ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס משאבי אנוש

קורס משאבי אנוש

כל חברה בנויה ממספר מחלקות כגון ייצור, שירו, תמיכה טכנית ועוד. האמצעים הטכניים מוכרים לכולנו בחשיבותם לתפעול השותף של מקומות התעסוקה של כולנו, אך מה לגבי המשאב האנושי? המשאב האנושי הוא למעשה החלק החשוב ביותר, אשר דואג להפעיל את כל האמצעים האחרים. העובדים הם שמפעילים את כל המכונות ומוצרי העזר ומבצעים את הפעולות השוטפות השומרות על תפקוד המפעל, המשרד, המחלקה ועוד, וכדי לבצע את עבודתו נאמנה, חשוב שהמשאב האנושי יחולק כראוי, לפי יכולותיו וכישוריו. לשם כך מגיע תחום משאבי האנוש, אשר אחראי לוודא בדיוק כי התנהלות העובדים נעשית קשורה ולפי המטרות של החברה. במחלקת משאבי האנוש פועלים להתאים את המועמדים השונים לתפקידים להם יש ביקוש בכל בית עסק ובמידה והם מתאימים לנהל את ראיונות העבודה ולחלק אותם לפי הביצועים שלהם, כשעל כתפיו של מנהל משאבי האנוש, אחראיות גדולה עבור העסק. אז אם אתם יודעים כי אתם מתאימים לתפקיד ומעוניינים ללמוד קורס משאבי אנוש?  בפורטל לימודים ריכזנו עבור כל הגולשים את המידע המלא ביותר אודות הקורס משאבי אנוש, החל ממסלולי הלימודים השונים, תנאי קבלה, והמוסדות הבולטים ביותר בשוק, שמעבירים את הקורס. 

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס משאבי אנוש

קורס משאבי אנוש - טיפים, מידע ופרטים על מוסדות לימוד

קצת מידע על קורס משאבי אנוש

תפקידם של מנהלי משאבי אנוש, הוא לתאם את כל התפקידים המנהליים של ארגון. הם מפקחים על גיוסים של מועמדים חדשים לחברה, מבצעים את הראיונות הסופיים, מייעצים למנהלים בכירים על תכנון אסטרטגי, מתנהלים כגשר בין העובדים להנהלה ודואגים לשכר של העובדים החדשים. בין חובותיהם של מנהלי משאבי האנוש, אפשר למצוא מגוון תפקידים כגון תכנון ותיאום כוח האדם של ארגון, פיקוח על תכניות הטבה לעובדים, יועצים מנהלתיים בנושאים כגון הזדמנויות תעסוקה והטרדות מיניות, פיקוח על עבודתם של מומחים ואנשי תמיכה והתמודדות עם בעיות איוש, כגון תיווך סכסוכים וכיוון הליכים משמעתיים.

 

 

חשיבותם של מנהלי משאבי האנוש

כל ארגון רוצה למשוך, להניע, ולשמור עובדים מוסמכים ולהתאימם לעבודות שעבורן הם מתאימים גם. מנהלי משאבי אנוש נדרשים לבצע בדיוק את הרצונות הללו, כשעבודתם כרוכה ביחסים עם העובדים, ציות לתקנות, והבטחה כי המשימות הושלמו במדויק ובזמן. מנהלי משאבי האנוש הם הקשר המחבר בין ההנהלה לעובדי החברה ונדרשים לדאוג לאינטרסים של העובדים, היכן שאין וועד, ולהתאים אותם לתפקידים הטובים ביותר עבורם ועבור החברה בעזרת היכולת שלהם לזהות דרכים למקסם את הערך של עובדי הארגון ולוודא כי הם משמשים ביעילות רבה ככל האפשר. לדוגמא, הם עשויים להעריך את יעילות העובדים ולהמליץ שינויים במבנה הארגון כדי לסייע לה לעמוד ביעדים תקציביים.

תכונות חשובות עבור מנהלי משאבי אנוש
כישורי קבלת החלטות - מנהלי משאבי אנוש חייבים להיות מסוגלים לאזן את נקודות החוזק והחולשה של האפשרויות השונות ולהחליט הפעולה הטובה ביותר. רבות מהחלטותיהם יהיו בעלי השפעה משמעותית על עובדים, כגון החלטה אם לשכור עובדים, לפטר עובדים שאינם עושים את עבודתם נאמנה, להיאבק עבור זכויותיהם של העובדים ואף להתמודד עם לחצים מצד ההנהלה שמעוניינת ודורשת לתוצאות מעבר לנורמה הריאלית.

כישורים בין-אישיים - מנהלי משאבי אנוש צריכים יחסי אנוש חזקים, כי הם פועלים באופן קבוע עם אנשים. לעתים קרובות הם משתפים פעולה עם צוותים, ולכן הם חייבים לדעת לפתח יחסי עבודה חיוביים עם עמיתיהם.



כישורי מנהיגות - מנהלי משאבי אנוש חייבים להיות מסוגלים להוביל צוות ולפקח על הפעולות של המחלקה שלהם. הם חייבים לתאם פעילויות בעבודה ולהבטיח כי העובדים במחלקה משלימים את חובותיהם וממלאים את תפקידם.

יכולות ארגוניות - כישורים ארגוניים חיוניים למנהלי משאבי אנוש. הם חייבים להיות מסוגלים לתעדף משימות ולנהל מספר פרויקטים בבת אחת.

כישורי שיחה - מנהלי משאבי אנוש נסמכים רבות על מיומנויות השיחה שלהם והביטחון העצמי, בהצגת מצגות ולכוון את הצוות שלהם כראוי ולפי חזון החברה. הם חייבים לדעת כיצד לתקשר נכון ולהעביר מידע והנחיות לצוות שלהם ועובדים אחרים.

 

 

 

 

מיהם המועמדים המתאימים לקורס משאבי אנוש?

המועמדים המתאימים ביותר לקורס משאבי אנוש, הם מועמדים אשר מבקשים להיות דמות מפתח בארגון או בחברה תוך כדי פיתוח המיומנות האישית הנדרשת. הקורס מתאים למועמדים אשר כבר עוסקים, בצורה כזו או אחרת, בתחום המחלקות האנוש ומבקשים להתקדם בתחום או לאקדמאיים המעוניינים לעשות הסבה לתחום. תנאי הקבלה לקורס הם דרישה ניסיון תעסוקתי בתחומי הניהול, או השכלה אקדמית כלשהי. בנוסף לכך, המועמדים ידרשו לעבור מספר ראיונות, במסגרת תהליך ההרשמה, על מנת לבדוק האם הם מתאימים למוסד הנבחר.

תכנית הלימודים בקורס משאבי אנוש
הסטודנטים בקורס משאבי אנוש ילמדו מגוון נושאים רבים כגון: ארגוני מעסיקים, סכסוכי עבודה, תאוריות בניהול משאבי אנוש, תרבות ארגונית, שיטות שכר ומרכיבי שכר, שוק התעסוקה בארץ, ארגוני עובדים, כוח אדם רב תרבותי וניהולו, ניהול זמן, שפת גוף, ראיוניות קבלה, ניהול עבודת צוות, עיסוקים למיון עובדים, ניהול פרויקטים, הדרכת עובדים, ניהול משא ומתן, ניהול תהליכי קליטת עובדים, תכנון כוח אדם, ניהול פרויקטים, תהליכי עזיבה, ניהול בעיות, תקשורת בין-אישית, איתור צרכים, תכנון ופיתוח, הערכה ומתן משוב ועוד. בקורס עוברים הסטודנטים שיעורים תאורטיים אודות מבנה ההיררכיה של עובדי הארגון, כשלסטודנטים מוענקת האפשרות לקבל הכשרה מעשית באמצעות סדנאות תקשורת בינאישית ושפת גוף, באמצעות הדמיות שינוהלו על ידי אנשי מקצוע בעלי וותק ומוניטין בתחום.

 

 

 

 

מהלך הלימודים בקורס משאבי אנוש

אורך הקורס משתנה בין מוסד למוסד, אך הזמן הממוצע הוא בין חצי שנה לשנת לימודים אקדמית, אשר מתחלקת ל-200 שעות לימודיות. בסוף הקורס יקבלו הבוגרים תעודת גמר מטעם המוסד בו למדו כשאין למעשה בישראל דרישה לתעודה אקדמית. בוגרי הקורס יוכלו לצבור ניסיון תעסוקתי ראשון בזמן הלימודים בהתמחויות שונות במגוון עסקים. 

 

 

 

 

אפשרויות קריירה לבוגרי קורס משאבי אנוש

מנהלי קשרי עובדים - תפקידם לפקח אחר מדיניות התעסוקה בחברה, להכין ולנהל משא ומתן, לנהל חוזי עבודה, לקבוע את השכר, ההטבות ודרכי ניהול של החברה. הם גם נדרשים לטפל בתלונות בעבודה בין העובדים להנהלה ולתאם נוהלי תלונות.

מנהלי שכר - מפקחים אחר הפעולות של מחלקת השכר של הארגון. הם מבטיחים כי כל ההיבטים של שכר מעוברים כראוי ובזמן, מכינים דוחות עבור מחלקת הנהלת חשבונות, ופותרים בעיות שכר או אי התאמות.

מנהלי גיוס - מנהלי כוח אדם מכונים לעתים מנהלי גיוס. תפקידם הוא לפקח על מחלקת משאבי אנוש, לפקח על צוות של מגייסים, לקחת על עצמם חובות גיוס כאשר מנסים למלא תפקידים בכירים, פיתוח אסטרטגיית גיוס המסייעת להם לענות על הצרכים של הארגון ושלהם ולהתחרות בצורה האפקטיבית אחר העובדים הטובים ביותר.



מנהלי שירותי ניהול - מנהלי שירותים מנהליים אחראים לתאם שירותים תומכים של החברה. האחריות שלהם עשויה להשתנות לפי הצורך, אבל מנהלי שירות מנהלי בדרך כלל נדרשים לפקח אחר פעילויות הכוללות ניהול ספרים, חלוקת דואר, אחזקה במשרד ועוד.

מנהלי פיצויים והטבות - תכנית מנהלי פיצוי נדרשים לפתח, לפקח ולקבוע כמה החברה משלמת לעובדיה ואיך משלמים לעובדים. תפקידם הוא לתאם תוכניות פרישה, ביטוח בריאות, והטבות אחרות שחברה מציעה לעובדיה.

מומחי ניתוח עיסוק - מומחי עבודת ניתוח עורכים את תוכניות התגמול והטבות של החברה. 

מומחים למשאבי אנוש - מומחים למשאבי אנוש מגייסים ומראיינים את המועמדים לתפקידים השונים ולאחר מכן נדרשים ללמד את העובדים החדשים ולהדריך אותם אחר תפקידם החדש בחברה.

מומחי יחסי עבודה - תפקידם לפרש ולנהל חוזי עבודה בנושאים כגון שכר ומשכורת, בריאות, פנסיה, ואיחוד ודרכי ניהולו.

פרופילאים - מנהלים בכירים המתכננים את אסטרטגיות העבודה ומדיניות החברה במטרה להבטיח שהארגון משלים את מטרותיו. הם מתכננים, ומתאמים את הפעילות מבצעית של החברות והארגונים.

מנהלי הדרכה ופיתוח - מנהלי הדרכה ופיתוח מתאמים פעולות שמטרתן לשפר את הידע והמיומנויות של עובדי החברה. הם גם מפקחים על צוות ההדרכה והפיתוח.

יועצי קריירה - מנהלי משאבי אנוש אחראים על השמה של העובדים החדשים והתאמתם למגוון התפקידים הקיימים בחברה. לכן, אנשי מקצוע רבים יכולים לעבוד לאחר מכן  כיועצי קריירה במגוון מוסדות ייעוץ או כעצמאיים.

 

 

 

 

מוסדות המלמדים קורס משאבי אנוש בפורטל לימודים:

המכללה האקדמית גליל מערבי  - הלימודים מתקיימים בעכו
הטכניון, לימודי המשך לתעודה - הלימודים מתקיימים בחיפה
להב - הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א - הלימודים מתקיימים בתל אביב
המרכז להשתלמויות בר אילן - הלימודים מתקיימים ברמת גן
המכללה למינהל - הלימודים מתקיימים בחיפה, פתח תקווה, אשדוד, ירושלים, ראשון לציון, אילת, כנרת ובאר שבע

 

 

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס משאבי אנוש
אוניברסיטת אריאל בשומרון
המכללה מלמדת ב: אריאל.

המסלול נלמד ב: אריאל.
קמפוס עשיר ותוסס בו מגוון רחב של לימודים
המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
קמפוס עשיר ותוסס בו מגוון רחב של לימודים
המכללה מלמדת ב: טבריה, קצרין.

המסלול נלמד ב: טבריה, קצרין.
המכללה האקדמית ספיר
המכללה מלמדת ב: אשקלון, שדרות.

המסלול נלמד ב: אשקלון, שדרות.
אחד על אחד עד התואר
המרכז האקדמי פרס
אחד על אחד עד התואר
המכללה מלמדת ב: רחובות.

המסלול נלמד ב: רחובות.

מידע על
המכללה

7 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: אור יהודה, חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: אור יהודה, חיפה, ירושלים, קרית אונו.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו חיפה
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו ירושלים
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


מאמרים אחרונים בנושא קורס משאבי אנוש
כל הפרטים על קורס משאבי אנוש
כל הפרטים על קורס משאבי אנוש
מצב השוק משפיע רבות על גורמים שונים, על תנאי ההעסקה השונים, ולכן, הנעת עובדים נכונה מחייבת התייחסות לגורמים המניעים, על מנת ליצור מערכת עובדת שתספק את המקסימום מעובדיה באמצעים שונים. ...המשך
התוכנית האקדמית ללימודי משאבי אנוש
התוכנית האקדמית ללימודי משאבי אנוש
לקח לעולם הניהול זמן להפנים את זה אבל ברוב המקרים מה שיכריע בין הצלחה לכישלון והמשאב החשוב ביותר למיצוי יכולות של ארגון הוא ההון האנושי בכתבה הבאה נאסוף ונסדר את מה שחשוב לדעת על מסלול הלימודים ...המשך
קריירה של בוגרי משאבי אנוש
קריירה של בוגרי משאבי אנוש
התעניינתם בלימודי משאבי אנוש אבל אתם רוצים לדעת קודם כל במה תעבדו אח"כ? עבורכם בדיוק הכנו את הכתבה הבאה, בה נכיר לכם את עולם התעסוקה של בוגרי המסלול של משאבי אנוש. ...המשך
החשיבות של קורס אופיס
החשיבות של קורס אופיס
תוכנת אופיס מכילה את היישומים המפורסמים ביותר שקיימים בשוק העבודה. כיום אין עסק שאינו מתפקד ללא וורד או אקסל ובאמצעות לימודים אלה תוכלו גם אתם להפוך לאשפי אופיס ולהפוך לגאוות המשרד. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765