ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עיצוב משחקי מחשב

קורס עיצוב משחקי מחשב

משחקי המחשב תפסו מקום משמעותי בחיי כולנו בשלושים השנים האחרונות. עידן הדיגיטלי והמדיה האלקטרונית נמצאים בכל מקום בחיינו ואם פעם היה מדובר בנישה של ציבור מסויים, היום כבר כל אדם יכול להעיד על משחק מחשב כלשהו שהוא מעריץ והתעשייה עצמה נהנית מתקציבי ענק שמזכירים את תעשיית הטלוויזיה. במהלך לימודי עיצוב משחקי מחשב, מקבלים הסטודנטים רקע על התפתחות התעשייה והפילוסופיה העומדת מאחורי משחקי המחשב שמעצבים מחדש את חיי החברה שלנו ודפוסי ההתנהגות. הקורס המקצועי מקנה למשתתפים את כל הכלים וההשכלה לעיצוב משחקי מחשבוהם נהנים מסביבות עבודה מפותחות במטרה לרכוש את הידע המקיף ביותר אודות תעשיית המשחקים והגיימינג הפופולארי של ימינו. רוצים לדעת עוד על הקורס ואיך להפוך לאנשי מקצוע? בפורטל לימודים תקבלו את כל המידע אודות מוסדות הלימוד המעבירים האת הקורס המקצועי, החל מתנאי הקבלה, דרך תוכנית הלימודים ועד לאפשרויות התעסוקה של הבוגרים. אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר או להתקשר למוקד הטלפון שלנו ולשוחח עם יועצי הלימודים שלנו שרק ממתינים לכם
תעודת זהות קורס עיצוב משחקי מחשב
תנאי קבלה
  • דע וניסיון בתחומי מדעי הרוח, קולנוע, אמנות, מדעי המחשב, חינוך,  או האלקטרוניקה. 
  • ראיון אישי
  • הצגת תיק עבודות
משך לימודים
  • לימודים אורכים כשנה וחצי ונפרשים על פני שלושה סמסטרים.
שכר ממוצע
  • התחלתי  8,000 ש"ח
תכונות אופי
  • סקרנות
  • סבלנות
  • אורך רוח
  • יצירתיות
  • חוש טכני
  • התמדה
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס עיצוב משחקי מחשב

התפתחות משחקי המחשב בארבעים השנים האחרונות

אפשר לומר שמאז פרץ לתודעה משחק המחשב הראשון PONG, הרבה השתנה בענף משחקי המחשב. אם בעבר היה מדובר בנישה שמעריצי היו מנודים חברתית, היום אפשר להכריז שלכל אדם יצא להתמכר למשחק מחשב אחד לפחות. ענף משחקי המחשב הוא ענף שמגלגל מילארדי דולרים בשנה והיום ישנם כבר פסטיבלים העוסקים בהערצה למשחקי עבר ותחרויות תלבושות כאלה ואחרות ומשחקי המחשב זוכים להנפשות ורמה מקצועית שלא הייתה מביישת אנשי קולנוע. כאשר מנסים לפנות לקריירה בתחום עיצוב המשחקים, מיותר לציין כמה היא מרגשת ומעניינת, אך חשוב לזכור גם כמה היא עמוסה ותחרותית. קהל היעד של חברות המשחקים מצפה לקבל מוצר חדש כל כמה חודשים והדרישה הגבוהה לבידור מעלה את הדרישה מאנשי המקצוע להכין בכל פעם משחק טוב יותר, מעניין יותר, קשה יותר ומתגמל יותר מקודמו וכמובן אל כל זה מצטרפת הדרישה לעיצוב חדשני העוקב אחר כל הטרנדים והאופנות האחרונות במטרה לייצר דיאלוג עם האופנה העכשווית. במקרים רבים העבודה של מעצבי המחשב מתוארת כשילוב של אומנות ומיומנות בעיצוב וידע רב בטכנולוגיה המבוססת על מתמטיקה והנדסה. אז כדי להתמודד עם הרמה הנדרשת, קיימים היום מגוון רחב של מוסדות לימוד המעבירים קורסים להכשרת אנשי מקצוע, שיוכלו להשתלב בחברות לפיתוח אפליקציות, חברות לפיתוח משחקים, חברות סטארטאפ ועוד.

קורס עיצוב משחקי מחשב

קורס עיצוב משחקי מחשב,או בשפת אנשי המקצוע – קורס גיימינג מקנה לסטודנטים ידע רחב בעיצוב תוכן ועיצוב משחקים ומעניק להם כלים מעשיים ומיומנויות לצורך פיתוח המשחקים. הקורס מבוסס על על פיתוחים קולנועיים המשלבים אינטראקטיוביות, אפקטים ומוסיקה ייחודית ונלמד באמצעות שיעורים עיוניים ותרגולות מעשיות רבות. במהלך הלימודים נחשפים הסטודנטים לתוכנית העיצוב מתחילתה ועד סופה, החל מלימוד העקרונות המקצועיים לפיתוח מחשק המחשב ופיתוח העלילה, דרך התנסויות בסביבות עבודה מקצועיות ועד לשיתופי פעולה עם חברות ומשרדים שונים. בוגרי הקורס יוצאים ממנו לאחר שקיבלו הכשרה מקצועית בתחום התקשורת החזותית, תחום הוידאו, הכשרה מעשית בתוכנות עיצוב התלת הקיימות בשוק ועוד, ובסיומו יכולים להשתלב במגוון רחב של חברות חברות הייטק, חברות לפיתוח משחקי מחשב ואפליקציות, משרדי פרסום ועוד. הקורס המקצועי אף מוכר בפיקדון לחיילים משוחררים וניתן להשתמש בו לצורך התשלום לקורס.

תכני הלימוד בקורס עיצוב משחקי מחשב

קורס עיצוב משחקי מחשב נחשב לקורס מקיף המכשיר את הסטודנטים בתכנים נוספים מעבר לידע הטכני בהפעלת תוכנות המחשב והקידוד ליצירת המשחק עצמו. הלימודים נערכים במתכונת של שיעורים עיוניים והסדנאות מעשיות בהם לומדים הסטודנטים על נושאים כגון: תסריטאות למשחקי מחשב, מבוא לעיצוב המרחב, עיצוב חווית משתמש, הפקה, רישום ואנטומיה, בנייה ועיצוב דמויות בתלת מימד, התאמת סאונד למשחקי מחשב, תוכנת MAYA, תכנות משחקים ואפליקציות, פיתוח ממשק למשחקעבודה מול מנוע משחקים UNITY, הגיית קונספטים ייחודיים, מנוע Unreal מתקדם כולל שימוש לאמנים, תיאוריה והיסטוריה של משחקי מחשב, Flash ואנימציה, שפת תכנות C-Sharp, שיווק, מתמטיקה למשחקים, יזמות עסקית בעולם המשחקים, שימוש מלא בתוכנות 3D MAX, אפליקציות משחקים, עבודה עם השרתים -Google Play ו-iTunes, קידום של פלטפורמות, בימוי אנימציה, משחקי פייסבוק ועוד. לקראת סיום הקורס הסטודנטים ייבנו יחד עם המרצים תיק עבודות אישי, אשר יעיד על כלל הידע שרכשו בסדנאות המעשיות ועל יכולת הגימור והיצירתיות שלהם. תיק עבודות זה מאפשר לבוגרים להשתלב לאחר מכן בשוק התעסוקה ולהציג למעסיקים הפוטנציאלים עבודות מקצועיות שהם עיצבו, דבר שנחשב לדרישת חובה כאשר מגישים קורות חיים בענף משחקי המחשב והסלולר.

איפה לומדים קורס עיצוב משחקי מחשב

עיקר מוסדות הלימוד המעבירים את הקורס ממוקמים באזור המרכז, שם מרוכזת תעשיית ההייטק הישראלית אשר מעסיקה את מיטב המוחות בתחום עיצוב המשחקים. מעבר לאזור המרכז, חיפה היא עיר נוספת המחזיקה במוסדות איכותיים רבים בשל אזורי התעשייה המרוכזים באזור הצפון. להלן חלק ממוסדות הלימוד המעבירים קורס עיצוב משחקי מחשב:
מכללת מנטור, המכללה לצילום , גרפיקה ועיצוב למדיה דיגיטלית – הלימודים מתקיימים ברמת גן.
מכללת IAC, המכללה הישראלית לאנימציה – הלימודים מתקיימים בתל אביב.
מכללת תילתן, המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית – הלימודים מתקיימים בחיפה. 

מיהו קהל היעד לקורס עיצוב משחקי מחשב

למרות שרוב הציבור בישראל נהנה מלשחק במשחקי מחשב, אין זה אומר שהלימודים מתאימים לכל אחד. הקורס נחשב לקורס קשה ומורכב הדורש מהסטודנטים להציג יכולת יצירתית גבוהה ולשלוט באופן עיוור בהפעלת יישומי מחשב. כמו-כן מדובר בקורס המיועד לאנשים המחפשים קריירה בענף תחרותי במיוחד אשר מסוגלים להיות בעלי אורך רוח, מלאים בסקרנות ללמוד ומוכנים להשקיע זמן רב מזמנן ולהתמיד גם ברגעים קשים, שכן מדובר ברהב עבודת קידוד המחברת את כל העיצובים יחדיו.

מהם תנאי הקבלה לקורס עיצוב משחקי מחשב

בהתאם לקהל היעד והמורכבות של הקורס, כך גם תנאי הקבלה לקורס מעידים כי לא מדובר בקורס שכל אחד יכול ללמוד אותו. רוב מוסדות הלימוד דורשים כי המועמדים המגיעים אליהם יהיו בעלי רק וידע באחד מהתחומים הבאים: תואר באומנות, תואר במדעי הרוח, תואר בקולנוע, תואר במדעי המחשב, תואר בחינוך, או תואר ראשון באלקטרוניקה. הסיבה לכך היא בשל העובדה שכל אחד מהתחומים הללו הם מצרך חשוב לפיתוח משחקים והתעודה האקדמית מעדיה כי מדובר באדם המסוגל לתת מזמנו כדי להגיע להישגים. דרישה נוספת של מוסדות הלימוד היא שהמועמדים יעברו ראיון אישי בו תיבחן מידת ההתאמנה של המועמדים למוסד הלימודים הרלוונטי, כמו גם הידע המוקדם של המועמד בתחומים הרלוונטים.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס עיצוב משחקי מחשב


משך הלימודים בקורס עיצוב משחקי מחשב

משך הלימודים יכולים להשתנות בין מוסדות הלימוד השונים אך לרוןב מדובר בקורס האורך כשנה וחצי ומורכב משלושה סמסטרים, בהם לומדים הסטודנטים במשך 800 שעות לימוד אקדמיות המורכבות כ-650 שעות לימוד עיוניות ומעל ל-200 שעות תירגול מעשיות. מתכונת הלימודים נלמדת במסגרת דו שבועית של לימודי ערב או לימודים בימי שישי בבוקר וזאת כדי לאפשר לאנשים עובדים להירשם ללימודים ולפתח קריירה שנייה.

תעודה \ הסמכה מקצועית לבוגרי קורס עיצוב משחקי מחשב

בוגרי הקורס עיצוב משחקי מחשב, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות המוסד (נוכחות, עמידה במבחנים ופרויקטים מעשיים) וסיימו אותו בהצלחה, ייזכו לקבל תעודה מקצועית מטעם המוסד בו למדו המסמיכה אותם לעבוד בתעשיית ההייטק כמעצבי משחקים לאפליקציות סלולר ולמחשב. בסוף הקורס בוגריו יחזיקו תיק עבודות מקצועי שעימו יוכלו לפנות למעסיקים שונים בשוק התעסוקה בארץ ובחו"ל.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס עיצוב משחקי מחשב

עם תעודה הגמר ותיק העבודות, יכולים בוגרי הקורס להשתלב כשכירים במגוון חברות בשוק התעסוקה כגון: חברות לפיתוח משחקי מחשב, משרדי פרסום, סטארט אפים בפיתוחים אינטראקטיביים, חברות לפיתוח אפליקציות ועוד. מעבר לעבודה כשכירים, בוגרים רבים בוחרים לעבוד כעצמאים ולשתף פעולה עם מגוון חברות במקביל לאחר שהקימו סטודיו עצמאי. לבסוף, קיימת גם האופציה לעבודה בחו"ל שכן ענף ההייטק מדבר באותה השפה בכל העולם ואנשי המקצוע משתמשים באותן תוכנות עיצוב. בוגרים אחרים בוחרים להרחיב את לימודיהם לאחר השלמת הקורס המקצועי ולהמשיך להכשרות מקצועיות בתחומי אפיון ממשקים UI, לימודי NET ועוד הכשרות שונות במטרה להרחיב את הכישורים המקצועיים שלהם.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עיצוב משחקי מחשב
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege באר שבע
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.
קורס פיתוח משחקים ב- Unity בבאר שבע
UNITY
קורס פיתוח משחקים ב- Unity בבאר שבע
המכללה מלמדת ב: באר שבע.

המסלול נלמד ב: באר שבע.
יורם כללי
תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765