ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס קוסמטיקה פרא-רפואית

כיום ניתן למצוא לא מעט קוסמטיקאיות אשר מתהדרות בתואר קוסמטיקאית רפואית, ואף ניתן להיתקל בשורה ארוכה של מוצרי טיפול אשר ממותגים כמוצרי קוסמטיקה רפואיים, ועל כן מעניין לבחון את התחום ולהבין במה מדובר, ומכאן להסיק האם תחום זה מעניין ונכון  גם עבורכם. לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית משלבים בין שני נדבכים – בין תחום הרפואה לבין תחום הקוסמטיקה, כך שמדובר בנדבך חשוב עבור מי שמבקש להשלים את ללימודי הקוסמטיקה הקלאסית. 
כיום לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית מאוד מבוקשים, ולו כי הם מציעים שלל פתרונות עשירים - היכן שמגוון פתרונות אחרים פשוט מאוד כשלו. אי לכך, טוב להכיר שכיוון שבמדובר בתחום הרפואה, אין לאפשר לכל חובב לעסוק בתחום, אלא יש לעבור לימודים מקיפים, ולו על מנת להשיג תוצאות מהותיות ולשמור על בריאות הלקוח. 
לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית מקנים ידע, הכשרה וניסיון חשוב ביותר, ובנוסף הם מקנים תחושת סיפוק רבה. מכאן שאם גם אתם מעוניינים ללמוד את התחום ואם גם אתם מבקשים לבחון אותו מנקודה יותר מעמיקה - הרי שכאן בפורטל הלימודים מחכה לכם ידע רב ונרחב, כאשר בכול רגע אתם מוזמנים ליצור פנייה ישירה.
תעודת זהות קורס קוסמטיקה פרא-רפואית
תנאי קבלה
  • ברוב המוסדות תנאי הקבלה מאוד צנועים, מסתפקים ב12 שנות לימוד, כאשר רק במקרים מועטים מבקשים תעודת בגרות מלאה.
משך לימודים
  • כיוון שמדובר בלימודים משוכללים אשר כוללים מגוון תתי נושאים שנושקים לתחום הרפואה, מדובר בקורס יחסית ארוך, אשר לרוב נע בין 10 לבין 16 חודשים מלאים, כאשר ניתן לבחור גם במתכונת לימודי ערב. 
שכר ממוצע
  • השכר הממוצע נע בין 5 לבחן 8 אלף ₪, תלוי האם שכירים או עצמאיים ומהו היקף העבודה. 
תכונות אופי
  • מי שמבוחן האם מתאים לו לעבור לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית, צריך להיות טיפוס שאוהב שלמות, מאוד מקצועי, טיפוס של אנשים, טיפוס שמפיק שביעות רצון מלסייע לאנשים להרגיש יותר טוב עם עצמם, צריך להיות טיפוס רגיש והוא צריך להיות אדם משתחבר אל תחום היופי והטיפולים.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס קוסמטיקה פרא-רפואית

קורס קוסמטיקה פרא-רפואית

בין אם  אנו נמצאים בעידן בו אנו נוטים להציג את התמונות שלנו ברשת ובין אם כל אחד ואחת פשוט מבקשים להיראות במיטבם, הרי שיש ביקוש נרחב לטפל במראה העור, יש ביקוש נרחב לשאוף לטשטש מגוון מפגעים של העור ולהפיק את המיטב מהנתונים הטבעיים. אי לכך הביקוש עבור ביקור במכוני הקוסמטיקה הנו רב ביותר ועל כן מי שבוחר לעבור לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית זוכה להתברג למקצוע מכניס שלא חסרה בו עבודה, אם כשכירים ואם כעצמאיים. 
מכאן שבמקום רק לעבור לימודי קוסמטיקה, הרי שע"י בחירה בקורס קוסמטיקה פרא-רפואית ניתן להגדיל את קהל היעד ולהפיק את המרב משלל מצבים – ניתן ליישר קו עם הקידמה ולהרוויח מכך לא מעט. עוד נציין שמי שבוחר לעבור לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית, גם עשוי להתעניין בלימודי פדיקור מניקור, לימודי הלחמת ריסים ובמגוון משלים של נושאים אשר נושקים לתחום.

לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית

לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית הנו תחום מאוד עשיר, מעניין ורלוונטי בעידן בו אנו חיים. אי לכך, הלימודים חולשים על פני תחומים רבים וכוללים מגוון הרצאות מרתקות אשר מועברות ע"י אנשי מקצועי מובילים. כמו כן גם מעניין לדעת שאם מבקשים, ניתן להמשיך ולהתמקצע בתחום, ניתן לשקול לימודי המשך. במה מדובר? ובכן לימודים בתחום קוסמטיקה פרא-רפואית יכולים לכלול מגוון נתיבים, כך שבין היתר ניתן לבחון להמשיך אל לימודי קוסמטיקה נטרולוגית, ניתן להתמחות ברקיחת שמנים, ניתן להמשיך אל לימודי ארומתרפיה וכדומה. 

תכני הלימוד בקורס קוסמטיקה פרא-רפואית

תחום זה כולל מגוון נישות, וכמובן של כל מוסד בוחר להעביר אותו באופן מעט שונה. עם זאת, באופן כללי כן ניתן לצפות לעבור על התחומים הבאים: 
קוסמטיקה רפואית מהפן העיוני – התחום כולל מעבר על המערכת ההורמונלית, השפעת התזונה, מערכת הלימפה, קשר בין גוף לנפש, אבחון קליני אשר מושתת על מצב העור, רפלקסולוגיה וכדומה. 
ניקוז לימפטי – היכרות מעמיקה עם המערכת הלימפטית, התייחסות להשפעות ואופי הניקוז והתייחסות למערכת אל מול מגוון מצבים כגון בצקות, סינוסים, דלקות, אקנה וכדומה.
רפואה מעשית – התייחסות למגוון שיטות פילינג, טיפולים בשלל תכשירים, טיפול בשיטות אור, שימוש בשורת חומרים פעילים, התייחסויות למגוון מבני עור וכדומה.
כירורגיה פלסטית – התייחסות אל מילויי קמטים, מתיחות פנים, מתיחת בטן, חומרי מילוי מתכלים, מעבר על פיתוחים קיימים ועתידיים, שחזור שדיים וכדומה.
ניהול עסקי – פתיחה והתנהלות בעת הרמת עסק, ניהול מס, שיווק (מדיה אינטרנטית, פיתוח מותג) וכדומה.
*כמו כן, בין היתר ניתן ללמוד את תתי הנושאים הבאים:
•אנטומיה ופיזיולוגיה
•מבוא לקוסמטיקה
•היגיינה
•הסרת שיער בשעווה
•כימיה קוסמטית
•מכשור אלקטרו-קוסמטי
•מבנה העור
•עזרה ראשונה
•איפור
•יחסי מטפל מטופל
•אנטי איגיינג, 
•רכיבים כימיים בתכשירים קוסמטיים
•טיפול פנים
•עיצוב גבות
•טכניקות עבודה
•עיסוי
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס קוסמטיקה פרא-רפואית


איפה לומדים קורס קוסמטיקה פרא-רפואית?

כיום תחום זה הולך וצובר תאוצה ועל כן ניתן למצוא לו ביקוש רב, ולו בעקבות המודעות לחשיבות המראה החיצוני, ולו ברמת ההרגשה הפנימית. אי לכך, ניתן ללמוד לימודים אלו במגוון נרחב של מוסדות, להלן רשימה חלקית של המוסדות המובילים:
•המכללה לאסתטיקה
•מכללת נאווה קולאז
•המכללה לקוסמטיקה רפואית בישראל
•מכללת גיי גיי קוסמטיקס
•מכללת גיגי אקדמי

מיהו קהל היעד ללימודי קורס קוסמטיקה פרא-רפואית?

כל מי שמעוניין להשתלב בתחום הקוסמטיקה והטיפולים, אך בנוסף הוא גם מבקש ללמוד את התחום באופן מקיף ביותר, אשר בין היתר מתייחס למגוון היבטים רפואיים, עשוי להתאים ללימודי קוסמטיקה פרא-רפואית. עוד נציין שגם מי שמושך אותו רפואה משלימה, וגם מי שכבר עוסק באופן כלשהו במקצוע, אך יחד עם זאת הוא מבקש להרחיב את ידיעותיו ולהגדיל את ארגז הכלים שעומד לרשותו, עשוי למצוא שלימודים מעין אלו מתאימים ואף חשובים לו. כמו כן אין להתבלבל שתחום זה מיועד אך ורק עבור נשים, למרות שנכון הדבר שהרוב הגורף במקצוע הנו הקהל הנשי.  

מהם תנאי הקבלה לקוסמטיקה פרא-רפואית?

למרות שמדובר בתחום שמכיל לא מעט נגיעה בהיבטים רפואיים, ראוי לציין שאם על מנת להתקבל לרפואה יש לעבור תנאי קבלה מאוד דורשניים, הרי שתנאי הקבלה לתחום זה מאוד פשוטים, וזאת כי סה"כ יש להציג 12 שנות לימוד ולהיות מעל לגיל 18, כאשר המקומות שמעט יותק מקשים, גם מבקשים תעודת בגרות מלאה. עוד נציין שחובה להיות בקיאים בשפה העברית, וזאת כי הרוב הגדול של הקורסים מועברים בעברית.

משך הלימודים בקורס קוסמטיקה פרא-רפואית

יש להבין שבעוד שניתן למצוא לא מעט קורסים קצרים, הרי כאשר מדובר בקורס קוסמטיקה פרא-רפואית, בעצם מדובר בקורס שכולל חומר רב ואף חומר מורכב. אי לכך, לימודים מעין אלו לרוב חולשים על פני שנה, כאשר ברוב המקרים ניתן למצוא קורסים שנעים בין עשרה לבין שמונה עשרה חודשים, כך שמדובר בין 600 לבין 1000 שעות לימוד אקדמיות.
מבחינת הרכב השעות, נציין שלימודים אלו לרוב מועברים לאורך כל ימות השבוע, או לחלופין במתכונת ערב, בערך כפעמיים בשבוע - כולל ימי שישי. אי לכך יש לבחון כל מקרה לגופו, וזאת כי המוסדות השונים מציעים תנאים שונים. מכאן שעל כל אחד להבין האם הוא מבקש להשקיע פחות זמן אך לאבד את שעות הבוקר, או לחלופין האם הוא מוכן להיות מעט יותר סבלני, אך במקביל להמשיך לנצל את שעות הבוקר עבור שמירה על מקום העבודה.

תעודה/הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס

כל מי שיעבור את הלימודים בהצלחה, כלומר כל מי שיעמוד בכלל דרישות הקורס (יהיה נוכח בשיעורים, יגיש תרגילים ויעבור השתלמות מעשית) יהיה בסופו של התהליך זכאי לקבל תעודת גמר, כאשר כל מוסד מעניק תעודה מעט שונה מטעמו, ועל כן מראש יש לדעת שחלק מהמוסדות גם יודעים להעניק תעודה מקצועית  אשר מוכרת  מטעם משרד התמ"ת, או כפי שכיום מוכר התחום - משרד הכלכלה.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

כל מי שיעבור את הלימודים בהצלחה ויזכה להחזיק בתעודה, יוכל להשתלב במגוון מקומות עבודה כשכיר, כאשר בין היתר גם ניתן לפנות אל שורת המקומות הבאה: קליניקה לרפואה משלימה, מרכז ספא, מרפאה מקצועית לבעיות עור וכמובן שלל מכוני יופי. כמו כן, גם ראוי לדעת שלצד האופציה להיות שכירים, הרי שתחום זה גם מאפשר להיות עצמאיים, כך שתמיד ניתן לבחור לפתוח קליניקה עצמאית ואפילו בחדר ייעודי בבית, אך פה יש להיות מעט יותר סבלניים, וזאת על מנת לצבור קהל לקוחות קבוע, כלומר על מנת לבנות מוניטין.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס קוסמטיקה פרא-רפואית
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765