ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה להיות מורה זו העבודה הטובה ביותר בעולם

הרבה אנשים תוהים לעצמם האם כדאי לעבור לחינוך בתחום שממנו הגיעו ולבסוף חוששים לבצע את המעבר. אז בשבילכם הכנו את כל הסיבות כדי לעזור לכם לעשות את הצעד הראשון בדרך להצלחה.

צוות פורטל לימודים|8.12.2016|11:33

1. שאלתם למה להיות מורה זו העבודה הטובה ביותר בעולם, אז נתחיל עם הסיבה כי להסתובב עם הילדים כל היום שומר אותך צעיר בנפשך ומבטיח כי אוצר המילים שלך, אופנה ומוסיקה תמיד יישארו עדכניים ורלוונטים.

2. אתה עושה הבדל עצום בחייהם של אנשים צעירים - גם כאשר אתה אפילו לא מבין את זה. אתה אולי לא יודע כמה התלמידים לוקחים את דבריך החכמים הישר ללב וימשיכו להעביר אותם לילדים שלהם, או אולי אפילו לכיתות שהם יום אחד ילמדו.

3. אתה לומד כל יום מיומנויות חדשות. הגעת לעבודה הזו כדי ללמד מתמטיקה, מדע או אנגלית. כעת אתה גם לומד להפעיל מועדונים, לשפוט בימי ספורט, להפריד קטטות, לייעץ וללמוד מערך מרשים של אומנויות ומלאכות עבור אותם ימים מציקים.

4. אין יום שדומה לקודמו. אף פעם.

5. אתה עוזר לבנות יחסים חיוביים בין תלמידים, עמיתים, הורים והקהילה הרחבה.

6. אתה הופך להיות מודל לחיקוי. אנשים באים אליך לייעוץ והדרכה וזה מרגיש די טוב.

לראות כיצד חברויות פורחות בין הילדים תמיד מחמם את הלב.


7. הילדים ילמדו אותך כמו שאתה תלמד אותם. כל מורה חוו רגע שבו הערה תמימה מתלמיד פגעה ברצינות בחייו הפרטיים ושינתה את נקודת המבט שלו. כמו גם שעכשיו אתה מכיר את כל חברי להקת וואן דיירקשן.

8. יש צחוק קבוע. למידה יכולה להיות כיף גדול וזה נכון גם לגבי המורה.

9. הרגע שבו תלמיד סוף סוף מקבל את זה. היית כבר מוכן להכות בקיר, אבל פתאום יש רגע שזה מכה בהם  ואז אין מורה שלא חווה רגע של זחיחות כשאתה יודע שסדקת את החומות של התלמידים.

10. גם ההורים יכולים לעזור. לכל מספר הורים שעלולים לעשות את המוות, יהיו הורים רבים שיעריכו את תרומתך לחינוך ילדם ויודו לך על כך שהשפעת על ילדיהם לטובה.

12. אתה זוכה לפגוש עמיתים עם תשוקה ללמד ששווה לשלך אשר יהפכו לחברים לחיים, וגם לחברי השתייה העיקרי שלך במוצ"ש.

אין יום שדומה לקודמו. אף פעם.


13. לראות כיצד התלמידים שלך מצליחים אחרי שעזבו את בית הספר היא הרגשה מעולה. הידיעה שאתה שחקת תפקיד קטן בכך שמישהו השיג במעט, או אפילו הגשים חלומותיהם היא תחושה של שביעות רצון אמיתית בעבודה.

14. האתגר, וההצלחה - לגרום לילד הזה שונא אותך לחבב אותך. לנצח.

15. רגעי הכאוס המוחלטים של כיתה. רעש, בלגן, צחוק, התרגשות ומהומה. איך אפשר שלא קצת ליהנות מזה.

16. לראות כיצד חברויות פורחות בין הילדים תמיד מחמם את הלב.

17. לראות את הילדים מתרגשים מנושא שאתה מעלה יכול לעשות את היום שלך. אם אתה יודע איך "לפוצץ את מוח שלהם מדי פעם", אתה כל הזמן תהיה מקור לעניין. למעשה, אתה הרוח החיה של המסיבה בכיתה.

18. כשתראה מחלקה של פרצופים נתלת על כל מילה שלך, תגרום לך לנפח את החזה בגאווה. אמנם, זה לא קורה בדרך כלל, אבל כאשר אתה מקבל קהל שבוי, אתה יודע שזה הולך להיות שיעור שאתה תזכור בחיבה.

כאשר ילדים צוחקים מהבדיחות שלך, במיוחד הילדים הבוגרים יותר. לגרום לנער לצחוק איתך ולא עליך זה לא קל, אז אתה חי בשביל הרגעים שבהם אתה המלך או מלכת הכיתה.


19. כאשר ילדים צוחקים מהבדיחות שלך, במיוחד הילדים הבוגרים יותר. לגרום לנער לצחוק איתך ולא עליך זה לא קל, אז אתה חי בשביל הרגעים שבהם אתה המלך או מלכת הכיתה.

20. כאשר השיטות הקשות שלך תשתלמנה. אתה לא אוהב לשמור על משמעת ואתה לא אוהב להפציץ את התלמידים עם שיעורי בית נוספים, אבל הילדים בסופו של דבר יבינו למה היית קצת מרושע והם יודו לך על זה. מה שהופך את כל זה למשתלם.

21. הוראה הופכת להיות החיים שלך - זו לא רק "עבודה נחמדה עם חגים" - ואתה לא תרצה לשנות את זה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על תעודת הוראה
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765