ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מדוע כדאי ללמוד תואר במדעי החיים

לימודים של מדעי החיים יכולים לפתח אתכם כאנשי מקצוע נחוצים למגוון תחומים וענפים כגון ענף המחקר או ההוראה. התעניינתם ורציתם לדעת עוד? הנה כל המידע על לימודי התואר במדעי החיים.

|14.5.2017|17:0
מדוע כדאי ללמוד תואר במדעי החיים
ענף מדעי החיים נחשב למרכזי בעולם המחקר והמדע. הוא מכיל תתי ענפים ולומד את את מיני האורגניזמים שקיים בכדור הכחול עליו אנו חיים ואף מנסה לפענח מה נמצא מעבר. התחום חוקר ועוסק במדע בעלי החיים והצמחים, כאשר גם לבני האדם יש פרק מיוחד וגדול, ומתקשר למקצועות כגון ביואינפורמטיקה, ביוכימיה, הנדסת מזון, ביוטכנולוגי ועוד. אז ניתן להבין כי מדובר בענף שלם, אשר מספק תעסוקה למגוון רחב של אנשי מקצוע וכשמו כן הוא, עוסק בכל החיים סביבנו. ואם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים לגבי התחום שאתם רוצים להשקיע בו את הקריירה שלכם, ייתכן כי דווקא לימודי מדעי החיים יוכלו לקשר אתכם לתחומים נוספים ולספק לכם חלון לעולם יוצא דופן.

נחשב לתחום המחקר המושקע ביותר
אז כדי להבין באמת מדוע כדאי ללמוד תואר במדעי החיים, ראוי לציין שאין תחומים רבים המסוגלים לעקוף את תחום מדעי החיים ברמת ההשקעה של המחקרים במטרה לצאת עם חשיפה או גילוי חדש. כמו-כן, ככל שיורדים מטה אל מחילת הארנב ניתן לגלות עד כמה תחום זה משפיע על חיינו, משנה את רמת החיים שלנו ולמעשה מספר לנו כיצד האנושות חיה. בכל הנוגע ללימודים, הדבר אומר כי סטודנטים המצליחים להוציא לפועל מחקר, או יוזמים רעיון חדש שיש לבדוק אותו, יכולים לזכות במלגות מטעם גורמים ישראלים וממדינות זרות. ישנן תוכניות צת"מ (ציוד תומך מחקר) שונות שמספקות לסטודנטים תמיכה במחקר כשהמטרה היא לייצר אף כלי מחקר חדשים שלאחר מכן יעברו למכונים ומעבדות שונות.

לרשימה המלאה של מוסדות הלימוד המציעים תואר ראשון במדעי החיים בפורטל לימודים לחצו כאן – תואר ראשון במדעי החיים

מה לגבי מסלולי הלימוד?
כיוון שמדובר בענף רחב בעל מגוון תתי תחומים, גם מסלולי הלימוד מתחלקים למספר אפשרויות לפי בחירת הסטודנטים. ישנה אפשרות בחירה ללמוד מסלול דו חוגי ולשלב תחומים כגון מדעי החיים ופסיכולוגיה, מדעי החיים ואקולוגיה וסביבה, מדעי הרוח ומדעי החיים, מדעי החיים, מדעי המחשב, מדעי ההתנהגות ומדעי החיים וכהנה וכהנה. עם זאת כדאי מאוד לברר את התעודה שתינתן בסיום התואר.

להלן מגוון מוסדות הלימוד המעבירים תואר ראשון במדעי החיים:
האוניברסיטה הפתוחה - הלימודים מתקיימים ב מודיעין, תל אביב, רעננה, חיפה, נתניה, באר שבע, ראשון לציון, ירושלים ופתח תקווה.
מכללת רמת גן אקדמי - הלימודים מתקיימים ברמת גן.
המכללה האקדמית אחוה - הלימודים מתקיימים בבאר טוביה.


מדעי החיים הם החזית למחקרים המדעיים המקיפים ביותר
מדעי החיים הם התחום שעיקר מחקריו עוסקים בחקר המין האנושי לעומת שאר התחומים במדעים המדוייקים. היישומים הנלמדים נועדו כדי לייצר פתרונות חדשים לבעיות של האנושות והם מתבססים בכלי מחקר מהמתקדמים בעולם, שעיקר המשאבים מופנים אליהם. כך מושכים הלימודים סטודנטים בעלי גישה סקרנית ורצון להתעמק בסודות העולם במטרה לפרוץ את חומות המחקרים הישנים. מחקרים רבים מתחום מדעי החיים נחשבים למחקרים בינלאומיים כדי לאמוד את השפעת נושא המחקר במדינות ואזורים שונים וכך להבין את ייעודו ומטרתו באופן השלם ביותר, מה שמוביל לקשרים בינלאומיים והזדמנויות רבות לפיתוח ושיתופי פעולה.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על תואר ראשון במדעי החיים
יורם כללי
מכללת אחווה
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765