הפרסום והשיווק ידוע כתעשייה העיקרית שמניעה את המשק והכלכלה ולמעשה מובילה את קהל היעד לצרוך את המוצרים שהתעשיות השונות מספקות עבורם. המפרסם או איש השיווק אחראים על הצגת התוכן הפרסומי, עיצוב המודעה, ביצע מחקר מקדים אחר קהל היעד ומה הדרישות שלו מהמוצר הרלוונטי ואף ניהול משא ומתן אל מול הלקוח יחד עם ניהול התקציב. במהלך הלימודים הסטודנטים ירכשו את כל הכלים והמיומנויות על מנת שיוכלו לעבוד לאחר מכן בשוק התעסוקה ולייצג את לקוחותיהם ברמה המקצועית ביותר. התעניינתם בלימודי פרסום ושיווק? בפורטל לימודים אנו מציגים לכם את כל המידע הרלוונטי החל מתנאי הקבלה ורקע על המסלול הלימודים, דרך תכני הלימוד ומשך הלימודים ועד לאפשרויות התעסוקה לבוגרי התואר. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר ולסמן את המוסדות הרלוונטים עבורכם, או להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים לקבלת ייעוץ ראשוני חינם.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים תואר ראשון בפרסום ושיווק

תואר ראשון בפרסום ושיווק - טיפים, מידע ופרטים על מוסדות הלימוד

הפרסום במאה ה-21

לכל מקום אליו נפנה, נוכל להיתקל במסכי ענק, שלטי חוצות, מודעות במגזינים ועיתונים, שלטי כביש, פרסום בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ועוד. תופעה זו שייכת החל עוד במאה הקודמת, אך פרצה לממדים עצומים במאה ה-21 כשהמשק גדל יחד עם רמת החיים, אשר הובילו לצריכה שאם בעבר הייתה צריכה הישרדותית, הפכה לצריכה לשם בידור, הנאה, פנאי והעלאת רמת החיים במובן הכללי. כל אלה התפתחו יחד עם עולם הפרסום והשיווק, שאנשיו מציגים כל פעם רמה גבוה של יצירתיות וגמישות שיווקית. ענף הפרסום הפך היום לאחד מהתעשיות הגדולות ביותר בעולם והוא זה שמניע את המשק והכלכלה של מדינות רבות בעולם המערבי בין אם זה באמצעות פרסום סלולארי, עיתונות, טלוויזיה, רדיו, קולנוע, תחבורה ציבורית, האינטרנט, שילוט חוצות ועוד, ובאמצעי הפרסום הפחות "יוקרתיים" כגון: קטלוגים, עלוני פרסום, ספאם, גלויות, דיילים, שלטים בלונים ועוד. מטרות הפרסום יידועות במטרתן לשכנע, לספר, לחזק עמדות ולהניע לפעולה, כשפרסום יעיל הוא פרסום שיוצר אפקט הגורם ל"קהל היעד" לבצע את הפעולה הרצויה. תפקידם של אנשי הפרסום הוא לתכנן את האסטרטגיה השיווקית ולבצע זאת על ידי הכרת מגוון שיטות שיווק הכוללות מאפייני שיווק בין לאומי, שיווק באינטרנט והצגת נוכחות מיתוגית ברורה. כמו כן הם נדרשים לנהל תהליכי מכירות ביעילות ולסגור עסקאות וכך להגדיל את הכנסות העסק אותו הם מייצגים. כיום ישנם מגוון רחב של מוסדות לימוד המספקים לימודי תואר ראשון בפרסום ושיווק בהם לומדים הסטודנטים ורוכשים כלים כדי להתפתח בעולם הפרסום ולזהות את אפיקי הפרסום הבאים שישנו את המדיה והחברה.
 

לימודי תואר ראשון בפרסום ושיווק

לימודי פרסום ושיווק יכשירו את הסטודנטים במכלול דרישות המקצוע. בוגרי התואר, ילמדו אודות מעני הפרסום במדיות השונות, כיצד אנשי המקצוע מובילים מסעות פרסום על כל שלביהם, החל משלב הרעיון והחשיבה ועד לסיום הפקתו והוצאתו לפועל. הלימודים מספקים לבוגרים את המידע כיצד להתברג בעסקים קטנים כמנהלי פרסום בכירים וכיצד להפוך לאנשי מפתח בחברות גדולות כפרסומאים, תקציבאים, קנייני מדיה, פלנרים, מנהלי מכירות ועוד. מסלול התואר למעשה שייך ללימודי התקשורת ויכול להוות מעין התמחות ללימודי התקשורת וכולל קורסים של יחסי ציבור, שיווק ופרסום. בלימודי התואר ילמדו הסטודנטים את כללי התקשורת במטרה להפוך לאנשי מקצוע בעלי עם התמחות מסויימת, דבר אשר גם יספק להם מדרגה ממנה יוכלו לזנק לשוק התעסוקה לאחר מכן ולהקנות להם את הכישורים והמיומנויות ליצירת קמפיינים פרסומיים ואף ליישמם תוך התייחסות לשיקולים של ניהול תקציב.

תכני הלימוד בתואר ראשון בפרסום ושיווק

לשיווק והפרסום יש את היכולת לשנות את הרגלי הצריכה של הציבור. ענף הפרסום נחשב למוביל והמשפיע במשק ובשל כך, אנשי המקצוע ידרשו להתמודד עם משימות מורכבות בתחומים שונים, בין אם בהיבט המקצועי או בהיבט היצירתי. במהלך הלימודים הסטודנטים יוכשרו לספק מענה פרסומי, להוביל מסעות פרסום ולשם כך, מגוון מוסדות הלימוד מתמקדים להקנות לסטודנטים את הידע והכלים ליצור קמפיינים באמצעות שיעורים עיוניים והתנסויות וסדנאות מעשיות, אשר יעסקו בנושאים כגון: כתיבה שיווקית מוכוונת, פיתוח דרכי חשיבה, כתיבה עיתונאית, תקשורת על כל סוגיה, קולנוע, כתיבה יוצרת, שיווק בינלאומי, ניהול קריאטיב, ניהול קמפיין, מבואות בכלכלה, לימודי רדיו וטלוויזיה, תסריטאות, החדרת מוצרים, חשיבה אינטואיטיבית, תכנון קמפיינים, סיעור מוחות, מולטימדיה, אסכולות בפרסום ובשיווק, מהו מוצר, מושגים בקולנוע, ניתוח שוק, מהו תמחור, מחקרי שוק, התנהגות צרכנים, אמצעי פרסום קלאסיים, מיצוב, הפקת פרסומות, פלנינג, פילוח שווקים, יחסי ציבור ותדמיתנות, פיתוח כישורים אומנותיים, גיבוש אסטרטגיה פרסומית, זהות תאגידית, קריאייטיב פרסומי, יחסי ציבור, שיווק דיגיטלי, מיתוג, קידום מכירות, לימודי סטטיסטיקה, אינטרנט כמדיה שיווקית, תקציבאות ועוד. במהלך הלימודים הסטודנטים ילמדו כיצד להעביר מסרים תוך שימוש בצבע, גופן, תנועה והקול המתאימים לקהל היעד.
 

איפה לומדים תואר ראשון בפרסום ושיווק?

ישנם מוסדות שיבחרו ללמד את תחומי השיווק והפרסום במסגרות נפרדות, כאשר ברוב המקרים יהיה מדובר בקורסים קצרים. אם מדובר בלימודים לתואר ראשון, רוב המוסדות יכילו מסלולים מורחבים יותר, כדוגמת לימודי ,ואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום, או תואר ראשון בתקשורת שיווקית, תואר ראשון בשיווק טכנולוגי ועוד. את לימודי התואר הראשון בפרסום ושיווק ניתן למצוא בעיקר במכללות, כאשר ישנם גם מעט אוניברסיטאות המציעות את הלימודים הללו, אך ברוב המקרים יהיה מדובר בתואר משולב. 
 

להלן מגוון מוסדות הלימוד המציעים לימוד תואר ראשון בפרסום ושיווק:

המסלול האקדמי המכללה למנהל - אל תשתלב, תוביל! - הלימודים מתקיימים בראשון לציון
המרכז האקדמי רופין - הלימודים מתקיימים בעמק חפר
 

מיהו קהל היעד לתואר ראשון בפרסום ושיווק?

התואר מיועד לאנשים שהעולם העסקי ועולם השיווק מרתקים אותו. כדי לעסוק בתחום ולהצליח בו, המועמדים נדרשים להיות אנשים יצירתיים ובעלי כושר שכנוע גבוה וחוש פרסומי מפותח. בנוסף לכך, כדי שבסיום הלימודים, יוכלו הבוגרים באמת להצליח בשוק העבודה, המועמדים הניגשים לקורס נדרשים להיות בעלי כישורים חברתיים גבוהים, בעלי סקרנות מפותחת ונכונים לחקור גם את הפרטים הקטנים ביותר, מה שבעתיד יעזור להם במיתוג קהלי יעד.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים תואר ראשון בפרסום ושיווק

מהם תנאי הקבלה לתואר בפרסום ושיווק?

המועמדים הניגשים ללמוד את התואר הנ"ל, נדרשים לעמוד בתנאי קבלה הנפרדים בין מכללות לאוניברסיטאות, כאשר האוניברסיטאות השונות דורשות מהמועמדים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה וכן עם ציון פסיכומטרי לא נמוך מ-550 עם שקלול תעודת הבגרות. תנאי הקבלה במכללות הפרטיות הן מקלים יותר ומסתפקים בתעודת בגרות מלאה ומעבר של ראיון \ מבחן קבלה, בו יוודאו כי המועמד מתאים לאופי המוסד הלימודי ולתכנית הלימודים. למועמדים חריגים ללא תעודת בגרות מלאה יש את האפשרות לעבור מכינה קדם אקדמית, אך כמובן שהם נדרשים להיות בעלי יכולת גבוהה בהבנת השפה האנגלית ולהיות בעלי ידע בהפעלת יישומי מחשב.
 

משך הלימודים בלימודי תואר ראשון בפרסום ושיווק

בדומה למסלולי תואר אחרים, לימודי תואר ראשון בפרסום ושיווק אורכים כשלוש שנים לפחות, בהם לומדים הסטודנטים את כל המאפיינים בתחום. בנוסף לכך קיימת האפשרות להאריך את הלימודים (בדומה לכל מסלול קדמי) לפי רמת היכולת של הסטודנט ולמשוך את הלימודים למשך ארבע ואף חמש שנים. במידה והבוגרים מעוניינים להמשיך גם ללימודי תואר שני, מדובר בלימודים שאורכים שנתיים נוספות  במתכונת לימודית של פעם בשבוע.
 

אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר ראשון בפרסום ושיווק

בוגרי התואר הראשון בפרסום ושיווק מכשיר את הבוגרים לעבודה במשרדי הפרסום הגדולים ובמחלקות השיווק במגוון החברות הקיימות במשק הישראלי. לבוגרי המסלול יש את האופציה לעבוד במגוון תפקידים כגון: אנשי טראפיק - מעבירים מידע וחומרים ואחראים על התקשורת בין מחלקות; קניינים (מדיה באייר) - תפקידם המבצעי הוא תיכנון הרכש שנקבע על ידי המדיה פלאנר; פלאנרים - מבצעים מחקרי שוק; גרפיקאים - אמונים על העיצוב הפרסומי במודעות, סרטונים ועוד; ביצועיסטים - מבצעים את העיצוב עצמו; מידענים - אוספים מידע רלוונטי ועובדים יחד עם הפלאנרים; אנשי קריאטיב - מנהלים את הצוות הרעיונאי; רעיונאיים - מנסחי המודעות, קופירייטרים; ארט דירקטורים - מנהלים את התוכן העיצובי; תקציבאים - מנהלים את משא ומתן עם הלקוחות ומציגים לו תוכניות עסקיות.

לכל מידע נוסף, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר ולסמן את המוסדות הרלוונטים עבורכם, או להתקשר למוקד הטלפוני של פורטל לימודים לצורך לשיחת ייעוץ ראשוני בחינם. בהצלחה.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על תואר ראשון בפרסום ושיווק
אוניברסיטת אריאל בשומרון
המכללה מלמדת ב: אריאל.

המסלול נלמד ב: אריאל.
אחד על אחד עד התואר
המרכז האקדמי פרס
אחד על אחד עד התואר
המכללה מלמדת ב: רחובות.

המסלול נלמד ב: רחובות.

מידע על
המכללה

7 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: אור יהודה, חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: אור יהודה, חיפה, ירושלים, קרית אונו.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו אור יהודה
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו חיפה
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו ירושלים
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765