ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס מאיה

קורס מאיה MAYA

קורס MAYA הינו מסלול לימודי מקצוע המיועד לכל אחד ואחת מכם המעוניין להתמקצע בתוכנת ה-MAYA המשמשת למטרות יצירה של אלמנטים גרפיים ואנימציה ממוחשבת בתלת מימד. במסגרת הקורס, הסטודנטים רוכשים את כל המיומנויות המקצועיות הנדרשות לתפעול התוכנה ואופן השימוש בה. עם סיום הקורס, הבוגרים יוכלו להשתלב כיוצרי אנימציה ממוחשבת בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה, הפרסום, האינטרנט, משחקי המחשב ותחום ההדמיות בתלת מימד. הקורס מאיה מקצועי מקנה ידע מעשי בפיתוח אלמנטים גרפיים בתלת מימד, והוא מותאם למכלול צרכי היצירה בענפים השונים העושים שימוש באנימציה הממוחשבת. 
בפורטל זה תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם אודות מסלולי הלימוד השונים בתחום, החל מתנאי הקבלה ותכני הלימוד ועד לאפשרויות התעסוקה השונות העומדות לרשותכם בסיום הלימודים. כמו כן, תוכלו להיחשף למידע עדכני ורלוונטי אודות מוסדות הלימוד המתמחים בלימוד הכשרה מקצועית בתחום זה. 
לקבלת מידע מורחב בנושא, הינכם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות בטפסי צור הקשר באתר ולסמן את מוסדות הלימוד הרלוונטיים לכם. כמו כן, תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות המוקד הטלפוני ולקבל מידע מורחב בנושא מיועצי הלימודים שלנו אשר ישמחו לסייע לכם בכל שאלה ועניין בנוגע לקורס מאיה MAYA.
תעודת זהות קורס מאיה
תנאי קבלה
  • ידע בסיסי בתוכנת הפוטושופ
  • אנגלית ברמה בסיסית
  • היכרות מוקדמת עם סביבת העבודה הממוחשבת 
  • ראיון אישי בפני וועדת קבלה מטעם המוסד הלימודי 
משך לימודים
  • בין 80 ל-250 שעות לימוד אקדמיות (בהתאם להיקף תכני הלימוד)
שכר ממוצע
  •  שנות ניסיון: 7,500-10,000 ש"ח
  • 2-4 שנות ניסיון: 10,000-13,000 ש"ח
  • +5 שנות ניסיון : 13,000-18,000 ש"ח
תכונות אופי
  • יצירתיות ומחשבה מקורית
  • אוריינטציה טכנולוגית
  • יכולות מיקוד ותשומת לב לפרטים
  • סקרנות בנוגע לעולמות התוכן השונים (קולנוע, טלוויזיה, פרסום וכו)
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס מאיה

אנימציה ממוחשבת

תחום האנימציה הממוחשבת (אנימציה בתלת מימד), הוא אחד מתחומי היצירה המתפתחים והמשגשגים ביותר בשנים האחרונות. תחום יצירה זה מיושם כיום במגוון רחב של תעשיות כגון: תעשיית הקולנוע, הטלוויזיה, הפרסום, האינטרנט ותחום משחקי המחשב. כמו כן, התחום משמש למטרות יצירה של הדמיות בתלת מימד למקצועות העיצוב השונים, לרבות, עיצוב אריזות, עיצוב פנים, אדריכלות, תעשיית הריהוט וכדומה. אנימציה בתלת מימד משמשת כיום למטרות יצירה מגוונים של עולמות תוכן והיא החלה את דרכה בתעשיית הקולנוע בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת. לאורך השנים, האנימציה בתלת מימד פותחה באמצעות תוכנות גרפיות שונות.
מבין כל התוכנות הגרפיות המשמשות ליצירת אנימציה בתלת מימד, תוכנת ה-MAYA  הנלמדת במסגרת לימודי מאיה, היא התוכנה הנפוצה והשימושית ביותר, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של כלים יישומים באמצעותם ניתן ליצור מודלים, הדמיות ואלמנטים גרפיים שונים בתלת מימד. תוכנת ה-MAYA נמצאת כיום בשימוש מעשי במגוון הולך וגובר של תעשיות וענפים מקצועיים המשלבים בעולמות התוכן שלהם אמצעים חזותיים בתלת מימד. לימודי אנימציה ממוחשבת מועברים בין היתר באמצעות לימודי MAYA מקצועיים העוסקים בהיכרות מעמיקה ומעשית עם כלי התוכנה. 

קורס מאיה MAYA

לימודי MAYA המיועדים למטרות הכשרה מקצועית של יוצרים בתחומי האנימציה הממוחשבת, מקנים לסטודנטים את כל המיומנויות הנדרשות לצרכי תפעול ושימוש בכלי התוכנה השונים. במהלך קורס מאיה MAYA, הסטודנטים נחשפים למכלול אפשרויות היצירה באמצעות כלי התוכנה ולומדים לעשות שימוש ביישומי התוכנה השונים למטרות יצירה של אלמנטים גרפיים בתלת מימד, הדמיות וכדומה. קורס מאיה מקצועי משלב בתוכו מגוון רחב של תכני לימוד המאפשרים לסטודנטים להתמודד עם כל הדרישות המקצועיות הניצבות בפניהם של יוצרי אנימציה בתעשיות השונות.

תכני הלימוד

ורס MAYA מקצועי משלב בתוכו תכנים עיוניים למטרות היכרות מעמיקה עם כלי התוכנה השונים ואופן השימוש בהם, וזאת לצד התנסות מעשית בטכניקות עיצוב והנפשה בתלת מימד. תכני הלימוד בקורסי מאיה MAYA כוללים בין היתר: פרקי מבוא לאנימציה ממוחשבת ותוכנת ה-MAYA, מידול בתלת מימד, עיצוב חלל בתלת מימד, יצירת אפקטים ושינוי צורות, הדמיה מונפשת, גיאומטריה מרחבית, ציור בתלת מימד ועוד. 

בנוסף להיכרות והתנסות עם כלי התוכנה השונים, הסטודנטים נחשפים לאנימציות תלת מימדיות של היוצרים החשובים והמשפיעים ביותר בענף, ובאמצעותם הם לומדים להכיר את צרכי התעשיות השונות העושות שימוש באנימציה הממוחשבת. תכני הלימוד העיוניים כוללים נושאי לימוד שונים כגון: פיתוח החשיבה היצירתית, בימוי אנימציה, תסריטאות לאנימציה וכו. 

בשלבים המתקדמים יותר של הקורס, הסטודנטים נדרשים להפגין את יכולותיהם בכלי התוכנה באמצעות יצירת פרויקטים מעשיים לתעשיות השונות העושות שימוש בתוכנת ה-MAYA, לרבות, יצירת סרטי אנימציה קצרים, יצירת משחקי מחשב, יצירת מודלים בתלת מימד ועוד.

איפה לומדים אנימציה?

קורס מאיה MAYA מועבר במספר מוסדות לימוד העוסקים ומתמחים במקצועות העיצוב והמחשב. ברשימת מוסדות הלימוד המובילים בתחום תוכלו למצוא מסלולי מאיה MAYA שונים המיועדים גם לסטודנטים בעלי רקע קודם במקצועות העיצוב הגרפי וגם לאילו מביניכם המגיעים לספסל הלימודים ללא רקע מעשי בתחומי העיצוב הגרפי. 

בין יתר מוסדות הלימוד המובילים בהם תוכלו להתמקצע בתוכנת ה-MAYA ניתן למצוא את מכללת HACKERU הממוקמת בחיפה ורמת גן, מכללת סלע הממוקמת אף היא ברמת גן, תילתן –המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית בחיפה ואת IAC- המכללה הישראלית לאנימציה הממוקמת בתל אביב. 

מיהו קהל היעד לימודי מאיה MAYA?

לימודי MAYA מותאמים לכל אחד ואחת מכם המעוניין לעסוק באחד מהתחומים בהם נעשה שימוש הולך וגובר באנימציה ממוחשבת. קהל היעד העיקרי של לימודי MAYA מורכב מחבר'ה צעירים המעוניינים להתפתח בתחום האנימציה הממוחשבת. כמו כן, הקורס מיועד לכל אילו מביניכם המגיעים עם רקע מקצועי-תעסוקתי בתחומי העיצוב הגרפי. קהל יעד נוסף של קורסי ה-MAYA כולל בתוכו מעצבי פנים ומעצבי אריזות ומוצרים המעוניינים לרכוש מיומנויות מקצועיות ביצירת מודלים בתלת מימד.

מהם תנאי הקבלה לקורס מאיה?

תנאי הקבלה ללימודי MAYA נקבעים על ידי מוסד הלימוד בו מועבר הקורס, וזאת בהתאם להיקף הקורס ותכני הלימוד בו. ברוב המקרים, תנאי הקבלה לאחד ממסלולי הלימוד השונים ללימודי תוכנת ה-MAYA כוללים: אנגלית ברמה בסיסית, היכרות בסיסית עם תוכנת הפוטושופ ויכולות עבודה בסביבת העבודה הממוחשבת. כמו כן, המועמדים לקורס נדרשים לעמוד בפני וועדת קבלה מטעם מוסד הלימודים, וזאת לצרכי קיומו של ראיון קבלה הנערך לכל מועמד/ת באופן אישי.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס מאיה


משך הלימודים

קורס MAYA בסיסי הינו מסלול בהיקף של 80 עד 150 שעות לימוד אקדמיות. לצד הקורסים הבסיסיים תוכלו למצוא קורסי מאיה מעמיקים ומורחבים יותר בהיקף של 150 עד 250 שעות לימוד. בשני המקרים, הקורסים מתקיימים במתכונת לימוד בוקר ו/או ערב, ומאפשרים לסטודנטים להמשיך בעיסוקיהם האחרים בנוסף ללימודי התוכנה. 
קורסי התוכנה המעמיקים יותר משלבים בתוכם מספר פרויקטים מעשיים במסגרתם הסטודנטים רוכשים מיומנויות תפעול מעשיות של כלי התכונה, וזאת במסגרת מטלות אישיות להן נדרש כל סטודנט/ית לאורך הקורס. 

תעודה/הסמכה מקצועית לבוגרי קורס מאיה MAYA

לימודי MAYA מיועדים לצרכי הכשרה מקצועית בתחום האנימציה הממוחשבת. לאורך הלימודים, הסטודנטים רוכשים את כל הכלים המעשיים הנדרשים למטרות העסקתם בעתיד כיוצרי אנימציה. עם סיום הלימודים, הבוגרים זוכים לקבלת תעודה מקצועית מטעם המוסד הלימוד בו הם למדו. תעודה זו מעידה על כך שהסטודנט רכש את ההכשרה המקצועית הנדרשת לצרכי עיסוקו כיוצר אנימציה ממוחשבת, והיא מוענקת לכל אחד ואחת מהסטודנטים שעמדו בכל מטלות ודרישות הקורס. 

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס מאיה

חום האנימציה הממוחשבת בתלת מימד הוא אחד מתחומי היצירה המשגשגים והמתפתחים ביותר בשנים האחרונות. תחום זה מיושם כיום במספר הולך וגדל של תעשיות העושות שימוש מורחב ביצירה התלת מימדית, וכפועל יוצא מכך, אפשרויות התעסוקה העומדות לרשות בוגרי קורס מאיה MAYA הולכות ומתרבות. 

בוגרי הקורסים השונים יוכלו להשתלב כיוצרי אנימציה שכירים בכל אחת מהתעשיות הבאות: תעשיית הקולנוע והטלוויזיה (יצירת סרטוני אנימציה), תעשיית הפרסום, תעשיית האינטרנט, תעשיית משחקי המחשב וכדומה. כמו כן, לרשות הבוגרים עומדת האפשרות לעסוק בענפים נוספים בהם נעשה שימוש הולך וגובר באמצעי האנימציה בתלת מימד, לרבות, תעשיית הריהוט, תחום האדריכלות ועיצוב הפנים, תחום עיצוב המוצר ועיצוב האריזה ותחומי עיסוק נוספים בהם נעשה שימוש (הולך וגובר) באלמנטים גרפיים בתלת מימד, לרבות, תעשיות מסורתיות כגון: תעשיית הפרינט (שילוט וכו). 

אפשרות נוספת העומדת בפני הבוגרים היא לשמש כמדריכי MAYA בקורסים המועברים כיום לילדים ובני נוער במסגרות לימוד שונות. 

לצד כל אלו, בוגרי קורס מאיה MAYA יכולים לפעול לפיתוח קריירה כיוצרי אנימציה עצמאיים, וזאת במסגרת מתן שירותי אנימציה לחברות שונות העוסקות בתחום. בדומה לכל תחום יצירתי אחר, גם בתחום האנימציה, מסלולי הקריירה העצמאית מותאמים לאילו מבינכם אשר רכשו ניסיון תעסוקתי כשכירים בתחילת דרכם המקצועית.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מאיה
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765