ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

איך להפוך ליועצים זוגיים

תפקידם של היועצים הזוגיים הוא להקשיב ולהכווין זוגות הקיימים במשבר וכשנדמה להם שאין כל תקווה להמשך הזוגיות. תמיד הרגשתם שתחום זה קורא לכם ולא ידעתם מאיפה להתחיל. אנחנו כאן כדי לעזור, הכירו את קורס יועץ זוגי.

צוות פורטל לימודים|2.3.2017|18:3

כל מערכות היחסים הקיימות סובלות מדי כמה זהמן ממתחים וקונפליקטים בין בני הזוג ואין באמת יוצא דופן לכלל זה. השוני מתרחש כאשר המתחים והקונפליקטים הופכים למשבר ואז זוגות רבים בוחרים לפנות לעזרה מקצועית באמצעות שירותי ייעוץ וטיפול. היועצים הזוגיים הם אנשי מקצוע מורשים אשר מאומנים בכמה צורות של ייעוץ, בין אם מדובר בייעוץ זוגי או משפחתי. בשנים האחרונות הפתיחות הקיימת בנושא מערכות הזוגיות הובילה למה שנקרא משבר זוגיות, כאשר בכל מקום עולים ממוצעי הגירושין, מה שמוביל לדרישה גוברת לאנשי מקצוע בתחום הייעוץ הזוגי, מטעם זוגות רבים שנמצאים בפני הליך גירושין ומעוניינים להימנע ממנו. לאור דרישה זו אנשים רבים פונים ומתעניינים בלימודי הייעוץ ואם גם אתם הרגשתם שאתם נמשכים לתחום זה ויש לכם מה להציע, עתה נסביר לכם מהיכן מתחילים, מהו הקרוס יועץ זוגי ואיך להפוך ליועצים זוגיים.

בוגרי הקורס ישתלבו במגוון מקומות עבודה, בין אם כעצמאים או כשכירים במרכזי ייעוץ וקליניקות קיימים.


קהל יעד ותנאי קבלה
נתחיל מדרישות הקורס. הקורס מיועד לרוב לאנשים המגיעים מתחום הטיפול והייעוץ כגון עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, רופאי משפחה, פסיכיאטרים, מטפלים באומניות, יועצים, ועוד. עם זאת, קהל היעד המקובל, אינו מונע מאנשים המגיעים מתחומים אחרים לפנות למקצוע זה בין אם מדובר בהסבת מקצוע או בחירת קריירה ראשונה. תנאי הקבלה לקורס ייעוץ זוגי יכולים להשתנות בין המוסדות הקיימים היום, אך עדיין ישנם מספר דרישות הקיימות ברוב המוסדות כגון, דרישה לתעודת בגרות מלאה ותואר אקדמי כלשהו (גם אם לא מדובר בתואר ראשון בתחום הייעוץ, ישנה דרישה לבעלי השכלה אקדמאית הקרובים לתחום זה) ומעבר של ראיון קבלה על מנת לוודא כי המועמדים מתאימים לרוח הניהול של המוסד הרלוונטי.

 

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - קורס ייעוץ זוגי

תוכנית הלימודים בקורס ייעוץ זוגי
נושאי הלימוד בקורס הייעוץ הזוגי תלויים במקרים רבים במסלול הספציפי של מוסד הלימודים כאשר הסטודנטים לומדים את נושאי הלימוד באמצעות שיעורים תיאורטיים וסדנאות מעשיות. בין הנושאים אותם לומדים הסטודנטים בקורס ניתן למנות נושאים כגון: השיטות והתיאוריות הנפוצות להתערבות בייעוץ הזוגי, מעגל חיי המשפחה, פיתוח מיומנויות וכישורים להתערבויות ייעוציות וטיפוליות, סקירת הפרעות התפקוד הנפוצות בקשר הזוגי ובחיי המשפחה, אמהות וניהול קריירה, תקשורת משפחתית, הסמכות ההורית, ניהול משברים, קבלת החלטות, פיתוח עצמאות, הרגלי שינה, התמודדות עם שינויים, ייעוץ הזוגי ועוד.

 

משך הקורס ותעודה מקצועית
הקיף הלימודים יכולים גם הם להשתנות לפי מערכת השעות שכל מוסד מציג אך בממוצע הקורס נפרס על גבי מספר חודשים בודדים עד חצי שנה לערך, בהם לומדים הסטודנטים כ-132 שעות אקדמיות. בוגרי הקורס, אשר מסיימים בהצלחה את כל המבחנים והדרישות הקיימות יקבלו בסיומו תעודה מקצועית מטעם המוסד בו למדו ולאחר סיום הלימודים הם ישתלבו במגוון מקומות עבודה, בין אם כעצמאים או כשכירים במרכזי ייעוץ וקליניקות קיימים. כמו-כן, בוגרים רבים בוחרים להמשיך את לימודיהם ולהרחיב את אפשרויות הייעוץ הקיימות לטיפול משפחתי, ייעוץ מיני, קורס דמיון מודרך ועוד.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס יעוץ משפחתי
יורם כללי
ספיר- המרכז ללימודי המשך וחוץ
המכללה מלמדת ב: שדרות.

המסלול נלמד ב: שדרות.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765