ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

10 סיבות להיות אינסטלטור

כולנו שמענו על המחסור ועל גילם העולה של אנשי המקצוע בישראל. ואם אתה נמצא בתהליכי חיפוש אחר קריירה חדשה, אין שום סיבה שלא להעלות על הדעת אינסטלציה. למעשה, יש עשר סיבות טובות באמת לשקול את זה!

צוות פורטל לימודים|1.1.2017|12:18

יציבות בעבודה
הצורך בשרברבים הוא כמו הצורך ברופאים. כולם בכל מקום תמיד יצטרכו אותם, ולכן, להיות שרברב מציע לך רמה מסוימת של ביטחון תעסוקתי. שרברב טוב תמיד יכול למצוא תעסוקה.

פחות הלוואות סטודנטים
בישראל ישנם סטודנטים רבים שלוקחים הלוואות כדי לעמוד בדרישות התשלום של המוסדות בארץ, וזה אחרי שהשתמשו בפיקדון הצבאי. בחירת מקצוע כמו מערכות אינסטלציה, מקל על הסטודנטים משום שגם התשלום על הקורס זול משמעותית, ובנוסף לכך, יוכלו הסטודנטים להתחיל לעבוד כעוזרים במהלך הלימודים בזמן שהם לומדים את רזי המקצוע.

הזדמנויות לקידום
אינסטלציה הוא מקצוע מורשה ומוסדר, ואתה יכול לבחור את רמת הידע שלך ועד כמה אתה מעוניין להתמחות בתחום. מנהלי מנערכות אינסטלציה נהנים ממשכורת גבוהה, גמישות בשעות עבודה, והזדמנויות רבות יותר בעבודה מאשר ממקצועות אחרים.

ללא מערכות אינסטלציה איכותיות המספקות מים נקיים ונפטרות משפכים, כולנו היינו בסיכון לחלות במחלות קטלניות


מגוון בעבודה
להיות אינסטלטור לא בהכרח אומר שאתה עושה ביקורי בית ומתקן שירותים כל היום. אינסטלטורים יכולים לעבוד בכל סוגי התעשיות. אתה יכול למצוא עבודה בעיצוב מערכות אינסטלציה למבנים חדשים, להחליט כיצד לנהל, תיקון, ולהרחיב מערכות מים עירוניות, או לעסוק בפיתוח טכנולוגיות צנרת חדשה. 

עצמאות
שרברבים מקצועיים תמיד יכולים לבחור להיכנס לעסקים כעצמאיים. להיות בעל עסק משלך אינסטלציה אומר שאתה יכול לעבוד מתי שאתה רוצה איפה שאתה רוצה, וזה נהדר עבור אלה שיש להם מחויבויות משפחתיות או זקוקים לגמישות בזמנים או יכולים לעבוד במגוון אזורים בארץ.

הטבות אישיות
כשרברב, אתה תעבוד עם הגוף והראש כל הזמן. ניתוח בעיות, פיתוח פתרונות, וטיפול בבעיות היום-יום ישמרו על דעת חדה, והדרישות הפיזיות של העבודה יכולות לשמור על הגוף שלך פעיל ובריא.


שביעות רצון בעבודה
שרברבים באמת מסוגלים להציל חיים. ללא מערכות אינסטלציה איכותיות המספקות מים נקיים ונפטרות משפכים, כולנו היינו בסיכון לחלות במחלות קטלניות. שמירה על מערכות אינסטלציה בבתים במצב תקין היא משימה ראויה המגינה על בריאותם של אנשים רבים.

אתה יכול למצוא עבודה בעיצוב מערכות אינסטלציה למבנים חדשים, להחליט כיצד לנהל, תיקון, ולהרחיב מערכות מים עירוניות ועוד


אינטראקציה חברתית
כשרברב, אתה לא תהיה תקוע במשרד כל היום. אתה יכול להיות בחוץ, ולהיפגש עם אנשים חדשים כל הזמן. אם אתה אדם ידידותי המציע ללקוחות שלך שירות טוב, אתה תוכל גם לייצר כמות משמעותית של הכנסה באמצעות אינטראקציות חיוביות אלה.

כבוד
יש המון בדיחות הלועגות לאינסטלטורים, אך בכל פעם שאדם פוגש אינסטלטור, הכבוד למקצוע הזה גדל. ואכן, המבט החברתי כולו לגבי מקצועות הטכנאים משתנה. אחרי הכל, לא כל אחד יכול להיות אינסטלטור - אנשים רבים מנסים לתקן בעיות נרחבות עצמם, רק מחמירים את המצב, ואז מבין שהם צריכים את אנשי המקצוע שיתקנו דברים עבורם.

חיסכון בהוצאות
ברגע שיש לך את הכישורים, לעולם לא תצטרך לשלם למישהו אחר על תיקוני אינסטלציה! זוהי כנראה הסיבה הכי פחות חשובה להיות אינסטלטור, אבל היי, אם אתה על נקודת מפנה זה רק יכול לעזור לך לקבל את ההחלטה!


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765